SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:27 schreef Ireth het volgende:
Nawel maakt er een hele spelshow van, kom niet meer bij als ze straks 1 minuut spreektijd krijgt![]()
Vindt dat oreren al verschrikkelijk wat ze gewoon doet laat staan nu....quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:27 schreef Ireth het volgende:
Nawel maakt er een hele spelshow van, kom niet meer bij als ze straks 1 minuut spreektijd krijgt![]()
Volgens mij weten ze zelf nog niet wat er met die presentatie precies verdiend kan worden. Maar misschien vrijstelling voor één van de twee?quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:31 schreef Angelflush het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom deze zogenaamde twist. Denken ze bij BB nu echt dat er mensen hun stem gaan veranderen?
Of is BB bang dat kristof eruit wordt gestemd.
Dat denk ik eerder, BB weet hoe het werkt met haar volgelingen.quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:31 schreef Angelflush het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom deze zogenaamde twist. Denken ze bij BB nu echt dat er mensen hun stem gaan veranderen?
Of is BB bang dat kristof eruit wordt gestemd.
ze moeten vanavond weer opnieuw stemmen dus zo kunnen ze dat misschien nog beinvloeden?quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:33 schreef engine het volgende:
[..]
Volgens mij weten ze zelf nog niet wat er met die presentatie precies verdiend kan worden. Maar misschien vrijstelling voor één van de twee?
Of wisten ze het al van te voren, deze twist, er wordt nooit op dinsdag genomineerd..toevallig nu wel, zo er nu weer gewoon weer wordt genomineerd op woensdag..ik heb dit niet meegkregen vandaag waarom er opnieuw wordt gestemd..een moetje of het kwam beter uit met bepaalde spelers..quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat denk ik eerder, BB weet hoe het werkt met haar volgelingen.
Aan de andere kant denk ik niet dat de bewoners nu in ene anders gaan stemmen.
Dat zou ook belachelijk zijn.....jullie moeten stemmen maar dat is voor de kat zijn k**. En als het ons nog niet naar de zin is doen we het weer over.
Dan zijn er drie vrijstellingen op 7man. Blijven er 4 over....en daar moet je dan 2namen van noemen....quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:36 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
ze moeten vanavond weer opnieuw stemmen dus zo kunnen ze dat misschien nog beinvloeden?
Hoewel ik dat zelf niet zo geloof. Maar ik hoop wel dat Julio er nu op komt ipv Kristof
Nee volgens mij krijgt niemand een vrijstellingquote:Op woensdag 2 maart 2022 15:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan zijn er drie vrijstellingen op 7man. Blijven er 4 over....en daar moet je dan 2namen van noemen....
quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:38 schreef Silves het volgende:
[..]
Of wisten ze het al van te voren, deze twist, er wordt nooit op dinsdag genomineerd..toevallig nu wel, zo er nu weer gewoon weer wordt genomineerd op woensdag..ik heb dit niet meegkregen vandaag waarom er opnieuw wordt gestemd..een moetje of het kwam beter uit met bepaalde spelers..
Ja, volgens mij weten de bewoners het ook niet echt...het is meer niets is wat het lijkt.quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:38 schreef Silves het volgende:
[..]
Of wisten ze het al van te voren, deze twist, er wordt nooit op dinsdag genomineerd..toevallig nu wel, zo er nu weer gewoon weer wordt genomineerd op woensdag..ik heb dit niet meegkregen vandaag waarom er opnieuw wordt gestemd..een moetje of het kwam beter uit met bepaalde spelers..
Van wie leent ze het??quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:43 schreef just me het volgende:
Oh we vragen niet of we kleding mogen lenen, we pakken het gewoon #Nawel
Ik zou dat zeker doen.......quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:45 schreef Silves het volgende:
Kristof pak je 20k en laat ze achter met een halve pot!!!!![]()
![]()
Ze heeft het overhemd van Salar aanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |