Goed gezien. Inderdaad Fake.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ging volgens mij om fake news te duiden... Een Tie Fighter met Stromtroopers...
En ze zullen vast niet de enige zijn uit het Westen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Valt er iets anders te verwachten dan dat die er al wekenlang zijn?
Houdbaar eten en drinken, toiletpapier, toiletartikelen, drank.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
De russen zouden beter met hun geld. Zoveel mogelijk goud kopen.
Dat zou ik doen moest ik in zo'n situatie terecht komen
Behalve Fury danquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zonder logistiek is een tank in een kwartier waardeloos.
Als je dat in die situatie doet op een plek waar dat nog snel kan betaal je ook het dubbelequote:Op donderdag 3 maart 2022 20:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
De russen zouden beter met hun geld zoveel mogelijk goud kopen.
Dat zou ik doen moest ik in zo'n situatie terecht komen
Ik moet gelijk hieraan denken...quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:06 schreef Rambolin het volgende:
[ afbeelding ]
Poetin prijst soldaten in toespraak
Poetin greep donderdag een televisietoespraak aan om Russische soldaten te prijzen voor hun moed. Hij beloofde ruimhartige financiële compensatie voor families van tijdens de invasie gesneuvelde soldaten. De militaire operatie gaat volgens hem volgens plan.
Lijkt eerder op WinXP..quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
Putin heeft Ubuntu op zijn computer staan?
Zou die ook de nucleaire installaties aan sturen?
Als je die allemaal wapens en munitie geeft, dan kunnen ze het de Russen nog heel lastig maken. In de loop van de tijd zullen ze ook beter getraind raken en ze kennen hun eigen gebied goed. Mocht de invasie al lukken, dan zie ik niet hoe Poetin de geest weer in de fles krijgt zonder terreur richting de burgerbevolking te gebruiken.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:17 schreef Evenstar het volgende:
[..]
En dit is waarom Putin het heel moeilijk gaat krijgen.
Shh. Nee natuurlijk niet.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Valt er iets anders te verwachten dan dat die er al wekenlang zijn?
Ik zie ook helemaal geen fasers gebruikt worden in dat filmpje.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:36 schreef ExTec het volgende:
[..]
Goed gezien. Inderdaad Fake.
Want er zitten helemaal geen Stormtroopers in een Tie Fighter
Blijkt Windows XP te zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
Putin heeft Ubuntu op zijn computer staan?
Zou die ook de nucleaire installaties aan sturen?
Als dit waar is dan is die grens wel overschreden. Punt is natuurlijk dat die special forces als ze eventueel gevangen genomen worden, gewoon gaan zeggen dat ze daar vrijwillig zijn. Die lopen daar echt niet in USA uniform rond, net als dat die seperatisten in het Oosten van het Russische leger ook een allegaartje aan leger kleding aan hebben.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:31 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Waar ligt de grens van actieve inmenging?
Maidan zit nog vers in het geheugen van veel Oekrainers. Koppig en trots volkje. Die geven idd niet zomaar op.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:38 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Als je die allemaal wapens en munitie geeft, dan kunnen ze het de Russen nog heel lastig maken. In de loop van de tijd zullen ze ook beter getraind raken en ze kennen hun eigen gebied goed. Mocht de invasie al lukken, dan zie ik niet hoe Poetin de geest weer in de fles krijgt zonder terreur richting de burgerbevolking te gebruiken.
Neuh. En de andere kant op ook uiteraard.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En ze zullen vast niet de enige zijn uit het Westen.
Het Oekraïnse leger is al degelijk getraind.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:38 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Als je die allemaal wapens en munitie geeft, dan kunnen ze het de Russen nog heel lastig maken. In de loop van de tijd zullen ze ook beter getraind raken en ze kennen hun eigen gebied goed. Mocht de invasie al lukken, dan zie ik niet hoe Poetin de geest weer in de fles krijgt zonder terreur richting de burgerbevolking te gebruiken.
Of zo'n extra lange tafelquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
En Ikea sluit de deuren in Rusland. Dus als je die kledingkast nog wil moet je nú toeslaan
Ze zijn bang dat ze aangezien worden voor een giant Ukraine flagquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:36 schreef crystal_meth het volgende:
Ikea gaat z'n winkels in Rusland sluiten.
Lekker oude zooi dus, net als het legerquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:39 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Blijkt Windows XP te zijn.
https://www.pcmag.com/new(...)till-uses-windows-xp
Dit vind ik nou ongefundeerde bullshit Twitter shit.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:36 schreef TargaFlorio het volgende:
[ twitter ]
Interessante thread over Russische para's, elite stoottroepen maar totaal verkeerd gebruikt in Oekraïne.
Het is net de wereld in Day Z, ook zo'n zombieinvasie.quote:
Ik denk dat een groot deel van de weerbare bevolking tegen die tijd al lang gevlucht is naar het westen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:38 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ach welnee. Er lopen vast ook Nederlanders rond, scherpschuttertje hier en daar.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En ze zullen vast niet de enige zijn uit het Westen.
Die grens is allang overschredenquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:31 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Waar ligt de grens van actieve inmenging?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |