14000 dankzij Russische milities die een burgeroorlog op zaten te stoken.quote:Op donderdag 3 maart 2022 05:53 schreef the-eye het volgende:
[..]
Er zijn na de Maiden revolutie zo'n 14000 mensen gedood dan kan je toch niet zeggen dat er vrede was?
Maar als die vliegtuigen in Rusland staan kunnen ze ook niet terug naar de Ierse eigenaar?quote:Op donderdag 3 maart 2022 05:58 schreef Kijkertje het volgende:
Het luchtvaartprobleem voor Rusland als gevolg van de sancties in een draadje::
[ twitter ]
Want jij geeft veel meer natuurlijk.quote:Op donderdag 3 maart 2022 06:41 schreef quirina het volgende:
https://nos.nl/index.php/(...)lachtoffers-oekraine
Goh wat gul jee 🙄
Wat staat er in dat je nog niet wist?quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:00 schreef roos94 het volgende:
https://www.nu.nl/spannin(...)we-al-betrokken.html
Word wakker, open NU en krijg meteen een rolberoerte. Voor mijn gevoel zegt dit artikel dat we fucked zijn.
Als poetin vindt dat we blijkbaar zo betrokken zijn dan kan hij toch elk moment ons landje gaan verwoesten?quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Wat staat er in dat je nog niet wist?
Da's niet echt nieuws.quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:00 schreef roos94 het volgende:
https://www.nu.nl/spannin(...)we-al-betrokken.html
Word wakker, open NU en krijg meteen een rolberoerte. Voor mijn gevoel zegt dit artikel dat we fucked zijn.
Klopt. En ondertussen viert iedereen carnaval alsof er niets aan de hand isquote:Op donderdag 3 maart 2022 07:04 schreef roos94 het volgende:
[..]
Als poetin vindt dat we blijkbaar zo betrokken zijn dan kan hij toch elk moment ons landje gaan verwoesten?
Fijn.quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:06 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Klopt. En ondertussen viert iedereen carnaval alsof er niets aan de hand is![]()
Dansen op de vulkaan. Of zoiets.quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:06 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Klopt. En ondertussen viert iedereen carnaval alsof er niets aan de hand is![]()
Jij vindt ons niet betrokken? Kijk de stoere taal vanuit de Tweede Kamer nog even na, van onze 'vertegenwoordigers'. We steunen alle sancties en er zijn zelfs geluiden vanuit hier dat we nog harder moeten optreden.quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:04 schreef roos94 het volgende:
[..]
Als poetin vindt dat we blijkbaar zo betrokken zijn dan kan hij toch elk moment ons landje gaan verwoesten?
Wat doe jij dan? Behalve van hype naar hype lopen, deze ronde is het blijkbaar een Oekraïense UI.quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:06 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waarom pak je dan niet het vliegtuig naar een plek wat verder van Oekraïne vandaan?quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:08 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dansen op de vulkaan. Of zoiets.
De songtekst van 'de bom' spookt de laatste dagen ook weleens door het hoofd.
Ja ik snap het.quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Jij vindt ons niet betrokken? Kijk de stoere taal vanuit de Tweede Kamer nog even na, van onze 'vertegenwoordigers'. We steunen alle sancties en er zijn zelfs geluiden vanuit hier dat we nog harder moeten optreden.
Wat voor baat heeft Putin er bij om Nederland 'te verwoesten'? Daar zijn nog wel wat extra stappen van escalatie voor nodig. Er zitten onder andere nog wel wat landjes tussen.![]()
Op dat moment zijn we al aanbeland bij een veel groter conflict, niet eentje die voorlopig fysiek speelt in één land.
Natuurlijk, het moet wel gezellig blijven.quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:14 schreef TLC het volgende:
China : 'kun je even wachten met je oorlog tot we de Spelen afgerond hebben please ?'
Eerst een paar kernkoppen, dan een leger van pubers om de laatste Nederlanders af te schieten, 20 jaar wachten tot de straling gedaald is en dan annexeren.quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:14 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja ik snap het.
Stel dat Putin ons land wil raken. Zal hij dat via nucleaire weg doen, of bestaat er een kans dat we daadwerkelijk de Russen door onze steden krijgen die alles kapot schieten ?
Jezus christus.quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:16 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Eerst een paar kernkoppen, dan een leger van pubers om de laatste Nederlanders af te schieten, 20 jaar wachten tot de straling gedaald is en dan annexeren.
Ik vind dat wel een dingetje... Al die mensen die hulp bieden is prachtig natuurlijk. Maar een hoop mensen willen zo te zien ook gelijk met hun hoofd en naam in de media komen en dat vind ik dan weer wat minder. Ik krijgt er een beetje voort wat hoort wat gevoel bij.quote:Op donderdag 3 maart 2022 06:41 schreef quirina het volgende:
https://nos.nl/index.php/(...)lachtoffers-oekraine
Goh wat gul jee 🙄
Toch wel aardig van Ome Vlad dat hij zijn plannetje wel onthulde aan China, lief hoor !quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:15 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Natuurlijk, het moet wel gezellig blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |