Zelf geef ik liever geen geld uit wat ik niet heb maar dat ben ik.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat ligt aan de aflossingstermijn en de berekende rente. Als het rentevrij is en je begint pas over tien jaar met aflossen is het feitelijk een gift van een paar miljoen vanwege inflatie.
Je kunt er alleen niet over oordelen als je de exacte voorwaarden niet kent. Hoe dan ook is het natuurlijk nu een mogelijkheid tot investering in jonge spelers waarvan je dan hoopt dat je die uiteindelijk voor meer verkoopt dan je investeert.
Dat lijkt me ook niet. Tegelijkertijd zijn dit natuurlijk ook geen leningen met commerciële insteek die met het mes op de keel moeten worden terugbetaald tegen woekerrente.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk niet dat bedrijven als de Jumbo een lening kwijt gaan schelden.
Er is letterlijk niet één voetbalclub of ander soort bedrijf zonder openstaande leningen. Als particulier is dat anders natuurlijk, tenzij je een koopwoning hebt.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zelf geef ik liever geen geld uit wat ik niet heb maar dat ben ik.
Gezuig nog welquote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet. Tegelijkertijd zijn dit natuurlijk ook geen leningen met commerciële insteek die met het mes op de keel moeten worden terugbetaald tegen woekerrente.
Oftewel, de waarheid ligt zoals altijd weer ergens tussen het wensdenken van @:Psvcl en het gezuig van @:litmanenafca in.
ik denk onjuist in beide gevallen al zou het voor het NL voetbal beter zijn als PSV kampioen wordt (of Feyenoord)quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Het zijn partners van PSV, uit de regio.. dan kan het geen kwaad.
In het ergste geval schelden ze de schulden wel kwijt of PSV verzint weer een of andere deal.
Nu is het zaak om kampioen te worden en het ajax tijdperk is voorbij, PSV gaat weer domineren de komende jaren
Veel plezier in je huurhuisquote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je blijft bij je ouders wonen tot je een koophuis contant kan betalen? Ook een mooi streven.quote:
Ik woon al heel lang niet meer bij mijn ouders maar leuk geprobeerd.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je blijft bij je ouders wonen tot je een koophuis contant kan betalen? Ook een mooi streven.
In dat geval erg mooi dat je je huis direct hebt kunne afbetalen. Zo ben ik dan ook wel weerquote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik woon al heel lang niet meer bij mijn ouders maar leuk geprobeerd.
Zoals er gisteren verdedigd werd is dat nog optimistischquote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:58 schreef RipCity het volgende:
https://www.ed.nl/psv/tez(...)ons-wakker~a6875f57/
Nog zo’n speler met slappe instelling… manmanman… denken ze dat ze bij madrid spelen ofzo. PSV is hoogstens achtste finale europaleague niveau in normale jaren maar denkt nu dat de conference league al makkelijk is voor ze.
Zelfs Feyenoord staat inmiddels boven ons in uefa Coëfficiëntenlijst.
Die Marco timmer in die Deense podcast deze week deed net alsof we normaliter thuishoren in champions league. Daar hadden we hoogstens 1/2 punten behaald waarschijnlijk joh.
Ja. Zou voor hem het beste zijn. Sangare kan ook het beste gewoon blijven.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 00:20 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Gakpo zou er goed aan doen om nog een jaar te blijven.
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geld lenen is bij uitstek nooit een top deal.
#howcanimakethisaboutmequote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:15 schreef Gutanoth het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb 3 jaar geleden met geleend geld een huis gekocht dat op dit moment meer dan 3 ton in waarde is gestegen?
Ik zou zeggen verkoop je huis en ga in bad liggen met je 3 ton.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:15 schreef Gutanoth het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb 3 jaar geleden met geleend geld een huis gekocht dat op dit moment meer dan 3 ton in waarde is gestegen?
Bij ondernemingen geldt vaak dat de kost voor de baat komt.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ah nee ik blijf lekker zitten en nadenken over hoe geld lenen bij uitstek nooit een goed idee isquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zou zeggen verkoop je huis en ga in bad liggen met je 3 ton.
En stel he je gaat een nieuw huis kopen is dat huis dan ook duurder geworden of goedkoper?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:30 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ah nee ik blijf lekker zitten en nadenken over hoe geld lenen bij uitstek nooit een goed idee is
Dat weet je nooit van te voren hè. Dat is altijd een gok.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En stel he je gaat een nieuw huis kopen is dat huis dan ook duurder geworden of goedkoper?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |