Gelukkig heeft het niet tot paria maken van Rusland wel het gewenste effect gehad de laatste jarenquote:Op woensdag 2 maart 2022 23:28 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Ik heb een oprechte vraag. Wat denkt iedereen die een voorstander is om van Rusland een wereldwijde paria te maken op economisch en sociaal gebied hiermee te gaan kunnen bereiken? Ik denk juist dat dit averechts gaat werken en we een post vrede van versailles scenario gaan zien zoals met nazi Duitsland. Namelijk een Russische bevolking die verder opgehitst gaat worden tegen het westen en in gelijk gesteld gaan worden met de gedachte "het westen is tegen rusland" met alle gevolgen van dien.
Dit gaat niets uithalen in het westen zijn voordeel want Putin gaat geen koerswijziging maken en de Russische bevolking gaat niet in opstand komen, zo naïef.
Of op zijn minst dat Poetin nieuwe leugens moet bedenken om alle nare feiten te verklaren aan zijn door hem gegijzelde bevolking.quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:31 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Gelukkig heeft het niet tot paria maken van Rusland wel het gewenste effect gehad de laatste jarenIk denk dat dit juist de katalysator kan zijn waardoor het Russische volk in opstand gaat komen om een verandering van binnenuit te bewerkstelligen.
Heeft Erdo nog wat mooie drones over?quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:31 schreef polderturk het volgende:
Dus dat konvooi van 60 km zit vast in de modder en vormt geen gevaar.
EttovanBelgie in NWS / Oorlog in Oekraïne #165 Zilvervlootquote:Op woensdag 2 maart 2022 23:29 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Ja, je staat al klaar om ze alles te ontnemen? Benieuwd hoe jij eigenlijk de geschiedenisboeken in zult gaan. Zullen de geschiedkundigen misschien inleggen dat het door jaloezie en antisemitisme kwam? Waren ze een zondebok in Etto zijn leven omdat alles kut ging?
Rusland is wel tot paria gemaaktquote:Op woensdag 2 maart 2022 23:31 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Gelukkig heeft het niet tot paria maken van Rusland wel het gewenste effect gehad de laatste jarenIk denk dat dit juist de katalysator kan zijn waardoor het Russische volk in opstand gaat komen om een verandering van binnenuit te bewerkstelligen.
Zijn oorlogsspaarpot verdampt waardoor Georgie en Moldavië de komende jaren “veilig” zijn.quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:28 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Ik heb een oprechte vraag. Wat denkt iedereen die een voorstander is om van Rusland een wereldwijde paria te maken op economisch en sociaal gebied hiermee te gaan kunnen bereiken? Ik denk juist dat dit averechts gaat werken en we een post vrede van versailles scenario gaan zien zoals met nazi Duitsland. Namelijk een Russische bevolking die verder opgehitst gaat worden tegen het westen en in gelijk gesteld gaan worden met de gedachte "het westen is tegen rusland" met alle gevolgen van dien.
Dit gaat niets uithalen in het westen zijn voordeel want Putin gaat geen koerswijziging maken en de Russische bevolking gaat niet in opstand komen, zo naïef.
Oligarchen worden niet aangepakt, puur omdat ze Russisch zijn, want dan er ook genoeg Russen hier in Nederland uit hun woning geschopt worden. Oligarchen vormen een financieel fundament onder het beleid van Poetin, dus ze zomaar als doorsnee Rus te zien is pure lulkoek.quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:17 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Zij die direct betrokken zijn mogen van mij prima aangepakt worden. Maar het aanpakken van Russen in zijn algemeenheid alleen om dat het Russen zijn gaat veel te ver. Daarnaast geloof ik dat dit niet alleen niet helpt maar bovendien ‘onze’ zaak ook nog eens schade toebrengt. Dat speelt het Russische narratief alleen maar in de kaart.
Zou natuurlijk wel de ultieme ironie zijn als die de zoveelste invasie in die regio is die in de rasputitsa (letterlijk) in de drek loopt.quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:31 schreef polderturk het volgende:
Of we hadden even moeten leren van wat er met Georgië gebeurde toen ze een liefdesbrief van de NAVO ontvingen in 2008quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:30 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Lieve schat, we zitten ondertussen al lang en breed in dat scenario. Wat is deze hele inval anders dan een op zijn pik getrapte dictator die even op een revanchistisch avontuurtje gaat om zijn rijk weer in zijn vergane glorie te herstellen?
Nazi’s en gemotoriseerd spul wat vastzit in de modder. Het is en blijft een lastige combi.quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:31 schreef polderturk het volgende:
Wel goed om het een keer van hun kant te zien.quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:25 schreef quirina het volgende:
Hij krijgt ook geen geld meer. En andere Russen ook niet.
Denk maar niet dat de Russen in opstand gaan komen tegen Putler, want dat heeft geen zin en er staan stevige straffen op.
Wat jij denkt is, zoals zo vaak, irrelevant.quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:28 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Ik denk juist dat dit averechts gaat werken en we een post vrede van versailles scenario gaan zien zoals met nazi Duitsland.
SAT is wat lastiger, zou mij niet verbazen dat men stad en land afgaat en op zoek gaat naar schotels en ontvangers.quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:29 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De BBC is in Rusland al geblokkeerd.
Heeft iemand je wel eens verteld hoe slim jij wel niet bent?quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:33 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wat jij denkt is, zoals zo vaak, irrelevant.
Wat we ook doen, Poetin noemt het westen toch al nazi's en alles wat verrot is.
Nu inbinden omdat Poetin iets gebruikt in zijn propaganda is uitermate dom. Laat de Russen maar zo veel mogelijk pijn lijden in Oekraïne en laat de Russische oorlogseconomie (die nooit helemaal los te zien is van de normale economie) ook maar harde klappen krijgen.
Uiteindelijk is Poetin verantwoordelijk, wij niet, voor het normale leven van 'de Rus'.
Modderperiode is pas eind Maart en zo ik begrijp tuffen ze gewoon op de asfaltweg.quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:31 schreef polderturk het volgende:
Doe me een lol Ali, en wees niet steeds zo'n affront jegens de menselijke intelligentie.quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:30 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Jij en Etto zitten hier antisemitisme te pushen, iets waar ik jullie beide voor wil waarschuwen . De meeste mensen weten heus wel wat er met ''Russische oligarch'' bedoelt word
Ja, m'n vriend. Maar dat moet hij zeggen.quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft iemand je wel eens verteld hoe slim jij wel niet bent?
Wie valt het nog meer op hier?
Naïef? Heb je de protesten tot nu toe nog niet gezien dan? Waarom zou dat niet massaal kunnen worden als de situatie erger en wanhopiger wordt?quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:28 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Fair enough, je bent nog in staat ergens een grens te trekken. Wat de dynamiek achter jouw denken met BNW te maken heeft is me wel totaal onduidelijk.quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
Fijn dat je bevestigt dat jij, net als LXIV, niets leest, maar gewoon vanuit een eigen agenda mensen wegzet omdat ze weigeren mee te deinen op de golven van die achterlijke BNW-wereld van je.
Er is toch echt een breed sentiment om alles wat Russisch is te cancelen. Ik haalde net al een voorbeeld aan van een schrijver, Dostojevski, die al lang en breed onder de zoden ligt...quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:33 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Oligarchen worden niet aangepakt, puur omdat ze Russisch zijn, want dan er ook genoeg Russen hier in Nederland uit hun woning geschopt worden. Oligarchen vormen een financieel fundament onder het beleid van Poetin, dus ze zomaar als doorsnee Rus te zien is pure lulkoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |