quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:19 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Waar haal je da vandaan?
Of reageer je dan weer niet op mijn vraag? Net als dat je nog steeds geen alternatief voor sancties genoemd hebt.
[..]
Ik haat niemand, en ik durf mijn handen er voor in het vuur te steken dat ik heel wat intelligenter ben dan jij.
Als het geconfisqueerde geld van de bezetters goed wordt gebruikt wordt het gebruikt om vluchtende vrouwen en kinderen te voorzien van voedsel, medicatie en kleding. Het zaait geen haat, maar hoop.quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:13 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Het zijn ook niet voor niets exact dezelfde mensen die zich tegen ongeavaccineerden lieten ophitsen. En daarvoor tegen ''extreem-rechts'', de mensen die juist verfoeid werden om hun nationalisme. Het maakt eigenlijk niet wie de tegenpartij is, of wat ze doen: als de macht, of de groep wijst, dan komen ze in een blinde woede aangerend. Het is bijzonder beangstigend. Zeker wanneer je merkt dat ze bereid geraken de eigen rechten en vrijheid op te offeren om de ander een hak te kunnen zetten.
Simp.quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Topshow vanavond LXIV...
Vertel nog eens iets over vrouwen en hun emoties. Als bevolkingsgroep. Farizeeër.
Hier is de koffie beter. En de koekjes.quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:21 schreef Ronald-Koeman het volgende:
De sfeer is hier bijna net zo grimmig als aan de onderhandelingstafel in Minsk.
En als Poetin zijn boeven er spontaan haatgevoelens van krijgen, moeten ze dat lekker weten. Ik hoop dat die gevoelens zich richten op een bepaald persoon die de aanstichter van al deze ellende is.quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als het geconfisqueerde geld van de bezetters goed wordt gebruikt wordt het gebruikt om vluchtende vrouwen en kinderen te voorzien van voedsel, medicatie en kleding. Het zaait geen haat, maar hoop.
Krimmig sfeertje inderdaad.quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:21 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Je bevestigt gewoon heel graag dat je voornamelijk met incels optrekt? Ga lekker naar BNW met die onzin.quote:
Ik bak geen koekjes. Heb ik net nog gezegd.quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hier is de koffie beter. En de koekjes.
Oké, waarom?quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Neu. En het kan me niet zoveel schelen op dit moment.
quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Krimmig sfeertje inderdaad.
ja dat zegt Tatyana Moskalkovaquote:Op woensdag 2 maart 2022 23:18 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Heb het een en ander gevonden . Blijkbaar niet alleen in de VS maar ook in Europa doet men mee aan deze onzin
https://www.studyinternat(...)kraine-war-students/
https://interfax.com/newsroom/top-stories/74778/
https://nymag.com/intelli(...)ed-over-ukraine.html
Het is geen voetbalwedstrijdje waarbij je slechts voor de ene of de andere club mag zijn, natuurlijk is dat verschrikkelijk, duizendmaal verschrikkelijker zelfs maar die pure domme zinloze haat jegens alles wat Russisch is is me een beetje te simpel, bovendien is 99 procent van de berichtgeving eenzijdig clownesk fake news en dus pure haatzaaierij.quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:20 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat doet een land veroveren met vele duizenden doden tot gevolg niet?
Nou, jou leen ik ook geen hyperbool meer...quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is geen voetbalwedstrijdje waarbij je slechts voor de ene of de andere club mag zijn, natuurlijk is dat verschrikkelijk, duizendmaal verschrikkelijker zelfs maar die pure domme zinloze haat jegens alles wat Russisch is is me een beetje te simpel, bovendien is 99 procent van de berichtgeving eenzijdig clownesk fake news en dus pure haatzaaierij.
Dat is het ook van mensen die met een verkapte Godwin zeiden "dit" nooit meer.quote:
Toch wel eerder arme Oekraïners hoor. Als je ze de keus zou geven tussen de situatie waar zij nu in zitten of een zware economische crisis denk ik dat ik wel weet wat de meeste van hen zouden kiezen.quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:22 schreef capricia het volgende:
Ja helaas. Iedere oorlog heeft collateral damage.
Vind het wel erg woke om hierover in het westen te klagen terwijl Oekraïnse burgers hun huis uit geblazen worden.
Zal wel iets van deze tijd zijn. Arme Russen.
Eigenlijk hoogste tijd voor 'martial law' op FOK!quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:21 schreef Ronald-Koeman het volgende:
En een lange tafel!quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:26 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Eigenlijk hoogste tijd voor 'martial law' op FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |