Rijden er nog wel treinen ?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:33 schreef Sodeknetters het volgende:
Zo, het had wat voeten in aarde, maar nu dan toch weeeeeekend!
Welk traject is dat?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik wel. En op dat traject geen trein vanavond.
Smakelijkquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:05 schreef Sodeknetters het volgende:
Goud op de crap suzette en de knipfilet!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:05 schreef Sodeknetters het volgende:
Goud op de crap suzette en de knipfilet!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Operatie is gelukt lig alweer op de afdeling:)
Topquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Fijn!quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Lekker. Nu op naar een voorspoedig herstel.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Kijk een berichtje vandaag was wat ik vroegquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Top kerel, hopelijk spoedig herstelquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Dat klopt ..quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:26 schreef -Shii- het volgende:
Het is in ieder geval wel een vrolijk gifje.
Tis best triest trouwens denkend aan Souryquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:28 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Beetje vrolijkheid kunnen we wel gebruiken.
Ja een permban, snap het niet. Sowieso in deze tijd plaats je toch alles in een ander perspectief. Gauw weer unbannen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis best triest trouwens denkend aan Soury
[ afbeelding ]
Ze wordt echt gemist inderdaadquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis best triest trouwens denkend aan Soury
Zijn users die een ban vedienen en nooit krijgen, en deze zonder duidelijke redenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:30 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja een permban, snap het niet. Sowieso in deze tijd plaats je toch alles in een ander perspectief. Gauw weer unbannen.
Een permban ja?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:30 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja een permban, snap het niet. Sowieso in deze tijd plaats je toch alles in een ander perspectief. Gauw weer unbannen.
Ik heb gezocht naar een reden maar kon niets vinden en zij zelf wist ook niet waarom ..quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:30 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik heb ook haar pohi uit gepluisd, maar niks kunnen vinden.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb gezocht naar een reden maar kon niets vinden en zij zelf wist ook niet waarom ..
Ja echt vreemd... lijkt op een COS haat banquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:38 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik heb ook haar pohi uit gepluisd, maar niks kunnen vinden.
De COS is een zure heksenketel, waar sommige meer mogen en anderen niets.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt vreemd... lijkt op een COS haat ban
Maar een perm-ban? Geef dr dan een BB banquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:41 schreef notturna het volgende:
[..]
De COS is een zure heksenketel, waar sommige meer mogen en anderen niets.
Ik snap het ook niet. Idd een BB ban is genoeg, maar een perm ban slaat nergens op.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar een perm-ban? Geef dr dan een BB ban
Snap het ook niet. Ze kan lekker raak uit de hoek komen, maar over de grens gaat ze echt nooit. Echt belachelijk dat ze die ban heeft.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar een perm-ban? Geef dr dan een BB ban
Ze heeft zelfs een Full Fok! Abo!quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:43 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Idd een BB ban is genoeg, maar een perm ban slaat nergens op.
Ja dat is zeker waar.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:41 schreef notturna het volgende:
[..]
De COS is een zure heksenketel, waar sommige meer mogen en anderen niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |