Yepquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen was die variant van vorig jaar een stuk dodelijker en ziekmakender dan deze
Nee inderdaad, ik snap het volkomen. En zelf ben ik ook niet meer zo gemotiveerd in dat hele BCO.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Snap ik dat je er tegenop ziet. Ken er steeds meer die er, misschien wel terecht, klaar mee zijn. Vind het al heel wat dat ze nog wel thuisblijven als ze positief zijn.
Dat ze dan niet zitten te wachten op iemand die ze nog eens komt vervelen met vragen is niet zo gek.
beetje Fokkenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee inderdaad, ik snap het volkomen. En zelf ben ik ook niet meer zo gemotiveerd in dat hele BCO.
Dat administratieve wat ik doe bij de uitslagen is ook niet heel bevredigend werk, maar het is wel lekker chill om te doen, even muziekje erbij opzetten, rustige afdeling, geen mensen hoeven opbellen etc.
Dat ookquote:
Kijk maar een carnavals weekend en de besmettingen lopen weer hard op.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Alles kan zo makkelijk plotseling weer veranderen. De afgelopen weken ging het vooral over afschalen en dat de nabije toekomst van het coronabedrijf onzeker was, maar vorig jaar zomer hadden we ook zo'n moment en daarna werd het toch weer gigadruk.
Ik heb geen Tinderquote:
Besmettingen wel ja maar dat is niet zo'n probleem.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk maar een carnavals weekend en de besmettingen lopen weer hard op.
Haha truequote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk maar een carnavals weekend en de besmettingen lopen weer hard op.
Veel mensen krijgen ook überhaupt niemand aan de lijn van ons, maar een standaard mail met adviezen. En daarbij het nummer van de bellijn als ze toch nog vragen hebbenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:42 schreef engine het volgende:
[..]
Besmettingen wel ja maar dat is niet zo'n probleem.
De kuikens geven licht in het donkerquote:
en iedereen zonder mondkapje, nou ik nog even niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:11 schreef marcb1974 het volgende:
Besmettingen kaartje van vandaag is wel grappig om te zien. Zo duidelijk waar carnaval gevierd is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Gast_op_Afstand_GOA kijk dan
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Geloof het ja, hoor ook niet anders van mijn collega's.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
en iedereen zonder mondkapje, nou ik nog even niet.
Woon in Brabant en het was dik feesten hier.
Ja die mail had ik ookquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Veel mensen krijgen ook überhaupt niemand aan de lijn van ons, maar een standaard mail met adviezen. En daarbij het nummer van de bellijn als ze toch nog vragen hebben![]()
Eigenlijk alleen iedereen van onder de 11 en boven de 80 wordt sowieso kort gebeld, en daartussendoor krijgen sommigen uitgebreider BCO via de steekproef
secondlove.nl?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:52 schreef engine het volgende:
Gisteren uit het ei![]()
[ afbeelding ]LiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:gast_op_afstand_GOA kijk danZo donzig
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ik vind daten via een app/internet engquote:
Zeker! Ik kijk veel om me heen en heb ook nog contact met wat oud-collega's die verder voor me aan het kijken zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:53 schreef engine het volgende:
[..]
Ja die mail had ik ook
Ben je zelf ook al een beetje aan het kijken naar andere vacatures?
zijn toch wel genoeg succesverhalenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind daten via een app/internet eng
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |