abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203905021
En de aanbieders hebben alle cursussen gezet op ¤ 1000,-
Logisch 😉

Werkgevers hebben toch ook dergelijke trajecten. Of hoeft dat dan niet meer van het budget?
pi_203905080
Het bericht dat je wilde plaatsen:
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2022 08:54 schreef Lucky_Strike het volgende: Dus. Mijn ieniemienie kwestie leverde al zo veel woede en een gevoel gewantrouwd te worden op. Hoe moet dat dan voelen als het echt om levensbepalende dingen gaat?
Ik wil je daar best eens wat meer over vertellen maar ik denk niet dat het je levensgeluk positief zal beïnvloeden.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  woensdag 2 maart 2022 @ 11:38:27 #3
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203905167
Vandaag moeten de biedingen binnen zijn voor ons huis.
Nu al wat binnen, 1 met een onwijs leuk verhaaltje O+
Maar er zit iemand anders ruim 20.000 boven, vind het nu helemaal zielig voor die met het verhaaltje ;(
_O-
pi_203905192
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 11:38 schreef gcjoel het volgende:
Maar er zit iemand anders ruim 20.000 boven, vind het nu helemaal zielig voor die met het verhaaltje ;(
_O-
Wel heel leuk om het eens aan die kant mee te maken. :D
  woensdag 2 maart 2022 @ 11:43:11 #5
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203905213
quote:
14s.gif Op woensdag 2 maart 2022 11:40 schreef Myraela het volgende:

[..]
Wel heel leuk om het eens aan die kant mee te maken. :D
Ja echt hoor. Je ziet ook dat mensen met een verhaaltje over het algemeen minder (kunnen) bieden en meer voorbehouden hebben.
De hoogste is nu zonder voorbehouden en alles, dus ja dat maakt de keus makkelijk.
pi_203905223
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2022 11:31 schreef Vanyel het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Ik wil je daar best eens wat meer over vertellen maar ik denk niet dat het je levensgeluk positief zal beïnvloeden.
Doe maar niet. Het kleine beetje dat ik me voor kan stellen is al zowat groter dan ik aan kan.
Spoilers!
pi_203906358
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 11:43 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ja echt hoor. Je ziet ook dat mensen met een verhaaltje over het algemeen minder (kunnen) bieden en meer voorbehouden hebben.
De hoogste is nu zonder voorbehouden en alles, dus ja dat maakt de keus makkelijk.
Had Kreator niet ook gelijk een heel mooi bod? Dat werd toen niks.

Kiezen voor iemand zonder voorbehoud van financiering vind ik trouwens onverstandig, maar meestal gaat het goed natuurlijk. Alleen weet ik hoeveel gedoe je kan hebben met een verkoop die niet lukt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_203906435
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 11:44 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Doe maar niet. Het kleine beetje dat ik me voor kan stellen is al zowat groter dan ik aan kan.
Ik maakte eens bezwaar tegen het storten van drieduizend gulden, waarvan de soos ten onrechte beweerde dat ik er recht op had. Dat was een nuttige les.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_203906481
Ik heb een keer bezwaar aangetekend tegen een examenuitslag van een van de vakken in mijn rechtenstudie. Dat werd afgewezen door de docent. Toen heb ik dat opgespeeld tot een hoorzitting en toen stelde de 5 knappe koppen van de examencommissie me alsnog in het gelijk.
Was mooi ding. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_203906522
quote:
3s.gif Op woensdag 2 maart 2022 06:43 schreef sigme het volgende:
Kijk, dit is dus wat de overheid doet met
Asielzoekers
Aardbeefslachtoffers
Toeslagouders
Docenten
Etc
Etc
Etc

En elke keer als je in de krant leest dat er iets moois geregeld is voor mensen in de penarie, denk dan even terug aan je STAP-ervaring. Want dat is de praktijk van de uitvoering van de mooie regeling.
Ooooh, maar ik heb al ruimschoots ervaring met aanvragen pgb en wlz en zo :+ Dáár ging ook heel veel frustratie in zitten :') Dit verbaast me niets. Ik was aangenaam verrast geweest als het soepel zou zijn gegaan.

(nog steeds overigens, want het nieuwe mijnpgb portaal werkt waardeloos)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_203906707
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 13:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ooooh, maar ik heb al ruimschoots ervaring met aanvragen pgb en wlz en zo :+ Dáár ging ook heel veel frustratie in zitten :') Dit verbaast me niets. Ik was aangenaam verrast geweest als het soepel zou zijn gegaan.

(nog steeds overigens, want het nieuwe mijnpgb portaal werkt waardeloos)
Maar je krijgt wel wat er nodig is zonder elke keer door het stof te hoeven, waarna het alsnog maar de vraag is of de goden je die dag genegen zijn?
Goed begin ^O^
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_203906764
Dit vond ik ook zo verschrikkelijk. Iedere drie jaar moeten aantonen dat je chronisch ziek bent en overwegen om minder te werken zodat je tijd hebt om, naast je ziekte, alle formulieren in te vullen.

https://www.thebestsocial.media/nl/chronisch-zieke-naomi/
We have far more in common than that which devides us..
pi_203906798
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 11:38 schreef gcjoel het volgende:
_O-
Nou zeg! Harteloos heur :{w

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_203906813
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 13:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Dit vond ik ook zo verschrikkelijk. Iedere drie jaar moeten aantonen dat je chronisch ziek bent en overwegen om minder te werken zodat je tijd hebt om, naast je ziekte, alle formulieren in te vullen.

https://www.thebestsocial.media/nl/chronisch-zieke-naomi/
Bizar he?

Mijn oogarts vertelde over een patiënt met het syndroom van Down. Elke drie jaar moest die patiënt (of de vertegenwoordiger) aantonen dat ze dat syndroom nog steeds had |:(

Gat in de markt wel, als je dat extra chromosoom na de geboorte kunt weghalen *O*
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_203906831
Hele ochtend op schermpjes zitten loeren in een teams sessie.
Nieuw systeem werkt, maar er moeten nog wat dingen worden aangepast om te voorkomen dat gebruikers gillend wegrennen. Ze hebben nog 2 weken :+
pi_203906867
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2022 13:57 schreef Cat-astrophe het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zit ook nog zoveel onderscheid in wel of niet gunnen. Een starter of een investeerder zijn uiterste, dan zou ik misschien wel een grens hebben. Maar voor de rest denk ik dat ik de verhaaltjes toch al snel naast me neer zou leggen en gewoon naar het bod en de voorwaarden zou kijken. Geld is best welkom voor het nieuwe huis.
pi_203907058
Er is hier iets mis met de planning van het legen van de afvalcontainers. Ze zijn vanochtend al 2x geweest en nu weer _O-
pi_203907072
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2022 13:50 schreef Vanyel het volgende:

Maar je krijgt wel wat er nodig is zonder elke keer door het stof te hoeven, waarna het alsnog maar de vraag is of de goden je die dag genegen zijn?
Goed begin ^O^
Bij de aanvraag voor wlz en pgb moet je wel aardig door het stof hoor :7 En het voelt ook ietsje willekeurig. Een oud medewerkster van mijn moeder probeert het nu ook voor haar moeder, maar botst constant op muren van onwil en problemen.

Ik heb nu vooral problemen met de ict kant van het geheel :+ Voor de rest is het goed geregeld.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_203907100
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2022 13:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
Bizar he?

Mijn oogarts vertelde over een patiënt met het syndroom van Down. Elke drie jaar moest die patiënt (of de vertegenwoordiger) aantonen dat ze dat syndroom nog steeds had |:(

Gat in de markt wel, als je dat extra chromosoom na de geboorte kunt weghalen *O*
_O-

Mijn moeder (die haar eigen billen niet kan afvegen en hulp heeft bij het eten en drinken) moest ook twee keer op komen draven bij het uwv voor een keuring om te kijken of ze nog kon werken :+ En voor elke aanvraag die je doet komt er weer iemand kijken of je wel gehandicapt genoeg bent. Vaak sturen ze medisch personeel, één keer een arts. Het mag wat kosten!
  Moderator woensdag 2 maart 2022 @ 14:27:31 #20
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_203907147
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:52 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Waarom moet ik blij zijn dat ik een onterechte boete niet hoef te betalen?
Ja met zo'n opstelling maak je het jezelf ook wel lastig vind ik :@

Boete moeten betalen is kut. Als je dat niet hoeft, is dat grote blij.

Kijk als je het echt leuk vind om het voor te laten komen en zo kun je daar energie in steken om je in je gelijk te stellen. Als je dat niet leuk vindt, gewoon blij zijn dat je minder geld hebt moeten uitgeven *O*
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 2 maart 2022 @ 14:27:36 #21
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203907149
quote:
7s.gif Op woensdag 2 maart 2022 13:24 schreef sigme het volgende:

[..]
Had Kreator niet ook gelijk een heel mooi bod? Dat werd toen niks.

Kiezen voor iemand zonder voorbehoud van financiering vind ik trouwens onverstandig, maar meestal gaat het goed natuurlijk. Alleen weet ik hoeveel gedoe je kan hebben met een verkoop die niet lukt.
Ja ik heb het ook al eens gehad.
We hebben uiteindelijk 3 biedingen, 1 zonder voorbehoud.

Ik ken je verhaal van Fok dus weet dat het niet zonder risico is, maar die kans is wel echt veel kleiner dan een afhaker. We hebben namelijk nog een hoger bod, maar dus met voorbehoud financiering, dat vind ik veel risicovoller, want een financiering krijg je sowieso niet voor dat bedrag.
  woensdag 2 maart 2022 @ 14:29:11 #22
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203907164
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2022 13:57 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

SPOILER
Ja :D

Maar die andere heeft ook een stukje, alleen spreekt die minder tot het gevoel. _O-
Zijn ook gewoon 2 jonge mensen die nu huren en graag willen kopen, dus helemaal prima.
pi_203907174
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 14:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]
_O-

Mijn moeder (die haar eigen billen niet kan afvegen en hulp heeft bij het eten en drinken) moest ook twee keer op komen draven bij het uwv voor een keuring om te kijken of ze nog kon werken :+ En voor elke aanvraag die je doet komt er weer iemand kijken of je wel gehandicapt genoeg bent. Vaak sturen ze medisch personeel, één keer een arts. Het mag wat kosten!
Lerend vermogen is er blijkbaar ook niet. Oud collega stond aan alle kanten krom van de reuma, kon ook nauwelijks lopen. Kreeg te horen dat ze bij een kwekerij kon werken, daar hadden ze kussentjes, dan was het niet zo hard voor haar knieen (ze zou op de koude grond zaailingen moeten verpotten geloof ik). Dit was ruim 30 jaar geleden. Uitkering opgezegd, zelf een opleiding betaald en als secretaresse gaan werken (waar ze voor was opgeleid was lichamelijk ook te zwaar)
pi_203907212
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 14:27 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ja ik heb het ook al eens gehad.
We hebben uiteindelijk 3 biedingen, 1 zonder voorbehoud.

Ik ken je verhaal van Fok dus weet dat het niet zonder risico is, maar die kans is wel echt veel kleiner dan een afhaker. We hebben namelijk nog een hoger bod, maar dus met voorbehoud financiering, dat vind ik veel risicovoller, want een financiering krijg je sowieso niet voor dat bedrag.
Is die kans echt zoveel kleiner, of bluffen de mensen gewoon harder? Ik zou zelf nooit zonder voorbehoud bieden, ookal weet ik wat we kunnen (over)bieden en zoek ik de grenzen niet op. Dus ik zou er, denk ik, ook wat minder waarde aan hechten dat mensen nog wel met voorbehoud bieden.
  woensdag 2 maart 2022 @ 14:36:32 #25
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203907254
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 14:33 schreef Myraela het volgende:

[..]
Is die kans echt zoveel kleiner, of bluffen de mensen gewoon harder? Ik zou zelf nooit zonder voorbehoud bieden, ookal weet ik wat we kunnen (over)bieden en zoek ik de grenzen niet op. Dus ik zou er, denk ik, ook wat minder waarde aan hechten dat mensen nog wel met voorbehoud bieden.
Je kan heel makkelijk een afwijzing van de bank krijgen, dus je kan vrij makkelijk gebruik maken van het voorbehoud. Hoewel misschien niet veel mensen dat weten.
Voorbehoud bouwkundige keuring vind ik dan weer niet spannend, hadden ze zo mogen doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')