Volgens mij heeft Donald Trump z'n les "you have to stay unpredictable" rechtstreeks van hem. Allemaal lessen die toegepast worden voor persoonlijk gewin.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 07:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Putin: We gaan Oekraïne niet binnenvallen.
Dag later: Oekraïne is binnengevallen.
Putin: Alles gaat volgens plan!
Dag later: Extra troepen.
Putin: geen staat van beleg!
Dag later: staat van beleg.
Is er iets wat geen leugen is wat die man roept?
De officiële naam is vanaf nu Nazi-Ruslandquote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:50 schreef polderturk het volgende:
Mensen die vinden dat Oekraïene geleid wordt door Nazis moeten gedeporteerd worden naar Rusland.
Dat ze alle sociale media blokkeren is wel een teken dat het rommelt.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:50 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Hoogste tijd dat Westerse veiligheidsdiensten gaan inbreken in Nazi-Russische media en daar het echte nieuws gaan verspreiden.
En Putin is vanaf nu Putler.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:50 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
De officiële naam is vanaf nu Nazi-Rusland
Goh zou het?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:51 schreef polderturk het volgende:
[..]
Dat ze alle sociale media blokkeren is wel een teken dat het rommelt.
Heel lastig te bepalen. Er werd rond de 200.000 man gezegd aan de grens van Oekraïne maar denk dat ze inmiddels wel versterkingen uit andere delen van Rusland aanvoeren.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:40 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hoeveel % van hun totale leger hebben ze eigenlijk ingezet? Ik las eerder 70% maar dat lijkt me niet te kloppen met 150k man
Anonymous schijnt dat al een paar keer gedaan te hebben.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:50 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Hoogste tijd dat Westerse veiligheidsdiensten gaan inbreken in Nazi-Russische media en daar het echte nieuws gaan verspreiden.
Ik dacht zo'n 150.000 manschappen. Wat zo'n 10% van hun totaal aantal manschappen voor heel Rusland zou inhouden.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Heel lastig te bepalen. Er werd rond de 200.000 man gezegd aan de grens van Oekraïne maar denk dat ze inmiddels wel versterkingen uit andere delen van Rusland aanvoeren.
Zou vandaag gebeuren toch?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:49 schreef Stoorzendert het volgende:
Is 'Martial Law' al uitgeroepen in Rusland?
Je denkt dat de gemiddelde Rus op Twitter zit?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:51 schreef polderturk het volgende:
[..]
Dat ze alle sociale media blokkeren is wel een teken dat het rommelt.
Waaaaar kennen we dat van...quote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:50 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Donald Trump z'n les "you have to stay unpredictable" rechtstreeks van hem. Allemaal lessen die toegepast worden voor persoonlijk gewin.
Nee wel meer dan 10 procent denk ik. Die overige 90 procent die jij bestaat grotendeels uit reservisten.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik dacht zo'n 150.000 manschappen. Wat zo'n 10% van hun totaal aantal manschappen voor heel Rusland zou inhouden.
De Facto was dat al zo, meestal zijn dat soort dingen ingeroepen omdat een President dan zelf besluiten kan nemen, echter Putin kan dat nu ook al.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:49 schreef Stoorzendert het volgende:
Is 'Martial Law' al uitgeroepen in Rusland?
Zitten in Nederlandquote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:48 schreef Perrin het volgende:
Yandex is het grootste techbedrijf in Rusland:
[ twitter ]
Er gaan geruchten idd. Maar niets officieels nog.quote:
Laten we alsjeblieft het niveau van dit forum een beetje hoog proberen te houden en niet mee te doen met allerlei hysterisch gedweep.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:50 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
De officiële naam is vanaf nu Nazi-Rusland
Volgens verschillende opgaves zijn er een miljoen in de totale strijdkrachten.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee wel meer dan 10 procent denk ik. Die overige 90 procent die jij bestaat grotendeels uit reservisten.
Ik heb afbeeldingen voorbij zien komen van vergelijkingen tussen het aantal manschappen en materieel van alle NAVO landen bij elkaar en Rusland.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee wel meer dan 10 procent denk ik. Die overige 90 procent die jij bestaat grotendeels uit reservisten.
Zit wel een groot verschil in de kwaliteit van die manschappen en de bereidheid om zich dood te vechten.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik heb afbeeldingen voorbij zien komen van vergelijkingen tussen het aantal manschappen en materieel van alle NAVO landen bij elkaar en Rusland.
Afgaande op dat plaatje heeft Rusland 1,35 miljoen manschappen in ieder geval.
In feite zet rusland nu 15 jaar cel op het verspreiden van nieuws wat niet in lijn is met de NOS. En dan staan sommige lui nog steeds achter hem…quote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:58 schreef Patroon het volgende:
Benieuwd of de corona wappies nog druk zijn met hun vrijheid. Laten ze een nachtje ruilen met een Oekraïner in een metrostation. Denk dat hun perceptie van vrijheid dan wel iets veranderd
Hoeveel Russen ken jij dan wel niet?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 07:40 schreef quirina het volgende:
[..]
Helaas zijn er toch aardig wat Russen die met heimwee terug denken aan de Sovjet tijd. ( de bejaarden)
De jongeren echter zijn westerse gewoonten gewend, hebben vaker wat meer van de wereld gezien. Maar ja.. die moeten nou t leger in hè. Vechten voor moederland Rossiya!
Gelukkig wel.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 09:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zit wel een groot verschil in de kwaliteit van die manschappen en de bereidheid om zich dood te vechten.
Oekraïene is een land met vrije pers en weinig beperkingen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:57 schreef LXIV het volgende:
[..]
Laten we alsjeblieft het niveau van dit forum een beetje hoog proberen te houden en niet mee te doen met allerlei hysterisch gedweep.
Kom op zeg.
Ja maar NOS dat is pas censuur en staatsmedia!111quote:Op vrijdag 4 maart 2022 09:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
In feite zet rusland nu 15 jaar cel op het verspreiden van nieuws wat niet in lijn is met de NOS. En dan staan sommige lui nog steeds achter hem…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |