SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
Pindasaus en sate.... mits ze de sate gaar krijgen op hun BBQquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:55 schreef Was-beer het volgende:
Ook niks op het stokbrood? Behalve saus dan
Ik heb nog nooit iemand shoarma op de bbq zien makenquote:
In een speciale adapter/rooster of zoquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand shoarma op de bbq zien maken
Al zal het best kunnen.
Ja je hebt van die aluminium bakjes met kleine openingen onderin.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:01 schreef chufi het volgende:
[..]
In een speciale adapter/rooster of zo
Dit is toch geen pan !!!!!!quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:00 schreef 5thencounter het volgende:
Grees Gaat voor Geil weer..![]()
Het is uit met ToobLul ?
[ afbeelding ]
Dat is toch geen gezicht, dat badpak aan de achterkant.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:00 schreef 5thencounter het volgende:
Grees Gaat voor Geil weer..![]()
Het is uit met ToobLul ?
[ afbeelding ]
Haar beste kant denk ik...quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:07 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is toch geen gezicht, dat badpak aan de achterkant.
aan de voorkant is het nog ergerquote:Op donderdag 3 maart 2022 17:07 schreef Verida het volgende:
[..]
soms moeten mensen even in de spiegel kijkenquote:Op donderdag 3 maart 2022 17:07 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze vindt het zelf blijkbaar heel goed staan.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:08 schreef just me het volgende:
[..]
soms moeten mensen even in de spiegel kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |