SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Dat balgeval wordt altijd boos als ik zeg dat ze meer water moet drinken en zeg dat water lekker isquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat balgeval wordt altijd boos als ik zeg dat ze meer water moet drinken en zeg dat water lekker is
En lekkerquote:
Ik ook niet. Zelfs bier is altijd nog >90 % waterquote:
begin elke dag met 1 liter thee johquote:Op woensdag 2 maart 2022 14:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat balgeval wordt altijd boos als ik zeg dat ze meer water moet drinken en zeg dat water lekker is
Ja maar gewoon koud water uit de kraanquote:Op woensdag 2 maart 2022 14:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
begin elke dag met 1 liter thee joh
evides. den haag is duneaquote:Op woensdag 2 maart 2022 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat drink jij nou Bal? Evides of Dunea?
Gaat gewoon dwars door je heen.quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:09 schreef TaMieke het volgende:
Thee mag je ook gewoon tellen bij je water inname. Moet je alleen extra van plassen
Hier is het het allerlekkerste oerwater ter wereld toch?quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat drink jij nou Bal? Evides of Dunea?
Hier als in Brabant? Of Nederland?quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier is het het allerlekkerste oerwater ter wereld toch?
is toch aardig aangevuld afgelopen "winter"quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:12 schreef CherryLips het volgende:
Veluws water
Zal van de zomer wel weer opraken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |