Ik wil je daar best eens wat meer over vertellen maar ik denk niet dat het je levensgeluk positief zal beïnvloeden.quote:Op woensdag 2 maart 2022 08:54 schreef Lucky_Strike het volgende: Dus. Mijn ieniemienie kwestie leverde al zo veel woede en een gevoel gewantrouwd te worden op. Hoe moet dat dan voelen als het echt om levensbepalende dingen gaat?
Wel heel leuk om het eens aan die kant mee te maken.quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:38 schreef gcjoel het volgende:
Vandaag moeten de biedingen binnen zijn voor ons huis.
Nu al wat binnen, 1 met een onwijs leuk verhaaltje![]()
Maar er zit iemand anders ruim 20.000 boven, vind het nu helemaal zielig voor die met het verhaaltje
Ja echt hoor. Je ziet ook dat mensen met een verhaaltje over het algemeen minder (kunnen) bieden en meer voorbehouden hebben.quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wel heel leuk om het eens aan die kant mee te maken.
Doe maar niet. Het kleine beetje dat ik me voor kan stellen is al zowat groter dan ik aan kan.quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:31 schreef Vanyel het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Ik wil je daar best eens wat meer over vertellen maar ik denk niet dat het je levensgeluk positief zal beïnvloeden.
Had Kreator niet ook gelijk een heel mooi bod? Dat werd toen niks.quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja echt hoor. Je ziet ook dat mensen met een verhaaltje over het algemeen minder (kunnen) bieden en meer voorbehouden hebben.
De hoogste is nu zonder voorbehouden en alles, dus ja dat maakt de keus makkelijk.
Ik maakte eens bezwaar tegen het storten van drieduizend gulden, waarvan de soos ten onrechte beweerde dat ik er recht op had. Dat was een nuttige les.quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Doe maar niet. Het kleine beetje dat ik me voor kan stellen is al zowat groter dan ik aan kan.
Ooooh, maar ik heb al ruimschoots ervaring met aanvragen pgb en wlz en zoquote:Op woensdag 2 maart 2022 06:43 schreef sigme het volgende:
Kijk, dit is dus wat de overheid doet met
Asielzoekers
Aardbeefslachtoffers
Toeslagouders
Docenten
Etc
Etc
Etc
En elke keer als je in de krant leest dat er iets moois geregeld is voor mensen in de penarie, denk dan even terug aan je STAP-ervaring. Want dat is de praktijk van de uitvoering van de mooie regeling.
Maar je krijgt wel wat er nodig is zonder elke keer door het stof te hoeven, waarna het alsnog maar de vraag is of de goden je die dag genegen zijn?quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ooooh, maar ik heb al ruimschoots ervaring met aanvragen pgb en wlz en zoDáár ging ook heel veel frustratie in zitten
Dit verbaast me niets. Ik was aangenaam verrast geweest als het soepel zou zijn gegaan.
(nog steeds overigens, want het nieuwe mijnpgb portaal werkt waardeloos)
Nou zeg! Harteloos heurquote:Op woensdag 2 maart 2022 11:38 schreef gcjoel het volgende:
Vandaag moeten de biedingen binnen zijn voor ons huis.
Nu al wat binnen, 1 met een onwijs leuk verhaaltje![]()
Maar er zit iemand anders ruim 20.000 boven, vind het nu helemaal zielig voor die met het verhaaltje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Bizar he?quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Dit vond ik ook zo verschrikkelijk. Iedere drie jaar moeten aantonen dat je chronisch ziek bent en overwegen om minder te werken zodat je tijd hebt om, naast je ziekte, alle formulieren in te vullen.
https://www.thebestsocial.media/nl/chronisch-zieke-naomi/
quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
Nou zeg! Harteloos heur
Er zit ook nog zoveel onderscheid in wel of niet gunnen. Een starter of een investeerder zijn uiterste, dan zou ik misschien wel een grens hebben. Maar voor de rest denk ik dat ik de verhaaltjes toch al snel naast me neer zou leggen en gewoon naar het bod en de voorwaarden zou kijken. Geld is best welkom voor het nieuwe huis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij de aanvraag voor wlz en pgb moet je wel aardig door het stof hoorquote:Op woensdag 2 maart 2022 13:50 schreef Vanyel het volgende:
Maar je krijgt wel wat er nodig is zonder elke keer door het stof te hoeven, waarna het alsnog maar de vraag is of de goden je die dag genegen zijn?
Goed begin
quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
Bizar he?
Mijn oogarts vertelde over een patiënt met het syndroom van Down. Elke drie jaar moest die patiënt (of de vertegenwoordiger) aantonen dat ze dat syndroom nog steeds had![]()
Gat in de markt wel, als je dat extra chromosoom na de geboorte kunt weghalen
Ja met zo'n opstelling maak je het jezelf ook wel lastig vind ikquote:Op woensdag 2 maart 2022 10:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Waarom moet ik blij zijn dat ik een onterechte boete niet hoef te betalen?
Ja ik heb het ook al eens gehad.quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Had Kreator niet ook gelijk een heel mooi bod? Dat werd toen niks.
Kiezen voor iemand zonder voorbehoud van financiering vind ik trouwens onverstandig, maar meestal gaat het goed natuurlijk. Alleen weet ik hoeveel gedoe je kan hebben met een verkoop die niet lukt.
quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nou zeg! Harteloos heur
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar die andere heeft ook een stukje, alleen spreekt die minder tot het gevoel.
Zijn ook gewoon 2 jonge mensen die nu huren en graag willen kopen, dus helemaal prima.
Lerend vermogen is er blijkbaar ook niet. Oud collega stond aan alle kanten krom van de reuma, kon ook nauwelijks lopen. Kreeg te horen dat ze bij een kwekerij kon werken, daar hadden ze kussentjes, dan was het niet zo hard voor haar knieen (ze zou op de koude grond zaailingen moeten verpotten geloof ik). Dit was ruim 30 jaar geleden. Uitkering opgezegd, zelf een opleiding betaald en als secretaresse gaan werken (waar ze voor was opgeleid was lichamelijk ook te zwaar)quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn moeder (die haar eigen billen niet kan afvegen en hulp heeft bij het eten en drinken) moest ook twee keer op komen draven bij het uwv voor een keuring om te kijken of ze nog kon werkenEn voor elke aanvraag die je doet komt er weer iemand kijken of je wel gehandicapt genoeg bent. Vaak sturen ze medisch personeel, één keer een arts. Het mag wat kosten!
Is die kans echt zoveel kleiner, of bluffen de mensen gewoon harder? Ik zou zelf nooit zonder voorbehoud bieden, ookal weet ik wat we kunnen (over)bieden en zoek ik de grenzen niet op. Dus ik zou er, denk ik, ook wat minder waarde aan hechten dat mensen nog wel met voorbehoud bieden.quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja ik heb het ook al eens gehad.
We hebben uiteindelijk 3 biedingen, 1 zonder voorbehoud.
Ik ken je verhaal van Fok dus weet dat het niet zonder risico is, maar die kans is wel echt veel kleiner dan een afhaker. We hebben namelijk nog een hoger bod, maar dus met voorbehoud financiering, dat vind ik veel risicovoller, want een financiering krijg je sowieso niet voor dat bedrag.
Je kan heel makkelijk een afwijzing van de bank krijgen, dus je kan vrij makkelijk gebruik maken van het voorbehoud. Hoewel misschien niet veel mensen dat weten.quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is die kans echt zoveel kleiner, of bluffen de mensen gewoon harder? Ik zou zelf nooit zonder voorbehoud bieden, ookal weet ik wat we kunnen (over)bieden en zoek ik de grenzen niet op. Dus ik zou er, denk ik, ook wat minder waarde aan hechten dat mensen nog wel met voorbehoud bieden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |