quote:
Ik zit op helft. Ben nog niet overtuigd.quote:
Je kunt ze ook gewoon een kopstoot geven.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 15:36 schreef Caland het volgende:
Mensen die videobellen in de trein zou je eigenlijk moeten vergassen.
Hij is er gelijk weer weggegaan.quote:
Chinees.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe stokbroodje gezond.
@aTypischquote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik bedoel, ze zitten al in de trein, dan hoef je alleen de eindbestemming aan te passen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 15:36 schreef Caland het volgende:
Mensen die videobellen in de trein zou je eigenlijk moeten vergassen.
Pasta, meloen, kaas, pennen, gehakt.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Aardappelkroketjes, schnitzel, bloemkool met kaassaus.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Uitstekende review, lekker kort en bondig.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Once upon a time in America
8/10
@:coco @:maxi-mus @:scrummie @:oriente @:scrupuleus @:ggmm @:caland
Fijne review, lekker kort om snel even te lezen tijdens het pissen bij Studioquote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Once upon a time in America
8/10
@:coco @:maxi-mus @:scrummie @:oriente @:scrupuleus @:ggmm @:caland
Scarface is een 8. Met een realistischer einde was het een 9.quote:Op zondag 6 maart 2022 07:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
In 1 nachtje al 3 likes op mijn review. Ik ga viraal in de sc
Bedankt vrienden.
Mijn eerst volgende review zal over de film Scarface gaan.
Wat is jullie mening daarover? @:ggmm @:maxi-mus @:caland @:scrummie @:oriente @:scrupuleus @:tong80 @:coco
quote:Op zondag 6 maart 2022 02:58 schreef Oriente het volgende:
Er liep iemand met een Bitcoin trui in de club @:atypisch @:wereldgozer
kap hier meequote:Op zondag 6 maart 2022 09:12 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 260 3/6
⬛⬛⬛⬛🟨
⬛🟩⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 56 6/6
⬛⬛⬛⬛🟩🟩
⬛🟩⬛⬛🟩🟩
⬛🟩⬛🟩🟩🟩
🟩🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 46 4/6