Inmiddels gekregenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoop dan dat je nog antwoord op je vraag krijgt
Nee ik heb de robot afgekaptquote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:15 schreef Koen66 het volgende:
@:aoibhin nog aan het stoeien met de robot?
Gewoon terecht hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee ik heb de robot afgekaptGewoon abrupt weggedrukt. Gemeen he?
Robot zit nu nog te snikken in een hoekjequote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Moet ie maar geen domme vragen stellen over wat mijn postcode is en mijn top 3 competenties. Daar ga ik enge dingen van denkenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Robot zit nu nog te snikken in een hoekje
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Moet ie maar geen domme vragen stellen over wat mijn postcode is en mijn top 3 competenties. Daar ga ik enge dingen van denken
Uw reactie is genoteerd en opgenomen in uw personeelsdossier.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Aardappels, prei en runderworstjesquote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:51 schreef Domnivoor het volgende:
Aardappels, pompoen, appelmoes en schouderkarbonade![]()
Wat eten jullie vanavond?
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu
https://live.isuresults.eu/events/2022_NOR_0002/schedule
Ik ben er dus in Oktober geweest. Op doorreis naar Kroatie en naar dat uitstapje in de grotten...quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog nooit geweest .. Mario ging er altijd naar de kapper
Ik volg regelmatig wielerwedstrijden en dan zie je vaak de mooiste routes in verschillende landen ...quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben er dus in Oktober geweest. Op doorreis naar Kroatie en naar dat uitstapje in de grotten...![]()
Ja, snap ik. De omgeving is zo nu en dan gewoon mooier dan de koers.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik volg regelmatig wielerwedstrijden en dan zie je vaak de mooiste routes in verschillende landen ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |