als er weinig wind staat prima, iets meer wind en het is snel irritant koud aan het strandquote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom geen strandweer? Juist daar kan je nu lekker wandelen en dan een strandtent zoeken voor een drankje
Werken morgenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:28 schreef marcb1974 het volgende:
Maar goed, weekend.
Iemand nog gênante plannen?
Leuk dus weerquote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helemaal lekker rustig. Vanmiddag voor het eerst sinds augustus zoonlief met vrouw en kids op bezoek gehad. Dan merk je toch dat na al die maanden geen bezoek te hebben gehad het ook weer wennen is met drukte om je heen. En daarna met dochterlief op stap geweest.
Wel een reden om daarna een rum of hete drank te gaan drinkenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als er weinig wind staat prima, iets meer wind en het is snel irritant koud aan het strand
Heb je het nu weer drukken nu de cijfers weer exploderen?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Werken morgenEn zondag zingen
Voor zover niks gênants helaas
Dat ligt eraan, met BCO vragen we sowieso niet bij iedereen meer van alles uitquote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je het nu weer drukken nu de cijfers weer exploderen?
Dat zingen kan gênant zijn? Of is dat alleen als ik zing
Ja was zeker leuk.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Leuk dus weer
En ja, zal zeker wennen zijn.
Werkt iedereen wel netjes mee met het BCO? Of steeds minder?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, met BCO vragen we sowieso niet bij iedereen meer van alles uit
Op zich was het de afgelopen maanden ook druk met positieve testen, maar toch werden onze taken afgeschaald.
verwacht jij dat het vele testen snel tot het verleden zal behoren?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, met BCO vragen we sowieso niet bij iedereen meer van alles uit
Op zich was het de afgelopen maanden ook druk met positieve testen, maar toch werden onze taken afgeschaald.
Heerlijk, lekker uitwaaienquote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als er weinig wind staat prima, iets meer wind en het is snel irritant koud aan het strand
lekker uitwaaien prima, maar niet met 5 graden en regenquote:
Ik heb zelf al een hele tijd geen BCO meer gedaan en vooral administratief werk gedaan, al doe ik officieel ook nog steeds BCO. Zie er wel als een berg tegenop om dat weer te gaan doen, want toch een hele zwik vreemde mensen bellen op een dag en nee, niet iedereen werkt meer zo goed mee als een halfjaar geleden. En ik snap het ook volkomen; zelf zou ik er ook echt geen behoefte aan hebben dat er van alles wordt uitgevraagd.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Werkt iedereen wel netjes mee met het BCO? Of steeds minder?
Ik denk dat ik gewoon zou ophangen als er iemand belt
Is ook weer zo ja, jullie kunnen ook niet alles.
Zolang 1G beleid er nog is zal er getest blijven worden ...quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
verwacht jij dat het vele testen snel tot het verleden zal behoren?
Ik heb geen idee. Alles kan zo makkelijk plotseling weer veranderen. De afgelopen weken ging het vooral over afschalen en dat de nabije toekomst van het coronabedrijf onzeker was, maar vorig jaar zomer hadden we ook zo'n moment en daarna werd het toch weer gigadruk.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die kan lijkt mij aannemelijk. Het heeft niet zoveel zin zo als mensen alleen griepverschijnselen hebben.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Alleen was die variant van vorig jaar een stuk dodelijker en ziekmakender dan dezequote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Alles kan zo makkelijk plotseling weer veranderen. De afgelopen weken ging het vooral over afschalen en dat de nabije toekomst van het coronabedrijf onzeker was, maar vorig jaar zomer hadden we ook zo'n moment en daarna werd het toch weer gigadruk.
eens, maar ik bedoel dat iedereen met een natte neus zich laat testenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Zolang 1G beleid er nog is zal er getest blijven worden ...
Snap ik dat je er tegenop ziet. Ken er steeds meer die er, misschien wel terecht, klaar mee zijn. Vind het al heel wat dat ze nog wel thuisblijven als ze positief zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb zelf al een hele tijd geen BCO meer gedaan en vooral administratief werk gedaan, al doe ik officieel ook nog steeds BCO. Zie er wel als een berg tegenop om dat weer te gaan doen, want toch een hele zwik vreemde mensen bellen op een dag en nee, niet iedereen werkt meer zo goed mee als een halfjaar geleden. En ik snap het ook volkomen; zelf zou ik er ook echt geen behoefte aan hebben dat er van alles wordt uitgevraagd.
ditquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen was die variant van vorig jaar een stuk dodelijker en ziekmakender dan deze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |