abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203915589
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 23:32 schreef quirina het volgende:

[..]
Heeft Erdo nog wat mooie drones over?
Ja, ze leveren meer TB 2's aan Oekraine naar verluid
pi_203915594
twitter
pi_203915595
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 23:37 schreef NecSpeNecMetu het volgende:

[..]
Er is toch echt een breed sentiment om alles wat Russisch is te cancelen. Ik haalde net al een voorbeeld aan van een schrijver, Dostojevski, die al lang en breed onder de zoden ligt...
Maar again: Wat stel je voor daar dan aan te doen? Je kunt mensen moeilijk dwingen om met Russen samen te werken of zaken te doen in Rusland.
pi_203915599
quote:
7s.gif Op woensdag 2 maart 2022 23:28 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Ik heb een oprechte vraag. Wat denkt iedereen die een voorstander is om van Rusland een wereldwijde paria te maken op economisch en sociaal gebied hiermee te gaan kunnen bereiken? Ik denk juist dat dit averechts gaat werken en we een post vrede van versailles scenario gaan zien zoals met nazi Duitsland. Namelijk een Russische bevolking die verder opgehitst gaat worden tegen het westen en in gelijk gesteld gaan worden met de gedachte "het westen is tegen rusland" met alle gevolgen van dien.

Dit gaat niets uithalen in het westen zijn voordeel want Putin gaat geen koerswijziging maken en de Russische bevolking gaat niet in opstand komen, zo naïef.
Verder haal je twee dingen door elkaar: tijdelijke sancties en het maken tot een decennialange paria. Dat laatste moeten we inderdaad niet meer doen, maar dat eerste kan prima en kan ook weer grotendeels opgeheven worden als er een vredesakkoord is.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  woensdag 2 maart 2022 @ 23:39:39 #230
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_203915600
Warm bad hier 14.gif
Tics van je petten.
pi_203915604
Is Maria Poetin eigenlijk nog in Nederland? Vind ze hier wel zo ver gaan dat ze niet meer veilig over straat kan eigenlijk.
pi_203915605
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 23:37 schreef NecSpeNecMetu het volgende:

[..]
Er is toch echt een breed sentiment om alles wat Russisch is te cancelen. Ik haalde net al een voorbeeld aan van een schrijver, Dostojevski, die al lang en breed onder de zoden ligt...
Volgens mij valt dat wel mee, ik heb nergens berichten gelezen dat normale Russen lastiggevallen worden.
pi_203915607

Honderden Oekraïense Joden arriveren zondag in Israël
Meer dan 300 Oekraïense Joodse vluchtelingen zullen dit weekend in Israël aankomen, meldt het Joods Agentschap, het Israëlische orgaan dat verantwoordelijk is voor de verwerking van immigratie van Joden.

De vluchtelingen arriveren met drie afzonderlijke vluchten vanuit Warschau, Moldavië en Roemenië. Onder de vluchtelingen zijn circa honderd weeskinderen, die vanuit Roemenië naar Israël vliegen.

Joden overal ter wereld, evenals hun kinderen, kleinkinderen en echtgenoten, hebben volgens de wet recht op het staatsburgerschap van Israël. Er zijn duizenden verzoeken voor het staatsburgerschap ingediend sinds de Russische invasie van 24 februari in Oekraïne, zei een woordvoerder van het Joods Agentschap.

De Israëlische minister van Immigratie, Pnina Tamano Shata, zei maandag dat Israël bereid is "duizenden" Joodse immigranten uit Oekraïne op te nemen.

Nu.nl
pi_203915610
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 23:40 schreef UitStraling het volgende:
Is Maria Poetin eigenlijk nog in Nederland? Vind ze hier wel zo ver gaan dat ze niet meer veilig over straat kan eigenlijk.
Ja, Maria Poetin zal inderdaad nog nooit over haar veiligheid nagedacht hebben.
  woensdag 2 maart 2022 @ 23:41:40 #235
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_203915612
quote:
Ja, al die geweldsdreigingen jegens Russen hier!

:') :') :')
  woensdag 2 maart 2022 @ 23:41:44 #236
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203915614
quote:
14s.gif Op woensdag 2 maart 2022 23:37 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Fair enough, je bent nog in staat ergens een grens te trekken. Wat de dynamiek achter jouw denken met BNW te maken heeft is me wel totaal onduidelijk.
Omdat BNW leidt tot types als jij, die niet lezen, half lezen, verdraaien en liegen om een punt te maken, omdat er een narratief overeind gehouden moet worden.

Om vervolgens en plein public ontmaskerd te worden met je bullshit en domme opmerkingen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_203915616
quote:
Tja, als papa een paar honderd nederlandse lichamen in een veld laat rotten omdat hij bewijs van het neerschieten moet opruimen kunnen mensen wel eens emotioneel worden.
pi_203915617
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 23:39 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Verder haal je twee dingen door elkaar: tijdelijke sancties en het maken tot een decennialange paria. Dat laatste moeten we inderdaad niet meer doen, maar dat eerste kan prima en kan ook weer grotendeels opgeheven worden als er een vredesakkoord is.
Waarom niet, heeft voor de Duitsers wonderen verricht. Al waren die wel zo verstandig om na de oorlog in te zien dat ze zich misschien toch wel eens misdragen hadden, weet niet of de Russen daar in staat toe zijn.
  woensdag 2 maart 2022 @ 23:42:48 #239
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_203915625
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 23:30 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
En wat denk jij dat zo'n Rusland dan kan doen? Hm?

Want tenzij het nucleair is gaat Rusland helemaal niks klaar maken op militair gebied. Als de NAVO landen zich nu zouden bemoeien met de oorlog in Oekraine is het binnen 2 dagen afgelopen met de Russische inval.
Waarop baseer je je?
  Moderator woensdag 2 maart 2022 @ 23:42:56 #240
236264 crew  capricia
pi_203915626
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 23:30 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Jij en Etto zitten hier antisemitisme te pushen, iets waar ik jullie beide voor wil waarschuwen . De meeste mensen weten heus wel wat er met ''Russische oligarch'' bedoelt word
Sorry?
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_203915627
@EttovanBelgie
quote:
Op zondag 27 februari 2022 18:13 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Geruchten dat Putin aan prednizon zou zitten? Maakt hem des te onvoorspelbaarder.

quote:
7s.gif Op zondag 27 februari 2022 18:13 schreef HSG het volgende:
Geruchten dat Putin aan prednizon zou zitten? Maakt hem des te onvoorspelbaarder.

woensdag 2 maart 2022 @ 23:43:09 #242
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203915628
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 23:41 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Aldus de user die geld af wil pakken van Joodse miljardairs , net zoals een andere hysterisch figuur, Een of andere mislukte Oostenrijkse schilder , wat was zijn naam ook al weer ?

Nu heb ik jouw eindelijk ontmaskerd , mij hou je niet meer voor de gek
quote:

[..]
Aldus de user die geld af wil pakken van Joodse miljardairs , net zoals een andere hysterisch figuur, Een of andere mislukte Oostenrijkse schilder , wat was zijn naam ook al weer ?

Doe je dit expres, Ali?

De tering.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_203915629
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 23:30 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
En wat denk jij dat zo'n Rusland dan kan doen? Hm?

Want tenzij het nucleair is gaat Rusland helemaal niks klaar maken op militair gebied. Als de NAVO landen zich nu zouden bemoeien met de oorlog in Oekraine is het binnen 2 dagen afgelopen met de Russische inval.
Ik denk dat jij onderschat wat voor een leger en special forces er nog op de kazernes in Rusland op standby staan en wat voor high tech spul ze nog allemaal achter de hand hebben dat nu strategisch niet ingezet wordt om goedgelovigen zand in de ogen te kunnen strooien, met succes.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_203915635
quote:
7s.gif Op woensdag 2 maart 2022 23:43 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Ik denk dat jij onderschat wat voor een leger en special forces er nog op de kazernes in Rusland op standby staan en wat voor high tech spul ze nog allemaal achter de hand hebben dat nu strategisch niet ingezet wordt om goedgelovigen zand in de ogen te kunnen strooien, met succes.
Ah, we zijn weer terug bij het 4D schaak...
pi_203915637
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 23:42 schreef Ali_boo het volgende:
Laat Etto het niet weten :X
Hij is geen antisemiet :') En jij bent ook geen "Ali" ;)
pi_203915639
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 23:42 schreef Repentless het volgende:

[..]
Waarop baseer je je?
Highway to Hell in Irak. Een kolonne van meer dan 40 km lang zou door NAVO luchtmacht eenheden binnen no time gereduceerd worden tot schroot.
pi_203915642
quote:

[..]
Dus de Russen falen expres om goedgeloven zand in de ogen te strooien?
  woensdag 2 maart 2022 @ 23:44:47 #248
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_203915646
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2022 23:33 schreef NightDancert het volgende:

[..]
Oligarchen worden niet aangepakt, puur omdat ze Russisch zijn, want dan er ook genoeg Russen hier in Nederland uit hun woning geschopt worden. Oligarchen vormen een financieel fundament onder het beleid van Poetin, dus ze zomaar als doorsnee Rus te zien is pure lulkoek.
Dat vraag ik mij ondertussen serieus af en denk dat Putin zijn fundament, dusdanig immens is dat ze allemaal bij hem verbleken.
Klinkt goed om wanneer je de persooon niet kan treffen, de omgeving aan te pakken wat uitgaat van hoe normale mensen - die sws andermans land niet zullen binnenvallen - hun leven zullen inrichten.

Putin staat dusdanig hoog op de aperots dat hij dat perspectief als morele steun niet meer nodig heeft. Hij is wara die maar kan zijn en wil/gaat - zoals Halbe in 2014 d8 ik ons al probeerde te vertellen - nu zijn ideologie van het Tsarenrijk gaan verwezenlijken.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  woensdag 2 maart 2022 @ 23:44:53 #249
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_203915647
quote:

[..]
Ik denk dat jij onderschat wat voor een leger en special forces er nog op de kazernes in Rusland op standby staan en wat voor high tech spul ze nog allemaal achter de hand hebben
Ik denk het zeker niet, maar vertel.
Dit, dus.
pi_203915648
quote:

[..]

Wat minder harde en kwetsende woorden tegen mijn vriend Etto mag wel hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')