Oh dan kan ik wel weer naar buiten. Het is ERG lekker weer.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 10:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
5 dagen en minimaal 24 uur klachtenvrij.
Nee, ik voetbal niet als Feyenoord op dezelfde dag speelt. Dat werd me deze week niet echt in dank afgenomen omdat we te weinig man hebben.quote:
Ohja die moeten vanavond natuurlijk. Ach bij een bierelftal vind ik aanwezigheid geen plicht.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 10:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, ik voetbal niet als Feyenoord op dezelfde dag speelt. Dat werd me deze week niet echt in dank afgenomen omdat we te weinig man hebben.
Ja en we spelen vandaag om 16u, dat is dan net een kuttijd.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 10:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ohja die moeten vanavond natuurlijk. Ach bij een bierelftal vind ik aanwezigheid geen plicht.
Wij moeten morgen om 11u in Overijssel wezen. En de overheid doet niets.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 10:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en we spelen vandaag om 16u, dat is dan net een kuttijd.
Nooit begrepen, op zondag voetballen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 10:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wij moeten morgen om 11u in Overijssel wezen. En de overheid doet niets.
Ik vind het heerlijk.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 10:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Nooit begrepen, op zondag voetballen.
aan wie denk je dat je dat betaalt?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 10:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Maar even belastingaangifte gedaan. 1800 euro aftikken.
En wat doet de roverheid? NIKS!
Ik ook niet mi amice.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 10:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat is hier de grap/speling wie willen ze hier een steek uitdelen ik snap het niet
Terecht met al die bonussen van jequote:Op zaterdag 5 maart 2022 10:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Maar even belastingaangifte gedaan. 1800 euro aftikken.
En wat doet de roverheid? NIKS!
Hier ook makker, hier ook. Wel tijd om Dune te kijken nu.quote:
Geeft niet Stinho. Kan altijd een keer gebeuren dat je iets niet snapt.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 10:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat is hier de grap/speling wie willen ze hier een steek uitdelen ik snap het niet
goede filmquote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hier ook makker, hier ook. Wel tijd om Dune te kijken nu.
Ik zou het niet Dunequote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hier ook makker, hier ook. Wel tijd om Dune te kijken nu.
Kun je hem even uitleggen, ik snap hem ook niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Geeft niet Stinho. Kan altijd een keer gebeuren dat je iets niet snapt.
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 13:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kun je hem even uitleggen, ik snap hem ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |