SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 03-03-2022 09:20:37 ]Thinking is difficult, that’s why most people judge
en het papier eronder is gewoon doordrenkt van de olie, gedver.quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:54 schreef Kinga het volgende:
Gefrituurd brood, met zout... en wat doet ze erop... nutella.... i can't.
De mayo is op denk ikquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:54 schreef Kinga het volgende:
Gefrituurd brood, met zout... en wat doet ze erop... nutella.... i can't.
Geen, kristof is gesaved door salarquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:56 schreef Lux069 het volgende:
Even benieuwd naar de meningen...
[poll=3800]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ja ze heeft zo'n blob buik.quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:59 schreef Verida het volgende:
Ik vind dit pakje echt niet mooi staan bij Grace, ze heeft, door die riem van de zender, echt een buik alsof ze een paar maanden zwanger is.
Ze bekijkt zichzelf alleen maar in de spiegel recht van voren en vooral de achterkant, maar juist haar buik vind ik echt niet mooi staan.
is jouw bubblequote:Op woensdag 2 maart 2022 22:00 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
Das ook voor het eerst volgens mij
naar naar mensquote:Op woensdag 2 maart 2022 22:03 schreef humpty het volgende:
Nouch weer onnozel doen en probeert Salar weer uit te horen zonder zender om
maar BB heeft het door
Ik ga naar de woonkamer zegt Salar...neee hier blijven.Arme donder daar in Gentquote:Op woensdag 2 maart 2022 22:03 schreef humpty het volgende:
maar BB heeft het door
Die Nous is ook een schijtzak, als zij een keer een stem krijgt wordt ze gekquote:Op woensdag 2 maart 2022 22:03 schreef humpty het volgende:
maar BB heeft het door
Maar zelfs in mijn bubble is dit voor het eerstquote:Op woensdag 2 maart 2022 22:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
is jouw bubble
GAEPSV is trending in NL
Ze werd al para van een tweet..quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:05 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Die Nous is ook een schijtzak, als zij een keer een stem krijgt wordt ze gek
heeft ze voor het eerst in de spiegel gekeken?quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:06 schreef humpty het volgende:
ik ben bruin ik ben bruin ik ben bruin Grace 100 keer
en nu begint ze nog een keer...irritant mens
Zijn al geweest, morgen de uitslag Salar moest naar de dagboekkamer, er was een gelijke stand, morgen horen we hetquote:
meestal is het woensdagavond hequote:Op woensdag 2 maart 2022 22:10 schreef Silves het volgende:
[..]
Het is al snel de zaterdag, als ze nog 1 dag wachten, dan is het wel heel vreemd..
Nee laatste batterijwissel nogquote:
bekendmakeing bedoel ikquote:Op woensdag 2 maart 2022 22:10 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Zijn al geweest, morgen de uitslag Salar moest naar de dagboekkamer, er was een gelijke stand, morgen horen we het
Lekker op broodquote:Op woensdag 2 maart 2022 22:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
morgen weer een dag met Speculaas
jaquote:Op woensdag 2 maart 2022 22:12 schreef Silves het volgende:
Is er ooit een live geweest zonder dat iemand het pand moest verlaten?
lekker witte boterham met kaasquote:Op woensdag 2 maart 2022 22:13 schreef engine het volgende:
[..]
Lekker op brood![]()
Maar het brood niet eerst frituren dan.
De Stem?quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:10 schreef humpty het volgende:
och mensen ik ben echt zo moe...wie zou dat zeggen
Witte boterhamquote:
Witte boterham, daar laagje Pizza quicksaus op en plak kaas, ff in de koekenpanquote:
zo maak ik wel een tostiquote:Op woensdag 2 maart 2022 22:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Witte boterham, daar laagje Pizza quicksaus op en plak kaas, ff in de koekenpan
met deksel erop tot de kaas is gesmolten
ehh jaquote:Op woensdag 2 maart 2022 22:15 schreef Silves het volgende:
heb hunter gekeken, de marokaan zweerde ook de hele tijd, en wij wetend dat hij aan het liegen was..zeker iets normaal bij deze mensen..
Ja erg he..quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ehh ja
zoon zit op school met veel marrokaanse en turkse jongeren
hij heeft een poosje constant gezegd
ik zweer
Bestaat dat nog??? Jeugdsentiment!!!quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Witte boterham, daar laagje Pizza quicksaus op en plak kaas, ff in de koekenpan
met deksel erop tot de kaas is gesmolten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
of ze hebben weer een keer het een en ander te horen gekregen in de dagboekkamer, dingen als : niet zomaar met je reet op het aanrecht gaan zitten, niet om 9 uur al in je nest gaan liggen, niet overdag slapen enzquote:Op woensdag 2 maart 2022 22:17 schreef Silves het volgende:
Ze gaan nu nog een spel spelen, normaal gaan ze naar bed om 20.30..komt er dan toch nog iets...
zou kunnen natuurlijk, maar als salar als 1ste naar bed gaat, en ze kunnen er niet achter komen wie op wie heeft gestemd, of hij eentje heeft kunnen saven, dan zijn ze zo klaar met dat spelletje..waarom nu luisteren naar BB?quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:20 schreef Verida het volgende:
[..]
of ze hebben weer een keer het een en ander te horen gekregen in de dagboekkamer, dingen als : niet zomaar met je reet op het aanrecht gaan zitten, niet om 9 uur al in je nest gaan liggen, niet overdag slapen enz
nawel ging wel netjes op een handdoekje zitten op het aanrechten ze gaan nu braaf allemaal ineens bij die groene bank zitten als op commando.
quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Bestaat dat nog??? Jeugdsentiment!!!Wat is PQS?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Bestaat dat nog??? Jeugdsentiment!!!Ja bestaat nog steeds, te vinden bij broodbeleg zoals jam en sandwichspreadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wilde het net vragen, net bij met lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]Oh dat, heerlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
if it's meant to be, it will be
en die is???quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:33 schreef Silves het volgende:
dammnn salar geef toch 1 hint..zodat Kris rustig kan slapen..
Ah ja daar las ik iets over. Gaat wel goed met zequote:Op woensdag 2 maart 2022 22:43 schreef greysbones het volgende:
ik sluit hem af voor vandaag
btw @:Engine
ik heb gedoneerd voor de uiltjes![]()
Tobi heeft de wijsheid in pacht.... Mister Know It Allquote:Op woensdag 2 maart 2022 22:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nee Toby, Enschede is niet de Achterhoek, dat is Twente
Truste @Aardbeienmoesquote:Op woensdag 2 maart 2022 22:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik ga er ook weer van tussen, goedenacht allen!
Ik lach me stuk als Nawel er niet bij zitquote:Op donderdag 3 maart 2022 06:38 schreef Dotteke het volgende:
Morguh de nominaties zullen vandaag wel b ekend gemaakt gaan worden denk ik.
Als Nawel er weer bij zit wordt ze gek denk ik
Zal voor haar wel een keer fijn zijn, maar wat ik zo las van wat er hier gepost is dan zit ze er weer bij . Of Salar moet haar veilig stellenquote:Op donderdag 3 maart 2022 07:16 schreef engine het volgende:
[..]
Ik lach me stuk als Nawel er niet bij zit
Ja verwacht het ook wel maar dan is het weer kristof tegen Nawel. Zou zo leuk zijn als dat paniekgedoe gisteravond afgestraft wordt.quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal voor haar wel een keer fijn zijn, maar wat ik zo las van wat er hier gepost is dan zit ze er weer bij . Of Salar moet haar veilig stellen
Ik heb het gelezen, niet gezien.quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ja verwacht het ook wel maar dan is het weer kristof tegen Nawel. Zou zo leuk zijn als dat paniekgedoe gisteravond afgestraft wordt.
Kan ik me bij aansluitenquote:Op donderdag 3 maart 2022 07:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik denk dat het zo gaat zijn. Salar zegt dat de 3 jongens hetzelfde hebben gestemd, hij weet dat meestal goed, dus laten we aannemen dat dat klopt. Dan hebben Julio en Nawel 3 stemmen.
Kristof heeft 4 stemmen van de overige 4 bewoners gekregen. Die 4 hebben hun 2e stem proberen te spreiden, en daarmee Julio en Nawel ook aan een 4e stem geholpen. Plus nog 2 weggegooide stemmen op Grace en Tobias.
Gelijke stand tussen Nawel, Julio en Kristof. En wie zal Salar gered hebben? 100% Salar.
Mijn voorspelling is dus Nawel en Julio![]()
Die kans zit er wel dik in.quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik denk dat het zo gaat zijn. Salar zegt dat de 3 jongens hetzelfde hebben gestemd, hij weet dat meestal goed, dus laten we aannemen dat dat klopt. Dan hebben Julio en Nawel 3 stemmen.
Kristof heeft 4 stemmen van de overige 4 bewoners gekregen. Die 4 hebben hun 2e stem proberen te spreiden, en daarmee Julio en Nawel ook aan een 4e stem geholpen. Plus nog 2 weggegooide stemmen op Grace en Tobias.
Gelijke stand tussen Nawel, Julio en Kristof. En wie zal Salar gered hebben? 100% Salar.
Aan wie?quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:27 schreef mijntjexx het volgende:
Grace... alles aan haar vind ik voortaan irritant
Goede theoriequote:Op donderdag 3 maart 2022 07:33 schreef Li0nHeart het volgende:
A je bent er al, was net voor je aan het zingen mocht je de SL gemist hebbenquote:Op donderdag 3 maart 2022 08:14 schreef Benny het volgende:
[..]
Goede theorie
Zou de beste uitkomst qua nominaties zijn
Vorig jaar hadden we een dag geen streams omdat BB boos was op de kijkerquote:Op donderdag 3 maart 2022 08:19 schreef Benny het volgende:
Was er vorig jaar niet ook een week of wat dat de SLs je om de oren vlogen? Daarna werd het beter, toch? Toch?
Toch?
Tobias nooit gelovenquote:Op donderdag 3 maart 2022 08:28 schreef humpty het volgende:
Begreep uit Tobias zijn verhaal dat Salar aan het vals spelen was met die bal vast houden
dus eigenlijk heeft Kristoff dan gewonnen en had die LB moeten zijn
Oh ja. En de Social media staking van 3 dagen. Ook heftig.quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden we een dag geen streams omdat BB boos was op de kijker
Goedemorgen , in dit geval pleit het voor Kristoff en ze zonden het uitquote:
Rond 11 uurquote:Op donderdag 3 maart 2022 08:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoelaat komt de nieuwe nominatie uitslag?
Als het echt vals was zouden ze het toch wel veranderen ?quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:32 schreef humpty het volgende:
[..]
Goedemorgen , in dit geval pleit het voor Kristoff en ze zonden het uit
dus ook BB heeft het gezien
Dan ben ik aan het werkquote:
Misschien doordat ze opnieuw moesten nomineren dat ze hem nu van de bank afhouden dat ze het zo oplossen hoop ik tenminste...roep ook maar watquote:Op donderdag 3 maart 2022 08:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als het echt vals was zouden ze het toch wel veranderen ?
Beterschap danquote:Op donderdag 3 maart 2022 08:35 schreef humpty het volgende:
Wachten wel weer af vandaag...wil vandaag niet zoveel kijken
zit een beetje in de lappenmand en dan is het een mooie afleiding
maar ook veel ergernis![]()
Aah ja een lapmiddelquote:Op donderdag 3 maart 2022 08:37 schreef humpty het volgende:
[..]
Misschien doordat ze opnieuw moesten nomineren dat ze hem nu van de bank afhouden dat ze het zo oplossen hoop ik tenminste...roep ook maar wat
Engie weet ook niet hoelaat maar als je uitgaat van vorige weken zou het ergens in de ochtend zijnquote:Op donderdag 3 maart 2022 08:35 schreef Ireth het volgende:
Gmogguh! Ik hoef geen streams aan te slingeren...
[..]
Dan ben ik aan het werk
die zullen zwaar op de maag liggenquote:
Is nog van gisteravond maar mag de hele dagquote:
Ja belachelijk was niets aan de handquote:Op donderdag 3 maart 2022 08:15 schreef Jockari het volgende:
Goeiemorgen !!!
Ik kom kijken en direct al een SL ???
lekker weertjequote:Op donderdag 3 maart 2022 09:12 schreef greysbones het volgende:
Nou kom
Maar op kan ik de honden uitlaten
hahaha.. de dombo's zijn er echt compleet zelf voor verantwoordelijkquote:Op donderdag 3 maart 2022 09:16 schreef spapaars het volgende:
Gewoon weer hetzelfde scenario om Kristof te matsen
[ afbeelding ]
Nee die domme meiden hebben hun stem gewijzigd !quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:16 schreef spapaars het volgende:
Gewoon weer hetzelfde scenario om Kristof te matsen
[ afbeelding ]
Volgens Salar zou nouchine of nawel haar stem op Julio gezet hebben.quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee die domme meiden hebben hun stem gewijzigd !![]()
![]()
Ja om Nawel te reddenquote:Op donderdag 3 maart 2022 09:18 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Volgens Salar zou nouchine of nawel haar stem op Julio gezet hebben.
Jaquote:Op donderdag 3 maart 2022 09:21 schreef Rhosyn het volgende:
Weird.
Eerst was het Nawel en Kristof.
Nawel ea kiezen voor de rewind knop.
Nawel wordt geholpen door Grace en Nouchine door te berekenen op wie zij moeten stemmen zodat Nawel wordt vrijgesteld.
En nu staat ze er gewoon weer op met Julio.
Zijn ze dom of zo.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:21 schreef Rhosyn het volgende:
Weird.
Nawel wordt geholpen door Grace en Nouchine door te berekenen op wie zij moeten stemmen zodat Nawel wordt vrijgesteld.
Zijn ze dom of zo.
Ja dat zijn ze.quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:21 schreef Rhosyn het volgende:
Weird.
Zijn ze dom of zo.
Simpele antwoord : JAquote:Op donderdag 3 maart 2022 09:21 schreef Rhosyn het volgende:
Weird.
Zijn ze dom of zo.
Nee als nawel na huis gaat krijgen ze 10.000quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:24 schreef Lonneke1983 het volgende:
Krijgen ze extra geld als Nawel blijft? Missie Julio en Tobias?
populair zijn op tiktok is blijkbaar makkelijkerquote:Op donderdag 3 maart 2022 09:24 schreef Joyce-43 het volgende:
Nawel had er nooit vanaf gekomen kan zij wel denken van wel maar dus niet,dus we gaan weer aaanstellen en janken de hele dag
Dream on, je weet niet alles van wat er wordt gezegd in de DBK.quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
hahaha.. de dombo's zijn er echt compleet zelf voor verantwoordelijk
Dat een van die meiden dat heeft gedaanquote:Op donderdag 3 maart 2022 09:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar : iemand heeft gebackstabbed om zichzelf te redden. Het is alsof ik op Dimi zou stemmen om mezelf omhoog te trekken...
![]()
Ehmm.. .was je bij de totale paniek gisteravond toen de zoemer ging? Ze zijn er echt helemaal zelf voor verantwoordelijkquote:Op donderdag 3 maart 2022 09:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dream on, je weet niet alles van wat er wordt gezegd in de DBK.
En dat we dat niet mogen weten zegt al genoeg.
Hoorde ik het toch goedquote:Op donderdag 3 maart 2022 09:28 schreef ledn81 het volgende:
Nawel stapt nu zelf op of vraagt of ze naar huis gestemd wordt en hop 10k in de pot erbij
Ze wil niet zo blijven zei ze idd. Echt niet, serieus he.quote:
Ze zijn gek gemaakt door deze aktiequote:Op donderdag 3 maart 2022 09:30 schreef ledn81 het volgende:
Julio heeft op Nawel gestemd![]()
Grote paniek in het kot
Kijk nooit op Twitter eigenlijkquote:Op donderdag 3 maart 2022 09:32 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ga maar even kijken hoe het is in twitterland
dat ze het nog niet gewoon geworden is...quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:33 schreef Dotteke het volgende:
"Ik heb der geen zin meer in, snaptuh", zegt Nawel
Geweldig.quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:30 schreef ledn81 het volgende:
Julio heeft op Nawel gestemd![]()
Grote paniek in het kot
Blijft gek als de nominaties er al zijn geweest, deze ongedaan wordt gemaakt, en er opnieuw moest worden genomineerd.quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zijn gek gemaakt door deze aktie
Eigenlijk gewoon incompetentie.quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:33 schreef Rhosyn het volgende:
Iemand heeft iemand genaaid volgens Salar.
Oh.
Wie dan?
Mocht natuurlijk niet twee belgen genomineerdquote:Op donderdag 3 maart 2022 09:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Blijft gek als de nominaties er al zijn geweest, deze ongedaan wordt gemaakt, en er opnieuw moest worden genomineerd.
En met deze keer konden ze Kristoffel redden.
Buiten het huis zal Dimi intussen Veer wel genaaid hebben denk ik.quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:33 schreef Rhosyn het volgende:
Iemand heeft iemand genaaid volgens Salar.
Oh.
Wie dan?
Net als Gracequote:Op donderdag 3 maart 2022 09:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel : En tegen mijn beste vriend...
Oh .. die wisselt beste vrienden sneller dan onderbroeken
NOu ja zeg. Ik vind het altijd zo krom als iemand een stem geeft aan iemand waar ze fan van zijn is het een mes in de rug steken.quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:37 schreef ledn81 het volgende:
Verder vooral iedereen boos op Julio.
Hij is een rat, heeft een mes in de rug van Nawel gestoken enz.![]()
[ twitter ]
duh!quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:39 schreef humpty het volgende:
We hadden niet moeten veranderen zeggen ze nu![]()
ik stem wel op Julio om te blijvenquote:Op donderdag 3 maart 2022 09:41 schreef Mrsloveable het volgende:
Op Nawel gestemd om te blijven, kijken of ze nu voor de 6e keer niet weg gestemd wordt
Wat is die token dan precies geweest. Dat weet ik niet meegekregenquote:Op donderdag 3 maart 2022 09:42 schreef humpty het volgende:
Nawel heeft geen hoofd meer weet niet waar ze de kracht moet halen
heeft haar eigen graf gegraven en nu krijgt Kristoff weer schuld om die token
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:42 schreef Koos1958 het volgende:
Tobias zegt nu dat kristof op hem had kunnen stemmen, Kristof gelijk van dat zou ik nooit hebben gedaan. Zou tobias nu eindelijk snappen dat hij onzin heeft verkocht over kristof bij grace.
Waarom dat dan?quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik stem wel op Julio om te blijven
deze zou zo mooi zijn
Julio een eeuwig schuld gevoel![]()
met het spel hebben ze een reset token vrijgespeeldquote:Op donderdag 3 maart 2022 09:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Wat is die token dan precies geweest. Dat weet ik niet meegekregen
Konden ze mee terug in de tijd van voor die nominatiequote:Op donderdag 3 maart 2022 09:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Wat is die token dan precies geweest. Dat weet ik niet meegekregen
Denk dat ze nu ook wel echt weg gaat, anders gaat ze wel uit zich zelf wegquote:
Oh oke daar heeft ze dan toch zelf ook aan meegewerktquote:Op donderdag 3 maart 2022 09:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
met het spel hebben ze een reset token vrijgespeeld
daarmee konden ze alles terugdraaien
nee gaat een nederlander uit omdat anders kristof en nouchine al zeker zijn van de laatste 4quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Denk dat ze nu ook wel echt weg gaat, anders gaat ze wel uit zich zelf weg
Ik hoorde Julio daarstraks zeggen dat het beste nu is dat Nawel eruit gaat, dit waarschijnlijk ivm met de euro's die ze op haar gezet hebben in hun geheime missie.quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik stem wel op Julio om te blijven
deze zou zo mooi zijn
Julio een eeuwig schuld gevoel![]()
Oh en dat is nog té vroeg.. Ach mij boeit t verder eigenlijk niet wie er weg gaat..quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
nee gaat een nederlander uit omdat anders kristof en nouchine al zeker zijn van de laatste 4
nee maar een mens mag hopenquote:Op donderdag 3 maart 2022 09:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Denk dat ze nu ook wel echt weg gaat, anders gaat ze wel uit zich zelf weg
Ja doei, ze hebben zich gister helemaal zelf gek gemaakt. De mannen hebben er niets voor hoeven doen. Nouchine maakte iedereen gek. Julio lult gewoon weer want die was er niet bij.quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:45 schreef Dotteke het volgende:
Nouchine vraagt of het haar schuld is dit. Ze zeggen van niet
Julio zei dat ze in paniek raakte door de 'andere'
lafaardquote:Op donderdag 3 maart 2022 09:46 schreef Lonneke1983 het volgende:
Dus Julio gaat het zo draaien dat het niet zijn schuld is.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:46 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Ik hoorde Julio daarstraks zeggen dat het beste nu is dat Nawel eruit gaat, dit waarschijnlijk ivm met de euro's die ze op haar gezet hebben in hun geheime missie.
Hij zei ook ik gun t nawel om te blijven maar ik gun t mezelf meer.
Denk dat ie sws wel de finale halen, samen met tobias en grace of salarquote:Op donderdag 3 maart 2022 09:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee maar een mens mag hopen![]()
![]()
dan zijn Kris en Nous al finalisten
Dat is wel mooi hequote:Op donderdag 3 maart 2022 09:46 schreef humpty het volgende:
Hun eigen achterdocht heeft hun de das om gedaan![]()
ik neem aan Salarquote:Op donderdag 3 maart 2022 09:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Denk dat ie sws wel de finale halen, samen met tobias en grace of salar
We gaan het zien.. zou idd wel een leuker zijnquote:Op donderdag 3 maart 2022 09:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik neem aan Salar
leuk
Kris en Salar finale
dat is tenminste kijkwaardig
sorry maar die hebben het zo dom gespeeldquote:Op donderdag 3 maart 2022 09:48 schreef Rhosyn het volgende:
Het is bij de mannen nu al wij en zij.
De vrouwen tegen de mannen.
Al in de eerste weken was dat al het plan van Kristof en de jongens.
Innercircle in de finale blabla bla en 1 vrouw.
Hopelijk worden de vrouwen wakker.
Had hij ook eerst op zijn hoofd gezet, maar later veranderd, Nawel krijgt 10.000quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:47 schreef Rhosyn het volgende:
Julio naar huis en 10.000 euro uit de pot.
ik heb ook op julio gestemd tegen beter wetne in want we weten nu ondertussen wel dat Nawel toch weer mag blijvenquote:Op donderdag 3 maart 2022 09:50 schreef Clasientje het volgende:
Ik heb op Julio gestemd om te blijven ook denk ik dat hij het niet wint van haar. Ik ben die Nawel zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |