De tegenstander krijgt het mes op de keel.quote:Op donderdag 10 maart 2022 06:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval wel de skills om door de verdediging heen te snijden.
Maar wat doet Drommel daar in godsnaam. Hebben of blijven staan. Lul de behanger.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:07 schreef tompsv18 het volgende:
Kopenhagen voetbalt veel makkelijker tot nu toe. Zelfs zonder spits weten ze te scoren.
Waar PSV zonder spits nog geen indruk maakt.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:07 schreef tompsv18 het volgende:
Kopenhagen voetbalt veel makkelijker tot nu toe. Zelfs zonder spits weten ze te scoren.
Die kan er helemaal niets van, maar dat is standaard dus die noem ik niet meer.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar wat doet Drommel daar in godsnaam. Hebben of blijven staan. Lul de behanger.
Het is gewoon schandalig dat je als topclub niet 1 fatsoenlijke spits hebt en niet 1 fatsoenlijke doelman.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:10 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die kan er helemaal niets van, maar dat is standaard dus die noem ik niet meer.
Ons spel is een schande.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:15 schreef PSVCL het volgende:
Obispo is niveautje Vitesse, waardeloze verdediger
Hopelijk vliegt PSV eruit zodat ze kunnen focussen op de titelrace. de Con league is een schande
Mooi smoesjequote:Op donderdag 10 maart 2022 21:15 schreef PSVCL het volgende:
Obispo is niveautje Vitesse, waardeloze verdediger
Hopelijk vliegt PSV eruit zodat ze kunnen focussen op de titelrace. de Con league is een schande
Maar wel waar. Ik hoop dat ze met 1-5 verliezen, dan kunnen ze ook de uitwedstrijd met het tweede gaan spelen.quote:
Nee, we kunnen er gewoon geen kut van. Kopenhagen is ons in eigen huis de baas.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:20 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Onderschatting denk ik. Guti ook weer drama tegen een serieuze tegenstander
Cassiera?quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:32 schreef VEM2012 het volgende:
Is er nog een spits te koop in Rusland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |