quote:
Tja, ben er gewoon eerlijk over.quote:
Ik ben nog steeds aan het kijken, dus nog steeds bedanktquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het gaat er al lang niet meer over waarschijnlijk, maar ik heb een Fitbit Charge 4. Ben er best tevreden over
YWquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds aan het kijken, dus nog steeds bedankt![]()
Blijkbaar kan ik online aangeven dat ik een Ionic heb, dan koppelen ze die direct los van de app want ik mag hem ab-so-luut NU niet meer gebruiken. Dan moet ik wachten op mijn geld en ondertussen krijg ik ook aanbiedingen voor andere fitbitprodukten. Ondertussen dus geen fitbit
Fitbit moet je ook opladen. Ik doe dat ongeveer 1x per week. Mijne registreert wandelingen en hardlopen enzo automatisch, maar dan wel vooral soort activiteit, tijd vd activiteit, hartslag en mate van inspanning. Verder is het uiteraard een stappenteller. Heeft ook GPS-functie en kun je zelf ook handmatig aangeven welke sportactiviteit je doet. Registreert je slaap (mits je 'm omhoudt), je hartslag, aantal verdiepningen dat he klimt,je kunt invoeren wat je gegeten en gedronken hebt, je kunt je gewicht bijhouden. Evenals je menstruatie (niet van toepassing op jouquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:27 schreef borisz het volgende:
Een fitbit zou ook nog wel eens handig zijn voor wandelingen (gpx). Nu gebruik ik mijn telefoon, maar vreet toch veel batterij. Nu lukt dat altijd wel en heb ik altijd een powerbank bij me. In NL is het nooit een probleem, maar voor een meerdaagse en in Verweggistan is dan een fitbit toch handiger.
Ik zou wel even goed kijken hoe lang de batterij meegaat als ie gps aan heeft staan. Niet alle sporthorloges/smartwatches kunnen een dag lang wandelen aan. De indicatie voor batterijduur waar ze mee pronken is voor wanneer je de gps niet aan hebt staanquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:27 schreef borisz het volgende:
Een fitbit zou ook nog wel eens handig zijn voor wandelingen (gpx). Nu gebruik ik mijn telefoon, maar vreet toch veel batterij. Nu lukt dat altijd wel en heb ik altijd een powerbank bij me. In NL is het nooit een probleem, maar voor een meerdaagse en in Verweggistan is dan een fitbit toch handiger.
True. Ik heb de GPS-functie nog nooit gebruikt. En dan (zonder GPS) moet ik ongeveer 1x per week opladen. Met GPS weet ik dus niet.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:36 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik zou wel even goed kijken hoe lang de batterij meegaat als ie gps aan heeft staan. Niet alle sporthorloges/smartwatches kunnen een dag lang wandelen aan. De indicatie voor batterijduur waar ze mee pronken is voor wanneer je de gps niet aan hebt staan
Ik hou van noise cancelling. Maar houd alsjeblieft het verkeer in de gaten. Had er van de week bijna een onder mijn lesauto liggenquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:39 schreef Blues het volgende:
Oh jongens ik heb een koptelefoon om mee te wandelen en te luisteren met norse cancelling![]()
#moderne oma
#fijn
#blij mee
Dat hangt ervan af aan wie je het vraagt. Mijn vader wordt heel chagrijnig van het woord koptelefoon en zegt wel altijd hoofdtelefoon. En oortelefoontjes voor wat normale mensen oordopjes noemen. Oordopjes zijn namelijk tegen geluid, niet om geluid door te luisteren.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waarom heten die dingen eigenlijk KOPtelefoons en geen hoofdtelefoons?![]()
Perfect vervolg op Children of the corn..quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:42 schreef Tele6 het volgende:
KINDEREN MET NOISE CANCELLING KOPTELEFOONS OP ELEKTRISCHE FIETSEN
Waar was je dan? Welke voorstelling?quote:Op donderdag 3 maart 2022 23:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Thuis!
Was een leuke avond. Veel gelachen maar ook mooie verhalen gehoord. En hoe die man op hakken (14 cm) kan lopen![]()
We kregen tips die je in de kledingkast moet hebben (van de 4 had ik er maar 1) en dingen die je niet moest hebben (die had ik ook niet
)
Ik zat heel fijn, in een soort balkonhoekje in mijn eentje, alleen maar 2 mensen voor me.
De mijne kon dat 12 uur, met gps aan. Ik hoop dat borisz niet elke keer 12 uur doet over 25 kmquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:36 schreef Tele6 het volgende:
Ik zou wel even goed kijken hoe lang de batterij meegaat als ie gps aan heeft staan. Niet alle sporthorloges/smartwatches kunnen een dag lang wandelen aan. De indicatie voor batterijduur waar ze mee pronken is voor wanneer je de gps niet aan hebt staan
Als ze maar een donorcodicil hebben. Verse organen, die kunnen nog lang mee.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:42 schreef Tele6 het volgende:
Doe ik zeker.. juist omdat je niet veel van de omgeving hoort. Loop er ook niet het hele uur mee op mn hoofd, want dan mis ik ook weer de vogelgeluidenquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik hou van noise cancelling. Maar houd alsjeblieft het verkeer in de gaten. Had er van de week bijna een onder mijn lesauto liggen
Ik ga zo op de fiets naar het werk, maar zonder niksquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:42 schreef Tele6 het volgende:
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 07:20 schreef Tuindier het volgende:
Goedemorgen! Nog een (kort) dagje werken en dan weekend vakantie
Leuk! Kan wel lachen om hem. Ook zo'n lekkere kraaistem heeft iequote:Op donderdag 3 maart 2022 23:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Thuis!
Was een leuke avond. Veel gelachen maar ook mooie verhalen gehoord. En hoe die man op hakken (14 cm) kan lopen![]()
We kregen tips die je in de kledingkast moet hebben (van de 4 had ik er maar 1) en dingen die je niet moest hebben (die had ik ook niet
)
Ik zat heel fijn, in een soort balkonhoekje in mijn eentje, alleen maar 2 mensen voor me.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 07:46 schreef borisz het volgende:
Moggel. Al op het station. Over een uurtje in Bodegraven. 🙂
Het onderwerp kan een eyeopener zijn voor mensen, die gedachteloos vlees kopen in de super.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:01 schreef sigme het volgende:
@:annex, die KvW klink totaal oninteressant. Wie wil weten waar z’n vlees vandaan komt loopt geen mengsel van willekeurig vlees in een supermarkt.
Dit is gewoon dom regeltjesgeneuzel.
En voor mij is het natuurlijk al helemaal oninteressant
Wat wel “moet” is een zwarte jurk, jeans, 1paar hakken en een blazer. Niet zijn witte legging, crocs en uggs en al helemaal geen nep uggs.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:09 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het onderwerp kan een eyeopener zijn voor mensen, die gedachteloos vlees kopen in de super.
Alleen vermoed ik, dat die niet naar het programma kijken. 😉
Omdat het onderwerp ‘eigen vlees’ voorbijkwam op tv én in jouw post, koppelde ik dat.
@:Kaatje1 nou ben ik (natuurlijk) wel benieuwd welke 4 items er in de kledingkast ‘horen’? Weet je nog wat hij noemde?
Mooi wandelweer voor boriszGa jij ook FFT?
Nou ja eerste deel wel. Daarna zuidelijk naar Driebruggen en dan naar Woerden.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 07:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]Veel plezier. Wel langs de Rijn wandelen hoop ik i.p.v. langs de N11/A12. Vreselijke weg om te wandelen, en saai. Langs de Rijn is leuk
Checking alle items. Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:18 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat wel “moet” is een zwarte jurk, jeans, 1paar hakken en een blazer. Niet zijn witte legging, crocs en uggs en al helemaal geen nep uggs.
En zijn uitspraak “ook al kan je in maat 36 wil nog niet zeggen dat het je maat is” klopt ook.
Hij brengt hel leuk maar ook niet afzeikerig, meer eye opener
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |