Last van maag/darmen heb ik ook, vanmiddag een pijnlijke wat opgezette buik wat uren later resulteerde in een salvo extreem lange schetenquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Zeker een raar beestje.
Hier bijna alles weg, behalve kraak-stem en wat snot. Maar opeens een heel vervelende maag/darmen. En geen zin in activiteiten.
Dag 5.
Ik las iets van 80% positief getest. Bij carnaval.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:42 schreef BlackLining het volgende:
Nog steeds alleen een kuchje. Verder niets. Viel me wel op dat iedereen in de GGD teststraat exact zo'n kuchje had. En dan hing er ook nog zo'n bedorven bierlucht zoals in de kroeg na carnaval
Gelukkig ook geen bloedexplosies meer uit mijn neus.
Ben wel erg blij dat ik sinds een maandje in een huis met een balkon woon zeg.
Meine gutequote:Op donderdag 3 maart 2022 22:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik las iets van 80% positief getest. Bij carnaval.
https://twitter.com/BDDat(...)uHXYhUQ2lSF_n5Q&s=19
Die hartslag in rust is wat mij betreft echt een hele goeie indicatie of het immuunsysteem bezig is. De dag na m'n booster bleef die vooral snachts ook ver boven normaal hangen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:59 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Meine gute
Nou ja, we hebben het met de groep waarmee ik carnaval vierde erover gehad. Geconcludeerd dat iedereen die op dat moment in de kroeg stond weloverwogen het risico nam en ook niet tussendoor preventief getest. Maar dan dus ook niet tussendoor naar de supermarkt of iets dergelijks.
Bij ons ook 6 van de 7 positief, en die ene laatste was net voor carnaval al besmet en genezen.
Met terugwerkende kracht denk ik dat ik het aan het begin al heb opgelopenik had namelijk maandag echt de zwaarste kater die ik ooit heb gehad. En ik ben ook geen 21 meer, die duren bij mij altijd meerdere dagen. Deze was echter na een paar uur ook weer weg. Vond het al merkwaardig.
[ link | afbeelding ]
De grafiek van mijn rusthartslag doet ook zoiets vermoeden
Ja. Toen ik veel sportte was dat wel een graadmeter voor griepjes etc. En overtrainingquote:Op donderdag 3 maart 2022 23:03 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Die hartslag in rust is wat mij betreft echt een hele goeie indicatie of het immuunsysteem bezig is. De dag na m'n booster bleef die vooral snachts ook ver boven normaal hangen.
Verrek ja, ik kan mijn booster ook terugzien in die grafiek. Tijdens de eerste twee had ik nog geen smartwatch dus dat weet ik niet.quote:Op donderdag 3 maart 2022 23:03 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Die hartslag in rust is wat mij betreft echt een hele goeie indicatie of het immuunsysteem bezig is. De dag na m'n booster bleef die vooral snachts ook ver boven normaal hangen.
Mooi om te zienquote:Op vrijdag 4 maart 2022 00:07 schreef Rabieluh het volgende:
M'n garmin smartwatch houdt stress bij gebaseerd op mijn hartslag. Op de onderstaande afbeelding is het stressniveau op donderdag 6 januari 38 punten, iets meer dan een dag na mijn booster, dat haal ik niet eens op een flinke actieve werkdag.
[ afbeelding ]
Een week later tijdens m'n vakantie was ik ook niet lekker, beetje verkoudheidssymptomen, slecht geslapen en mijn hartslag bleef ook hoog de hele dag. Niet getest want ik was toch vrij. 31 stresspunten voor een dag waarop ik bijna alleen maar op bed heb gehangen is echt hoog. Flink intensieve werkdagen zorgen voor 34 stresspunten.
[ afbeelding ]
Dan komen we bij de besmetting van carnaval, dinsdag beetje last, woensdag positieve zelftest gevolgd door een positieve GGD test.
[ afbeelding ]
@yvonne @sp3c @trein2000 @Karina @Lavenderr @GGMM en ik wensen jou beterschapquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:37 schreef capricia het volgende:
Hoi allemaal,
Ik zit sinds afgelopen woensdag thuis vanwege een positieve test. Ik liet me testen omdat bij kindlief er een besmetting in de klas was en wij beiden verkouden werden. Resultaat: kind negatief en ik positief.
Gaat eigenlijk wel aardig met mij, ik ben wat neus verkouden, hoest een beetje (minimaal), heb wat hoofdpijn, afwisselend warm en koud maar geen koorts (gisteren wat verhoging) en een beetje moe.
Volgens de GGD ben ik sinds afgelopen maandag besmettelijk, geen idee wanneer ik besmet ben en door wie trouwens. Ik zit nu op de 7e dag na besmettelijkheid en op de 4e dag na de positieve test.
Ik ben benieuwd hoe het verloop bij anderen gaat of ging. Niet dat ik er wat aan heb of dat je er wat van kunt zeggen maar gewoon nieuwsgierig 🧐 😜 bedankt alvast!
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 00:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:yvonne @:sp3c @:trein2000 @:karina @:lavenderr @:ggmm en ik wensen jou beterschap
Ik denk dat ik corona wel aan de hoest kan herkennen. Alle mensen die ik ken met corona hadden echt zo'n typisch net-even-wat-anders hoestje.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:42 schreef BlackLining het volgende:
Nog steeds alleen een kuchje. Verder niets. Viel me wel op dat iedereen in de GGD teststraat exact zo'n kuchje had. En dan hing er ook nog zo'n bedorven bierlucht zoals in de kroeg na carnaval
Gelukkig ook geen bloedexplosies meer uit mijn neus.
Ben wel erg blij dat ik sinds een maandje in een huis met een balkon woon zeg.
Ik ken heel wat mensen die helemaal niet hebben gehoest door corona.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:11 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik denk dat ik corona wel aan de hoest kan herkennen. Alle mensen die ik ken met corona hadden echt zo'n typisch net-even-wat-anders hoestje.
Ja, dat spreekt wat ik zeg ook niet tegen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 08:41 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ik ken heel wat mensen die helemaal niet hebben gehoest door corona.
In januari dit jaar positieve test gehad. Geen klachten gehad behalve m’n conditie, ik verbeter m’n conditie nu door dagelijks te fietsen (minimaal 10 km) en 3 keer per week hardlopen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:37 schreef capricia het volgende:
Hoi allemaal,
Ik zit sinds afgelopen woensdag thuis vanwege een positieve test. Ik liet me testen omdat bij kindlief er een besmetting in de klas was en wij beiden verkouden werden. Resultaat: kind negatief en ik positief.
Gaat eigenlijk wel aardig met mij, ik ben wat neus verkouden, hoest een beetje (minimaal), heb wat hoofdpijn, afwisselend warm en koud maar geen koorts (gisteren wat verhoging) en een beetje moe.
Volgens de GGD ben ik sinds afgelopen maandag besmettelijk, geen idee wanneer ik besmet ben en door wie trouwens. Ik zit nu op de 7e dag na besmettelijkheid en op de 4e dag na de positieve test.
Ik ben benieuwd hoe het verloop bij anderen gaat of ging. Niet dat ik er wat aan heb of dat je er wat van kunt zeggen maar gewoon nieuwsgierig 🧐 😜 bedankt alvast!
Toevallig een Herstelbewijs ergens voor? Want verder voegt een GGD test momenteel weinig extra's toe.quote:Op maandag 7 maart 2022 13:23 schreef Basp1 het volgende:
Gisteren wat spierpijn overal, vandaag ook, op het werk maar eens een zelftest gedaan en die was positief. Voor vanavond een GGD test gepland. Verder at zweet handen en dus wat spierpijn tot nu toe.
Voor de statistiek van hoeveel besmettingen we in nl en per provincie nog hebben voegt een GGD test nog wel wat toe.quote:Op maandag 7 maart 2022 23:25 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Toevallig een Herstelbewijs ergens voor? Want verder voegt een GGD test momenteel weinig extra's toe.
Z'n 70% van alle testen zijn nu positief bij de GGD, en vrijwel elke positieve zelftest wordt bevestigd.
Met Selenium erbij is het nog beterquote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:48 schreef HowardRoark het volgende:
Heb tijdens de hele periode een hoge dosis vitamine C, D, Quercetine en Zink genomen.
De homeopaten zichtbaar aan het werk. Niets geloven van de wetenschap over vaccins maar wel alles geloven over supplementen wat voornamelijk door andere recalcitranten elkaar aangepraat wordt. Het valt me mee dat er nog geen ivermectin geslikt wordt.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:37 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Met Selenium erbij is het nog beter
Wat hebben vitaminen en mineralen te maken met homeopathie?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:27 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De homeopaten zichtbaar aan het werk. Niets geloven van de wetenschap over vaccins maar wel alles geloven over supplementen wat voornamelijk door andere recalcitranten elkaar aangepraat wordt. Het valt me mee dat er nog geen ivermectin geslikt wordt.
Hell ik blijf gewoon door gaan met mijn normale gebalanceerde voedingspatroon en dat werkt ook fantastisch voor mijn genezing.
De extra vitaminen en mineralen helpen mij (naast een goed voedingspatroon en gezond BMI) in ieder geval om vrijwel nooit ziek te zijn.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:27 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De homeopaten zichtbaar aan het werk. Niets geloven van de wetenschap over vaccins maar wel alles geloven over supplementen wat voornamelijk door andere recalcitranten elkaar aangepraat wordt. Het valt me mee dat er nog geen ivermectin geslikt wordt.
Hell ik blijf gewoon door gaan met mijn normale gebalanceerde voedingspatroon en dat werkt ook fantastisch voor mijn genezing.
Ieder zijn eigen keuze maar het is natuurlijk onbewezen onzin dat extra vitaminen en mineralen je helpen om vrijwel nooit ziekte zijn. Ik slik die dingen ook niet en ben ook vrijwel nooit ziek.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:23 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
De extra vitaminen en mineralen helpen mij (naast een goed voedingspatroon en gezond BMI) in ieder geval om vrijwel nooit ziek te zijn.
Ik doe het zo en de ander wordt liever volgepompt met een vaccin.
Ieder zijn eigen keuze toch..
Gelukkig gaat het hier niet over Difterie, Tetanus en Polio. En daarnaast helpen vitamine wél bij het opbouwen en de ondersteuning van een sterk immuunsysteem. Dit helpt vervolgens weer als iemand een besmetting heeft opgelopen met een Rhino of Coronavirus.quote:Op woensdag 9 maart 2022 12:16 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen keuze maar het is natuurlijk onbewezen onzin dat extra vitaminen en mineralen je helpen om vrijwel nooit ziekte zijn. Ik slik die dingen ook niet en ben ook vrijwel nooit ziek.
Het is bewezen dat vaccinaties werken, veel succes met je vitaminen slikken tegen bijvoorbeeld Dyfterie, Tetanus en Polio.![]()
Ow qua ziekte verloop nog een klein beetje verstopte neus.
Het gaat goed hier, maar inderdaad erg snel moe.quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:16 schreef capricia het volgende:
Hoe is het met iedereen?
Merk dat ik nog steeds wel snel moe ben.
Na ongeveer anderhalve week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |