Mooi hoe hij uitlegt dat S10 niet alleen een mooie stem heeft, maar dat ze ook vocaal technisch heel goed werk aflevert. Terwijl het er toch zo moeiteloos uitziet wat ze doet. Ik zie dat persoonlijk liever dan zangers (m/v) die zo hard hun best staan te doen om flink te belten of de hoogte te halen.quote:
Vind hem heel goed jaquote:
Sowieso deze op 3:30 (en daarna weer)quote:Op maandag 7 maart 2022 20:52 schreef Greys het volgende:
Ik heb jullie hulp weer nodig voor een compilaaaatie. Als je een video weet waarin mee wordt gezongen met de dadada of de oehoe, gil dan even ajb.
Dan maken we een S10 s1ngal0ng video de komende week.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze sowieso. Op 3:57.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:52 schreef Greys het volgende:
Ik heb jullie hulp weer nodig voor een compilaaaatie. Als je een video weet waarin mee wordt gezongen met de dadada of de oehoe, gil dan even ajb.
Dan maken we een S10 s1ngal0ng video de komende week.
Deze oeht ook een stuk mee vanaf 4 minuten.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:18 schreef Greys het volgende:
"WHYYYY ISNT THE UK SENDING THESE SORT OF SOUNDS??"
Jaaaaaaa die heb ik allebei. Gieren.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:34 schreef Mandy040986 het volgende:
@:Greys weet niet of je deze al had:
In de reactie van William van Wiwi:
Vanaf 2:15 een dadada.
Vanaf 5:11 een oehoeh (soort van.)
quote:Op maandag 7 maart 2022 22:41 schreef Greys het volgende:
Ik heb hier nog een parel gevonden, vanaf 4.00 even ongeveer veertien seconden blijven luisteren.![]()
Zo komisch dat hij in het begin denkt dat de song 'Matthijs gaat door' heet door S10 de diepte.quote:
Misschien een beetje zoals in Frans. Bien is ook 'bjen'. Of hacienda hasjenda.quote:Op maandag 7 maart 2022 23:41 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel raar dat veel mensen er een j klank van maken. Op één of andere manier had ik dat niet verwacht.
De ie en de ui en de ij kennen ze in de meeste (alle?) talen niet, dus dan wordt dan zoiets ja.quote:Op maandag 7 maart 2022 23:41 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel raar dat veel mensen er een j klank van maken. Op één of andere manier had ik dat niet verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |