abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 oktober 2023 @ 20:26:01 #276
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_210836862
Mooie samenvatting! Was een leuk weekend *O*

Mis alleen een foto van een potje yahtzee _O-
pi_210836945
Leuke snack weer *G*

WAT DRIJFT DAAR :o :o

woensdag 4 oktober 2023 @ 20:34:05 #278
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_210837012
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2023 20:30 schreef Blues het volgende:
Leuke snack weer *G*

[ afbeelding ]
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  woensdag 4 oktober 2023 @ 20:35:41 #279
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_210837046
quote:
Leuke snack weer *G*

[ afbeelding ]
Ja schuim. Weet ik veel.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 4 oktober 2023 @ 20:36:21 #280
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_210837060
quote:
17s.gif Op woensdag 4 oktober 2023 20:26 schreef kwiwi het volgende:
Mooie samenvatting! Was een leuk weekend *O*

Mis alleen een foto van een potje yahtzee _O-
Nou ja dobbelstenen. Poehee. En ik heb alle potjes glansarm verloren dusjah. Hoeve de mense nie ammel te zien eh :P
  Moderator woensdag 4 oktober 2023 @ 20:43:41 #281
184769 crew  Deisyy
pi_210837213
quote:
Leuke snack weer *G*

[ afbeelding ]
Dat vroeg ik me ook af :o

Maar leuke snack weer Flash ^O^
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_210837422
quote:
14s.gif Op woensdag 4 oktober 2023 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Fles' Travelsnacks, part 144

Bestemming
Riga, Letland

Goed bezig weer *O*
stupidity has become as common as common sense was before
pi_210837911
Leuke snack *O*
pi_210837989
quote:
14s.gif Op woensdag 4 oktober 2023 20:34 schreef De_Hertog het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
:D
  One tough cookie woensdag 4 oktober 2023 @ 21:45:31 #285
169210 liesje1979
pi_210838109
Fijn verslag, fijn reisje! Het eten van zaterdagavond was het lekkerste, met onze danser ober. :D
pi_210838746
quote:
10s.gif Op woensdag 4 oktober 2023 21:45 schreef liesje1979 het volgende:
Fijn verslag, fijn reisje! Het eten van zaterdagavond was het lekkerste, met onze danser ober. :D
Hoest met je piercing?
  woensdag 4 oktober 2023 @ 23:04:22 #287
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_210838876
Mooi snackie weer!!
pi_210840297
quote:
10s.gif Op woensdag 4 oktober 2023 21:45 schreef liesje1979 het volgende:
Ja echt heerlijk gegeten daar ^O^ Zag later pas dat er "service is not included" op de bon stond. Was al duur genoeg wel :X
  donderdag 5 oktober 2023 @ 08:38:23 #289
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_210840320
quote:
14s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 08:34 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ja echt heerlijk gegeten daar ^O^ Zag later pas dat er "service is not included" op de bon stond. Was al duur genoeg wel :X
Ik zag dat ook pas later, maar geef eigenlijk altijd fooi als de service goed is. Niet als je zelf achter je bestelling aan moet zoals op dat terras :')
  One tough cookie donderdag 5 oktober 2023 @ 11:01:17 #290
169210 liesje1979
pi_210841503
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2023 22:54 schreef Blues het volgende:

[..]
Hoest met je piercing?
Ja goed denk ik. :D Ben er nog steeds heel blij mee!
  maandag 9 oktober 2023 @ 20:43:57 #291
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_210897040
Fles' Travelsnacks, part 145

Bestemming
Inverness, Schotland

Datum / data
7 t/m 15 oktober 2023. Okee 7 t/m 9. Sorry.

Vervoer
Treinen. Gruwelijk veel en toch ook gruwelijk weinig. Toch 507,2 spoorkilometers gelogd *)

Voorbereidingen
Ja godverdomme daar lag het niet aan. Ik had zelfs een tweede boekje laten drukken voor alle QR-codes en shit. Dat boekje was zelfs dikker dan het excursieboekje zelf. ALL IN FUCKING VAIN.

Aanraders
Nou ja. Geen idee eigenlijk. Ga erheen als het mooi weer is. Hihi haha.

Afraders
Tsja. Kan er ook niet echt iemand de schuld van geven. Maar dit ging dus echt serieus de puinpoeier in. Take a look.

Foto's!
Tuurlijk foto's *O* Daar komen we voor. Ik had al gezien dat er zaterdag tot 30 mm regen verwacht werd maar ja fuckit weetje. Het regent wel vaker in Schotland. Hier de trein vanuit Deventer naar Amersfoort voor de eerste leg naar het westen.

Na dik twee en een half uur kwam ik aan in Hoek van Holland waar de boot al klaar lag *O*

Hoek van Holland speelt best een rolletje in de Vaderlandse geschiedenis.

Anyway, daar komen we niet voor. Naar het schip! *O*

Omdat ik lid was van het één of ander kreeg ik een upgrade naar een (veel!) betere hut _O_ Zal er ook wel mee te maken gehad hebben dat het een erg rustige overtocht was. Boot was nog geen kwart vol geloof ik. Maar ja prima toch *O*

Was zelfs nog net op tijd om de zon onder te zien gaan boven Europoort _O_

En om de vakantie goed te beginnen had ik het driegangenmenu geboekt in het Taste+ restaurant. Achteraf NOG blijer om dan altijd al. Hier trappen we af met een potje Lagunitas IPA B:)B

Voorgerecht: gerookte zalm met zeekraal, ander paardenvoer en mosterdmayonaise.

Hoofdgerecht: Schnitzel met gebakken @Shii en champignonsaus :~ en echt veel groente die ik allemaal opgegeten heb _O_

Nagerecht: kaasplankje :Y)

Na-nagerecht :+ een mooie dubbele Glenmorangie Original 10 jaar zonder ijs (duh) voor een ehm, schappelijk bedrag. :D

Na afloop nog wat vertier opgezocht. Had ik beter niet kunnen doen. Had wat Ponden om het randje liggen en die stuiterden er natuurlijk af tijdens het racen. Dus ik maakte een rare beweging om ze op te pakken en heb daarbij denkelijk een spierscheuring of zo opgelopen. Vervelend. Naja ik kon er ook geen reet van dus ik was er snel klaar mee.

Net voordat ik offline ging een appje van mijn moeder "oh godjezus paniek heel schotland spoelt weg en zo" naja goed ik zat al op de boot en we waren al onderweg dus jah niks aan te doen. Achteraf was ik wel blij dat ik vanaf toen al mocht gaan nadenken over een backupplan. Anyway, in dit gedeelte gold code oranje, in een veel groter deel eromheen code geel.

Maar ja, volgende ochtend nog niks gehoord over annuleringen of zo. Dus ja dan probeer je zo ver mogelijk te komen. Hier de trein in Harwich International die mij uiteindelijk naar Cambridge gaat brengen.

De wadden aan de RIver Stour in het ochtendgloren O+

Station Ipswich, dus.

Via Cambridge reed ik vervolgens naar London Liverpool Street, waar ik een metro van de Metropolitan line pakte naar Euston Square. Daarvandaan was het nog 300 meter lopen naar Euston Station. Nou moet je weten, Euston Station was eigenlijk HET startpunt van de vakantie. Hiervandaan had ik namelijk gisteravond om 21:00 de Caledonian Sleeper willen pakken naar Inverness. Dus, bagage in bewaring gegeven en in de rij gaan staan voor de informatiebalie, om te vragen "zeg, die Caledonian Sleeper van jullie, gaat dat nog wat worden denk je? " En ik stond net like tien minuten in de rij toen het bericht kwam "alle Caledonian Sleepers afgelast". -O- Het had nogal geregend daar.

Dus ja wat doe je dan? Ik had al bedacht dat het kansloos was om in Londen te blijven (last minute prijzen voor hotels zijn geen grap daar). Dus meteen knop om en terug. Gelukkig had ik bij Stena een Flexi ticket en had ik gisterochtend vroeg al profylactisch een hut voor de afvaart van gisteravond gepakt, should the need arise. And it did. Eerst terug naar London Liverpool Street. Ja maar wacht even, het is nu nog best vroeg. Even naar mijn standaard kroeg daar. Ok wel tijd voor een hapje lunch inmiddels.

Daarna begon de hel pas goed. Normaal gesproken gaat er een directe trein vanuit London Liverpool Street naar op z'n minst Manningtree. Dit weekend waren er natuurlijk Werkzaamheden. Eerst met de metro van de Central Line naar Newbury Park. Okee ik naar spoor 4. Ding maakt een herrie waar een paard de hik van krijgt. Aangekomen in Leytonstone bedacht ik me nog net op tijd OMG deze gaat naar Epping en niet naar Hainault via Newbury Park (zoek zelf even het kaartje op als je dit boeit) en vluchtte ik de metro uit. Dit soort halfhoge mongolentreintjes hebben we het dan over.

Vanuit Newbury Park reed er een vervangende bus naar Witham. In Witham waren de mensen zoveel bedrijvigheid op zondag duidelijk niet gewend.

Manningtree (for Dedham Vale). De trein rijdt nog even door naar Ipswich.

Dus om kwart voor zes was ik weer op Harwich Port. Nog gauw even 58 Pond over de balie gegooid voor een upgrade (de Captain's Suite was ook nog beschikbaar, voor 167 pond. Achteraf blij dat ik die niet genomen heb. Wel deze breedbed buitenhut.

Om 20:30 begon het boeltje te lopen, en om 20:50 waren we wel door de security en de check-in heen. Dan zou je denken, de boot op. NEEEE er stond een groep Koreanen voor ons. En daarvan werden er ongeveer 8 per 5 minuten doorgelaten. Dus we hebben daar een uur voor totaal geen enkele reden staan wortel schieten totdat eindelijk alle Koreanen erdoor waren. Toen kon iedereen verder gewoon in 1 keer doorlopen. U begrijpt: er is bijzonder weinig geld verdiend in de bar die avond. Schandalige vertoning. Dus ik ben meteen gaan slapen. Wel een prima nacht achter de rug op zich. Vanochtend nog even een paar ponden kapot geslagen aan een ontbijtje op de boot.

En nog even wat plaatjes geschoten in het ochtendschemer.

En dat het daarna met de treinenboel ook niet helemaal perfect ging, ja jammer dan.
  maandag 9 oktober 2023 @ 20:44:31 #292
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_210897046
Dus ja. Geen schotlandvakantie voor mij dit jaar. Ander keertje weer.
  Redactie Frontpage maandag 9 oktober 2023 @ 20:51:19 #293
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_210897118
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus ja. Geen schotlandvakantie voor mij dit jaar. Ander keertje weer.
Toch nog best een flink verslag voor zo'n korte reis :+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 9 oktober 2023 @ 20:52:12 #294
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_210897126
quote:
14s.gif Op maandag 9 oktober 2023 20:51 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Toch nog best een flink verslag voor zo'n korte reis :+
Can't let the fans down O+
pi_210897132
Riga snackje gemist :D Je hebt daar heul andere dingen gezien dan ik (al zat ik dan ook vooral, al dan niet backstage, in concertzalen. Of copyshops.)

En je schotland snack, daar zal ik maar niks meer over zeggen, anders krijg ik klachten van dubbel lezende FOK!kers :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Redactie Frontpage maandag 9 oktober 2023 @ 20:53:27 #296
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_210897133
quote:
14s.gif Op maandag 9 oktober 2023 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Can't let the fans down O+
No less for Fles :7
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 9 oktober 2023 @ 20:57:06 #297
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_210897168
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 20:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
Riga snackje gemist :D Je hebt daar heul andere dingen gezien dan ik (al zat ik dan ook vooral, al dan niet backstage, in concertzalen. Of copyshops.)

En je schotland snack, daar zal ik maar niks meer over zeggen, anders krijg ik klachten van dubbel lezende FOK!kers :7
Lucht je hartje maar voor een kwartje hoor *O*
pi_210897182
quote:
11s.gif Op maandag 9 oktober 2023 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Fles' Travelsnacks, part 145

Bestemming
Inverness, Schotland

Datum / data
7 t/m 15 oktober 2023. Okee 7 t/m 9. Sorry.

Vervoer
Treinen. Gruwelijk veel en toch ook gruwelijk weinig. Toch 507,2 spoorkilometers gelogd *)

Voorbereidingen
Ja godverdomme daar lag het niet aan. Ik had zelfs een tweede boekje laten drukken voor alle QR-codes en shit. Dat boekje was zelfs dikker dan het excursieboekje zelf. ALL IN FUCKING VAIN.

Aanraders
Nou ja. Geen idee eigenlijk. Ga erheen als het mooi weer is. Hihi haha.

Afraders
Tsja. Kan er ook niet echt iemand de schuld van geven. Maar dit ging dus echt serieus de puinpoeier in. Take a look.

Foto's!
Tuurlijk foto's *O* Daar komen we voor. Ik had al gezien dat er zaterdag tot 30 mm regen verwacht werd maar ja fuckit weetje. Het regent wel vaker in Schotland. Hier de trein vanuit Deventer naar Amersfoort voor de eerste leg naar het westen.
[ afbeelding ]

Na dik twee en een half uur kwam ik aan in Hoek van Holland waar de boot al klaar lag *O*
[ afbeelding ]

Hoek van Holland speelt best een rolletje in de Vaderlandse geschiedenis.
[ afbeelding ]

Anyway, daar komen we niet voor. Naar het schip! *O*
[ afbeelding ]

Omdat ik lid was van het één of ander kreeg ik een upgrade naar een (veel!) betere hut _O_ Zal er ook wel mee te maken gehad hebben dat het een erg rustige overtocht was. Boot was nog geen kwart vol geloof ik. Maar ja prima toch *O*
[ afbeelding ]

Was zelfs nog net op tijd om de zon onder te zien gaan boven Europoort _O_
[ afbeelding ]

En om de vakantie goed te beginnen had ik het driegangenmenu geboekt in het Taste+ restaurant. Achteraf NOG blijer om dan altijd al. Hier trappen we af met een potje Lagunitas IPA B:)B
[ afbeelding ]

Voorgerecht: gerookte zalm met zeekraal, ander paardenvoer en mosterdmayonaise.
[ afbeelding ]

Hoofdgerecht: Schnitzel met gebakken @:shii en champignonsaus :~ en echt veel groente die ik allemaal opgegeten heb _O_
[ afbeelding ]

Nagerecht: kaasplankje :Y)
[ afbeelding ]

Na-nagerecht :+ een mooie dubbele Glenmorangie Original 10 jaar zonder ijs (duh) voor een ehm, schappelijk bedrag. :D
[ afbeelding ]

Na afloop nog wat vertier opgezocht. Had ik beter niet kunnen doen. Had wat Ponden om het randje liggen en die stuiterden er natuurlijk af tijdens het racen. Dus ik maakte een rare beweging om ze op te pakken en heb daarbij denkelijk een spierscheuring of zo opgelopen. Vervelend. Naja ik kon er ook geen reet van dus ik was er snel klaar mee.
[ afbeelding ]

Net voordat ik offline ging een appje van mijn moeder "oh godjezus paniek heel schotland spoelt weg en zo" naja goed ik zat al op de boot en we waren al onderweg dus jah niks aan te doen. Achteraf was ik wel blij dat ik vanaf toen al mocht gaan nadenken over een backupplan. Anyway, in dit gedeelte gold code oranje, in een veel groter deel eromheen code geel.
[ afbeelding ]

Maar ja, volgende ochtend nog niks gehoord over annuleringen of zo. Dus ja dan probeer je zo ver mogelijk te komen. Hier de trein in Harwich International die mij uiteindelijk naar Cambridge gaat brengen.
[ afbeelding ]

De wadden aan de RIver Stour in het ochtendgloren O+
[ afbeelding ]

Station Ipswich, dus.
[ afbeelding ]

Via Cambridge reed ik vervolgens naar London Liverpool Street, waar ik een metro van de Metropolitan line pakte naar Euston Square. Daarvandaan was het nog 300 meter lopen naar Euston Station. Nou moet je weten, Euston Station was eigenlijk HET startpunt van de vakantie. Hiervandaan had ik namelijk gisteravond om 21:00 de Caledonian Sleeper willen pakken naar Inverness. Dus, bagage in bewaring gegeven en in de rij gaan staan voor de informatiebalie, om te vragen "zeg, die Caledonian Sleeper van jullie, gaat dat nog wat worden denk je? " En ik stond net like tien minuten in de rij toen het bericht kwam "alle Caledonian Sleepers afgelast". -O- Het had nogal geregend daar.
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Dus ja wat doe je dan? Ik had al bedacht dat het kansloos was om in Londen te blijven (last minute prijzen voor hotels zijn geen grap daar). Dus meteen knop om en terug. Gelukkig had ik bij Stena een Flexi ticket en had ik gisterochtend vroeg al profylactisch een hut voor de afvaart van gisteravond gepakt, should the need arise. And it did. Eerst terug naar London Liverpool Street. Ja maar wacht even, het is nu nog best vroeg. Even naar mijn standaard kroeg daar. Ok wel tijd voor een hapje lunch inmiddels.
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Daarna begon de hel pas goed. Normaal gesproken gaat er een directe trein vanuit London Liverpool Street naar op z'n minst Manningtree. Dit weekend waren er natuurlijk Werkzaamheden. Eerst met de metro van de Central Line naar Newbury Park. Okee ik naar spoor 4. Ding maakt een herrie waar een paard de hik van krijgt. Aangekomen in Leytonstone bedacht ik me nog net op tijd OMG deze gaat naar Epping en niet naar Hainault via Newbury Park (zoek zelf even het kaartje op als je dit boeit) en vluchtte ik de metro uit. Dit soort halfhoge mongolentreintjes hebben we het dan over.
[ afbeelding ]

Vanuit Newbury Park reed er een vervangende bus naar Witham. In Witham waren de mensen zoveel bedrijvigheid op zondag duidelijk niet gewend.
[ afbeelding ]

Manningtree (for Dedham Vale). De trein rijdt nog even door naar Ipswich.
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Dus om kwart voor zes was ik weer op Harwich Port. Nog gauw even 58 Pond over de balie gegooid voor een upgrade (de Captain's Suite was ook nog beschikbaar, voor 167 pond. Achteraf blij dat ik die niet genomen heb. Wel deze breedbed buitenhut.
[ afbeelding ]

Om 20:30 begon het boeltje te lopen, en om 20:50 waren we wel door de security en de check-in heen. Dan zou je denken, de boot op. NEEEE er stond een groep Koreanen voor ons. En daarvan werden er ongeveer 8 per 5 minuten doorgelaten. Dus we hebben daar een uur voor totaal geen enkele reden staan wortel schieten totdat eindelijk alle Koreanen erdoor waren. Toen kon iedereen verder gewoon in 1 keer doorlopen. U begrijpt: er is bijzonder weinig geld verdiend in de bar die avond. Schandalige vertoning. Dus ik ben meteen gaan slapen. Wel een prima nacht achter de rug op zich. Vanochtend nog even een paar ponden kapot geslagen aan een ontbijtje op de boot.
[ afbeelding ]

En nog even wat plaatjes geschoten in het ochtendschemer.
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En dat het daarna met de treinenboel ook niet helemaal perfect ging, ja jammer dan.
[ afbeelding ]
mooi verslag van een hele zure trip :{

zo in het water gevallen :{
  maandag 9 oktober 2023 @ 20:58:44 #299
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_210897186
Die foto van de treintunnel :X Ik dacht eerst.. tsja, hoeveel regen kan er nou gevallen zijn, kan de trein daar nou echt niet doorheen? Zat met een NS en blaadjes op het spoor in m'n hoofd. Maar dit was van een ander kaliber ja :')

Mooie hut trouwens die eerste, ik had altijd een hele andere voorstelling van een hut op zo'n boot.
  maandag 9 oktober 2023 @ 20:58:59 #300
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_210897187
The Swan is wel een onwijs leuke pub. Die waar je voorbij reed dus :D

Goed verhaal wel weer man :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')