abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203931152
Hoi allemaal,

Ik zit sinds afgelopen woensdag thuis vanwege een positieve test. Ik liet me testen omdat bij kindlief er een besmetting in de klas was en wij beiden verkouden werden. Resultaat: kind negatief en ik positief.

Gaat eigenlijk wel aardig met mij, ik ben wat neus verkouden, hoest een beetje (minimaal), heb wat hoofdpijn, afwisselend warm en koud maar geen koorts (gisteren wat verhoging) en een beetje moe.

Volgens de GGD ben ik sinds afgelopen maandag besmettelijk, geen idee wanneer ik besmet ben en door wie trouwens. Ik zit nu op de 7e dag na besmettelijkheid en op de 4e dag na de positieve test.

Ik ben benieuwd hoe het verloop bij anderen gaat of ging. Niet dat ik er wat aan heb of dat je er wat van kunt zeggen maar gewoon nieuwsgierig 🧐 😜 bedankt alvast!

(Niet mijn OP)

[ Bericht 1% gewijzigd door capricia op 06-03-2022 12:30:37 ]
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_203931221
Nog steeds alleen een kuchje. Verder niets. Viel me wel op dat iedereen in de GGD teststraat exact zo'n kuchje had. En dan hing er ook nog zo'n bedorven bierlucht zoals in de kroeg na carnaval :')

Gelukkig ook geen bloedexplosies meer uit mijn neus.

Ben wel erg blij dat ik sinds een maandje in een huis met een balkon woon zeg. :+
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  donderdag 3 maart 2022 @ 22:44:58 #3
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_203931264
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2022 22:37 schreef capricia het volgende:

[..]
Zeker een raar beestje.
Hier bijna alles weg, behalve kraak-stem en wat snot. Maar opeens een heel vervelende maag/darmen. En geen zin in activiteiten.
Dag 5.
Last van maag/darmen heb ik ook, vanmiddag een pijnlijke wat opgezette buik wat uren later resulteerde in een salvo extreem lange scheten :').

Woensdag op het werk dus positieve zelftest, 2 uur snachts donderdag kwam de positieve GGD test binnen.

Dinsdag kon ik al een licht pijnlijke keel melden na wat gesnotter, toen lachtten we er nog om op het werk.

"Ja jij wordt niet ziek hoor dat kan nu niet, veel te weinig personeel nu"
-"Ja dat bepaal jij niet en ik ook niet, daar gaat m'n lichaam over, zal wel loslopen, waarschijnlijk voel ik me morgen weer prima."

Nou ik heb 't geweten _O-.

Ik heb overigens alleen zaterdag carnaval gevierd, maandag gewoon braaf weer aan het werk.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_203931333
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2022 22:42 schreef BlackLining het volgende:
Nog steeds alleen een kuchje. Verder niets. Viel me wel op dat iedereen in de GGD teststraat exact zo'n kuchje had. En dan hing er ook nog zo'n bedorven bierlucht zoals in de kroeg na carnaval :')

Ben wel erg blij dat ik sinds een maandje in een huis met een balkon woon zeg. :+
Ik las iets van 80% positief getest. Bij carnaval.
https://twitter.com/BDDat(...)uHXYhUQ2lSF_n5Q&s=19
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_203931458
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2022 22:50 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik las iets van 80% positief getest. Bij carnaval.
https://twitter.com/BDDat(...)uHXYhUQ2lSF_n5Q&s=19
Meine gute :')

Nou ja, we hebben het met de groep waarmee ik carnaval vierde erover gehad. Geconcludeerd dat iedereen die op dat moment in de kroeg stond weloverwogen het risico nam en ook niet tussendoor preventief getest. Maar dan dus ook niet tussendoor naar de supermarkt of iets dergelijks.

Bij ons ook 6 van de 7 positief, en die ene laatste was net voor carnaval al besmet en genezen.

Met terugwerkende kracht denk ik dat ik het aan het begin al heb opgelopen :X ik had namelijk maandag echt de zwaarste kater die ik ooit heb gehad. En ik ben ook geen 21 meer, die duren bij mij altijd meerdere dagen. Deze was echter na een paar uur ook weer weg. Vond het al merkwaardig.

De grafiek van mijn rusthartslag doet ook zoiets vermoeden :Y
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  donderdag 3 maart 2022 @ 23:03:00 #6
12172 Rabieluh
pi_203931520
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2022 22:59 schreef BlackLining het volgende:

[..]
Meine gute :')

Nou ja, we hebben het met de groep waarmee ik carnaval vierde erover gehad. Geconcludeerd dat iedereen die op dat moment in de kroeg stond weloverwogen het risico nam en ook niet tussendoor preventief getest. Maar dan dus ook niet tussendoor naar de supermarkt of iets dergelijks.

Bij ons ook 6 van de 7 positief, en die ene laatste was net voor carnaval al besmet en genezen.

Met terugwerkende kracht denk ik dat ik het aan het begin al heb opgelopen :X ik had namelijk maandag echt de zwaarste kater die ik ooit heb gehad. En ik ben ook geen 21 meer, die duren bij mij altijd meerdere dagen. Deze was echter na een paar uur ook weer weg. Vond het al merkwaardig.

[ link | afbeelding ]

De grafiek van mijn rusthartslag doet ook zoiets vermoeden :Y
Die hartslag in rust is wat mij betreft echt een hele goeie indicatie of het immuunsysteem bezig is. De dag na m'n booster bleef die vooral snachts ook ver boven normaal hangen.
pi_203931648
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 23:03 schreef Rabieluh het volgende:

[..]
Die hartslag in rust is wat mij betreft echt een hele goeie indicatie of het immuunsysteem bezig is. De dag na m'n booster bleef die vooral snachts ook ver boven normaal hangen.
Ja. Toen ik veel sportte was dat wel een graadmeter voor griepjes etc. En overtraining :D

[ Bericht 0% gewijzigd door capricia op 03-03-2022 23:40:47 ]
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_203931675
Nog niet gehad (zoals volgens mij de meeste mensen).
  donderdag 3 maart 2022 @ 23:18:03 #9
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_203931714
Vanmiddag na hooikoorts klachten positieve zelftest,ben maar gaan zuipen met de buurman die ook covid heeft

Voel me enkel neusverkouden ,en behoorlijk lekker van de potten bier :7
pi_203931934
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 23:03 schreef Rabieluh het volgende:

[..]
Verrek ja, ik kan mijn booster ook terugzien in die grafiek. Tijdens de eerste twee had ik nog geen smartwatch dus dat weet ik niet.

Ja ik heb dus ook niemand die ook positief is binnen acceptabele afstand waarmee ik bier kan gaan drinken. Da's wel jammer, al heb ik voorlopig ook wel even genoeg bier gedronken :')
  vrijdag 4 maart 2022 @ 00:07:09 #11
12172 Rabieluh
pi_203932133
M'n garmin smartwatch houdt stress bij gebaseerd op mijn hartslag. Op de onderstaande afbeelding is het stressniveau op donderdag 6 januari 38 punten, iets meer dan een dag na mijn booster, dat haal ik niet eens op een flinke actieve werkdag.

Een week later tijdens m'n vakantie was ik ook niet lekker, beetje verkoudheidssymptomen, slecht geslapen en mijn hartslag bleef ook hoog de hele dag. Niet getest want ik was toch vrij. 31 stresspunten voor een dag waarop ik bijna alleen maar op bed heb gehangen is echt hoog. Flink intensieve werkdagen zorgen voor 34 stresspunten.

Dan komen we bij de besmetting van carnaval, dinsdag beetje last, woensdag positieve zelftest gevolgd door een positieve GGD test.

Moderator vrijdag 4 maart 2022 @ 00:17:11 #12
236264 crew  capricia
pi_203932207
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 00:07 schreef Rabieluh het volgende:
M'n garmin smartwatch houdt stress bij gebaseerd op mijn hartslag. Op de onderstaande afbeelding is het stressniveau op donderdag 6 januari 38 punten, iets meer dan een dag na mijn booster, dat haal ik niet eens op een flinke actieve werkdag.

[ afbeelding ]

Een week later tijdens m'n vakantie was ik ook niet lekker, beetje verkoudheidssymptomen, slecht geslapen en mijn hartslag bleef ook hoog de hele dag. Niet getest want ik was toch vrij. 31 stresspunten voor een dag waarop ik bijna alleen maar op bed heb gehangen is echt hoog. Flink intensieve werkdagen zorgen voor 34 stresspunten.

[ afbeelding ]

Dan komen we bij de besmetting van carnaval, dinsdag beetje last, woensdag positieve zelftest gevolgd door een positieve GGD test.

[ afbeelding ]
Mooi om te zien O+
Ik ben ook echt blij met de vaccinaties.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 4 maart 2022 @ 00:22:51 #13
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_203932256
quote:
Hoi allemaal,

Ik zit sinds afgelopen woensdag thuis vanwege een positieve test. Ik liet me testen omdat bij kindlief er een besmetting in de klas was en wij beiden verkouden werden. Resultaat: kind negatief en ik positief.

Gaat eigenlijk wel aardig met mij, ik ben wat neus verkouden, hoest een beetje (minimaal), heb wat hoofdpijn, afwisselend warm en koud maar geen koorts (gisteren wat verhoging) en een beetje moe.

Volgens de GGD ben ik sinds afgelopen maandag besmettelijk, geen idee wanneer ik besmet ben en door wie trouwens. Ik zit nu op de 7e dag na besmettelijkheid en op de 4e dag na de positieve test.

Ik ben benieuwd hoe het verloop bij anderen gaat of ging. Niet dat ik er wat aan heb of dat je er wat van kunt zeggen maar gewoon nieuwsgierig 🧐 😜 bedankt alvast!
@yvonne @sp3c @trein2000 @Karina @Lavenderr @GGMM en ik wensen jou beterschap
graag op anoniem
  Moderator vrijdag 4 maart 2022 @ 00:25:42 #14
236264 crew  capricia
pi_203932268
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 00:22 schreef KingRoland het volgende:

[..]
@:yvonne @:sp3c @:trein2000 @:karina @:lavenderr @:ggmm en ik wensen jou beterschap
:D

Dank je.
Niet mijn OP. COR / Hoe verloopt/verliep jullie corona besmetting?
Ik ga hem reeksen.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_203933507
Dag drie en de hoofdpijn is weg, gisteren heel even lichte keelpijn gehad maar was na een kop thee met honing weg. Enkel nog een beetje moe en snotneus, wat ben ik blij met mijn drie prikjes nu.
  vrijdag 4 maart 2022 @ 11:20:01 #16
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_203935062
In het vorige topic al gereageerd.

Nu nog ff een opsomming:

• Voor mij lijkt het meer op een doorsnee griep dan op verkoudheid.
• Geen keelpijn (voelt misschien een beetje anders als er iets doorheen moet, maar ik kan het geen pijn noemen)
• Geen hoofdpijn
• Geen verstopte neus, soms wel iets meer loopneus en niezen.
• Ik ervaar niet echt vermoeidheid.
• Alleen de eerste dag koorts en de dagen daarna nog wel steeds het grieperige gevoel, soms met rillingen.
• Alleen de eerste dag soms wat slijm ophoesten, maar m'n longen en ademhaling voelen verder normaal en ik loop ook niet de hele dag te kuchen.
• Veel zweten in bed is wel kut :(
  vrijdag 4 maart 2022 @ 12:06:09 #17
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_203935569
Sinds gisterochtend positief voor het eerst. Zware koorts gehad eerste dag, lijkt nu inmiddels wat minder te worden al. Verder ook flinke spierpijn en geen smaak meer. Geen hoofdpijn of keelpijn. Trouwens geen enkele prik gehaald.
pi_203935631
Ik vind het na 3 prikken wel een beetje tegenvallen. Geen 'verkoudheidje' of 'beetje keelpijn' in ieder geval. Woensdagochtend preventief getest ivm carnaval; negatief. Snachts klachten gekregen; do positief op zelftest en ggd.

Alle klachten zijn in deze 1,5 dag eigenlijk al wel voorbij gekomen en wisselen elkaar af. Ik ben moe, alles doet zeer, en ik heb helemaal geen honger. Bleh.
pi_203941914
Positieve zelftest en het gaat met het uur slechter. Morgen naar de GGD.

Mijn huid was zo gevoelig, heel vervelend om aan te raken en dat herken ik van vroeger van de griep. Toen ben ik gaan testen.

Inmiddels heb ik koorts, beetje keelpijn, hoofdpijn en stevige spierpijn.
  vrijdag 4 maart 2022 @ 21:58:54 #20
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_203945085
1 dag keelpijn, slappe spieren en wat koorts afgelopen woensdag. Voor de rest wat snotterig en een schorre keel, maar daarvan verwacht ik dat het morgen ook wel over is.

Al met al niet veel anders dan wat grieperigheid dus.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_203946902
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2022 22:42 schreef BlackLining het volgende:

Ik denk dat ik corona wel aan de hoest kan herkennen. Alle mensen die ik ken met corona hadden echt zo'n typisch net-even-wat-anders hoestje.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_203949128
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 23:11 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik denk dat ik corona wel aan de hoest kan herkennen. Alle mensen die ik ken met corona hadden echt zo'n typisch net-even-wat-anders hoestje.
Ik ken heel wat mensen die helemaal niet hebben gehoest door corona.
Fake it till you make it...
pi_203950703
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 08:41 schreef Nijna het volgende:

[..]
Ik ken heel wat mensen die helemaal niet hebben gehoest door corona.
Ja, dat spreekt wat ik zeg ook niet tegen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_203952833
Dag vier, enkel nog een snotneus *O*
pi_203962957
Mn broertje heeft het toch aardig te pakken. Nu dag 4 a 5 en nog steeds best last en veel moe. Ook nu al 2 nachten koorts en weinig eetlust. Heeft trouwens 3 prikken gehad. Ik heb vooralsnog nog steeds nergens last van en die zelftest was negatief.
pi_203964990
Dag 3 en ik voel me eigenlijk beroerder worden. Dat had ik niet verwacht. Het is duidelijk anders dan een verkoudheid
  zondag 6 maart 2022 @ 12:18:45 #27
12172 Rabieluh
pi_203967100
Af en toe een kuchje en nog wat nachtzweten maar verder voel ik me overdag best wel prima nu. Ben wel wat sneller moe van activiteiten dan normaal. Zo ff een stukje fietsen en kijken hoe dat gaat.
pi_203967127
quote:
Hoi allemaal,

In januari dit jaar positieve test gehad. Geen klachten gehad behalve m’n conditie, ik verbeter m’n conditie nu door dagelijks te fietsen (minimaal 10 km) en 3 keer per week hardlopen.
pi_203968965
Alleen keelpijn en wat vermoeid. Verder geen hoesten, snotneuzen of hevig niezen. Ook geen koorts gehad. Sinds paar dagen stabiel. Niet veel verbeterd maar ook niet verslechterd. Kwestie van uitzieken en veel uitrusten.
pi_203971525
Voor het eerst Covid gehad en ik ben nog nooit zo ziek geweest . Het begon met eveniwchtsproblemen in de ochtend, daarna een fase van extreme misselijkheid waardoor ik zelfs 's nachts rechtop moest zitten. Daarna last van slijmvorming in mijn keel waardoor ik het echt benauwd had. Het eindigde met keelpijn.

En over de gehele periode voelde ik me echt enorm belabberd.

Oh ja, ik had het ook niet helemaal op een rijtje. Mijn boer had onze auto geleend om ons zoontje naar de opvang te brengen en te halen. Dit was ik even vergeten en na een wandelrondje met mijn man ben ik in paniek naar onze auto gaan zoeken. Dacht dat ' ie gestolen was :')

Nu is het ergste wel voorbij maar nog wel energieloos. Toch dinsdag maar een poging doen om halve dagen te werken :s)
pi_203973186
Vind het wel lastig wanneer het rijtje klachten voorbij is; wanneer ben je niet meer neusverkouden? Heel soms heb ik een drupje snot. Wanneer hoest je niet meer? Hoesten kan nog wel wekenlang duren...

Wanneer mag ik los?
pi_203980196
Dag 4: bed uit om te douchen. Daarna bed in omdat ik gedoucht heb. Alles kost bakken energie
pi_203982592
Gisteren wat spierpijn overal, vandaag ook, op het werk maar eens een zelftest gedaan en die was positief. Voor vanavond een GGD test gepland. Verder at zweet handen en dus wat spierpijn tot nu toe.
pi_203991743
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 13:23 schreef Basp1 het volgende:
Gisteren wat spierpijn overal, vandaag ook, op het werk maar eens een zelftest gedaan en die was positief. Voor vanavond een GGD test gepland. Verder at zweet handen en dus wat spierpijn tot nu toe.
Toevallig een Herstelbewijs ergens voor? Want verder voegt een GGD test momenteel weinig extra's toe.
Z'n 70% van alle testen zijn nu positief bij de GGD, en vrijwel elke positieve zelftest wordt bevestigd.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_203992764
Neusverkoudheid en een beetje hoesten. Wel redelijk moe.
pi_203992787
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 23:25 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Toevallig een Herstelbewijs ergens voor? Want verder voegt een GGD test momenteel weinig extra's toe.
Z'n 70% van alle testen zijn nu positief bij de GGD, en vrijwel elke positieve zelftest wordt bevestigd.
Voor de statistiek van hoeveel besmettingen we in nl en per provincie nog hebben voegt een GGD test nog wel wat toe. ^O^
  dinsdag 8 maart 2022 @ 10:48:49 #37
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203994407
Ik had één dag/nacht wat koorts en spierpijn, verder was het een milde verkoudheid die duurde een week of zo. Kriebelhoest bleef iets langer, twee weken of zo. Heb tijdens de hele periode een hoge dosis vitamine C, D, Quercetine en Zink genomen. Dat is zeker een aanrader, ik hoor er van meerdere mensen goede verhalen over. Ben verder niet gevaccineerd, maar ik ben ook nog jong, behoorlijk fit en heb een gezond BMI.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203996107
Hier ook positief. Onze oudste had donderdag een positieve zelftest en ik gisteren.

Ik heb hoofdpijn, beetje snotterig en ruwe keel. Erg moe.
pi_203996356
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 10:48 schreef HowardRoark het volgende:
Heb tijdens de hele periode een hoge dosis vitamine C, D, Quercetine en Zink genomen.
Met Selenium erbij is het nog beter ;)
pi_203998328
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 13:37 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]
Met Selenium erbij is het nog beter ;)
De homeopaten zichtbaar aan het werk. Niets geloven van de wetenschap over vaccins maar wel alles geloven over supplementen wat voornamelijk door andere recalcitranten elkaar aangepraat wordt. Het valt me mee dat er nog geen ivermectin geslikt wordt.

Hell ik blijf gewoon door gaan met mijn normale gebalanceerde voedingspatroon en dat werkt ook fantastisch voor mijn genezing. *O*
pi_203998741
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 16:27 schreef Basp1 het volgende:

[..]
De homeopaten zichtbaar aan het werk. Niets geloven van de wetenschap over vaccins maar wel alles geloven over supplementen wat voornamelijk door andere recalcitranten elkaar aangepraat wordt. Het valt me mee dat er nog geen ivermectin geslikt wordt.

Hell ik blijf gewoon door gaan met mijn normale gebalanceerde voedingspatroon en dat werkt ook fantastisch voor mijn genezing. *O*
Wat hebben vitaminen en mineralen te maken met homeopathie? :')
  dinsdag 8 maart 2022 @ 17:10:01 #42
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203998945
Haha, dat vroeg ik mij ook al af.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203999051
Ik ben alweer aan het werk. Merk een minimale afname in conditie, maar da's op zich ook al te verklaren door vijf dagen niks doen. Heb normaal gesproken een vrij fysieke baan en sport veel dus dat was wel even naad.

Onder mijn collega's ook wel een paar die zeggen nog nooit zo ziek te zijn geweest :{ beterschap aan allen in ieder geval, ik ben érg blij dat ik de dans ontsprongen ben.
pi_203999078
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 16:27 schreef Basp1 het volgende:

[..]

De extra vitaminen en mineralen helpen mij (naast een goed voedingspatroon en gezond BMI) in ieder geval om vrijwel nooit ziek te zijn.
Ik doe het zo en de ander wordt liever volgepompt met een vaccin.

Ieder zijn eigen keuze toch..
  Moderator woensdag 9 maart 2022 @ 11:16:49 #45
236264 crew  capricia
pi_204008777
Hoe is het met iedereen?
Merk dat ik nog steeds wel snel moe ben.
Na ongeveer anderhalve week.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_204009265
De hoofdpijn is weg. Nu gewoon strondverkouden
pi_204009364
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 17:23 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]
De extra vitaminen en mineralen helpen mij (naast een goed voedingspatroon en gezond BMI) in ieder geval om vrijwel nooit ziek te zijn.
Ik doe het zo en de ander wordt liever volgepompt met een vaccin.

Ieder zijn eigen keuze toch..
Ieder zijn eigen keuze maar het is natuurlijk onbewezen onzin dat extra vitaminen en mineralen je helpen om vrijwel nooit ziekte zijn. Ik slik die dingen ook niet en ben ook vrijwel nooit ziek.

Het is bewezen dat vaccinaties werken, veel succes met je vitaminen slikken tegen bijvoorbeeld Dyfterie, Tetanus en Polio. :')

Ow qua ziekte verloop nog een klein beetje verstopte neus.
  woensdag 9 maart 2022 @ 16:42:09 #48
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204012084
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2022 12:16 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Ieder zijn eigen keuze maar het is natuurlijk onbewezen onzin dat extra vitaminen en mineralen je helpen om vrijwel nooit ziekte zijn. Ik slik die dingen ook niet en ben ook vrijwel nooit ziek.

Het is bewezen dat vaccinaties werken, veel succes met je vitaminen slikken tegen bijvoorbeeld Dyfterie, Tetanus en Polio. :')

Ow qua ziekte verloop nog een klein beetje verstopte neus.
Gelukkig gaat het hier niet over Difterie, Tetanus en Polio. En daarnaast helpen vitamine wél bij het opbouwen en de ondersteuning van een sterk immuunsysteem. Dit helpt vervolgens weer als iemand een besmetting heeft opgelopen met een Rhino of Coronavirus.

Maar wat we hier voornamelijk zien is dat jij als vaccinatie ideoloog het idee had dat vitaminen en mineralen werden aangehaald als argumenten tegen vaccinaties, dat kon natuurlijk niet dus direct in de bres ... Dat is een tendens die we bij vaccinatie ideologen vaker hebben gezien tijdens de coronacrisis. De minste geringste opmerkingen die ook maar enigszins kan worden geïnterpreteerd als een kritiek op vaccinaties moet direct worden bestreden.
pi_204013435
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2022 11:16 schreef capricia het volgende:
Hoe is het met iedereen?
Merk dat ik nog steeds wel snel moe ben.
Na ongeveer anderhalve week.
Het gaat goed hier, maar inderdaad erg snel moe.
pi_204013719
Ik klink als de Lingo Rookmevrouw sinds vanmorgen (dat was ook meteen het moment dat ik wist dat ik Corona lingo had)
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')