SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdGoedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Alles is gebeurd achter een meer dan 2 uur durende SLquote:Op woensdag 2 maart 2022 12:53 schreef Hznootje het volgende:
Wats gebeurt? Ik hoor iets over opnieuw stemmen? Waarom?
doet ze nietquote:Op woensdag 2 maart 2022 13:02 schreef Ireth het volgende:
Nawel zou naar huis gaan om Goeliejooh te redden??
Ik zie een kans!!
quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alles is gebeurd achter een meer dan 2 uur durende SL
Ik weet alleen dat Nawel en Kristof niet meer genomineerd zijn
Begrepenquote:Op woensdag 2 maart 2022 13:03 schreef humpty het volgende:
ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke snapte
ja en julio zegt al er lopen nog 6 andere die er anders over denkenquote:
word niet veel gezegd? heeft het zin om te kijken of beter bij Nawel luisteren?quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:03 schreef zodeju het volgende:
Drie liggen er heerlijk in het zonnetje zonder akward te zijn.
zaleen verhitte discussie geweest zijn waarbij Nawel der zin heeft gekregen en nog dan gaat denken niet op het bord te komen ik vermoed juist wel hahaquote:Op woensdag 2 maart 2022 13:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alles is gebeurd achter een meer dan 2 uur durende SL
Ik weet alleen dat Nawel en Kristof niet meer genomineerd zijn
Nee, beter bij Nawel, ik kan Grace haar gezang ff beter hebben dan Nawel maar er wordt weinig gezegd buiten.quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:05 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
word niet veel gezegd? heeft het zin om te kijken of beter bij Nawel luisteren?
ik zie een behoorlijke tanende populariteit voor Grace, ook op social media.quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:05 schreef Verida het volgende:
Hhahah, Grace zit weer met een heel devoot gezicht te jammerplanken
en Kris vraagt heel droog : Verzint u soms ook zelfs liedjes of zijn dit allemaal bestaande liedjes
ik las verkering verdienenquote:Op woensdag 2 maart 2022 13:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Ben er wel weer klaar mee voor nu.
Ga maar eens verder met mijn uitkering verdienen
Laters!
Veel COS plezier
quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Laters!
Veel COS plezier
Revolutionquote:Op woensdag 2 maart 2022 13:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
ik zie een behoorlijke tanende populariteit voor Grace, ook op social media.
Zo jammer dat wij het niet hebben mogen zien. op tv is er maar zo klein stukje van terug te zien altijd.quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:07 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zaleen verhitte discussie geweest zijn waarbij Nawel der zin heeft gekregen en nog dan gaat denken niet op het bord te komen ik vermoed juist wel haha
Bij Nawel luisteren is altijd de beste optie.quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:05 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
word niet veel gezegd? heeft het zin om te kijken of beter bij Nawel luisteren?
Heb ik vanmorgen al gedaanquote:Op woensdag 2 maart 2022 13:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Laters!
Veel COS plezier
als ze dat al laten zien van wat er nu gebeurd isquote:Op woensdag 2 maart 2022 13:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo jammer dat wij het niet hebben mogen zien. op tv is er maar zo klein stukje van terug te zien altijd.
Boeit het of het eerlijk is, dat hele BB hangt van ellende aan elkaar,kristof is niet meer genomineerd! Dat telt!quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:16 schreef Clasientje het volgende:
Naja dit is toch niet eerlijk genomineerd is genomineerd en nu is de nominatie ingetrokken kunnen ze weer opnieuw nomineren. Kristof nu slijmen bij Grace en Tobias zodat hij alsof veilig wordt gesteld🤨
En uiteindelijk toch tegen Nawel moet opgeven....quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Boeit het of het eerlijk is, dat hele BB hangt van ellende aan elkaar,kristof is niet meer genomineerd! Dat telt!![]()
![]()
Dat zien we dan wel weer, nu klein feestgevoelquote:Op woensdag 2 maart 2022 13:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
En uiteindelijk toch tegen Nawel moet opgeven....
Het slaat helemaal nergens meer op......
dat is waar,maar hoe gaan ze het nu doen? ben benieuwd of hij niet weer genomineerd wordt!quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Boeit het of het eerlijk is, dat hele BB hangt van ellende aan elkaar,kristof is niet meer genomineerd! Dat telt!![]()
![]()
Wie is ze????quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:20 schreef Dotteke het volgende:
Ze hebben een heftige vergadering gehad zegt Salar
Nominaties waren op een vreemde dag, dus je kon verwachten dat er iets zou gebeuren.quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:16 schreef Clasientje het volgende:
Naja dit is toch niet eerlijk genomineerd is genomineerd en nu is de nominatie ingetrokken kunnen ze weer opnieuw nomineren. Kristof nu slijmen bij Grace en Tobias zodat hij alsof veilig wordt gesteld🤨
Volgens mij doelde hij op dat gesprek waarin ze toop en goelijooh kozen om te "vertrekken". Dat daaruit nog meer moet komen, dat het niet alleen wat koots lezen was.quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:20 schreef Dotteke het volgende:
Ze hebben een heftige vergadering gehad zegt Salar
verwacht het onverwachtstequote:Op woensdag 2 maart 2022 13:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nominaties waren op een vreemde dag, dus je kon verwachten dat er iets zou gebeuren.
Ben echt heel benieuwd wat ze daar hebben beslotenquote:Op woensdag 2 maart 2022 13:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij doelde hij op dat gesprek waarin ze toop en goelijooh kozen om te "vertrekken". Dat daaruit nog meer moet komen, dat het niet alleen wat koots lezen was.
En dat klopt ook, want de uitzending gisteren eindigde in het datacenter met beeld op de foto's van alle bewoners en bedragen... daar is meer gebeurd dan ze willen/mogen zeggen..
ja en zij denkt dat ze er nu niet op komt ze zei al tegen julio als ik er weer op kom is dat toch raar dan zit ik er gewoon weer opquote:Op woensdag 2 maart 2022 13:23 schreef Thorelf het volgende:
lijkt mij als ze nu willen nomineren met een spel...dat nawel er weer op staat
Volgens mij doelde hij op de bewoners, maar werd niet genoemdquote:
Het is ook zo vaag allemaalquote:Op woensdag 2 maart 2022 13:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij doelde hij op dat gesprek waarin ze toop en goelijooh kozen om te "vertrekken". Dat daaruit nog meer moet komen, dat het niet alleen wat koots lezen was.
En dat klopt ook, want de uitzending gisteren eindigde in het datacenter met beeld op de foto's van alle bewoners en bedragen... daar is meer gebeurd dan ze willen/mogen zeggen..
dan kunnen de live streams ook wel op zwartquote:Op woensdag 2 maart 2022 13:37 schreef wolffie het volgende:
Je moet ook niet speculeren, gewoon kijken naar de uitzendingen.
Alleen lukt het nu niet om de uitzending van gisteren terug te krijgen omdat die nog niet op Videoland staat.....quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:37 schreef wolffie het volgende:
Je moet ook niet speculeren, gewoon kijken naar de uitzendingen.
Nog niemandquote:Op woensdag 2 maart 2022 13:48 schreef r0ydr het volgende:
Nominatie niet geldig wie zij er nu dan genomineerd?
dat er maar geen busje gekocht wordtquote:Op woensdag 2 maart 2022 13:47 schreef Tamaartje het volgende:
Grace; als jij wint koop jij een busje voor mij. Als ik win dan koop ik een busje voor jou
Denk dat hij bang is dat Kristof hem nomineertquote:Op woensdag 2 maart 2022 13:49 schreef Sofia35 het volgende:
Wat is Tobi aan het zeuren ? Als kristoff iets doet is het klaar
Grace heeft Kris toch ook genomineerd. En wie heeft Tobias genomineerd dat weet ik nietquote:Op woensdag 2 maart 2022 13:49 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Denk dat hij bang is dat Kristof hem nomineert
Dat denk ik ook ...hoop nu dat Kristoff het doetquote:Op woensdag 2 maart 2022 13:49 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Denk dat hij bang is dat Kristof hem nomineert
Ze hield het gisteren met die bal (in de uitzending van gisteren bedoel ik) het langste vol van de vrouwen.quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:23 schreef Thorelf het volgende:
lijkt mij als ze nu willen nomineren met een spel...dat nawel er weer op staat
Hij zei Julio en Nawelquote:Op woensdag 2 maart 2022 13:50 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Grace heeft Kris toch ook genomineerd. En wie heeft Tobias genomineerd dat weet ik niet
hoop het ookquote:Op woensdag 2 maart 2022 13:50 schreef humpty het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ...hoop nu dat Kristoff het doet
De andere twee hadden een kleinere bal moeten hebben. Die armen zijn veel korter. Nawel heeft de lengte van de mannen maar niet de kracht.quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:51 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze hield het gisteren met die bal (in de uitzending van gisteren bedoel ik) het langste vol van de vrouwen.
Ze moeten gewoon iedereen op de nominatielijst zetten zodat wij mogen bepalen wie zaterdag eruit moet dat is veel eerlijker vindt ik.quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
![]()
Waarom niet Salar....Nouchine heeft ook op hem gestemd.... Heeft hij toch meer vertrouwen in Tobias.quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:57 schreef humpty het volgende:
[..]
Ja en ik denk dat hij dat heel bewust doet
dat is ook de bedoelingquote:Op woensdag 2 maart 2022 13:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Kristof zit alle goede eigenschappen even op te sommen. ZIJN goede eigenschappen.
Waarom is dat eerlijker? Zij leven daar met elkaar,wij zijn maar toeschouwers. Zij moeten naar mijn idee beslissen wie ze er bij willen houden. Die immuniteitspinnen moeten er uit (behalve als Salar of Kristof hem heeftquote:Op woensdag 2 maart 2022 13:56 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon iedereen op de nominatielijst zetten zodat wij mogen bepalen wie zaterdag eruit moet dat is veel eerlijker vindt ik.
dat is een feit!!quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:02 schreef Koos1958 het volgende:
tobias is veel minder eerlijk dan kristof is.
Nawel en Kristof mogen straks in de gameroom een pleidooi houden en dan vanavond waarschijnlijk nieuwe nominatiesquote:Op woensdag 2 maart 2022 14:01 schreef Silves het volgende:
Wat is gebeurd? de bel ging en heb het niet meer gevolgd...nieuwe nominaties???
Dat moet hij ook doen, hij krijgt zo de kans om zichzelf te promoten waarom ze niet op hem gaan stemmenquote:Op woensdag 2 maart 2022 13:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Kristof zit alle goede eigenschappen even op te sommen. ZIJN goede eigenschappen.
Jaaa goed planquote:Op woensdag 2 maart 2022 14:04 schreef Ireth het volgende:
Doe maar een bankje met Tobias, Nawel, Grace en Goelijooh![]()
En dan graag 1 blijven, 3 naar huis
zal hij zo kunnen denken?quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:03 schreef humpty het volgende:
Wat zal er nu door Tobias zijn hoofd gaan....die heeft stof om over na te denken
hij zat echt helemaal verkeerd met zijn gedachten
Ja dit kan je niet zomaar naast je neerleggenquote:
Sjees wat een woorden zeg, het zijn gewoon mensen hoor!quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:55 schreef Sofia35 het volgende:
Ik kan die achterbakse klote kop van Tobias niet langer zien. Sorry
Waar heeft hij het geld voor nodig ?quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:06 schreef Koos1958 het volgende:
Tobias heeft de pot met geld heel hard nodig bleek tijdje terug uit een gesprek dus die speelt het spel net zo hard als alle anderen alleen eerst deed hij voorkomen dat hij niet zo was dat het voor hem een levenservaring was.
Surfen in Bali....quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:08 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Waar heeft hij het geld voor nodig ?
dromen waar te maken en er niet teveel en hard voor hoeven werken, maar er zitten er meer met dat ideequote:Op woensdag 2 maart 2022 14:08 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Hadden ze de auto mee.quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:01 schreef humpty het volgende:
Hij heeft wel door dat Tobias Grace gestuurd heeft
heeft verteld dat hij geen geld achter de hand heeft als hij eruit komt.quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:08 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar je weet niet wat hij daar gehoord heeft.....en ook dat vermoed Kristof. Dus houdt die hem ook te vriend.quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:02 schreef Koos1958 het volgende:
tobias is veel minder eerlijk dan kristof is. Ik vind hem op dit moment het minst eerlijkste daar na al dat gesmoes met grace.
hij krijgt geld daar en kan niets uitgeven en als hij een baan zoekt dan moet het lukkenquote:Op woensdag 2 maart 2022 14:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
heeft verteld dat hij geen geld achter de hand heeft als hij eruit komt.
advies van Nousquote:Op woensdag 2 maart 2022 14:15 schreef engine het volgende:
Nawel gaat een presentatie ofzo voorbereiden
Ben benieuwd, doet ze het in haar bh.????quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:15 schreef engine het volgende:
Ja ook Kristoff mag dat doenquote:Op woensdag 2 maart 2022 14:15 schreef engine het volgende:
Als ze maar een kroontje op zetquote:Op woensdag 2 maart 2022 14:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ben benieuwd, doet ze het in haar bh.????
Grace wordt ook steeds smeer stiekem bah.quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:17 schreef Silves het volgende:
Wordt Tijd dat Grace en Tobi er eens op komen te zitten..eens kijken of haar lord haar red..
Ja ik vergeet haar woorden nooit in afl 1....wie mij in de weg zit, moet wieberen..quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Grace wordt ook steeds smeer stiekem bah.
Begrijp niet waarom ze zich schoon moet praten....quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:19 schreef humpty het volgende:
Grace is haarzelf aan het schoonpraten tegen Julio
Gehaaide tante is het
Die hebben geen klik..De rest heeft ze gezegd, I got your back..Girl power met Nawel, en black stays in tha house..quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Begrijp niet waarom ze zich schoon moet praten....
Dat doet Nouchine toch ook niet die op Grace gestemd heeft.
Picture this: Kristof gaat uitgebreid de loftrompet over zichzelf steken. Dat hij zo sociaal, sympathiek en empathisch is en dat hij toch vooral moet blijven.quote:
Ik als kijker naar de actieve speler..quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Picture this: Kristof gaat uitgebreid de loftrompet over zichzelf steken. Dat hij zo sociaal, sympathiek en empathisch is en dat hij toch vooral moet blijven.
Naast hem zit Nawel, al 6 keer genomineerd, vleeswond van een backstab-actie nog vers in de rug..
Naar wie zal de sympathie van de gemiddelde kijker uitgaan?
Dat is een doorligplekquote:Op woensdag 2 maart 2022 14:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Picture this: Kristof gaat uitgebreid de loftrompet over zichzelf steken. Dat hij zo sociaal, sympathiek en empathisch is en dat hij toch vooral moet blijven.
Naast hem zit Nawel, al 6 keer genomineerd, vleeswond van een backstab-actie nog vers in de rug..
Kristof moet nog maar een keer onder de busquote:Op woensdag 2 maart 2022 14:23 schreef Rhosyn het volgende:
Waarom zit Grace te fluisteren met Julio.
Wat zegt ze wat anderen/haar medebewoners niet mogen horen.
Ze moet het vooral sober en kort houden, dat steekt mooi af bij de eigenpijperij van Kristof.quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ben benieuwd, doet ze het in haar bh.????
Die hebben geen klik?quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:21 schreef Silves het volgende:
[..]
Die hebben geen klik..De rest heeft ze gezegd, I got your back..Girl power met Nawel, en black stays in tha house..
Gaat over Salar en Kristofquote:Op woensdag 2 maart 2022 14:23 schreef Rhosyn het volgende:
Waarom zit Grace te fluisteren met Julio.
Wat zegt ze wat anderen/haar medebewoners niet mogen horen.
Maakt niet uit, haar botoxvolgelingen redden haar wel. De gemiddelde kijker hoeft niet eens mee te doen.quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee irritant hequote:Op woensdag 2 maart 2022 14:28 schreef Koos1958 het volgende:
Wat zit grace nou te roddelen en over wie. Is echt niet te verstaan.
Als dat je criterium is kan je beter naar de Olympische Spelen kijken en daar je favoriet kiezen.quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:23 schreef Silves het volgende:
[..]
Ik als kijker naar de actieve speler..
Over Kristofquote:Op woensdag 2 maart 2022 14:28 schreef Koos1958 het volgende:
Wat zit grace nou te roddelen en over wie. Is echt niet te verstaan.
Nawel= paralympische spelen-Kris = Olympische Spelenquote:Op woensdag 2 maart 2022 14:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als dat je criterium is kan je beter naar de Olympische Spelen kijken en daar je favoriet kiezen.
Ik durf dat niet te doenquote:Op woensdag 2 maart 2022 14:31 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Met de volume master extentie op 300% met koptelefoon gaat het nog net.
Dit heb ik meegekregen, ze zeiden alleen dat Tobi soms vreemd reageerd als het niet gaat zoals hij wil..Tobi en kritiek is no noquote:Op woensdag 2 maart 2022 14:31 schreef Koos1958 het volgende:
gaat over wat ze gezien hebben dat tobias het zo low vond wat kristof en salar zeiden. Dat hij niet op julio kon stemmen en dat hij niets had afgesproken. Hij doet het doorlopen afspreken met anderen tobias.
En daar is Salar veel slimmer in....valt vaker op als Kristof ergens op in wil gaan en Salar niet, hij op de achtergrond blijft met antwoorden....zo ja zou kunnen , ik weet het niet....ooo aaaa....quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:31 schreef Koos1958 het volgende:
gaat over wat ze gezien hebben dat tobias het zo low vond wat kristof en salar zeiden. Dat hij niet op julio kon stemmen en dat hij niets had afgesproken. Hij doet het doorlopen afspreken met anderen tobias.
ik begrijp niet zo goed waarom grace nu zo besproken word voor het zelfde geld heeft ze echt wel gelijk over kristroff ik vind hem echt niet een betrouwbare kop hebben hoor en hij is ook wel sneaky genoeg om echt vals te spelenquote:Op woensdag 2 maart 2022 14:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Begrijp niet waarom ze zich schoon moet praten....
Dat doet Nouchine toch ook niet die op Grace gestemd heeft.
DE OS zijn i.i.g. al voorbij en hebben bijzonder weinig gouden medailles opgeleverd, dus mooi voorteken!quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:32 schreef Silves het volgende:
[..]
Nawel= paralympische spelen-Kris = Olympische Spelen
En dat is ook zo fout, want waar heeft Julio op gestemd.....Kristof en Tobias.quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:33 schreef Tamaartje het volgende:
Grace tegen Julio de enige die ik naast Tobias vertrouw ben jij
Ja die knalt er helemaal uit.quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:34 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Daarom vind ik die Beyond big brother heel vervelend.
Ik snap dat ook nietquote:Op woensdag 2 maart 2022 14:37 schreef ammartje het volgende:
[..]
Ja die knalt er helemaal uit.
‐‐---------------
Snap niet dat Tobias en Grace niet op Julio stemmen, er zal toch een Nederlander uit moeten
tobias heeft op julio en nawel gestemd. Alleen grace op kristof en nawelquote:Op woensdag 2 maart 2022 14:37 schreef ammartje het volgende:
[..]
Ja die knalt er helemaal uit.
‐‐---------------
Snap niet dat Tobias en Grace niet op Julio stemmen, er zal toch een Nederlander uit moeten
Er is meer gezegd maar kan er niet goed een verhaal van maken, heel warrig....quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:33 schreef Silves het volgende:
[..]
Dit heb ik meegekregen, ze zeiden alleen dat Tobi soms vreemd reageerd als het niet gaat zoals hij wil..Tobi en kritiek is no no
Maakt me geen moer uit als de tokkie wint..beter als een heimelijke Tobi of Grace, die al denken dat ze de finale winnen..quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
DE OS zijn i.i.g. al voorbij en hebben bijzonder weinig gouden medailles opgeleverd, dus mooi voorteken!
omdat ze weet dat ze beide van hem winnenquote:Op woensdag 2 maart 2022 14:33 schreef Tamaartje het volgende:
Grace tegen Julio de enige die ik naast Tobias vertrouw ben jij
Ja maar Kris op advies ( lees lichte dwang) van Tobias. Die had Nawel met 2 vingers in haar neus weg kunnen spelenquote:Op woensdag 2 maart 2022 14:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
tobias heeft op julio en nawel gestemd. Alleen grace op kristof en nawel
Cutequote:
quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
DE OS zijn i.i.g. al voorbij en hebben bijzonder weinig gouden medailles opgeleverd, dus mooi voorteken!
Daar twijfel ik zo over. Hij kan zo hartelijk over komen maar die kleine oogjes en dat slangetongetje. Ik ga er vooralsnog vanuit dat hij zegt wat hij voelt voor Tobias.quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:35 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik begrijp niet zo goed waarom grace nu zo besproken word voor het zelfde geld heeft ze echt wel gelijk over kristroff ik vind hem echt niet een betrouwbare kop hebben hoor en hij is ook wel sneaky genoeg om echt vals te spelen
Nee, dat is haar kledij om mij te pleasen.quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dit is haar kledij voor haar speech????
Oh, gelukkig.....ook die sokken in die hakken???quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, dat is haar kledij om mij te pleasen.
Die is al sinds haar betreden bezig, toch?quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:47 schreef engine het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de spreekbeurt van Nawel over Nawel
Platte ballerina's waren beter voor de exacte collegegirllook, maar die heeft ze natuurlijk niet bij zich. Ach, ze is al cute als ze een PTT-postzak zou dragen.quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, gelukkig.....ook die sokken in die hakken???
Nou dan heeft julio pech want denk dat salar van de nederlanders het meest populair isquote:Op woensdag 2 maart 2022 14:38 schreef humpty het volgende:
Julio en Grace in de finale
of Julio en Tobias in de finale
maar geen Salar zegt Julio
Staat ze daarop?quote:
Nouja ze rust ook wel eens uit.quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:48 schreef Benny het volgende:
[..]
Die is al sinds haar betreden bezig, toch?
Weinig op P***H** is sexy...quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik vindt dit het tegenovergestelde van sexy......
Kaartjes vlug weg leggen als er iemand binnenkomt zegt ze tegen Nouchine.quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:48 schreef engine het volgende:
Badjas over haar outfit als ze thee gaat halen
Het gaat een hele show wordenquote:Op woensdag 2 maart 2022 14:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kaartjes vlug weg leggen als er iemand binnenkomt zegt ze tegen Nouchine.
hoeveelste keer is dat wel niet...zeker een nominatie waardquote:Op woensdag 2 maart 2022 14:53 schreef engine het volgende:
Nawel loopt weer eens zonder microfoon rond
quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ventiel in haar nek en ze kan zo de pabo in....
Ah, dus we kunnen noteren "streamlock 16.00 uur"quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:51 schreef engine het volgende:
[..]
Het gaat een hele show worden
Denk trouwens dat ze om 16:00 uur die presentaties moeten doen.
Ah beentjes nog even scheren
quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ah, dus we kunnen noteren "streamlock 16.00 uur"
Gekozen waarvoor?quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:04 schreef Tamaartje het volgende:
Nawel zegt ook dat het taktisch is van Kristof dat hij Tobi heeft gekozen en niet Salar
quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:38 schreef humpty het volgende:
Julio en Grace in de finale
of Julio en Tobias in de finale
maar geen Salar zegt Julio
Ik gok dat Salar ze verslaat met 2 vingers in zijn neus...quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:05 schreef Rhosyn het volgende:
Ik vertrouw Kristof ook niet erg.
Hij is wel met Salar nu maar met Tobias is hij vanaf dag 1.
Samen met Dimi en wat vrouwen naar hun keuze wilden ze naar de laatste 6.
Tobias noemden hunzelf the innercircle.
Ik denk dat als het er op aan komt Tobias en Kristof voor elkaar kiezen en tegen Salar.
Om het te hebben over dat pleidooi, ze mochten 1 iemand kiezen. Kristof koos Tobias en Nawel Nouchinequote:
quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:07 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Om het te hebben over dat pleidooi, ze mochten 1 iemand kiezen. Kristof koos Tobias en Nawel Nouchine
quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik gok dat Salar ze verslaat met 2 vingers in zijn neus...
Keep your friends close and your enemies closerquote:Op woensdag 2 maart 2022 15:04 schreef Tamaartje het volgende:
Nawel zegt ook dat het taktisch is van Kristof dat hij Tobi heeft gekozen en niet Salar
Vind je, ze moet een pleidooi houden en gaat een kindertoneelstukje houden??quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:43 schreef engine het volgende:
Lief hoe Nouch en Nawel bezig zijn met de speech.
Vind ik ook stomquote:Op woensdag 2 maart 2022 15:13 schreef Rhosyn het volgende:
Gr
[..]
Grace loopt al dagen met een kroontje op die ragebol.
Voor de bewoners en voor de kijkers.quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:14 schreef Rhosyn het volgende:
Is dat pleidooi, een presentatie noemen ze het zelf, voor de bewoners of voor ons?
Zal vast wel achter een streamlock komen. Die hebben we toch al ruim 2 uur niet gehad tenslotte...quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:14 schreef Rhosyn het volgende:
Is dat pleidooi, een presentatie noemen ze het zelf, voor de bewoners of voor ons?
Mssn die dunne beentjes maar eens wat meer trainen, vallen die immens grote voeten wat minder opquote:Op woensdag 2 maart 2022 15:15 schreef Silves het volgende:
Tobi maar iedereen verleiden door hout te hakken..het iel ventje die de hamer met 2 handen moet vasthouden, anders kiep hij om..
Was geen kleintjequote:Op woensdag 2 maart 2022 15:15 schreef Tamaartje het volgende:
Gatverdamme weeeer dat geboer van Nouchine![]()
![]()
Hoor liever Noes boeren, dan Grace of Julio pratenquote:Op woensdag 2 maart 2022 15:16 schreef Benny het volgende:
[..]
Was geen kleintje
En niemand reageert er meer op
En maar steeds zijn enkel de schuld geven , als hij verliest..quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mssn die dunne beentjes maar eens wat meer trainen, vallen die immens grote voeten wat minder op
hoe weet je datquote:Op woensdag 2 maart 2022 15:17 schreef engine het volgende:
Er zijn attributen en er komt interactie met de fans
Grote voeten?quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mssn die dunne beentjes maar eens wat meer trainen, vallen die immens grote voeten wat minder op
quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:17 schreef Tamaartje het volgende:
Nawel gaat vragen aan mede bewoners wat ze leuk aan haar vinden?![]()
Zo noemen ze de kaartjes (ook wel bewijsstukken)quote:
dat ze een grote maat sokken hebenquote:Op woensdag 2 maart 2022 15:20 schreef ammartje het volgende:
[..]
Wat zeggen ze ook van mannen met grote voeten
quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:22 schreef Gerrie_55 het volgende:
Mijn god ze is nogal wat van plan ze kan beter haar bed meenemen en zeggen dit ben ikke
Julio die aan de klets is, is voor mij ook een favoriet zapmomentquote:Op woensdag 2 maart 2022 15:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hoor liever Noes boeren, dan Grace of Julio praten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |