abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203915484
quote:
14s.gif Op woensdag 2 maart 2022 23:19 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]
Uiteindelijk is het de 'gewone' bevolking die de invloed heeft om de gang van zaken in een land te beïnvloeden. Ik denk dat het 'in de kaart spelen van het Russisch narratief' weinig uitmaakt, aangezien Rusland volledig zijn eigen narratief maakt.
Ik denk dat mensen welwillender tegenover een ander verhaal staan als ze niet categorisch worden uitgesloten. Kennelijk zoeken al meer Russen hun toevlucht tot de BBC zoals in deze reeks eerder al werd aangegeven. Het is inderdaad de gewone Rus die je moet overtuigen. Putin cum suis gaan niet meer veranderen. Hoogstens uit opportunisme en eigenbelang.
pi_203915487
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 23:23 schreef StaceySinger het volgende:

[..]
ja dat zegt Tatyana Moskalkova
Moskalkova is known for her pro-Kremlin stance (Moskalkova staat bekend om haar pro-Kremlin-houding) :7
Fait point

Anders heb je die andere twee links waar je je op kan beroepen

Mochten die ook niet voldoen : https://www.google.com/se(...)oAEB&sclient=gws-wiz
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_203915490
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 23:25 schreef quirina het volgende:

Hij krijgt ook geen geld meer. En andere Russen ook niet.
Denk maar niet dat de Russen in opstand gaan komen tegen Putler, want dat heeft geen zin en er staan stevige straffen op.
Ik heb gewone Russen ooit een tank kolonne zien tegenhouden bij het Parlement in Moskou, ze kunnen het best wel als ze willen.
pi_203915494
Morgen staakt het vuren lees ik.
pi_203915495
BBC gaat geblokkeerd worden, aangezien wij RT blocken.
pi_203915496
twitter

Ondertussen ook verzet binnen Belarus. Erg mooi.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_203915498
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 23:26 schreef SamCooke het volgende:
Aan de toon van de berichten in dit topic deel maak ik op dat er de laatste tijd geen relevant nieuws meer is. Klopt dit?
Ja

Ze zeggen dat geen nieuws goed nieuws is... toch heb ik een onbestemd gevoel
pi_203915500
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 23:25 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Nou, jou leen ik ook geen hyperbool meer...
Er zitten hier mensen met geel-blauwe schmink op te juichen om beelden van neerstortende MIG's die met een spelcomputertje gemaakt zijn, had gehoopt op wat meer gezond verstand op Fok.
  woensdag 2 maart 2022 @ 23:28:02 #184
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_203915501
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 23:25 schreef quirina het volgende:

Hij krijgt ook geen geld meer. En andere Russen ook niet.
Denk maar niet dat de Russen in opstand gaan komen tegen Putler, want dat heeft geen zin en er staan stevige straffen op.
Dat dachten ze in Frankrijk vast ook ooit, dat in opstand komen met het volk geen zin had, tot het ineens wel zin had.
pi_203915503
Zie vanavond maar weinig beelden uit Oekraïne voorbij komen op Twitter. Lijkt net een staakt het vuren, ondanks dat die er natuurlijk niet is.
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 2 maart 2022 @ 23:28:13 #186
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203915504
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 23:27 schreef quirina het volgende:
Poetin heeft ook door dat daar veel Russen het nieuws halen in plaats van bij zijn staats-TV.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_203915506
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2022 23:27 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Er zitten hier mensen met geel-blauwe schmink op te juichen om beelden van neerstortende MIG's die met een spelcomputertje gemaakt zijn, had gehoopt op wat meer gezond verstand op Fok.
Hm, ik zie het probleem nu, je verwachtingspatroon is verstoord.
pi_203915509
Ik heb een oprechte vraag. Wat denkt iedereen die een voorstander is om van Rusland een wereldwijde paria te maken op economisch en sociaal gebied hiermee te gaan kunnen bereiken? Ik denk juist dat dit averechts gaat werken en we een post vrede van versailles scenario gaan zien zoals met nazi Duitsland. Namelijk een Russische bevolking die verder opgehitst gaat worden tegen het westen en in gelijk gesteld gaan worden met de gedachte "het westen is tegen rusland" met alle gevolgen van dien.

Dit gaat niets uithalen in het westen zijn voordeel want Putin gaat geen koerswijziging maken en de Russische bevolking gaat niet in opstand komen, zo naïef.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_203915510
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 23:27 schreef NecSpeNecMetu het volgende:

[..]
Ja

Ze zeggen dat geen nieuws goed nieuws is... toch heb ik een onbestemd gevoel
Dat heb ik ook.
Ik denk dat Poetin het gewoon tot een derde Wereldoorlog laat komen.
Helaas doe je er niks aan.
pi_203915512
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 23:27 schreef quirina het volgende:
De BBC is in Rusland al geblokkeerd.
pi_203915516
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 23:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ah, daar gaan we.
Ja, je staat al klaar om ze alles te ontnemen? Benieuwd hoe jij eigenlijk de geschiedenisboeken in zult gaan. Zullen de geschiedkundigen misschien inleggen dat het door jaloezie en antisemitisme kwam? Waren ze een zondebok in Etto zijn leven omdat alles kut ging?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_203915517
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 23:29 schreef luxerobots het volgende:

[..]
De BBC is in Rusland al geblokkeerd.
Oh nu al? Dat doen ze snel.
  woensdag 2 maart 2022 @ 23:29:39 #193
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203915518
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 23:28 schreef Haags het volgende:
Zie vanavond maar weinig beelden uit Oekraïne voorbij komen op Twitter. Lijkt net een staakt het vuren, ondanks dat die er natuurlijk niet is.
Waarschijnlijk liggen veel verbindingen eruit, valt elektriciteitsnetwerk uit.. dat soort dingen gaan ook spelen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  woensdag 2 maart 2022 @ 23:29:56 #194
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203915520
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 23:26 schreef NecSpeNecMetu het volgende:

[..]
Ik denk dat mensen welwillender tegenover een ander verhaal staan als ze niet categorisch worden uitgesloten. Kennelijk zoeken al meer Russen hun toevlucht tot de BBC zoals in deze reeks eerder al werd aangegeven. Het is inderdaad de gewone Rus die je moet overtuigen. Putin cum suis gaan niet meer veranderen. Hoogstens uit opportunisme en eigenbelang.
Ervzijn ook vast mensen die ze van de bbc willen afgooien. Omdat het Russen zijn. De onzaligen van geest. Ze uitsluiten van culturele evenementen is feitelijk hetzelfde. Je treft de gewone, onschuldige Rus en speelt Putin in de kaart. Puur dom en kortzichtig
The End Times are wild
  woensdag 2 maart 2022 @ 23:30:03 #195
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_203915521
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 23:25 schreef Vallon het volgende:

[..]
Maar goed, we - ook ik - zijn afgedaald naar het einde van de discussie dat het niet zo glashelder meer is wie nu precies de bad en good guy is.
Mwoa, ik kom een heel eind als ik naar neig Rusland.
Dit, dus.
  woensdag 2 maart 2022 @ 23:30:04 #196
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_203915523
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 23:28 schreef quirina het volgende:
Ik denk
Misschien niet meer doen!
  woensdag 2 maart 2022 @ 23:30:07 #197
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_203915525
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 23:28 schreef Haags het volgende:
Zou het nu goed of beter gaan .... dat (des)informatie zorgvuldig(er) wordt gakana(ba)liseerd ?
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_203915526
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 23:29 schreef Perrin het volgende:

[..]
Waarschijnlijk liggen veel verbindingen eruit, valt elektriciteitsnetwerk uit.. dat soort dingen gaan ook spelen.
Stilte voor de raket storm.
pi_203915527
quote:
7s.gif Op woensdag 2 maart 2022 23:28 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Ik heb een oprechte vraag. Wat denkt iedereen die een voorstander is om van Rusland een wereldwijde paria te maken op economisch en sociaal gebied hiermee te gaan kunnen bereiken? Ik denk juist dat dit averechts gaat werken en we een post vrede van versailles scenario gaan zien zoals met nazi Duitsland. Namelijk een Russische bevolking die verder opgehitst gaat worden tegen het westen en in gelijk gesteld gaan worden met de gedachte "het westen is tegen rusland" met alle gevolgen van dien.

Dit gaat niets uithalen in het westen zijn voordeel want Putin gaat geen koerswijziging maken en de Russische bevolking gaat niet in opstand komen, zo naïef.
Lieve schat, we zitten ondertussen al lang en breed in dat scenario. Wat is deze hele inval anders dan een op zijn pik getrapte dictator die even op een revanchistisch avontuurtje gaat om zijn rijk weer in zijn vergane glorie te herstellen?
pi_203915530
quote:
7s.gif Op woensdag 2 maart 2022 23:28 schreef DeVerzamelaar het volgende:

En wat denk jij dat zo'n Rusland dan kan doen? Hm?

Want tenzij het nucleair is gaat Rusland helemaal niks klaar maken op militair gebied. Als de NAVO landen zich nu zouden bemoeien met de oorlog in Oekraine is het binnen 2 dagen afgelopen met de Russische inval.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2022 23:31:54 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')