Aanval op Zweden en Finland (die er niet gaat komen), zullen ze waarschijnlijk dus niet accepteren.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:58 schreef Perox het volgende:
Zweden en Finland worden nu rechtstreeks betrokken bij NATO efforts. Dat is wel een waarschuwing.
Geeft mij beetje LOTR gevoel.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:55 schreef crystal_meth het volgende:
NATO is defensive alliance, we are not part of this conflict...
Dat is gelul - Oekraïne is geen lid van NATO. Kan dus ook niet opgeofferd worden.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:57 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Kortom, Oekraine wordt opgeofferd.
Tenzij ze zich er aan houdenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het neerschieten van Russische vliegtuigen. Media zou dat er beter duidelijk bij zetten. Is veel duidelijker en concreter dan no-fly zone.
Nee, maar hier trekken ze de lijn nog een keer en geven daarmee de facto Oekraïne op.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
NAVO heeft - sinds dat Rusland is binnengevallen - toch nooit gezegd dat ze mee zou gaan knokken?
En daarvan werd indertijd vastgesteld dat de techniek er gewoon niet was. Ik heb geen idee of dat nu nog steeds zo is.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat valt tegen, dat is meer voor inkomend klein spul, zoals een C-Ram en andere anti-raket dingen, maar daarme hou je geen Interbalastic Missiles mee tegen, dat idee was er wel, was Starwars programma van Raegan.
Als je het zo wilt noemen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:57 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Kortom, Oekraine wordt opgeofferd.
Tolkien zijn mythologie is dan ook geinspireerd door de eerste twee wereldoorlogen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:58 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Geeft mij beetje LOTR gevoel.
Treebeard: "This is not our war." Merry: "But your part of this world! Aren't you?"
We moeten ze foppen en richting Isengard laten lopen!quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:58 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Geeft mij beetje LOTR gevoel.
Treebeard: "This is not our war." Merry: "But your part of this world! Aren't you?"
Vergeet ook niet dat China (en wellicht ook de russen) die nieuwe soort raketten hebben. Onlangs had China daar nog de VS mee verrast.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:59 schreef HiZ het volgende:
[..]
En daarvan werd indertijd vastgesteld dat de techniek er gewoon niet was. Ik heb geen idee of dat nu nog steeds zo is.
En hard gezegd, heb ik dat liever dat dat wij gaan meeknokken.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:01 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Wat is het anders? Het is of WO3, of Oekraine opofferen. Laatste gebeurd zoals verwacht
De aanval op Oekraïne wordt ook niet geaccepteerd maar we gaan er niet om vechten. Of dat om Finland en Zweden wel zou gebeuren durf ik te betwijfelen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Aanval op Zweden en Finland (die er niet gaat komen), zullen ze waarschijnlijk dus niet accepteren.
Correct. Steun maar geen militair ingrijpen is tot nu toe altijd de positie geweestquote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
NAVO heeft - sinds dat Rusland is binnengevallen - toch nooit gezegd dat ze mee zou gaan knokken?
Je kan toch niks opofferen wat je niet hebt?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:01 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Wat is het anders? Het is of WO3, of Oekraine opofferen. Laatste gebeurd zoals verwacht
En je mag je afvragen terug naar business as usual nog wel in ons belang is.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Plus betrekkingen met Rusland compleet op z'n gat. Dat gaat decennia duren om te repareren lijkt me. Als dat ooit al lukt.
Geen idee, maakt ook niet zoveel uit hoe je het wel of niet noemt.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:01 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Nee dat klopt totaal niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Tolkien zijn mythologie is dan ook geinspireerd door de eerste twee wereldoorlogen.
Die landen zijn niet te vergelijken met Oekraïne.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De aanval op Oekraïne wordt ook niet geaccepteerd maar we gaan er niet om vechten. Of dat om Finland en Zweden wel zou gebeuren durf ik te betwijfelen.
De vrijheid en zelfbeschikking die het Oekraïense volk heeft worden opgeofferd.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:02 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Je kan toch niks opofferen wat je niet hebt?
Ik denk dat er geknokt gaat worden als Finland binnen wordt gevallen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De aanval op Oekraïne wordt ook niet geaccepteerd maar we gaan er niet om vechten. Of dat om Finland en Zweden wel zou gebeuren durf ik te betwijfelen.
Niet als WO3 in een nucleaire oorlog eindigt. Die kans is er wel. Dan is het gewoon klaar.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:01 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
En hard gezegd, heb ik dat liever dat dat wij gaan meeknokken.
Ja. Ik denk dat er op het forum hier niet nog 3 mensen zijn met meer ervaring. Waarschijnlijk heb ik het meeste kennis en ervaring over dit soort dingen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Spreek je nu weer uit die onbegrensde schat van ervaring van je?
Ownee! Dit is tegen het zere been van Poetin! Snel, buigen en zo snel mogelijk deze landen opofferen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:58 schreef Perox het volgende:
Zweden en Finland worden nu rechtstreeks betrokken bij NATO efforts. Dat is wel een waarschuwing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |