abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 maart 2022 @ 22:48:38 #1
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_203915061

Meldingen van beschietingen, explosies en Russische troep(en) sinds 24 februari

Aanvullende info:
https://www.reddit.com/live/18hnzysb1elcs
https://en.wikipedia.org/wiki/Russo-Ukrainian_War

Livemap:
https://liveuamap.com/

Speech Putin over zijn beweegredenen:

https://www.aljazeera.com(...)E-tqc7WK-Kf_MUo8nY_k

Zinnige twitteraars:
https://twitter.com/MarQs__
https://twitter.com/maxseddon
https://twitter.com/BNONews
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Moderator woensdag 2 maart 2022 @ 22:49:43 #2
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203915065
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 2 maart 2022 @ 22:50:25 #3
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_203915069
Och, we moeten het zielig vinden dat er een grote jacht van een miljonair (of miljardair, weet ik het) afgepakt is _O- Nee, daar begin ik niet aan.

Ja, onschuldige mensen uit Rusland gaan geraakt worden. Daar heb ik pas een probleem mee als dat land vertrekt uit Oekrane, tot die tijd mogen ze alles pakken wat er te pakken valt.
  woensdag 2 maart 2022 @ 22:50:57 #4
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_203915078
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 22:44 schreef Ferdii het volgende:

[..]
Die inner circle met rijke elite Russen zijn juist diegene die dit kunnen veranderen. Dus die moet je pakken. Laat de rijke Rus maar lekker in Rusland zitten, dan draaien ze vanzelf bij, want die gasten doen niks liever dan in west Europa vertoeven op hun bootjes
Wat zou jij dan als rijke Rus dat jouw bezit inmiddels - volgens ongeverfieerde berichten, letterlijk - wordt afgepakt, terwijl Putin er gewoon blijft (zitten) ?
Niet, dat ik het wil maar denken aan de dood met kans op mijn gladiolen; komt het dichtst in debuurt.

Mensen en zeker mannetjesputters w.o. oligarchen veranderen nooit hun eigen mening via dreigen maar omdat ze een beter alternatief hebben om dan hun mening bij te kunnen stellen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_203915080
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 22:50 schreef Scrummie het volgende:
Och, we moeten het zielig vinden dat er een grote jacht van een miljonair (of miljardair, weet ik het) afgepakt is _O- Nee, daar begin ik niet aan.

Ja, onschuldige mensen uit Rusland gaan geraakt worden. Daar heb ik pas een probleem mee als dat land vertrekt uit Oekrane, tot die tijd mogen ze alles pakken wat er te pakken valt.
Onschuldige mensen in Europa ook.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_203915083
quote:

De VS is volop aan het jagen op de bezittingen van Poetin gelieerde oligarchs nu.
  woensdag 2 maart 2022 @ 22:51:56 #7
498282 Scrummie
pi_203915090
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 22:51 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
De VS is volop aan het jagen op de bezittingen van Poetin gelieerde oligarchs nu.
Heerlijk :). Tot de laatste cent hopelijk.
pi_203915093
twitter
pi_203915099
quote:
Nee, het enige waar je medelijden mee hoeft te hebben is de rechtsstaat. En natuurlijk je eigen toekomst, zou je er graag in willen blijven leven.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_203915100
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 22:45 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Ik begin het ook een beetje dubieus te vinden, dat aanpakken van Russische burgers in de hoop dat ze dan in opstand gaan komen.
Zag gisteren een bericht dat Russische studenten uit de universiteit zijn getrapt in de VS . Puur en alleen omdat ze Russisch zijn

Fok keek het aan en zag dat het goed was _O_
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 2 maart 2022 @ 22:53:05 #11
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203915103
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 22:51 schreef Scrummie het volgende:

[..]
De tijd van met je dikke pens dobberen voor de kust van Monaco is voorbij voor al Poetin's trawanten.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_203915104
Pakken wat je kan, met de boodschap spreek je uit tegen Putin en zijn vriendjes, hierdoor creeer je onvrede is Rusland.

Tot nu toe heb ik geen enkele prominente Rus het overheids beleid zien tegenspreken. Enkel wat loze kreten als “please no war” en “we moeten praten voor vrede”. (Duhh)
hardcoholic
pi_203915106
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 22:51 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Het heet "Operation KleptoCapture", ik vond de naam heel aardig gevonden.
  woensdag 2 maart 2022 @ 22:53:28 #14
498282 Scrummie
pi_203915107
quote:
14s.gif Op woensdag 2 maart 2022 22:52 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Nee, het enige waar je medelijden mee hoeft te hebben is de rechtsstaat. En natuurlijk je eigen toekomst, zou je er graag in willen blijven leven.
Dat gaat helemaal goed komen, 'Complotwappie' ( _O- )
pi_203915111
quote:
14s.gif Op woensdag 2 maart 2022 22:52 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Is het bij je opgekomen dat dit volledig volgens de wet gedaan is?
pi_203915113
Dit is een beetje van Lil Kleine slaat zijn vriendin in elkaar en Sywert is een christenhond en een oplichter en Marco B. is een pedofiel en eigenlijk heeft de Mocromaffia de macht in Nederland, mooi laten we het bezit van alle rijke Nederlanders afpakken, dat zal ze leren die vieze Nederlanders.
  woensdag 2 maart 2022 @ 22:54:10 #17
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_203915115
quote:
15s.gif Op woensdag 2 maart 2022 22:50 schreef Vallon het volgende:

[..]
Wat zou jij dan als rijke Rus dat jouw bezit inmiddels - volgens ongeverfieerde berichten, letterlijk - wordt afgepakt, terwijl Putin er gewoon blijft (zitten) ?
Ik zou me de touwtering schamen dat ik die man de afgelopen 20 jaar zijn gang heb laten gaan. En mensen die doodgaan aan clusterbommen. Dan komt er extreem lang niks en dan zorgen om m’n geld.
Dit, dus.
  woensdag 2 maart 2022 @ 22:54:10 #18
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203915116
Hoeveel zou er zijn dat Rusland in beslag kan nemen? Buitenlandse bedrijven, participaties, vastgoed, voertuigen...?
are we infinite or am I alone
pi_203915119
De afgunst van de proleet laat zich ook goed zien deze oorlog.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_203915120
Burgemeester Cherson: Russen in onze straten en in stadhuis
De burgemeester van de Zuid-Oekraense havenstad Cherson zegt dat er Russische troepen in de stad zijn en dat ze ook al in het stadhuis zijn. Eerder zei Rusland al dat het de controle over de stad had, maar dat werd door de Oekraense regering en de Verenigde Staten weersproken.

Nu zegt de burgemeester dat er geen Oekraense militairen meer in de stad zijn. "Alleen nog burgers en mensen die hier willen LEVEN", meldt hij in een verklaring. Hij roept burgers op alleen met daglicht naar buiten te gaan.

Het Russische leger zegt dat de stad "volledig onder controle" is van de Russen. Alle essentile diensten zouden gewoon functioneren en er zou geen tekort zijn aan voedsel of andere levensbehoeften. Er worden volgens een legerwoordvoerder gesprekken gevoerd met de lokale autoriteiten.

NOS
pi_203915122
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 22:46 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
nog net ietsje minder erg dan doodnormale Oekraners platbombarderen.
Wat kunnen miljardairs, bedrijven, zakenmensen, dirigenten van orkesten, buitenlandse studenten, en normale Russen die Fifa willen spelen hier precies aan doen? Moeten ze allemaal hun James Bond pak aantrekken en in het Kremlin infiltreren? Of geforceerd gaan uitspreken dat ze de oorlog niet steunen (die ieder weldenkend mens niet steunt) en zich met Oekrane vlaggetjes als profielfoto op het internet gaan begeven?
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  woensdag 2 maart 2022 @ 22:54:30 #22
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203915123
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 22:45 schreef -XOR- het volgende: [..] Ik begin het ook een beetje dubieus te vinden, dat aanpakken van Russische burgers in de hoop dat ze dan in opstand gaan komen.
We duwen ze alleen maar dichter richting Putin. Want wat hij zegt dat de hele wereld anti-Russisch is en alleen hij ze kan beschermen klopt blijkbaar. Net zo idioot dat ze niet aan de 4-daagse mogen meedoen. Allemaal va. Die sippe bestuurders die ook willen deugen.
The End Times are wild
pi_203915125
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 22:54 schreef crystal_meth het volgende:
Hoeveel zou er zijn dat Rusland in beslag kan nemen? Buitenlandse bedrijven, participaties, vastgoed, voertuigen...?
Genoeg om misschien nog een weekje extra langer oorlog te bekostigen. Maar dan is dat geld ook alweer op.
pi_203915128
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 22:53 schreef Tijger_m het volgende:
Is het bij je opgekomen dat dit volledig volgens de wet gedaan is?
Ja, zoals de afgelopen twee jaar ook ''volgens de wet'' zijn gegaan. Gotspe.
pi_203915129
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 22:53 schreef UitStraling het volgende:
Dit is een beetje van Lil Kleine slaat zijn vriendin in elkaar en Sywert is een christenhond en een oplichter en Marco B. is een pedofiel en eigenlijk heeft de Mocromaffia de macht in Nederland, mooi laten we het bezit van alle rijke Nederlanders afpakken, dat zal ze leren die vieze Nederlanders.
Nee dat is het niet. Ook niet een beetje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')