Nee, je wilt gewoon de discussie niet aan.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 00:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
De manier van je praten zegt genoeg weer om de boel maar weer te laten zoals het was.... Niks kan jouw narratief brekenPrima en laat het zo zijn.
Nee, ik ga met jullie geen enkele discussie meer aan. Al worden jullie met cijfers om de oren geslagen draaien jullie die ook weer (moet wel zeggen dat jij daar een meester in bent). Ik denk van jullie groepje in BNW is @Isdatzo de enige waar ik nog op een normale manier een gesprek kan voeren (als ie in een goeie bui is).quote:Op vrijdag 18 maart 2022 00:14 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, je wilt gewoon de discussie niet aan.
Jij gelooft dat die journaliste het bij het rechte eind heeft?
Nou, probeer dat eens overtuigend te brengen.
Leiders willen als held de geschiedenis in. Putin is te slim om zich als offer voor een groter doel te laten gebruiken.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:37 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat George Soros, Hillary Clinton, George Bush, Trudeau, Rutte e.d allemaal zo gek op Zelensky zijn is het geen verbazing dat hij nu op deze positie zit is om Oekraine naar EU te krijgen. Alleen niemand heeft er destijds om bekommerd.
Obama had destijds naast meerdere arabische lentes ook dit veroorzaakt -> How and why the U.S. Government Perpetrated the 2014 Coup in Ukraine
De vraag is alleen, is Putin ook gewoon een globalist? die meewerkt aan het narratief? is deze oorlog "planned"? spelen ze een spelletje om de de wereld economie verder af te breken en daarna opnieuw op te bouwen?
Media offensief is sterker dan die van corona.
Putin is namelijk ook gewoon een WEF puppet.
Dit denk ik ook, hij is niet impulsief of gek of wat dan ook wat ze ons willen doen geloven.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 00:21 schreef Beathoven het volgende:
Leiders willen als held de geschiedenis in. Putin is te slim om zich als offer voor een groter doel te laten gebruiken.
Zal mijn best doen vaker in 'een goede bui' te zijn, alhoewel me dat niet altijd even makkelijk gemaakt wordt.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 00:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik denk van jullie groepje in BNW is @:isdatzo de enige waar ik nog op een normale manier een gesprek kan voeren (als ie in een goeie bui is).
Joh, is het mij makkelijk gemaakt?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 00:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zal mijn best doen vaker in 'een goede bui' te zijn, alhoewel me dat niet altijd even makkelijk gemaakt wordt.
Ja, dat is veel realistischer.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 00:21 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Leiders willen als held de geschiedenis in. Putin is te slim om zich als offer voor een groter doel te laten gebruiken.
Ik geloof niet in een wereld die al vanaf de kraamkamer georkestreerd wordt. Wel in strategieen, taktieken, momentum door elementen in de tijd en blunders.
Kortom alles is meer een voortdurend schaakspel dan een film die zich afspeelt.
Nou, geef het je beste beentje en probeer het narratief te steunen waarbij Oekraïne een door de CIA gesponsorde voortzetting van het Duitse duizendjarige nazirijk is, met vele gevaarlijke biologische wapens laboratoria waarbij Poetin gewoon geen keuze had dan Oekraïne plat walsen om zijn eigen bevolking hier tegen te beschermen...quote:Op vrijdag 18 maart 2022 00:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zal mijn best doen vaker in 'een goede bui' te zijn, alhoewel me dat niet altijd even makkelijk gemaakt wordt.
Gek zal ik 'm niet noemen maar hij hecht niet veel waarde aan een mensenleven. En ik denk dat hij daarin met de jaren mee is buiten proportioneel is doorgeschoten. Daarin geldt dat van het gezegde van die kuil graven voor een ander gewoon vroeg of laat.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 00:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dit denk ik ook, hij is niet impulsief of gek of wat dan ook wat ze ons willen doen geloven.
Nee dan struikel ik over mijn eigen voeten. Maar dat narratief steunen was niet wat ik bedoelde, en dat begrijp jij ook wel.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 00:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, geef het je beste beentje en probeer het narratief te steunen waarbij Oekraïne een door de CIA gesponsorde voortzetting van het Duitse duizendjarige nazirijk is, met vele gevaarlijke biologische wapens laboratoria waarbij Poetin gewoon geen keuze had dan Oekraïne plat walsen om zijn eigen bevolking hier tegen te beschermen...
Je, ik begrijp dat de huidige narratief is dat Oekraïne eigenlijk een voortzetting is van nazi Duitsland, en dat Poetin niet anders kon dan zwaar militair ingrijpen...quote:Op vrijdag 18 maart 2022 00:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
@:wantie goddammit jij snapt er echt helemaal niks van... Ik ga slapen![]()
N.B. wat doe je in godsnaam in BNW?Je loopt een beetje achter met je Putin en WEF.
Klopt helemaal, maar als jij vooruit geschoven bent om een bepaald plan uit te voeren vanuit een groep waar je bij hoort en de rest van de bevolking niet? Wanneer je je als Cabal of vrij metselaar je je verheven voelt over andere mensen? Die mensen zijn niks waard...quote:Op vrijdag 18 maart 2022 00:31 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Gek zal ik 'm niet noemen maar hij hecht niet veel waarde aan een mensenleven. En ik denk dat hij daarin met de jaren mee is buiten proportioneel is doorgeschoten.
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 00:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je, ik begrijp dat de huidige narratief is dat Oekraïne eigenlijk een voortzetting is van nazi Duitsland, en dat Poetin niet anders kon dan zwaar militair ingrijpen...
Het verandert best snel op bnw.
Nee dan zou je wel in een heel goeie bui zijnquote:Op vrijdag 18 maart 2022 00:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee dan struikel ik over mijn eigen voeten. Maar dat narratief steunen was niet wat ik bedoelde, en dat begrijp jij ook wel.
Covid heeft de Russische economie mogelijk wel deels het mes op de keel gedruktquote:Op vrijdag 18 maart 2022 00:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, dat is veel realistischer.
Toch is er ook de theorie dat Poetin in opdracht van WEF handelt, om een afleiding te creëren van het ten onder gaan van het covid narratief..
Jij snapt gewoon echt niet wat er speelt, en wat ze bedoelt. En ook probeert te zeggen.. Naja ieder verhaal heeft 2 kanten en jij wil maar 1 kant begrijpen... en irritant doen. Prima. Weltrustenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 00:39 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat is wat de journaliste zegt in de video.
Ah, ze bedoelt dus niet wat ze zegt.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 00:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij snapt gewoon echt niet wat er speelt, en wat ze bedoelt. En ook probeert te zeggen.. Naja ieder verhaal heeft 2 kanten en jij wil maar 1 kant begrijpen... en irritant doen. Prima. Weltrusten![]()
En ook in Covid topic al gezegd, ik heb er geen zin meer in,,, Je bent een NPC en blijft maar doorgaan op dezelfde manier. Denk dat ik morgen maar betaald account neem
Er is altijd genoeg stof om over na te denken, ik sta behoorlijk open voor veel dingen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 00:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
De manier van je praten zegt genoeg weer om de boel maar weer te laten zoals het was.... Niks kan jouw narratief brekenPrima en laat het zo zijn.
Totaal debiel!quote:
Klopt, maar als je dat aanstipt lopen ze hier gillend weg en krijg je overal de schuld van...quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:25 schreef Glazenmaker het volgende:
Bijzonder topic dit. De ekte BNW'er stapt moeiteloos over van fake oorlog naar Oekraïne is een nazi land.
Bij de Aldi waar ik gisteren was, was alle bloem en zonnebloemolie al uitverkocht.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
Totaal debiel!
Ik doe met 1 zo'n fles bijna een jaar..
Deed me beetje denken aan deze rand debiel, wel oud filmpje hoor.
Ik hoor inmiddels van bedrijven die levensmiddelen maken dat ze niet meer aan zonnebloem olie kunnen komen voor hun productie.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Bij de Aldi waar ik gisteren was, was alle bloem en zonnebloemolie al uitverkocht.
Ik leidt hier een beetje uit dat Oekraine in Rusland burgers van kant maakt met een leger. Klopt dat?quote:
Nee, het is onze economie die in het plaatje in brand staat, en Rusland is excuus #5 daarvoor.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:55 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik leidt hier een beetje uit dat Oekraine in Rusland burgers van kant maakt met een leger. Klopt dat?
Bizar..quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Bij de Aldi waar ik gisteren was, was alle bloem en zonnebloemolie al uitverkocht.
Denk meer dat de hamster gekte is toegeslagen en dat daardoor er nu een dip zit in de aanvoer.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
Bizar..
https://www.rtlnieuws.nl/(...)de-zonnebloemolie-op
Je zou toch denken is dat dan echt het enige land wat het produceert?
Rijd naar Parijs en je komt wel stuk of 100 zonnebloem velden tegen vanaf België.
Nja ik heb hier nog een fles staan genoeg voor een half jaar, ik maak me niet druk.
Totdat je zin hebt in een frietje of een zak chips.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
Bizar..
https://www.rtlnieuws.nl/(...)de-zonnebloemolie-op
Je zou toch denken is dat dan echt het enige land wat het produceert?
Rijd naar Parijs en je komt wel stuk of 100 zonnebloem velden tegen vanaf België.
Nja ik heb hier nog een fles staan genoeg voor een half jaar, ik maak me niet druk.
Als er contracten met beloftes zijn en verbindingen wegknipt worden, of dat er rekening mee houdt dat deze weggeknipt gaan worden omdat een partner anno 2022 besluit een land binnen te vallen en met kernwapens te dreigen. Dan is een deuk in de verwachtingen toch niet zo verwonderlijk? Of zit ik er naast?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, het is onze economie die in het plaatje in brand staat, en Rusland is excuus #5 daarvoor.
Eh niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Totdat je zin hebt in een frietje of een zak chips.
Niet volledig.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:55 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik leidt hier een beetje uit dat Oekraine in Rusland burgers van kant maakt met een leger. Klopt dat?
Haha spot onquote:Op vrijdag 18 maart 2022 00:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
@:wantie goddammit jij snapt er echt helemaal niks van...
N.B. wat doe je in godsnaam in BNW?
Ja en velen krijgen nog es oorlogswapens ook.quote:
Het is wel een bekend excuus om een land binnen te vallen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:18 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Niet volledig.
Oekraine maakt al jaren etnische russen van kant in Oost-Oekraine...maar dat is russische propaganda natuurlijk.
Oh, dat kan ook met palmoliequote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Totdat je zin hebt in een frietje of een zak chips.
Het is bij de zotten af hoe simpel sommige mensen denken, ik begin serieus te geloven dat een aantal users hier dat wanneer dingen fout gaan echt geen week zelfvoorzienend kunnen zijnquote:
Have fun! Eerste google hit:quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 00:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik denk van jullie groepje in BNW is @:isdatzo de enige waar ik nog op een normale manier een gesprek kan voeren (als ie in een goeie bui is).
Ja net als WMDs in een land maar dan is alles ok want het is UncleSam...100 % hypocrietquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is wel een bekend excuus om een land binnen te vallen.
Ook gefinancierd door UncleSam...thank you unclesam...we love youquote:
Oh, gelukkig. Veel anderen hier namelijk wel.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zie jou niet als "lid" van hun groepjeSorry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |