SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
zegguhhhhh
jij gaat gewoon volhouden hoor!!![]()
![]()
Nee zo werkt dat niet. Hij neemt alles over en achteraf denk je van "heh watquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze liet zich compleet overlopen... ze deed ook geen enkele moeite. Sla met je vuist op tafel en zeg "Ho! Ik ben er ook nog!"
In de woonkamerquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Julio geeft even een cursus marshmallow bakken
quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Hoe ga nog even in een meeting
Tot later
Lieve cossers
terwijl De diva in het datacenter gestemd heeft op kris, en het vreemd vind dat er ook iemand op haar kan stemmen, dit heeft ze Kris nooit vergeven.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar de haat van Nawel is al vanaf dag 1
wat een sneaky lachjequote:Op donderdag 3 maart 2022 21:35 schreef Hendrik83 het volgende:
Nawel stelt Tobias wat vragen voor na BB. Vriendin en trouwen.
Reactie Grace:
[ afbeelding ]
hoe sneller hoe beterquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:37 schreef JDB94 het volgende:
Grace en Tobias brandt ook langzaam op voor m'n gevoel
Ze moesten op iemand stemmen. Er was geen haat daar.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:36 schreef Silves het volgende:
[..]
terwijl De diva in het datacenter gestemd heeft op kris, en het vreemd vind dat er ook iemand op haar kan stemmen, dit heeft ze Kris nooit vergeven.
Daarom is het juist goed dat hij erbij is, als hij er niet is gaat er van alles fout of te traag, zoals bij die stemafspraken die de dames en julio deden de laatste stemronde. Wel top streams, dat dan weer wel..quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:34 schreef engine het volgende:
[..]
Nee zo werkt dat niet. Hij neemt alles over en achteraf denk je van "heh wat"
Er is geen tijd om even rustig na te denken.
Je moet ook niet rustig denken. Vuistslag en nu naar mij luisteren. Normaal weet ze ook iedereen aan haar lippen te krijgen qua aandacht. Als ze dit niet wou had ze dat direct en duidelijk moeten zeggen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:34 schreef engine het volgende:
[..]
Nee zo werkt dat niet. Hij neemt alles over en achteraf denk je van "heh wat"
Er is geen tijd om even rustig na te denken.
Klopt, maar het waarom weet ik ook nietquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:40 schreef Thorelf het volgende:
die haat had ze ook bij vera! ook zonder echte reden volgens mij
je vergeet nu echt de tijd van Amy en Evelynequote:Op donderdag 3 maart 2022 21:39 schreef engine het volgende:
[..]
Ze moesten op iemand stemmen. Er was geen haat daar.
Schijnbaar zijn Nawel fans op jacht op Kristof, dat kan (weet ik verder niet). Maar ik heb Nawel niet veel lelijks over Kristof horen zeggen. Dat is pas deze week begonnen dat ze het ook uitspreekt...dat ze geen beste maatjes waren hiervoor is iets anders.
Maar misschien zie ik het verkeerd. Ik heb gewoon weinig "haat" van Nawel naar Kristof gezien en jullie zien dat dus vanaf dag 1 al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |