Ik ken deze denklijn maar het slaat op meerdere niveaus nergens op. Om maar eens te beginnen met dat Bush (en Blair) bakken met kritiek gehad hebben.quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:36 schreef Tengano het volgende:
[..]
Volgens mij is het de bedoeling om te proberen duidelijk te maken dat 'we' hypocriet zijn.
We veroordelen wel Poetin als hij Oekraine binnenvalt maar niet Bush als hij Irak een koppie kleiner maakt.
Tot zover de mogelijk positieve inmenging van de Chinezen..quote:
Alsof het de gemiddelde Turkije-ganger ook maar een zier interesseert, laat staan het überhaupt weet.quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:56 schreef WhateverWhatever het volgende:
Russische eigenaar TUI weg uit rvc: ’Hij kan zijn belang nu niet verkopen’
Oke, ook geen reisjes meer boeken bij TUI
Man man man, echt he... Net zo KoeKoek als Russiaquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:57 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Tot zover de mogelijk positieve inmenging van de Chinezen..
Nu welquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:57 schreef nostra het volgende:
[..]
Alsof het de gemiddelde Turkije-ganger ook maar een zier interesseert, laat staan het überhaupt weet.
Hoe lang zal het nog duren voordat alles ten oosten van de rivier de Dnepr in handen is van de Russen? Ik denk max 2 weken.quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:58 schreef Catatafishh het volgende:
[ afbeelding ]
@:Tijger_m voor in de OP
Ze blijven neutraal wat op zichzelf heel wat positiever is dan ik verwacht hadquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:57 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hadden toch ook niet anders verwacht?quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:57 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Eerder wel wat meer veroordelende geluiden toch? Dit lijkt wel 180 graden anders..quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hadden toch ook niet anders verwacht?
Tja zoiets? Eerder dacht ik dat het nog sneller zou gaan maar gestaag lopen de russen een enorm gebied binnen in no timequote:Op woensdag 2 maart 2022 16:58 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hoe lang zal het nog duren voordat alles ten oosten van de rivier de Dnepr in handen is van de Russen? Ik denk max 2 weken.
Nou, inderdaad. Ze wilden bemiddelen en dat bevestigt het bericht in plaats van dat het het tegenspreekt. Ze willen geen partij kiezen.quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hadden toch ook niet anders verwacht?
Kan het me niet herinneren, twee handen op één buik. Vijand van jouw vijand is je vriendquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:00 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Eerder wel wat meer veroordelende geluiden toch? Dit lijkt wel 180 graden anders..
Ik denk wel langer, maar dat het daarop uitdraait lijkt voor de hand liggend.quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:58 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hoe lang zal het nog duren voordat alles ten oosten van de rivier de Dnepr in handen is van de Russen? Ik denk max 2 weken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |