Last van maag/darmen heb ik ook, vanmiddag een pijnlijke wat opgezette buik wat uren later resulteerde in een salvo extreem lange schetenquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Zeker een raar beestje.
Hier bijna alles weg, behalve kraak-stem en wat snot. Maar opeens een heel vervelende maag/darmen. En geen zin in activiteiten.
Dag 5.
Ik las iets van 80% positief getest. Bij carnaval.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:42 schreef BlackLining het volgende:
Nog steeds alleen een kuchje. Verder niets. Viel me wel op dat iedereen in de GGD teststraat exact zo'n kuchje had. En dan hing er ook nog zo'n bedorven bierlucht zoals in de kroeg na carnaval
Gelukkig ook geen bloedexplosies meer uit mijn neus.
Ben wel erg blij dat ik sinds een maandje in een huis met een balkon woon zeg.
Meine gutequote:Op donderdag 3 maart 2022 22:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik las iets van 80% positief getest. Bij carnaval.
https://twitter.com/BDDat(...)uHXYhUQ2lSF_n5Q&s=19
Die hartslag in rust is wat mij betreft echt een hele goeie indicatie of het immuunsysteem bezig is. De dag na m'n booster bleef die vooral snachts ook ver boven normaal hangen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:59 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Meine gute
Nou ja, we hebben het met de groep waarmee ik carnaval vierde erover gehad. Geconcludeerd dat iedereen die op dat moment in de kroeg stond weloverwogen het risico nam en ook niet tussendoor preventief getest. Maar dan dus ook niet tussendoor naar de supermarkt of iets dergelijks.
Bij ons ook 6 van de 7 positief, en die ene laatste was net voor carnaval al besmet en genezen.
Met terugwerkende kracht denk ik dat ik het aan het begin al heb opgelopenik had namelijk maandag echt de zwaarste kater die ik ooit heb gehad. En ik ben ook geen 21 meer, die duren bij mij altijd meerdere dagen. Deze was echter na een paar uur ook weer weg. Vond het al merkwaardig.
[ link | afbeelding ]
De grafiek van mijn rusthartslag doet ook zoiets vermoeden
Ja. Toen ik veel sportte was dat wel een graadmeter voor griepjes etc. En overtrainingquote:Op donderdag 3 maart 2022 23:03 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Die hartslag in rust is wat mij betreft echt een hele goeie indicatie of het immuunsysteem bezig is. De dag na m'n booster bleef die vooral snachts ook ver boven normaal hangen.
Verrek ja, ik kan mijn booster ook terugzien in die grafiek. Tijdens de eerste twee had ik nog geen smartwatch dus dat weet ik niet.quote:Op donderdag 3 maart 2022 23:03 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Die hartslag in rust is wat mij betreft echt een hele goeie indicatie of het immuunsysteem bezig is. De dag na m'n booster bleef die vooral snachts ook ver boven normaal hangen.
Mooi om te zienquote:Op vrijdag 4 maart 2022 00:07 schreef Rabieluh het volgende:
M'n garmin smartwatch houdt stress bij gebaseerd op mijn hartslag. Op de onderstaande afbeelding is het stressniveau op donderdag 6 januari 38 punten, iets meer dan een dag na mijn booster, dat haal ik niet eens op een flinke actieve werkdag.
[ afbeelding ]
Een week later tijdens m'n vakantie was ik ook niet lekker, beetje verkoudheidssymptomen, slecht geslapen en mijn hartslag bleef ook hoog de hele dag. Niet getest want ik was toch vrij. 31 stresspunten voor een dag waarop ik bijna alleen maar op bed heb gehangen is echt hoog. Flink intensieve werkdagen zorgen voor 34 stresspunten.
[ afbeelding ]
Dan komen we bij de besmetting van carnaval, dinsdag beetje last, woensdag positieve zelftest gevolgd door een positieve GGD test.
[ afbeelding ]
@yvonne @sp3c @trein2000 @Karina @Lavenderr @GGMM en ik wensen jou beterschapquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:37 schreef capricia het volgende:
Hoi allemaal,
Ik zit sinds afgelopen woensdag thuis vanwege een positieve test. Ik liet me testen omdat bij kindlief er een besmetting in de klas was en wij beiden verkouden werden. Resultaat: kind negatief en ik positief.
Gaat eigenlijk wel aardig met mij, ik ben wat neus verkouden, hoest een beetje (minimaal), heb wat hoofdpijn, afwisselend warm en koud maar geen koorts (gisteren wat verhoging) en een beetje moe.
Volgens de GGD ben ik sinds afgelopen maandag besmettelijk, geen idee wanneer ik besmet ben en door wie trouwens. Ik zit nu op de 7e dag na besmettelijkheid en op de 4e dag na de positieve test.
Ik ben benieuwd hoe het verloop bij anderen gaat of ging. Niet dat ik er wat aan heb of dat je er wat van kunt zeggen maar gewoon nieuwsgierig 🧐 😜 bedankt alvast!
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 00:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:yvonne @:sp3c @:trein2000 @:karina @:lavenderr @:ggmm en ik wensen jou beterschap
Ik denk dat ik corona wel aan de hoest kan herkennen. Alle mensen die ik ken met corona hadden echt zo'n typisch net-even-wat-anders hoestje.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:42 schreef BlackLining het volgende:
Nog steeds alleen een kuchje. Verder niets. Viel me wel op dat iedereen in de GGD teststraat exact zo'n kuchje had. En dan hing er ook nog zo'n bedorven bierlucht zoals in de kroeg na carnaval
Gelukkig ook geen bloedexplosies meer uit mijn neus.
Ben wel erg blij dat ik sinds een maandje in een huis met een balkon woon zeg.
Ik ken heel wat mensen die helemaal niet hebben gehoest door corona.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:11 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik denk dat ik corona wel aan de hoest kan herkennen. Alle mensen die ik ken met corona hadden echt zo'n typisch net-even-wat-anders hoestje.
Ja, dat spreekt wat ik zeg ook niet tegen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 08:41 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ik ken heel wat mensen die helemaal niet hebben gehoest door corona.
In januari dit jaar positieve test gehad. Geen klachten gehad behalve m’n conditie, ik verbeter m’n conditie nu door dagelijks te fietsen (minimaal 10 km) en 3 keer per week hardlopen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:37 schreef capricia het volgende:
Hoi allemaal,
Ik zit sinds afgelopen woensdag thuis vanwege een positieve test. Ik liet me testen omdat bij kindlief er een besmetting in de klas was en wij beiden verkouden werden. Resultaat: kind negatief en ik positief.
Gaat eigenlijk wel aardig met mij, ik ben wat neus verkouden, hoest een beetje (minimaal), heb wat hoofdpijn, afwisselend warm en koud maar geen koorts (gisteren wat verhoging) en een beetje moe.
Volgens de GGD ben ik sinds afgelopen maandag besmettelijk, geen idee wanneer ik besmet ben en door wie trouwens. Ik zit nu op de 7e dag na besmettelijkheid en op de 4e dag na de positieve test.
Ik ben benieuwd hoe het verloop bij anderen gaat of ging. Niet dat ik er wat aan heb of dat je er wat van kunt zeggen maar gewoon nieuwsgierig 🧐 😜 bedankt alvast!
Toevallig een Herstelbewijs ergens voor? Want verder voegt een GGD test momenteel weinig extra's toe.quote:Op maandag 7 maart 2022 13:23 schreef Basp1 het volgende:
Gisteren wat spierpijn overal, vandaag ook, op het werk maar eens een zelftest gedaan en die was positief. Voor vanavond een GGD test gepland. Verder at zweet handen en dus wat spierpijn tot nu toe.
Voor de statistiek van hoeveel besmettingen we in nl en per provincie nog hebben voegt een GGD test nog wel wat toe.quote:Op maandag 7 maart 2022 23:25 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Toevallig een Herstelbewijs ergens voor? Want verder voegt een GGD test momenteel weinig extra's toe.
Z'n 70% van alle testen zijn nu positief bij de GGD, en vrijwel elke positieve zelftest wordt bevestigd.
Met Selenium erbij is het nog beterquote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:48 schreef HowardRoark het volgende:
Heb tijdens de hele periode een hoge dosis vitamine C, D, Quercetine en Zink genomen.
De homeopaten zichtbaar aan het werk. Niets geloven van de wetenschap over vaccins maar wel alles geloven over supplementen wat voornamelijk door andere recalcitranten elkaar aangepraat wordt. Het valt me mee dat er nog geen ivermectin geslikt wordt.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:37 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Met Selenium erbij is het nog beter
Wat hebben vitaminen en mineralen te maken met homeopathie?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:27 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De homeopaten zichtbaar aan het werk. Niets geloven van de wetenschap over vaccins maar wel alles geloven over supplementen wat voornamelijk door andere recalcitranten elkaar aangepraat wordt. Het valt me mee dat er nog geen ivermectin geslikt wordt.
Hell ik blijf gewoon door gaan met mijn normale gebalanceerde voedingspatroon en dat werkt ook fantastisch voor mijn genezing.
De extra vitaminen en mineralen helpen mij (naast een goed voedingspatroon en gezond BMI) in ieder geval om vrijwel nooit ziek te zijn.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:27 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De homeopaten zichtbaar aan het werk. Niets geloven van de wetenschap over vaccins maar wel alles geloven over supplementen wat voornamelijk door andere recalcitranten elkaar aangepraat wordt. Het valt me mee dat er nog geen ivermectin geslikt wordt.
Hell ik blijf gewoon door gaan met mijn normale gebalanceerde voedingspatroon en dat werkt ook fantastisch voor mijn genezing.
Ieder zijn eigen keuze maar het is natuurlijk onbewezen onzin dat extra vitaminen en mineralen je helpen om vrijwel nooit ziekte zijn. Ik slik die dingen ook niet en ben ook vrijwel nooit ziek.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:23 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
De extra vitaminen en mineralen helpen mij (naast een goed voedingspatroon en gezond BMI) in ieder geval om vrijwel nooit ziek te zijn.
Ik doe het zo en de ander wordt liever volgepompt met een vaccin.
Ieder zijn eigen keuze toch..
Gelukkig gaat het hier niet over Difterie, Tetanus en Polio. En daarnaast helpen vitamine wél bij het opbouwen en de ondersteuning van een sterk immuunsysteem. Dit helpt vervolgens weer als iemand een besmetting heeft opgelopen met een Rhino of Coronavirus.quote:Op woensdag 9 maart 2022 12:16 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen keuze maar het is natuurlijk onbewezen onzin dat extra vitaminen en mineralen je helpen om vrijwel nooit ziekte zijn. Ik slik die dingen ook niet en ben ook vrijwel nooit ziek.
Het is bewezen dat vaccinaties werken, veel succes met je vitaminen slikken tegen bijvoorbeeld Dyfterie, Tetanus en Polio.![]()
Ow qua ziekte verloop nog een klein beetje verstopte neus.
Het gaat goed hier, maar inderdaad erg snel moe.quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:16 schreef capricia het volgende:
Hoe is het met iedereen?
Merk dat ik nog steeds wel snel moe ben.
Na ongeveer anderhalve week.
Ik had het uiteraard over covid vaccinaties, want vergelijken mensen nog steeds Polio met een verkoudheid?quote:Op woensdag 9 maart 2022 12:16 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen keuze maar het is natuurlijk onbewezen onzin dat extra vitaminen en mineralen je helpen om vrijwel nooit ziekte zijn. Ik slik die dingen ook niet en ben ook vrijwel nooit ziek.
Het is bewezen dat vaccinaties werken, veel succes met je vitaminen slikken tegen bijvoorbeeld Dyfterie, Tetanus en Polio.![]()
Ow qua ziekte verloop nog een klein beetje verstopte neus.
Tegen de delta en Alpha variant werkte de coronavaccins uitstekend zoals we uit overlijdenscijfers tussen gevaccineerden en geindoctrineerde niet gevaccineerden duidelijk konden zien. Dus je praat alsnog onzin.quote:Op donderdag 10 maart 2022 09:08 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Ik had het uiteraard over covid vaccinaties, want vergelijken mensen nog steeds Polio met een verkoudheid?
Zoals @:HowardRoark al zei gebruik ik ze uiteraard als ondersteuning van het immuunsysteem.
Ik begrijp dat je het onzin vindt. Als je gevaccineerd bent, heb je een onomkeerbare beslissing genomen en wil je daar liever niet meer over nadenken en al het andere is onzin.quote:Op donderdag 10 maart 2022 09:20 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Tegen de delta en Alpha variant werkte de coronavaccins uitstekend zoals we uit overlijdenscijfers tussen gevaccineerden en geindoctrineerde niet gevaccineerden duidelijk konden zien. Dus je praat alsnog onzin.
En je immuunsysteem ondersteunen doe je al door gewoon een gebalanceerd dieet te volgen.
Ow wat fijn blijkbaar geen weerwoord op de verifieerbare feiten dat een coronavaccinatie wel werkte voor de Alpha en delta variant, dus daarom maar meteen de doelpalen verzetten en mij vaccinatie spijt proberen aan te praten. Erg doorzichtig dit narratief.quote:Op donderdag 10 maart 2022 09:24 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je het onzin vindt. Als je gevaccineerd bent, heb je een onomkeerbare beslissing genomen en wil je daar liever niet meer over nadenken en al het andere is onzin.
Ik vind het fijn voor je dat de vaccinatie jou goed geholpen heeft.
Met een gebalanceerd dieet krijg je toch niet altijd voldoende vitaminen en mineralen binnen dus het is gewoon prima om dat als aanvulling te gebruiken. Ik kan het je zelfs aanraden
Ja het werkte supergoed inderdaad, gevaccineerden werden niet meer besmet en konden het ook niet meer doorgevenquote:Op donderdag 10 maart 2022 09:31 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ow wat fijn blijkbaar geen weerwoord op de verifieerbare feiten dat een coronavaccinatie wel werkte voor de Alpha en delta variant, dus daarom maar meteen de doelpalen verzetten en mij vaccinatie spijt proberen aan te praten. Erg doorzichtig dit narratief.
Volgens mij heeft ook niemand hier ook maar proberen te beweren dat vaccineren niet zou werken. Alleen omdat ik en wat andere users het gebruik van vitaminen hebben genoemd, heb jij dit geïnterpreteerd als een aanval op de vaccins. Misschien voortaan iets minder heetgebakerd en ideologisch de discussie beginnen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 09:20 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Tegen de delta en Alpha variant werkte de coronavaccins uitstekend zoals we uit overlijdenscijfers tussen gevaccineerden en geindoctrineerde niet gevaccineerden duidelijk konden zien. Dus je praat alsnog onzin.
En je immuunsysteem ondersteunen doe je al door gewoon een gebalanceerd dieet te volgen.
Ontopic mijn neusverkoudheid is weg, dus zou ik nu over 24 uur weer uit zelfisolatie mogen
Tijdens de wintermaanden extra vitamine D slikken wordt wel aangeraden, maar voor de rest zou je het uit voeding moeten kunnen halen. Tenzij je door medicatie of gezondheidsproblemen minder goed vitamines kan opnemen. Maar dan lijkt het me verstandig om eerst via de huisarts een bloedtest te doen welke tekorten je specifiek hebt.quote:Op donderdag 10 maart 2022 09:24 schreef Wouter2006 het volgende:
Met een gebalanceerd dieet krijg je toch niet altijd voldoende vitaminen en mineralen binnen dus het is gewoon prima om dat als aanvulling te gebruiken. Ik kan het je zelfs aanraden
Dat slijm. Dat heb ik nu twee weken na mijn besmetting nog steeds. Als ik een stuk fiets ofzo, meteen mijn neus vol met slijm.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:18 schreef _serial_ het volgende:
Dag 3: 1x het stugge slijm uit mijn keel gehoest vanmorgen, en verder geen klachten meer over, ik klink ook weer normaal, geen koorts, geen natte neus, veel meer energie als gisteren
Ik hou mij de komende dagen zeker nog wel even rustig hoor, maar vooralsnog gaat het inderdaad prima. Gisterenavond had ik al het gewone avond gevoel, dat ik niet voortijdig naar bed wilde.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat slijm. Dat heb ik nu twee weken na mijn besmetting nog steeds. Als ik een stuk fiets ofzo, meteen mijn neus vol met slijm.
Ziek wel een beetje uit, lieve Serial, neem jezelf in acht. Maar zo te lezen kom je er goed doorheen.
Het is toch 5 dagen en als je dan 24 u klachtenvrij bent mag je uit quarantaine?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 12:29 schreef gestreeptestoel het volgende:
Ik mag morgen uit quarantaine. Dan zijn de 5 dgn voorbij, Maar ben nog steeds aardig verkouden en zoooooo moe.
Mijn neus zit niet meer pot dicht en de keelpijn is ook weg. Maar het voelt de hele dag alsof ik peper in m’n neus heb. Mijn hoofd gloeit ook nog steeds.
Dat snap ik. Ik zeg alleen dat ik morgen uit quarantaine zou mogen. Dan zouden de 5 dgn er op zitten.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 13:42 schreef Nijna het volgende:
[..]
Het is toch 5 dagen en als je dan 24 u klachtenvrij bent mag je uit quarantaine?
Klinkt niet alsof je geen klachten meer hebt. Maximaal 10 dagen quarantaine als ik het goed heb gelezen.
Dat heb ik ook idd!quote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:42 schreef gestreeptestoel het volgende:
En zere ogen hier, alsof ik dikke hooikoorts heb. Ik moet dinsdag weer werken. Maar eens zien hoe t maandag gaat en dan overleggen.
Ik zou denk ik vooral afgaan op dingen als keelpijn, snot en hoest.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:18 schreef gestreeptestoel het volgende:
Maar waar ligt de grens? Moe kan je nog zooo lang blijven. Moet je dan al die tijd binnen blijven?
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:18 schreef gestreeptestoel het volgende:
Maar waar ligt de grens? Moe kan je nog zooo lang blijven. Moet je dan al die tijd binnen blijven?
Het is dus alleen vijf dagen als je geen klachten meer hebt de laatste 24 uur. Anders tot maximaal 10 dagen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:17 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Dat snap ik. Ik zeg alleen dat ik morgen uit quarantaine zou mogen. Dan zouden de 5 dgn er op zitten.
Ik heb voor GGD gewerkt en het is zoals je zegt.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:20 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ik zou denk ik vooral afgaan op dingen als keelpijn, snot en hoest.
Moe lijkt me minder besmettelijk, maar dat is mijn idee hoor, geen onderbouwing verder.
Beterschap.
Als je nou na 10 dagen nog steeds snotterig en hoestend bent, ben je dan niet meer besmettelijk?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:20 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ik zou denk ik vooral afgaan op dingen als keelpijn, snot en hoest.
Moe lijkt me minder besmettelijk, maar dat is mijn idee hoor, geen onderbouwing verder.
Beterschap.
Nogmaals, dat weet ik.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
[..]
Het is dus alleen vijf dagen als je geen klachten meer hebt de laatste 24 uur. Anders tot maximaal 10 dagen.
Ik denk dat het dan al heel erg is afgenomen.quote:Op zondag 13 maart 2022 11:45 schreef capricia het volgende:
[..]
Als je nou na 10 dagen nog steeds snotterig en hoestend bent, ben je dan niet meer besmettelijk?
Geen idee, maar vast minder...quote:Op zondag 13 maart 2022 11:45 schreef capricia het volgende:
[..]
Als je nou na 10 dagen nog steeds snotterig en hoestend bent, ben je dan niet meer besmettelijk?
Dat is kut he, ik wil zo graag slapen maar het lukt niet.quote:Op zondag 13 maart 2022 20:33 schreef mootie het volgende:
Ook mijn eerste. Kreeg het vanmiddag ineens ijskoud, misselijk, knallende koppijn. 38,2.
Testje gedaan en bingo.
Dikke ogen, en ik wil heel graag slapen maar dat lukt niet.
2 paracetamol en ibuprofen nemen, bak warme thee, hete douche nemen, 2 kussens, hopelijk lukt het dan beter.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:31 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Dat is kut he, ik wil zo graag slapen maar het lukt niet.
Dit heb ik ook jaquote:Op zondag 13 maart 2022 21:31 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Dat is kut he, ik wil zo graag slapen maar het lukt niet.
Ja, ik wel. Niet alleen voor mezelf, maar ook voor mijn werkgever. Niet dat ze erom (mogen) vragen, maar een dubbele en formele bevestiging is wel fijn.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:54 schreef archito het volgende:
Wat ik me afvraag is of de meeste mensen nog een GGD test doen na een positieve zelftest?
Ik heb vorig jaar corona gehad, 2 keer gevaccineerd en geboosterd. Afgelopen week ziek geworden en een positieve zelftest gehad. Ik heb mezelf gewoon 5 dagen isolatie opgelegd en zie eigenlijk de meerwaarde niet om ook nog eens naar de GGD te gaan.
In mijn geval had ik uit voorzorg al een weekje thuis gewerkt omdat mijn vriendin een positieve zelftest had. Dus ik ben geen besmettingsgevaar geweest op kantoor. En omdat ik me geen dag ziek heb gemeld heb ik alleen ter kennisneming gezegd dat ik nog een week vanuit huis werk door een positieve zelftest en bijbehorende klachten.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:55 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ja, ik wel. Niet alleen voor mezelf, maar ook voor mijn werkgever. Niet dat ze erom (mogen) vragen, maar een dubbele en formele bevestiging is wel fijn.
Maandag is dag nulquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:49 schreef Lingue het volgende:
Ik ben ook de sjaak….
3/4 weken geleden griep gehad (negatieve zelftesten). Ik blijf dan altijd extreem lang hoesten. Dus dat is nooit over gegaan.
Zondag op maandag nacht slecht geslapen en begon het ziek worden. Maandagochtend test gehad en positief.
Is maandag dan dag 0 of 1?
Maandag iig hoofdpijn, extreem koud (temp was 36,3) hoesten, keelpijn, spierpijn, vet veel honger, neusverkoudheid, buiten adem snel.
Dinsdag (vandaag) bovenstaande maar dan 3x zo heftig. Temp gaf 37 aan.
Mijn horloge meet een hoge hartslag van 98 in rust. En geeft ook meldingen van hoog stresslevel…
Lichaam dus hard aan het werk. En de griep is beter te doen hoor. Poeh.
Het is een gek beestje. Voelt echt anders dan griep of verkoudheid.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:18 schreef mijntjexx het volgende:
Ik vind die omikron maar tegenvallen hoor (geboosterd en al).
precies dat, hoe lang ben jij ziek geweest? Ik zit nu op dag 2-3, voel me nu juist slechter.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Het is een gek beestje. Voelt echt anders dan griep of verkoudheid.
Het was hier niet zozeer heftig. Maar het duurt lang allemaal.
2 dagen slecht. Keelpijn, koppijn, hoesten, rare maag.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:10 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
precies dat, hoe lang ben jij ziek geweest? Ik zit nu op dag 2-3, voel me nu juist slechter.
pff ellende. Heb je al kunnen werken?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:23 schreef capricia het volgende:
[..]
2 dagen slecht. Keelpijn, koppijn, hoesten, rare maag.
Maar daarna 10 dagen slijm in mijn kop, loopneus. Beetje duf/suf. En af en toe een hoestbui.
Ben er nu wel zo'n beetje.![]()
Vandaag weinig last gehad, lekker kunnen sporten. Maar we zijn al twee weken verder.
Ik werk niet zo veel.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:34 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
pff ellende. Heb je al kunnen werken?
Nou idd. Een griep is makkelijker hoor vind ik. Deze zorgt wel even voor een knock-out als het ware. Je kunt niks behalve onder een dekentje liggen…quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:18 schreef mijntjexx het volgende:
Ik vind die omikron maar tegenvallen hoor (geboosterd en al).
Poeh 10 dagen… ik hoop dat het sneller gaat hier…quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:23 schreef capricia het volgende:
[..]
2 dagen slecht. Keelpijn, koppijn, hoesten, rare maag.
Maar daarna 10 dagen slijm in mijn kop, loopneus. Beetje duf/suf. En af en toe een hoestbui.
Ben er nu wel zo'n beetje.![]()
Vandaag weinig last gehad, lekker kunnen sporten. Maar we zijn al twee weken verder.
Precies dat, aan bed gekluisterd. Had het niet verwacht.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:44 schreef Lingue het volgende:
[..]
Nou idd. Een griep is makkelijker hoor vind ik. Deze zorgt wel even voor een knock-out als het ware. Je kunt niks behalve onder een dekentje liggen…
Dat vind ik dus het rare. Ik was niet zo ziek dat ik op bed lag. Ging ook gewoon nog fietsen enzo.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:48 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Precies dat, aan bed gekluisterd. Had het niet verwacht.
Hoe voelt het precies anders dan een verkoudheid? Koortsachtige vibe erbij? Ik wil het zo graag nu zelf ook eens meemaken.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Het is een gek beestje. Voelt echt anders dan griep of verkoudheid.
Het was hier niet zozeer heftig. Maar het duurt lang allemaal.
Ik kan alleen voor mijzelf spreken: het komt opeens heel heftig op. Geen aanloop zeg maar.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:58 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Hoe voelt het precies anders dan een verkoudheid? Koortsachtige vibe erbij? Ik wil het zo graag nu zelf ook eens meemaken.
Sluit ik mij bij aan. Behalve dat ik nog niet weet hoe lang het duurt.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik kan alleen voor mijzelf spreken: het komt opeens heel heftig op. Geen aanloop zeg maar.
En het duurt lang voordat het echt weg is.
Als je het meemaakt, weet je wel dat het corona is.
Nee. Ik doe gewoon alles weer.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:51 schreef Lingue het volgende:
[..]
Sluit ik mij bij aan. Behalve dat ik nog niet weet hoe lang het duurt.
Die geen aanloop vond ik echt gek. Dat merk je bij een griepje wel. Maar dit was pats boem.
Ben jij nog steeds in quarantaine?
Gewoon doen waar jij je goed bij voelt.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:54 schreef Lingue het volgende:
Ik heb vanaf as maandag een midweek weg geboekt. Ik ga alleen. Maar als je nog lang in quarantaine moet blijven schiet dat niet echt op of wel? Ik wilde niet echt dingen ondernemen maar ergens lunchen of dineren wel. Als dat niet kan/mag kan ik net zo goed thuis op de bank voor pampus liggen?
Advies?
Oh echt? Ik hou t nieuws niet echt bij over Corona.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Gewoon doen waar jij je goed bij voelt.
Zou geen bejaardentehuis opzoeken ieg. Volgende week wordt isolatie ook slechts een advies.
Mijn rust hartslag zat gisteren tussen de 95-101 volgens mijn garmi.n smartwatch.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:59 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Meine gute
Nou ja, we hebben het met de groep waarmee ik carnaval vierde erover gehad. Geconcludeerd dat iedereen die op dat moment in de kroeg stond weloverwogen het risico nam en ook niet tussendoor preventief getest. Maar dan dus ook niet tussendoor naar de supermarkt of iets dergelijks.
Bij ons ook 6 van de 7 positief, en die ene laatste was net voor carnaval al besmet en genezen.
Met terugwerkende kracht denk ik dat ik het aan het begin al heb opgelopenik had namelijk maandag echt de zwaarste kater die ik ooit heb gehad. En ik ben ook geen 21 meer, die duren bij mij altijd meerdere dagen. Deze was echter na een paar uur ook weer weg. Vond het al merkwaardig.
[ link | afbeelding ]
De grafiek van mijn rusthartslag doet ook zoiets vermoeden
Ik slaap ook slecht ja.quote:Op woensdag 16 maart 2022 07:55 schreef Lingue het volgende:
Verschil griep vs Corona
Bij griep lig je de hele dag te slapen. Bij Corona lig je de hele nacht wakker…
Oh, dat klinkt niet fijn, vooral ook die koorts erbij.quote:Op woensdag 16 maart 2022 09:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik slaap ook slecht ja.
Zit inmiddels op dag 5 van dat ik klachten heb, heb nog steeds koorts. Geur en smaak is inmiddels ook minder geworden. Baal er echt van en hoop dat dat geen langdurig verhaal wordt.
Ook met nog maanden moe zijn wat je veel hoort.
Heb je nog wel wat slaap kunnen pakken?quote:Op woensdag 16 maart 2022 03:23 schreef Cue_ het volgende:
Mijn tweede nacht ga ik nu in. Enorm zitten hoesten, dus iets m'n keel gigantisch pijn en nog niet veel kunnen slapen.
Valt me echt tegen ja, en dat na vaccinaties en booster in januari.quote:Op woensdag 16 maart 2022 09:46 schreef capricia het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt niet fijn, vooral ook die koorts erbij.
Ja. En dit is dan de 'milde' variant. Ben ik even blij geen Alpha of Delta opgelopen te hebben.quote:Op woensdag 16 maart 2022 09:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Valt me echt tegen ja, en dat na vaccinaties en booster in januari.
Vijf dagen koorts is behoorlijk vervelend inderdaad. Beterschap! Ik zou proberen als het kan toch enigszins uit bed te komen. Ik had zelf de eerste dag dat ik mij echt slechter ging voelen als ik ging liggen, direct weer wat verhoging ook. Toen even gebeld met de huisarts en die bevestigden inderdaad dat meer mensen hier last van hadden. Assistente raadde daarom ook aan overdag zo veel mogelijk op te zijn als dat lukte.quote:Op woensdag 16 maart 2022 09:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik slaap ook slecht ja.
Zit inmiddels op dag 5 van dat ik klachten heb, heb nog steeds koorts. Geur en smaak is inmiddels ook minder geworden. Baal er echt van en hoop dat dat geen langdurig verhaal wordt.
Zolang we alleen met wat koorts, hoofdpijn en een nare hoest op bed liggen valt het allemaal wel mee toch, zolang we maar niet aan de beademing op de IC terechtkomen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:09 schreef Guanabana het volgende:
Had net doktersassistente aan de lijn ook voor iets anders en zij zei dat besmettingen duidelijk weer oplopen en ze zelf ook 2,5 week eruit was geweest (toen ik aangaf dat ik het wel lang vond duren qua koorts).
Volgens mij gaat er een besmettelijke kutvariant rond, dus weet niet of die 'alles mag weer'versoepelingen wel op zo'n goed moment komen.
Ik zou persoonlijk nog niet zonder mondkapje naar drukke plekken of ov gaan (als ik nu geen corona had zelf).
Volgens mij inmiddels de BA.2 variant dominant. Die is besmettelijker dan de vorige Omikron variant en ook maakt hij je iets zieker.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:09 schreef Guanabana het volgende:
Had net doktersassistente aan de lijn ook voor iets anders en zij zei dat besmettingen duidelijk weer oplopen en ze zelf ook 2,5 week eruit was geweest (toen ik aangaf dat ik het wel lang vond duren qua koorts).
Volgens mij gaat er een besmettelijke kutvariant rond, dus weet niet of die 'alles mag weer'versoepelingen wel op zo'n goed moment komen.
Ik zou persoonlijk nog niet zonder mondkapje naar drukke plekken of ov gaan (als ik nu geen corona had zelf).
Nou ik vind het eerlijk gezegd niet meevallen, ook omdat ik eigenlijk nooit ziek ben, laat staan dagen achter elkaar koorts heb.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:14 schreef Farenji het volgende:
[..]
Zolang we alleen met wat koorts, hoofdpijn en een nare hoest op bed liggen valt het allemaal wel mee toch, zolang we maar niet aan de beademing op de IC terechtkomen.
Long covid is wel een dingetje ja, maar ik weet niet hoe vaak dat nu echt optreedt. Laten we niet vergeten dat de voornaamste reden van alle maatregelen waren om te zorgen dat IC zorg toegankelijk bleef, en dat de gezondheidszorg niet overbelast zou raken. Om nou de samenleving weer op slot te gooien omdat mensen max een paar weken ziek op bed thuis liggen gaat natuurlijk veel te ver. Het kan best heftig aankomen die corona, maar zolang je er niet dood aan gaat of naar het ziekenhuis moeten we ons ook niet al te veel aanstellen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou ik vind het eerlijk gezegd niet meevallen, ook omdat ik eigenlijk nooit ziek ben, laat staan dagen achter elkaar koorts heb.
En met corona is het ook maar afwachten of je niet nog weken of maanden op halve kracht kunt functioneren qua vermoeidheid, ik hoor en lees dat best veel namelijk. Dat zou helemaal extra balen zijn.
Oh jeetje. Jij hebt ook de full package.quote:Op woensdag 16 maart 2022 09:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik slaap ook slecht ja.
Zeer weinig. Erg veel van de nacht meegekregen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 09:46 schreef capricia het volgende:
[..]
Heb je nog wel wat slaap kunnen pakken?
Juist daarom zou een mondkapje toch goed zijn. Want als iedereen ze draagt dan beschermen anderen ook jezelf.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:14 schreef Farenji het volgende:
[..]
Zolang we alleen met wat koorts, hoofdpijn en een nare hoest op bed liggen valt het allemaal wel mee toch, zolang we maar niet aan de beademing op de IC terechtkomen.
(en je weet hopelijk inmiddels na al die tijd toch wel dat een mondkapje JOU niet beschermt, maar vooral de ANDEREN tegen jou beschermt??)
Erg he.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zeer weinig. Erg veel van de nacht meegekregen.
Probeer het nu wat in te halen, maar ook nu kom ik niet even in een goede slaap en
Keel is door pillen en wat thee momenteel wat minder. Maar zal vanavond vast wel weer erger lopen.
Wil nu vooral effe slapen.
Ik woon in een appartement, dus weet nietquote:Op woensdag 16 maart 2022 10:53 schreef Lingue het volgende:
[..]
Oh jeetje. Jij hebt ook de full package.
Ben je ook uitgeput als je een trap op moet?
Ik moet mijzelf echt aan de trapleuning omhoog hijsen![]()
Geur en smaak heb ik vooralsnog. Ga ik dan nog maar even van genieten.
Je hebt t nu alweer? o:quote:Op woensdag 16 maart 2022 14:10 schreef DrMarten het volgende:
Hier nu een week na de positieve zelftest. Begon woensdag met een wat lamlendig gevoel, toen dus testje gedaan ivm afspraken die avond en later die week.
Donderdag wakker geworden met koppijn, zere strot en rillerig. Die dag ook de bevestiging vsn de GGD gekregen. Vrijdag nog steeds wat rillerig, zere strot en koppijn die in vlagen kwam. Loop van vrijdag ging dat rillerige over.
Zaterdag geen last meer van koppijn en keel in de loop van de dag ook weer normaal. Nog wel snotterig.
Zondag en maandag snotterig maar verder geen last. Maar nu sinds gister gewoon ordinair verkouden.
Gister voor de gein nog een thuistestje gedaan. Toen dat vocht langs de T kwam sloeg ie direct al rood uit
Nog steeds.quote:
Maar zo'n test binnen 8 weken dat je al besmet bent geweest schijnt sowieso geen zin te hebben. Zal altijd besmet uitkomen volgens t RIVM.quote:Op woensdag 16 maart 2022 14:45 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nog steeds.
Die 24 uur klachtenvrij heb ik iig nog niet gehaald
Hier hetzelfde. Keelpijn is alleen maar erger geworden.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:05 schreef mijntjexx het volgende:
Dag 3-4: Nog steeds geen verbetering. Nul maar dan ook echt nul energie, gek van. Heb ik wel omikron vraag ik me af soms.
Dat heb ik ook inderdaad. Mja dan moet ik smiddags nog naar de sporten vd kinderen etc. Dan duurt de middag langquote:Op woensdag 16 maart 2022 17:24 schreef Lingue het volgende:
Is het vandaag overdag redelijk gegaan. Beetje in de zon kunnen zitten en volgens mijn horloge 1600 stappen gezet.
En merk ik dat ik nu instort en echt even hard teruggefloten word.
Ik hoop zo dat ik vanavond wat kan slapen 😊
Ben daar wel echt aan toe. Nog een hele nacht wakker zie ik eigenlijk niet zitten. Heb ook geen middagdutje kunnen doen.
Ja ik ook, twijfelde nog even maar vond stemmen toch belangrijker dan mijn quarantaine.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:40 schreef capricia het volgende:
Hopelijk hebben jullie wel gestemd.
Lekker in zo'n hokje. Al hoestend en snotterend.
Wij wel.
Ja ben wel gaan stemmenquote:Op woensdag 16 maart 2022 21:40 schreef capricia het volgende:
Hopelijk hebben jullie wel gestemd.
Lekker in zo'n hokje. Al hoestend en snotterend.
Wij wel.
Ik slaap wel in een andere kamerquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:11 schreef Guanabana het volgende:
Vind het wel fijn dat er hier gelijkgestemden zitten ook al is het natuurlijk voor niemand leuk.
Voelt echt eenzaam om corona te hebbenIk woon wel samen (vriend heeft overigens nog nergens last van
) maar we komen al dagen niet in elkaars buurt natuurlijk.
Whahaquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:10 schreef Magica het volgende:
[..]
Ik slaap wel in een andere kamerook wel lekker eigenlijk om alleen te liggen
Dat deden wij altijd alquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:10 schreef Magica het volgende:
[..]
Ik slaap wel in een andere kamerook wel lekker eigenlijk om alleen te liggen
Hahaquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:13 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Whaha
Een gewoonte van maken na de quarantaine?
Ja had ik ook. Alsof er mesjes in m’n keel zatenquote:Op donderdag 17 maart 2022 08:44 schreef Jaeger85 het volgende:
Iemand anders ook last van helse keelpijn?
In de loop vd dag krijg ik wel steeds keelpijn, maar dan heb ik ook veel gepraat op t werk.quote:Op donderdag 17 maart 2022 08:44 schreef Jaeger85 het volgende:
Wanneer werd dat bij jou minder?quote:Op donderdag 17 maart 2022 08:47 schreef Eikenbomen het volgende:
[..]
Ja had ik ook. Alsof er mesjes in m’n keel zaten
Sterktequote:Op donderdag 17 maart 2022 10:28 schreef Guanabana het volgende:
Dag 6 en nog steeds rond de 38Snap echt niet dat het zo lang duurt.
De rest van de klachten gaat wel, ik hoest eigenlijk niet echt meer. Geen keelpijn.
Wat wel vaag is is dat ik sinds gisteravond een zoute smaak in mijn mond heb, maar dat ik dat herken van toen ik 4 jaar geleden ziek was. Is dus niet per se een coronading.
Ja!! Ik heb nu ijsjes besteld om de pijn een beetje te verzachtenquote:Op donderdag 17 maart 2022 08:44 schreef Jaeger85 het volgende:
Ik merk dat ik echt wel heel erg moe ben. Misschien nog door het slaapgebrek + ziekte. Maar pff.quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:35 schreef Lingue het volgende:
Waar is mijn energie gebleven joh.
Ik voel mij echt zo een bejaarde die niet vooruit te branden is 😂.
Dat is ook het enige wat bij mij voor wat verlichting zorgt.quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:33 schreef Lingue het volgende:
[..]
Ja!! Ik heb nu ijsjes besteld om de pijn een beetje te verzachten
Zwaar irritant
Oh slapen dat lijkt mij ook wel watquote:Op donderdag 17 maart 2022 16:48 schreef Magica het volgende:
Ik heb net 3 uur liggen slapen![]()
Maar verder goed hoor
Zo extreem niet, maar wel meer dan normaal. Nu tijdens de 4e nacht ook een beetje.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 02:56 schreef Lingue het volgende:
Herkent iemand het enorme zweten?
Heb net t-shirt nr 4 aangetrokken omdat de anderen steeds drijfnat waren…
Kussens ook zeiknat.
Heel irritant…
Super nieuws! Fijn!quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:25 schreef capricia het volgende:
Nou. Bij mij is het over.
Heeft 3 weken geduurd voordat al het slijm weg was, en het hoesten enzo. Energie is nu ook weer normaal, gelukkig.
Beterschap allen!
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 05:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo extreem niet, maar wel meer dan normaal. Nu tijdens de 4e nacht ook een beetje.
Ik hoop dat dat k*t virus in die t-shirts zit. Dan verbrand ik ze of ze gaan in de kookwasquote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:33 schreef gestreeptestoel het volgende:
Zweten.. niet zo erg als jij zegt, maar ik had het de afgelopen dagen wel bloedheet steeds.
Whehequote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:40 schreef Lingue het volgende:
Ik hoop dat dat k*t virus in die t-shirts zit. Dan verbrand ik ze of ze gaan in de kookwas![]()
Maar voel mij wel een stuk beter. Dus hopelijk was het ergens goed voor!
Hahaha ja na t-shirt 4 ben ik ook maar handdoeken gaan pakken.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
WheheDenk dat je ze gewoon kunt houden. en dat het nu de ziekte eruit zweten is.
Ik slaap tegenwoordig halverwege de nacht op handdoeken, puur omdat die minder plakkend/zwetend zijn.
Heb ook even buiten gezeten. Maar vind de zon nog wel een beetje veel aan m'n hoofd. Hoofdpijn enzo.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:32 schreef Lingue het volgende:
[..]
Hahaha ja na t-shirt 4 ben ik ook maar handdoeken gaan pakken.
Ik zit nu wel even lekker buiten in het zonnetje. Dat is lekker. Frisse lucht. Zon. Buiten. Voelt minder opgesloten dan de bank.
Ik zie en hoor nu mensen. Ipv alleen maar gemiauw van een kat![]()
Was hier ook meer noodzaak.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:21 schreef Lingue het volgende:
Ja ga ik ook straks doen. Even kijken of een rondje om het blok lukt.
De dagen ervoor was ik er nog niet toe in staat.
Die quarantaine is natuurlijk vooral omdat je besmettelijk bent. Niet omdat je wel of niet ziek voelt.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:42 schreef oppiedoppie het volgende:
Afgelopen woensdag lichte spierpijn. Niet gek want in de tuin gewerkt maar op het werk toch getest en positief. Keek daar enorm van op. Geen koorts, geen snotneus, niet hoesten. Heb woensdagmiddag en donderdag lekker veel geslapen. Vanmorgen GGD test gehad. Heb ietsies spierpijn nu en watten in mn hoofd verder niks. Had normaalgesproken makkelijk kunnen werken maar protocol op mijn werk is dat ik 10 dagen in quarantaine moet omdat ik niet gevaccineerd ben anders was 5 dagen voldoende geweest.
Klopt. Is voor mij ook de eerste keer dat ik in quarantaine moet en ik geniet er, vooral met dit weer, met volle teugen van.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die quarantaine is natuurlijk vooral omdat je besmettelijk bent. Niet omdat je wel of niet ziek voelt.
Verplicht 10? Oké… had ik ook niet erg gevonden.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:42 schreef oppiedoppie het volgende:
Afgelopen woensdag lichte spierpijn. Niet gek want in de tuin gewerkt maar op het werk toch getest en positief. Keek daar enorm van op. Geen koorts, geen snotneus, niet hoesten. Heb woensdagmiddag en donderdag lekker veel geslapen. Vanmorgen GGD test gehad. Heb ietsies spierpijn nu en watten in mn hoofd verder niks. Had normaalgesproken makkelijk kunnen werken maar protocol op mijn werk is dat ik 10 dagen in quarantaine moet omdat ik niet gevaccineerd ben anders was 5 dagen voldoende geweest.
Ja met een beetje pech zit je dan 14 dagen binnen zonder booster als je ook nog eens klachten ontwikkelt.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:24 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Verplicht 10? Oké… had ik ook niet erg gevonden.
Dan had ik nog langer gehad. Eerst in quarantaine, omdat zoon positief getest was. Ik heb geen booster en moest ook in quarantaine. 4 dgn later ikzelf positief.
Fijn dat het iets beter gaat. Hopelijk merk je vanaf nu met sprongen vooruit te gaan.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:19 schreef Guanabana het volgende:
Dag 8 hier sinds klachten begonnen. Sinds gisteravond en vanochtend eindelijk niet meer telkens verhoging en koorts. Ben nog wel verkouden en heel slap en moe. Net gedoucht, aangekleed, even voor de vorm 1kg gewichtjes opgetild om nog een beetje iets te doen, en dan moet ik echt weer gaan zitten.
Tip: bij oa etos kun je voor paar euro slijmplosser kopen (broomhexine of zoiets) Zelfde als fluimicil. Komt het beter los!quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:39 schreef Lingue het volgende:
Ik zit op dag 6.
Ik haat hoesten. Doet echt pijn! En als het lang genoeg duurt komt er bloed mee.
Vannacht wel weer redelijk geslapen. Geen nachtelijke kledingwissels gehad![]()
Merk dat ik ook steeds meer kan ook al kost het veel.
Inmiddels is geur en smaak weg. Dus qua eten kan ik t even simpel houden
Sterkte! Er heerst ook flinke griep nu. In beide gevallen goed uitzieken!quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:43 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Hier is het even wachten op de uitslag van de PCR test. Vanochtend 2x heel vaag lijntje gezien op de zelftests. Toch maar even voor zekerheid PCR test gaan doen.
Gister had ik 39,5. Vandaag schommelt het tussen 37,8 en 38,5. Verder vooral moe. Licht hoofdpijn, licht keelpijn. Zware benen, zware ogen. Als dit alles is overleef ik het wel
Wat een verschil terwijl we beiden dag 6 zijn.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:42 schreef Cue_ het volgende:
Klinkt niet lekker @:Lingue
Hier dag uhm 6? Gaat eigenlijk gewoon lekker goed. Nog beetje moeite ogen, af en toe een hoest, maar that's it.
Dus morgen zijn we gewoon weer up and running en maandag weer gewoon aan t werk.
Dank voor de tip.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:51 schreef Ole het volgende:
[..]
Tip: bij oa etos kun je voor paar euro slijmplosser kopen (broomhexine of zoiets) Zelfde als fluimicil. Komt het beter los!
Zo te lezen ben je wat ouder, miss dat het daardoor komt.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 18:47 schreef Lingue het volgende:
[..]
Wat een verschil terwijl we beiden dag 6 zijn.
Ach ik heb mij 40 jaar geleden er al bij neergelegd dat ik met alles the full package heb![]()
Behalve de staatsloterijshow![]()
En bedanktquote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo te lezen ben je wat ouder, miss dat het daardoor komt.
Thanks...ja weet dat die heerst, want die is langs geweest bij mijn kinderen. Oudste heeft al corona gehad en die kan het nu niet hebben. Is ook negatief met zelftest. Mijn vrouw is sinds afgelopen maandag positief. Twee dagen flinke griepverschijnselen maar verder ook niet al te veel last. Het is dus niet zo gek dat mijn zelftesten nu positief zijn. Heb het lang kunnen vermijden. Zelfs toen ik 48 uur met mijn positieve oudste op een kamer zat. Blijkbaar kon ik deze niet ontspringen hahaquote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:53 schreef Ole het volgende:
[..]
Sterkte! Er heerst ook flinke griep nu. In beide gevallen goed uitzieken!
Ik ben ook nog piepjong (*kuch*)quote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:45 schreef Lingue het volgende:
[..]
En bedankt![]()
Oud en versleten ja dan gaat t niet meer zo makkelijk….
Tot 4 weken geleden kende ik bijna niemand in mijn omgeving besmet. Nu uitzondering als iemand niet positief is getest afgelopen maand..quote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:50 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Thanks...ja weet dat die heerst, want die is langs geweest bij mijn kinderen. Oudste heeft al corona gehad en die kan het nu niet hebben. Is ook negatief met zelftest. Mijn vrouw is sinds afgelopen maandag positief. Twee dagen flinke griepverschijnselen maar verder ook niet al te veel last. Het is dus niet zo gek dat mijn zelftesten nu positief zijn. Heb het lang kunnen vermijden. Zelfs toen ik 48 uur met mijn positieve oudste op een kamer zat. Blijkbaar kon ik deze niet ontspringen haha
Ja zelfde hier ..op mijn werk hadden we dan 1 a 2 besmette personen per maand ofzo...dan hoorde je soms van die en die is thuis met corona...nu is het 10 per week ...waar ik eerst niemand in mijn omgeving had met corona, ken ik nu inderdaad bijna niemand meer die het niet gehad heeftquote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:54 schreef Ole het volgende:
[..]
Tot 4 weken geleden kende ik bijna niemand in mijn omgeving besmet. Nu uitzondering als iemand niet positief is getest afgelopen maand..
Heb jij daar last van?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:19 schreef Jaeger85 het volgende:
Voor die mensen die hun reuk kwijt raakten tijdens of na een besmetting, hoe lang duurde het voor het hersteld was?
Ja sinds dag 5. Bij Delta was het bij 40 -60%, bij Omikron rond de 20%.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Heb jij daar last van?
Het schijnt een Delta ding te zijn en minder bij Omikron voor te komen.
Inmiddels de uitslag binnen: positief.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:53 schreef Ole het volgende:
[..]
Sterkte! Er heerst ook flinke griep nu. In beide gevallen goed uitzieken!
Bij mij duurde het 4 dagen. Vanaf vandaag weer een klein beetje geur en smaak. Nog niet zoals het hoort maar beter als helemaal niks. 😂quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:19 schreef Jaeger85 het volgende:
Voor die mensen die hun reuk kwijt raakten tijdens of na een besmetting, hoe lang duurde het voor het hersteld was?
Ik heb hem ook weer iets terug! Na drie dagen. Wel ben ik opeens erg moe.quote:Op zondag 20 maart 2022 10:07 schreef Watnleven het volgende:
[..]
Bij mij duurde het 4 dagen. Vanaf vandaag weer een klein beetje geur en smaak. Nog niet zoals het hoort maar beter als helemaal niks. 😂
Oh dat is geruststellend. Ik zit nu op dag 2. Maakt t eten iig makkelijkquote:Op zondag 20 maart 2022 10:07 schreef Watnleven het volgende:
[..]
Bij mij duurde het 4 dagen. Vanaf vandaag weer een klein beetje geur en smaak. Nog niet zoals het hoort maar beter als helemaal niks. 😂
Ik ken enkel hele zere ogen hebben omdat ik dan gewoon heel moe ben en mnnogen dicht wil/moet houden (maar niet kan slapen).quote:
Nee bij mij is het achter mijn oog of als ik mijn oogbol beweeg. Die spiertjes doen pijn of zo. Is sinds corona, het lijkt nu wel iets minder.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 07:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ken enkel hele zere ogen hebben omdat ik dan gewoon heel moe ben en mnnogen dicht wil/moet houden (maar niet kan slapen).
Mar if dat is wat jij bedoelt, weet ik niet. Helpt bij mij wel om m'n lenzen dan ook uit te doen.
De eerste dag wel lichte keelpijn maar dat trok vrij snel weg, gelukkig.quote:Op donderdag 17 maart 2022 08:44 schreef Jaeger85 het volgende:
Goede vraag. Ik voel me eigenlijk een beetje in de steek gelaten nadat ik van de hyperventilatie afgeholpen was. Ik gaf aan dat ik me nog steeds verward voelde. Maar daar werd niets mee gedaan. Ze moest verder, het was een drukke nacht en als ik weer in paniek raakte mochten we weer bellen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:31 schreef gestreeptestoel het volgende:
En wat zei de huisartsenpost hier van?
Klinkt als een paniekaanval. Is heel eng en je kunt je inderdaad verward voelen, maar is niet bedreigend (alleen mentaal zeer stressvol).quote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:36 schreef DutchBlend het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik voel me eigenlijk een beetje in de steek gelaten nadat ik van de hyperventilatie afgeholpen was. Ik gaf aan dat ik me nog steeds verward voelde. Maar daar werd niets mee gedaan. Ze moest verder, het was een drukke nacht en als ik weer in paniek raakte mochten we weer bellen.
Gelukkig herstelde de verwardheid vanzelf uiteindelijk. Maar ik heb zoiets van, moet er niet een scan van m'n hersenen gemaakt worden o.i.d.? Er is/was duidelijk iets aan de hand.
Ik weet niet goed wat ik er nu mee aan moet. Misschien een keer voorleggen aan de huisarts?
Voor mijn gevoel bemerkte ik eerst de plotselinge verwardheid en als gevolg daarvan ontstond de paniekaanval. Maar misschien heb je gelijk hoor.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:22 schreef viceversa het volgende:
[..]
Klinkt als een paniekaanval. Is heel eng en je kunt je inderdaad verward voelen, maar is niet bedreigend (alleen mentaal zeer stressvol).
Niet gebeld nog maar zal ik morgen doen denk ik. Ik zit alles nog een beetje te verwerken. Ik word emotioneel als ik terugdenk aan gisteravondquote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:20 schreef gestreeptestoel het volgende:
En je hebt niet vanmorgen alsnog de ha gebeld? Had ik zeker wel gedaan.Hyperventilatie kan veel doen met een mens. (Spreek uit ervaring) Maar als er een aanleiding voor was.. zou toch nog even erover bellen met de ha. Al is het maar om het even kenbaar te maken
Dit herken ik wel. Geen klachten verder meer. Moe maar ja dat kan ook nog 1000 andere dingen zijnquote:Op dinsdag 22 maart 2022 07:17 schreef Cue_ het volgende:
Merk trouwens dat ik nog wel een kriebel in de keel heb af en toe. Verder eigenlijk geen klachten.
Maar die kriebel is wel irritant en t hoesten erbij
Je zou het met alprazolam of valium kunnen testen. Als je dan ineens weer normaal wordt lijkt het me wel gewoon gevolg van hyperventilatie door (onbewuste) angst.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:36 schreef DutchBlend het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik voel me eigenlijk een beetje in de steek gelaten nadat ik van de hyperventilatie afgeholpen was. Ik gaf aan dat ik me nog steeds verward voelde. Maar daar werd niets mee gedaan. Ze moest verder, het was een drukke nacht en als ik weer in paniek raakte mochten we weer bellen.
Gelukkig herstelde de verwardheid vanzelf uiteindelijk. Maar ik heb zoiets van, moet er niet een scan van m'n hersenen gemaakt worden o.i.d.? Er is/was duidelijk iets aan de hand.
Ik weet niet goed wat ik er nu mee aan moet. Misschien een keer voorleggen aan de huisarts?
Ik zou niet zomaar gaan experimenteren met valium en aprazolam.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:53 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Je zou het met alprazolam of valium kunnen testen. Als je dan ineens weer normaal wordt lijkt het me wel gewoon gevolg van hyperventilatie door (onbewuste) angst.
Ja je kan het voorleggen aan de huisarts. Laat maar weten wat ie zegt.
Was het een soort verlies van controle over je brein? De angst om gek te worden is een bekende bij paniekaanvallen. Net als angst om controle te verliezen, angst voor flauwvallen en angst om dood te gaan. Ik heb ze allemaal wel eena gehad helaas. En een soort verwarde tunnelvisie waarbij waarnemingen anders binnenkomen. Maar als je het niet vetrouwt, zeker even naar de huisarts gaan.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:34 schreef DutchBlend het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel bemerkte ik eerst de plotselinge verwardheid en als gevolg daarvan ontstond de paniekaanval. Maar misschien heb je gelijk hoor.
Het is gewoon wat de wetenschap zegt, Het is geen mysterieuze alchemie ofzo. Een beetje empirisch zelfonderzoek.quote:Op woensdag 23 maart 2022 09:50 schreef viceversa het volgende:
[..]
Ik zou niet zomaar gaan experimenteren met valium en aprazolam.
Het helpt tegen aanvalsgewijze hyperventilatie, niet tegen chronische.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:56 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het is gewoon wat de wetenschap zegt, Het is geen mysterieuze alchemie ofzo. Een beetje empirisch zelfonderzoek.
Maar ik wacht wel af wat de huisarts zegt. Denk dat ik het wel weet: hyperventileren door angst en een paniekaanval.
Brain fog noemen ze dat. Hopen dat het eenmalig is en geen long-covid klacht voor jou.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:04 schreef DutchBlend het volgende:
Ik was gisteravond/vannacht compleet in paniek. Ik was eten aan het koken en merkte opeens dat er iets niet klopte in m'n hersenen. Ik was vanuit het niets plots 'in de war' en m'n gedachten gingen ongecontroleerd alle kanten op. Ik dacht krijg ik een tia ofzo? Maar ik kon alles nog bewegen en wel praten. Maar er was wel iets vreemds aan de hand. Heel beangstigend.
Hierdoor raakte ik in paniek en ging ik blijkbaar hyperventileren (had ik toen nog niet door) wat het nog erger maakte. Ik dacht dat ik een hartaanval zou krijgen. Ouders en vriendin gebeld, die kwamen langs en belden toen de huisartsenpost voor me. Die vrouw merkte dat ik hyperventileerde en kalmeerde me wat qua ademhaling. De verwarring in m'n hoofd bleef echter. Ik liep helemaal vast, kon alleen maar op de automatische piloot een klein beetje handelen. Echt bizar. Ik was misselijk ook. Ik wist niet of ik hier ooit nog uit kon komen. Ik zag mijn hele leven in duigen vallen. Als een kasplantje door het leven. Alsof mijn hersenen niet meer 100% functioneerden maar nog maar 70% ofzo. Alles ging ook traag in m'n hoofd opeens. Ik voelde me ook gedeeltelijk afwezig. Ik was er wel maar toch ook weer niet. Heel ongrijpbaar iets. Het was echt een verschrikkelijke ervaring.
Later kreeg ik mezelf met moeite zover om even op de bank te gaan liggen met m'n ogen dicht. Na 10 minuten ofzo kreeg ik opeens een heel ontspannen gevoel. Soort tintelingen in m'n hoofd en die verspreidde zich door de rest van m'n lichaam, letterlijk van top tot teen. En zo plots als die verwarring gekomen was, zo was opeens alles weer normaal. Ik had alles weer op een rijtje. Al met al heeft het ongeveer 5 uur geduurd.
Ik ben dankbaar dat ik hier weer uit gekomen ben en ik hoop dat het niet meer terugkomt.
Onderschat omicron niet zou ik zeggen. Dit is geen griepje. Ik hoop dat ik geen blijvende hersenschade heb ofzo. Ik ben nu ontzettend moe en heb een zwaar hoofd
De wetenschap weet ook hoe verslavend die middelen zijn, zeker bij psychische klachten.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:56 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het is gewoon wat de wetenschap zegt, Het is geen mysterieuze alchemie ofzo. Een beetje empirisch zelfonderzoek.
Maar ik wacht wel af wat de huisarts zegt. Denk dat ik het wel weet: hyperventileren door angst en een paniekaanval.
Hier ongeveer hetzelfde, kon mezelf na 12 dagen wel weer beter noemen alleen nog wel slapjes en af en toe hoesten.quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:47 schreef mijntjexx het volgende:
Dag 10, wel weer beter. Alleen die fucking kriebelhoest is irri, en nog lichtelijk moe.
Die kriebelhoest hoor ik hier op m'n werk ook veel om me heen van ex-coviders.quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:47 schreef mijntjexx het volgende:
Dag 10, wel weer beter. Alleen die fucking kriebelhoest is irri, en nog lichtelijk moe.
Bij twijfel en "het zit me niet lekker", zou ik zeker even bellen. Beter een keer teveel dan een keer te weinig...quote:Op vrijdag 25 maart 2022 05:29 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Nou...het loopt hier voor geen meter even. Potverdorie. Tot gister was er weinig aan de hand. Beetje snot...even koorts gehad, klein hoestje ..dat was het. Gistermiddag ging het ineens bergafwaarts. Binnen 2,5 uur naar 40,8 graden koorts. Druk op borst, zwak, klappertanden, grauw gezicht, hoesten ... In avond huisartsenpost gebeld. Mevrouw vroeg een hoop en de mededeling neem paracetamol en op het moment dat je niet meer plast/drinkt aan de bel trekken. Ik paracetamol in en slapen....bellen ze me 3x terug. Niets gemerkt natuurlijk. Voicemail ja de dokter wil weten waar de koorts vandaan komt en wil je toch herberoodelen. Nu hoest ik dus mega veel...kan bijna niet ademen zonder te hoesten en zit beneden rechtop op de bank, omdat het dan enigszins gaat. Koorts is wel naar 38,5 gezakt, maar het zit me niet lekker. Moet ik nou nu al bellen...moet ik wachten....geen idee... Voel me wel iets beter
Ja klopt. Heb vanochtend gebeld. Nu even wachten op telefonisch spreekuur. Dan belt de dokter me terug. Daarna hoor ik wel weer verder. Het is best iets raars. Zo hard hoesten en pijn bij het hoesten rond 4 uur...3 uurtjes later en het trekt redelijk weg. Nu voel ik alleen nog lichte druk. Het doet rare dingenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:12 schreef Nijna het volgende:
[..]
Bij twijfel en "het zit me niet lekker", zou ik zeker even bellen. Beter een keer teveel dan een keer te weinig...
Als je nog niet gebeld hebt en het je toch nog niet lekker zit, zou ik zo je eigen huisarts bellen.
Beterschap.
Buikpijn/ buikgriep heerst ook. Hoeft geen corona te zijn. Maar kan wel tegelijkquote:Op donderdag 24 maart 2022 15:35 schreef Piet200 het volgende:
Ook ik heb na 2 jaar corona opgelopen.
Heb behoorlijk veel van de bekende klachten, maar waar ik toch het meest last van heb is extreme buikpijn.
3 dagen lig ik nu in bed en denk eraan om misschien de huisarts even te bellen morgen. De nachten zijn waardeloos en ook overdag heb ik nergens puf voor. Als ik geen slaap heb dan zet ik een netflix serie op, verder doe ik niks.
Als ik de klachtenlijst van corona doorlees, dan zie ik buikpijn niet vaak terugkomen.
Iemand ook dezelfde zware buikpijn klachten?
Heel herkenbaar! Heel moe, hoofdpijn maar anders. Veel rusten helaas..quote:Op zondag 27 maart 2022 23:17 schreef Leyap het volgende:
Ik ben vorig weekend ziek geworden. Rillerig, pijn in mn enkels, enorme spierpijn in mijn kuiten en erg vermoeid en een vaag gevoel in mn hoofd.
Afgelopen dinsdag ben ik verkouden geworden met koorts en vooral de extreme vermoeidheid vind ik vervelend. Ik slaap de hele nacht, verzorg mijn paarden overdag max 2 uurtjes weg en thuis stort ik weer in slaap. Vandaag ook van 12 tot 19 geslapen en dat dagelijks.
Alles is echt een opgave. Vind het buiten zijn wel prettig.
Ook heb ik twee dagen koppijn gehad en dat vage duizelige gevoel in mn hoofd. Alles gaat een beetje aan me voorbij.
Hebben jullie ook behoefte aan bepaalde voedingsmiddelen? Ik zuip verse smoothies als een malle. Al het andere smaakt maar zo “zijig”. Ik kan wel alles nog ruiken verder.
Vaag iets maar dit. Hoop dat ik me snel weer wat vitaler voel en iig overdag wakker kan blijven.
Na 10 dagen mag je hoe dan ook uit isolatie. De kans dat je dan nog besmettelijk bent is klein, ook al heb je dan nog klachten. Je kunt voor de zekerheid afstand houden en een mondkapje dragen op plek waar dat niet kanquote:Op zondag 27 maart 2022 19:14 schreef Lingue het volgende:
Zo, 2 weken na Corona kan ik zeggen dat ik er bijna ben.
Ik hoest zo nu en dan nog. Maar na een gewone griep heb ik dat ook altijd nog wel 2 weken…
Betekent dat, dat ik in theorie nog in isolatie moet blijven?![]()
![]()
Want dan heb ik nog ff te gaan![]()
Verder zijn alle andere klachten wel weg.
Overigens ik vond het best tegenvallen. Heb liever een griepje dan dit. Maar uiteindelijk overleefd. Maar als je overal hoort en leest dat de besmetting erg meevalt vond ik het vies tegenvallen.
Ja. Herkenbaar. En ik heb van de besmetting zelf nauwelijks last gehad.quote:Op maandag 4 april 2022 22:06 schreef _Arual_ het volgende:
Exact een maand geleden ziek geweest en het valt me tegen! Fysiek ben ik opgeknapt, sporten lukt weer, ik begin weer dingen te ruiken. Maar mentaal gaan er dingen niet goed, ik ben erg moe. Zinnen komen soms hakkelend mijn mond uit terwijl ik normaal een vlotte prater ben. En op het werk hadden we vandaag een vergadering waar ik me nauwelijks op kon concentreren. Ben nu ook alles kwijt wat er besproken is. Heel raar. Herkenbaar voor iemand?
Ja inderdaad! Ik word er ook steeds door overvallen omdat het soms een dag of wat weg is. En ik lig al weken voor tien uur op bed.quote:Op dinsdag 5 april 2022 10:31 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja. Herkenbaar. En ik heb van de besmetting zelf nauwelijks last gehad.
Ik heb dit af en toe een dagje. Totaal onvoorspelbaar en gelukkig niet lang, maar die brain fog is heel herkenbaar. Ik verkloot dan ook alles op mijn werk en 's avonds wil ik het liefste meteen horizontaal. De volgende dag is het vaak weer oké, en dan een week of wat later weer zo'n dag.
Ik heb trouwens ook, bedenk ik me nu, dat op zo'n dag mijn hartslag abnormaal hoog is. Ik heb een prima conditie en mijn standaard rusthartslag is 52-53, maar op zulke dagen zit ik makkelijk op 60 in rust en 160 (!) als ik een rustig wandelingetje maak.quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:46 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Ik word er ook steeds door overvallen omdat het soms een dag of wat weg is. En ik lig al weken voor tien uur op bed.
Yep!quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:46 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Ik word er ook steeds door overvallen omdat het soms een dag of wat weg is. En ik lig al weken voor tien uur op bed.
Ik zou echt even contact opnemen met de huisarts. Dat laatste klinkt niet goed.quote:Op donderdag 14 april 2022 03:18 schreef roos94 het volgende:
Godverdomme zeg. Ik heb alle vaccins gehad , ben jong, gezond gewicht, rook en drink niet, geen ziektes en toch ben ik zo godsgruwelijk ziek door corona nu. Echt bij vlagen alsof ik doodga, benauwd als de neten, pijn op de borst, met ademen, kutzooi
Heb je al contact met de ha opgenomen? Serieus hoor.quote:Op donderdag 14 april 2022 03:18 schreef roos94 het volgende:
Godverdomme zeg. Ik heb alle vaccins gehad , ben jong, gezond gewicht, rook en drink niet, geen ziektes en toch ben ik zo godsgruwelijk ziek door corona nu. Echt bij vlagen alsof ik doodga, benauwd als de neten, pijn op de borst, met ademen, kutzooi
Wat rot zeg! Dat verwacht je inderdaad niet als je gevaccineerd bent en jong.quote:Op donderdag 14 april 2022 03:18 schreef roos94 het volgende:
Enig idee waar/van wie je de besmetting hebt opgelopen? Ben wel benieuwd nu de cijfers zo laag zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:24 schreef douche-eendje het volgende:
Nou, wij zijn ook de sjaak. Woensdag was ik wat aan hoesten en longpijn, negatieve test. Gisteren koorts en hoofdpijn, weer een negatieve test.
Vanmorgen positief. Manlief ook en vervolgens de oudste ook. Top. ik maak mij vooral zorgen om de jongste, ze lijkt nu nog geen klachten te hebben maar belandde afgelopen december met het RS virus al op de kinderIC
.
Ja, op werkquote:Op vrijdag 22 april 2022 17:14 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Enig idee waar/van wie je de besmetting hebt opgelopen? Ben wel benieuwd nu de cijfers zo laag zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |