quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:15 schreef Domnivoor het volgende:
Dat krijg je met een tekst die bijna niemand verstaat.
Hallo wereld, hier is Nederland!![]()
Met een liedje over broccoli 🥦
Of zoiets
Nederlandse inzendingen op het ESF
Niks nis met Nederland op het ESFquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Sjeequote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:40 schreef Aoibhin het volgende:
Ik wil mijn uitzendbureau bellen, en daar hebben ze tegenwoordig zo'n robot die je eerst aan de lijn krijgt om je vraag te beantwoorden. Gaat die robot ineens allemaal vragen stellen over welke competenties ik in uitblink enzo, en dan denk ik echt 'huh, waarom vraagt ie dat?'
toets 1quote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:40 schreef Aoibhin het volgende:
Ik wil mijn uitzendbureau bellen, en daar hebben ze tegenwoordig zo'n robot die je eerst aan de lijn krijgt om je vraag te beantwoorden. Gaat die robot ineens allemaal vragen stellen over welke competenties ik in uitblink enzo, en dan denk ik echt 'huh, waarom vraagt ie dat?'
Waar bemoeit die robot zich mee?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:40 schreef Aoibhin het volgende:
Normaal moet ik altijd 3 toetsen, maar nu gebeurde er niks. Ik heb een paar keer haast geschreeuwd 'IK WIL EEN MENS AAN DE TELEFOON', maar de robot zei daarop dat hij me niet kon verstaanquote:
Maar tis nu al wel weer vrijdagmiddag ...quote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Normaal moet ik altijd 3 toetsen, maar nu gebeurde er niks. Ik heb een paar keer haast geschreeuwd 'IK WIL EEN MENS AAN DE TELEFOON', maar de robot zei daarop dat hij me niet kon verstaan![]()
Ik stuur wel een mailtje met mijn telefoonnummer erbij en als het mailtje niet genoeg is, dan bellen ze mij maar
Yep... al is het weekend ook zo weer voorbij. En ze zijn nog twee uur open vandaagquote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar tis nu al wel weer vrijdagmiddag ...
Hoop dan dat je nog antwoord op je vraag krijgtquote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Yep... al is het weekend ook zo weer voorbij. En ze zijn nog twee uur open vandaag
denk niet dat er nu nog iemand is die waagt te denken om weer maatregelen in te stellenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar de opnames nemen nog steeds af ..
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
denk niet dat er nu nog iemand is die waagt te denken om weer maatregelen in te stellen
Bepaal ik lekker zelfquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bepaal ik lekker zelf![]()
Maak je niet druk manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |