Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat weet je nooit van te voren hè. Dat is altijd een gok.
Net als met, nou, spelers bij een voetbalclub.
LAFCA heeft helemaal contant zijn huis afgerekend dus een beetje meer respect graag.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat weet je nooit van te voren hè. Dat is altijd een gok.
Net als met, nou, spelers bij een voetbalclub.
Dat zou wat zijn he maar nee. Huis is wel netjes afbetaaldquote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
LAFCA heeft helemaal contant zijn huis afgerekend dus een beetje meer respect graag.
Ja nou ben ik in de war. Je koopt niks als je er geen geld voor hebt en toch moest je afbetalen? Wat is dit?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn he maar nee. Huis is wel netjes afbetaald
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja nou ben ik in de war. Je koopt niks als je er geen geld voor hebt en toch moest je afbetalen? Wat is dit?
Ik gaf je net nog gelijk niet zo he.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
@:LitmanenAFCA is niet consistent in zijn principes.
Je verwacht het niet.
Klopt, erg jammer.quote:Op zondag 13 maart 2022 15:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zit nooit mee dit seizoen inderdaad.
https://www.tussendelinies.nl/data-dashboard/
Lijkt de zoveelste magere overwinning te worden ja. Ik begin er bijna in te geloven dat het een kwaliteit is want ook vandaag weer is er weinig verdiend aan.quote:Op zondag 13 maart 2022 15:51 schreef RipCity het volgende:
Echt ELK steekballetje achter de verdediging is kans... Never nooit niet dat we nog kans op kampioenschap hebben. Gaan nog aantal keer punten verliezen.
quote:Op zondag 13 maart 2022 15:51 schreef RipCity het volgende:
Echt ELK steekballetje achter de verdediging is kans... Never nooit niet dat we nog kans op kampioenschap hebben. Gaan nog aantal keer punten verliezen.
Dit gaat verder dan slaapverwekkend, een soort langdurige coma.quote:Op zondag 13 maart 2022 15:19 schreef tompsv18 het volgende:
Slaapverwekkend potje. Utrecht is nog slechter, dus die zullen straks wel scoren via die huileBalk.
quote:Op zondag 13 maart 2022 15:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Lijkt de zoveelste magere overwinning te worden ja. Ik begin er bijna in te geloven dat het een kwaliteit is want ook vandaag weer is er weinig verdiend aan.
Het grote Ajax wordt reeds benoemdquote:Op zondag 13 maart 2022 16:03 schreef PSVCL het volgende:
Doan speelt weer een prima wedstrijd
[..]![]()
Ajax speelt idd geweldig de laatste tijd
Pietje Puk, de man van de statistieken, vindt voetbal een jurysport.quote:Op zondag 13 maart 2022 15:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Lijkt de zoveelste magere overwinning te worden ja. Ik begin er bijna in te geloven dat het een kwaliteit is want ook vandaag weer is er weinig verdiend aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |