Snap het ook niet. Ze kan lekker raak uit de hoek komen, maar over de grens gaat ze echt nooit. Echt belachelijk dat ze die ban heeft.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar een perm-ban? Geef dr dan een BB ban
Ze heeft zelfs een Full Fok! Abo!quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:43 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Idd een BB ban is genoeg, maar een perm ban slaat nergens op.
Ja dat is zeker waar.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:41 schreef notturna het volgende:
[..]
De COS is een zure heksenketel, waar sommige meer mogen en anderen niets.
Dat is wel heel vreemd. Jammer.quote:
Sommigen misbruiken hun machtspositie idd ... Jaren werd dat gedoogd, maar eigenlijk is dat te gek voor woorden ..quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:58 schreef notturna het volgende:
* notturna gaat maar weer beleef de lente kijken. Fok! Begint me een beetje tegen te staan.
Dat hele ge-TR slaat gewoon nergens op. Iemand verdient wat mij betreft pas een permban wanneer hij iemand bedreigt of zoals laatst, verzint dat ie ongeneeslijk ziek is.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Sommigen misbruiken hun machtspositie idd ... Jaren werd dat gedoogd, maar eigenlijk is dat te gek voor woorden ..
Mod en FA want FA's bannen en ik heb hier al eens iemand hier zien posten dat ie dr in de gaten hield en dat volgens mij ook is blijven doen .... zonder enige reden ... een soort obsessie waarschijnlijk...quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:10 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Dat hele ge-TR slaat gewoon nergens op. Iemand verdient wat mij betreft pas een permban wanneer hij iemand bedreigt of zoals laatst, verzint dat ie ongeneeslijk ziek is.
Maar het is maar net waar je post en welke mod daar actief is.
FA's bannen niet uit zichzelf maar op advies van een mod lijkt me.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Mod en FA want FA's bannen en ik heb hier al eens iemand hier zien posten dat ie dr in de gaten hield en dat volgens mij ook is blijven doen .... zonder enige reden ... een soort obsessie waarschijnlijk...
Ja en een reden en de plicht om het een en ander te verifierenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:20 schreef -Shii- het volgende:
[..]
FA's bannen niet uit zichzelf maar op advies van een mod lijkt me.
Maar goed, ik ga even iets anders doen. Tot later.
Niet iets wat ik aan jou kwijt wilquote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:28 schreef marcb1974 het volgende:
Maar goed, weekend.
Iemand nog gęnante plannen?
quote:
eigenlijk helemaal geen plannenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:28 schreef marcb1974 het volgende:
Maar goed, weekend.
Nog steeds nietquote:
Hellemaal niets 🤭quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:28 schreef marcb1974 het volgende:
Maar goed, weekend.
ook goed tochquote:
Het wordt zonnig, je kan best nog wel iets verzinnen als je wilquote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen meet
geen afspraak
geen familieplannen
zal we; stukkie wandelen worden, geen strandweerquote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ook goed toch
[..]
Het wordt zonnig, je kan best nog wel iets verzinnen als je wil
Waarom geen strandweer? Juist daar kan je nu lekker wandelen en dan een strandtent zoeken voor een drankjequote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zal we; stukkie wandelen worden, geen strandweer
Helemaal lekker rustig. Vanmiddag voor het eerst sinds augustus zoonlief met vrouw en kids op bezoek gehad. Dan merk je toch dat na al die maanden geen bezoek te hebben gehad het ook weer wennen is met drukte om je heen. En daarna met dochterlief op stap geweest.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ook goed toch
[..]
Het wordt zonnig, je kan best nog wel iets verzinnen als je wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |