Ja, dat is een deel van de strategie inderdaad.quote:Op donderdag 3 maart 2022 01:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ach en zo lang ze dat geld niet kunnen uitgeven in het westen bereik je ook wat je wil, duurt alleen misschien wat.langer
opslagexplosie of een micronukequote:Op donderdag 3 maart 2022 01:45 schreef Evenstar het volgende:
[ twitter ]
Dit zijn geen normale explosies meer ..... en dat in een stad.
Ja maar hun hightech oorlogsmateriaal komt er nog aan hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2022 01:45 schreef Kijkertje het volgende:
Ook erg interessant draadje over de problemen met de banden van de Russische legervoertuigen:
[ twitter ]
[ twitter ]
hoe gaan ze martial law verkopen als er volgens hun eigen propaganda niks aan de hand is?quote:Op donderdag 3 maart 2022 01:52 schreef tjoptjop het volgende:
Ik hoop wel dat er straks wat nuance komt op persoonlijke sancties op Russen. Is nu wel erg de botte bijl, wat nog wel een beetje te begrijpen is ivm tijd en beperkte mankracht. Maar er zijn miljoenen Russen die ook anti-Putin zijn, zou een zwaar gemis zijn als je die nou in kamp Putin gaat jagen.
En dan bedoel ik niet die oligarchen die nu hun straatje aan het schoonvegen zijn, maar gewoon normale lui. Een goede vriend van me heeft een Russische collega die flink pissig is op Putin en deze oorlog. Zou imho niet goed zijn als die in deze heksenjacht z'n baan verliest oid.
Die snap ik even niet?quote:Op donderdag 3 maart 2022 01:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hoe gaan ze martial law verkopen als er volgens hun eigen propaganda niks aan de hand is?
Rusland wil morgen martial law afkondigen, maar waarom, er is volgens hun eigen zeggen niks aan de hand.quote:
Dat zijn zeer zwakke geruchten volgens mij hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2022 01:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Rusland wil morgen martial law afkondigen, maar waarom, er is volgens hun eigen zeggen niks aan de hand.
Tja dat is een beetje het hele probleem die oligarchen hebben juist een groot gedeelte van de economie in handen door hun bedrijven die we dus willen aanpakken.quote:Op donderdag 3 maart 2022 01:52 schreef tjoptjop het volgende:
Ik hoop wel dat er straks wat nuance komt op persoonlijke sancties op Russen. Is nu wel erg de botte bijl, wat nog wel een beetje te begrijpen is ivm tijd en beperkte mankracht. Maar er zijn miljoenen Russen die ook anti-Putin zijn, zou een zwaar gemis zijn als je die nou in kamp Putin gaat jagen.
En dan bedoel ik niet die oligarchen die nu hun straatje aan het schoonvegen zijn, maar gewoon normale lui. Een goede vriend van me heeft een Russische collega die flink pissig is op Putin en deze oorlog. Zou imho niet goed zijn als die in deze heksenjacht z'n baan verliest oid.
Misschien ben ik te dronken of te moetquote:Op donderdag 3 maart 2022 01:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Rusland wil morgen martial law afkondigen, maar waarom, er is volgens hun eigen zeggen niks aan de hand.
Tja, ik vind dat jij een permban zou moeten hebben voor alles buiten BNW, maar Etto denkt daar anders over. En de FA's blijkbaar ook.quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:59 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Oke Adolf van Belgie
Vertel eens , hoe moeten we die ''oligarchen'' aanpakken ?
quote:Op donderdag 3 maart 2022 01:45 schreef Evenstar het volgende:
[ twitter ]
Dit zijn geen normale explosies meer ..... en dat in een stad.
Prima, veel hebben directe banden met Putin. Pak die corrupte lui maar aan, had al veel eerder moeten gebeuren. Maar doel meer op heksenjachten als de vierdaagse waar geen Russen aan mee mogen doen bijvquote:Op donderdag 3 maart 2022 01:59 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Tja dat is een beetje het hele probleem die oligarchen hebben juist een groot gedeelte van de economie in handen door hun bedrijven die we dus willen aanpakken.
Russen wat is dat ?? gewoon ontkennen dat er iets is dan heb je ook geen probleemquote:Op donderdag 3 maart 2022 02:04 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Prima, veel hebben directe banden met Putin. Pak die corrupte lui maar aan, had al veel eerder moeten gebeuren. Maar doel meer op heksenjachten als de vierdaagse waar geen Russen aan mee mogen doen bijvOf users die opeens gaan verkondigen alle Russen te haten (wtf
). Of universiteiten die Russen eruit willen gooien. Ik hoop gewoon dat er straks wat meer nuance in gaat zitten.
De vierdaagse heeft denk vooral mee te maken dat vaak een legereenheid uit een land er aan mee doet. Die zullen waarschijnlijk niet mee mogen doen. Dat mensen Russen willen haten is hun probleem ik denk dat de meeste Russen dit ook niet willen. Over studenten zal vooral te maken hebben met samenwerkingen met Russisch universiteiten wat ik zo las.quote:Op donderdag 3 maart 2022 02:04 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Prima, veel hebben directe banden met Putin. Pak die corrupte lui maar aan, had al veel eerder moeten gebeuren. Maar doel meer op heksenjachten als de vierdaagse waar geen Russen aan mee mogen doen bijvOf users die opeens gaan verkondigen alle Russen te haten (wtf
). Of universiteiten die Russen eruit willen gooien. Ik hoop gewoon dat er straks wat meer nuance in gaat zitten.
ja dat is vaak samenwerking , of gewoon een jaartje even naar het buitenland ... maar die leerlingen kunnen er ook niets aan doen maar die worden nu ook scheef aangekeken , Wat dus ook weer kan gaan versterken voor de volgende generatie dat die nog meer een hekel aan het westen gaat krijgen .... want ze worden overal uit geschetenquote:Op donderdag 3 maart 2022 02:09 schreef ipa84 het volgende:
[..]
De vierdaagse heeft denk vooral mee te maken dat vaak een legereenheid uit een land er aan mee doet. Die zullen waarschijnlijk niet mee mogen doen. Dat mensen Russen willen haten is hun probleem ik denk dat de meeste Russen dit ook niet willen. Over studenten zal vooral te maken hebben met samenwerkingen met Russisch universiteiten wat ik zo las.
Het wordt tijd voor een Russische Lente.quote:Op donderdag 3 maart 2022 02:13 schreef RAVW het volgende:
[..]
ja dat is vaak samenwerking , of gewoon een jaartje even naar het buitenland ... maar die leerlingen kunnen er ook niets aan doen maar die worden nu ook scheef aangekeken , Wat dus ook weer kan geen versterken voor de volgend e generatie dat die nog meer een hekel aan het westen gaat krijgen .... want ze worden over uit gescheten
Ze hadden het tegen tegenovergesteld eigenlijk in mijn ogen moeten doen , juist omarmen de mensen die hier zitten en laten zien aan Russische burgers dat we geen haat tegen hun hebben.
Maar zo als het nu gaat is het inderdaad een twijfel de ze al hadden nu wel versterkt door het nu negatief wegzetten
Ik heb zelf niks tegen de Russen zelf maar wel wat tegen de overheid en vind het goed dat het aangepakt wordt. Of je voor die studenten iets anders had kunnen regelen geen idee. Maar ik heb wel vaker gelezen dat de laatste jaren een flinke braindrain gaande is in Rusland. Daar had je eventueel ook gebruik van kunnen maken. Maar ik snap ook dat je nu met deze sancties geen kennis wilt exporteren naar Rusland.quote:Op donderdag 3 maart 2022 02:13 schreef RAVW het volgende:
[..]
ja dat is vaak samenwerking , of gewoon een jaartje even naar het buitenland ... maar die leerlingen kunnen er ook niets aan doen maar die worden nu ook scheef aangekeken , Wat dus ook weer kan gaan versterken voor de volgende generatie dat die nog meer een hekel aan het westen gaat krijgen .... want ze worden overal uit gescheten
Ze hadden het tegen tegenovergesteld eigenlijk in mijn ogen moeten doen , juist omarmen de mensen die hier zitten en laten zien aan Russische burgers dat we geen haat tegen hun hebben.
Maar zo als het nu gaat is het inderdaad een twijfel de ze al hadden nu wel versterkt door het nu negatief wegzetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |