SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Tobi die trekt dat nietquote:Op woensdag 2 maart 2022 09:40 schreef juul. het volgende:
Ik hoop zo dat er via een spel, een genomineerde bij komt, liefst Tobias of Grace
To zal wel weer bezig zijn met zeurenquote:Op woensdag 2 maart 2022 09:40 schreef greysbones het volgende:
Waarop slaat deze TT op de bewoners???
quote:Op woensdag 2 maart 2022 09:42 schreef engine het volgende:
[..]
To zal wel weer bezig zijn met zeuren
ja er zitten een paar backstabbers aan tafelquote:
Worden lange weken voor zequote:Op woensdag 2 maart 2022 09:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja er zitten een paar backstabbers aan tafel
dan krijg je dat
quote:Op woensdag 2 maart 2022 09:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja, net of het de finale-dag is. Vanavond gaat het licht uit en de deur op slot
Ja, heeft ze ook gezegd dat waarom....of dringt dat niet tot haar door. Dat Julio geen kans maakt en Nawel altijd terug komt.quote:Op woensdag 2 maart 2022 09:50 schreef Rhosyn het volgende:
Nawel zit er toch wel mee dat Grace haar genomineerd heeft.
Grace leek met haar meer te hebben dan met Julio.
Het is natuurlijk ook een lulverhaal. Ik wist dat jij sterker bent dan Kristofquote:Op woensdag 2 maart 2022 09:50 schreef Rhosyn het volgende:
die gaat ontploffenquote:Op woensdag 2 maart 2022 09:51 schreef humpty het volgende:
Nominatie van Grace is hard aangekomen bij Nawel
En Grace kan die ermee leven dat Nawel op Tobias gestemd heeft samen met Julio....Oh wacht hebben dat waarschijnlijk nog niet gezegdquote:Op woensdag 2 maart 2022 09:51 schreef humpty het volgende:
Nominatie van Grace is hard aangekomen bij Nawel
Maxima en Beatrix spoelen toch ook hun eigen glazen niet om?quote:Op woensdag 2 maart 2022 09:53 schreef humpty het volgende:
Nouch wil jij mijn glas even afspoelen voor een beetje melk ?
Slachtofferrol ligt Nawel goed
kan ik me heel goed voorstellen. Het is ook een kut nominatie van Grace en helemaal met dat kut verhaal erbij dat ze weet dat Nawel sterker is dan Kristoffquote:Op woensdag 2 maart 2022 09:50 schreef Rhosyn het volgende:
Ze heef zich vergist.
Na zoveel keer terug te komen. En ze wilde graag de strijd aangaan met Kristof.....kom maar op zei ze.quote:Op woensdag 2 maart 2022 09:52 schreef engine het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook een lulverhaal. Ik wist dat jij sterker bent dan Kristof
Nou hoe weet ze dat dan?
Nah, smoesjes van Grace. Grace voelt zich verbonden met Julio door hun huidskleur. Ze hebben verder helemaal niks. Ik zie Grace zelden bij Julio.quote:Op woensdag 2 maart 2022 09:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, heeft ze ook gezegd dat waarom....of dringt dat niet tot haar door. Dat Julio geen kans maakt en Nawel altijd terug komt.
quote:Op woensdag 2 maart 2022 09:56 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik hoop dat Nawel een keer flink gaat ontploffen richting Grace
quote:Op woensdag 2 maart 2022 09:56 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik hoop dat Nawel een keer flink gaat ontploffen richting Grace
quote:Op woensdag 2 maart 2022 09:56 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nah, smoesjes van Grace. Grace voelt zich verbonden met Julio door hun huidskleur. Ze hebben verder helemaal niks. Ik zie Grace zelden bij Julio.
Het gaat niet om "terug komen" en sterk zijn maar om het gekwetste gevoel van genomineerd zijn.
Als je alle weken op rij op de bank zit, ga je je behoorlijk ongewenst voelen binnen een groep. Als je dan ook nog eens een mes in je rug krijgt van iemand waar je een goede band mee denkt te hebben, kan ik me wel voorstellen dat je niet de polonaise loopt.quote:Op woensdag 2 maart 2022 09:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Nawel is wel een beetje gekwetst
Het is een spelletje he Nawel.
het is dat Salar haar er elke keer op aanspreektquote:Op woensdag 2 maart 2022 10:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Nouchine wil het afwassen NIET ontvluchten
Yeah right geloof je het zelf nouchine
ben geen nawel fanquote:Op woensdag 2 maart 2022 10:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als je alle weken op rij op de bank zit, ga je je behoorlijk ongewenst voelen binnen een groep. Als je dan ook nog eens een mes in je rug krijgt van iemand waar je een goede band mee te hebben, kan ik me wel voorstellen dat je niet de polonaise loopt.
Ze moeten ook eens naar zichzelf kijken......hoe ze zelf stemmen.quote:Op woensdag 2 maart 2022 10:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben geen nawel fan
maar snap haar in deze helemaal
grace is gewoon een backstabber
Snap haar gevoel wel, maar waarom direct weer dat gekonkel achter iemands rug.quote:Op woensdag 2 maart 2022 10:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als je alle weken op rij op de bank zit, ga je je behoorlijk ongewenst voelen binnen een groep. Als je dan ook nog eens een mes in je rug krijgt van iemand waar je een goede band mee denkt te hebben, kan ik me wel voorstellen dat je niet de polonaise loopt.
En Nouche op Grace.quote:Op woensdag 2 maart 2022 09:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
En Grace kan die ermee leven dat Nawel op Tobias gestemd heeft samen met Julio....Oh wacht hebben dat waarschijnlijk nog niet gezegd
Niet helemaal duidelijk bij mij.quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2022 10:06 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Niet helemaal duidelijk bij mij.
Hij had over dingen wordt altijd opgeblazen en groter gemaakt.
Kristof zegt van niet en Tobias weer van wel.
Ze laten het erbij voor nu
Tobias duidelijk nog gepikeerd
Iets met omkleden oid
Hij heeft gelijk. Hij doet elke morgen het ontbijt. Heeft gisteren gekookt.quote:
Het ging over het afwassen, dat iedereen na het eten van de tafel vluchtquote:Op woensdag 2 maart 2022 10:06 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Iets met omkleden oid
Dan moet hij dat tegen die mensen zeggenquote:Op woensdag 2 maart 2022 10:08 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk. Hij doet elke morgen het ontbijt. Heeft gisteren gekookt.
Luie donders lopen van tafel en doen geen donder.
Ach, laat ik sowieso een paar namen kunnen noemen.quote:Op woensdag 2 maart 2022 10:08 schreef juul. het volgende:
[..]
Het ging over het afwassen, dat iedereen na het eten van de tafel vlucht
De ware aard van Tobias komt steeds meer naar boven, er is een verschil tussen iets zeggen en zeggen
voor mij nietquote:Op woensdag 2 maart 2022 10:08 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
moeite waard om terug te kijken??
Ja. Of ook weg lopen. Afwas laten staan.quote:Op woensdag 2 maart 2022 10:09 schreef humpty het volgende:
[..]
Dan moet hij dat tegen die mensen zeggen
quote:Op woensdag 2 maart 2022 10:11 schreef greysbones het volgende:
man man man wat een dramaqueen
moppersmurf
hij is dus boos dat bepaalde mensen weglopen
en dat krijgt kristof voor zijn voeten
![]()
![]()
ja echtquote:
dat is weer een Julio verzinselquote:Op woensdag 2 maart 2022 10:12 schreef humpty het volgende:
Challenge alleen voor de twee genomineerden zegt Julio
Jezelf vrijspelen en dat je dan iemand mag nomineren zegt hij maar ik kan niets zeggen
Hoezo kan hij niks zeggen...weet hij meer dan
Zou wel een leuke twist zijn, maar BB kennende kunnen ze dat niet bedenkenquote:Op woensdag 2 maart 2022 10:12 schreef humpty het volgende:
Jezelf vrijspelen en dat je dan iemand mag nomineren zegt hij maar ik kan niets zeggen
Kan niks zeggen maar doe het toch maar.....quote:Op woensdag 2 maart 2022 10:12 schreef humpty het volgende:
Of zijn maatje, als je het bij iemand kwijt moet doe je dat bij diegene.quote:Op woensdag 2 maart 2022 10:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja echt
zo'n boze kleuter die zijn zin niet krijgt en dan de eerste de beste die hij tegenkomt de volle laag geeft
Gisteren in de uitzending lieten ze ook iets zien over een ei wat gebakken moest worden of al gebakken was, Het leek of er iets vreselijks tegen hem was gedaan, zo liep hij erbij, kwaad naar buiten, en een heel strak gezicht.quote:Op woensdag 2 maart 2022 10:06 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Iets met omkleden oid
afreageren op iemand is nooit okquote:Op woensdag 2 maart 2022 10:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Of zijn maatje, als je het bij iemand kwijt moet doe je dat bij diegene.
Dan moet hij ze daar gewoon op aanspreken.quote:Op woensdag 2 maart 2022 10:08 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk. Hij doet elke morgen het ontbijt. Heeft gisteren gekookt.
Luie donders lopen van tafel en doen geen donder.
Ja heb het live gezien, leek wel of dat er een knopje omging omdat hij het niet meer begreep.quote:Op woensdag 2 maart 2022 10:15 schreef Verida het volgende:
[..]
Gisteren in de uitzending lieten ze ook iets zien over een ei wat gebakken moest worden of al gebakken was, Het leek of er iets vreselijks tegen hem was gedaan, zo liep hij erbij, kwaad naar buiten, en een heel strak gezicht.
Die verliet zichzelf nog wel een keertje, het is echt een tikkende bom
En hij weet donders goed dat de keuken veel in beeld wordt gebracht.quote:Op woensdag 2 maart 2022 10:10 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja. Of ook weg lopen. Afwas laten staan.
Je komt ze overal tegen. Mensen die alles naar zich toe trekken. En na een tijdje klagen dat zij altijd alles alleen moeten doen.
quote:Op woensdag 2 maart 2022 10:17 schreef Rhosyn het volgende:
Kristoff noemt indirect BB een fucker![]()
Het ging over de thee. Dat die bijna op is en dat je niet weet wanneer die Fuckers hun weer thee of koffie gunnen.
Tobias heeft een theezakje bij zijn bed en gebruikt die steeds weer?
quote:Op woensdag 2 maart 2022 10:17 schreef Rhosyn het volgende:
Kristoff noemt indirect BB een fucker![]()
Het ging over de thee. Dat die bijna op is en dat je niet weet wanneer die Fuckers hun weer thee of koffie gunnen.
Tobias heeft een theezakje bij zijn bed en gebruikt die steeds weer?
En wat sociaal ook weer van Tobias. Lekker een theezakje voor jezelf bewaren en dan slinks gebruiken in plaats van een keer een lekkere pot thee zetten voor iedereen.quote:Op woensdag 2 maart 2022 10:18 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
thee in de slaapkamer bewaren
dat vind ik echt viezzzzzzz
dan moet hij mensen aansprekenquote:Op woensdag 2 maart 2022 10:19 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ze weten dat er een challenge komt.
Mannen maken snel ontbijt. Zitten aan tafel.
Vrouwen gaan maskertjes op doen. Komen niet eten.
Vervolgens gaan ze van tafel linea recta de slaapkamer in.
Alleen Grace wou helpen.
Dat irriteert.
Snap het helemaal.
Was van de thee van gisteren op de slaapkamer. Hij had het bewaard om weer te gebruiken.quote:Op woensdag 2 maart 2022 10:19 schreef Verida het volgende:
[..]
En wat sociaal ook weer van Tobias. Lekker een theezakje voor jezelf bewaren en dan slinks gebruiken in plaats van een keer een lekkere pot thee zetten voor iedereen.
Heb je het helemaal gevolgd en mee gekregen....Nawel was aan het bakken en had iedereen gevraagd hoe die zijn ei wilde hebben. Maar die werd naar de dagboekkamer geroepen. Tobias wilde wel inspringen en Nawel vertelde welk ei voor wie was......Zodra de geur bij de bewoners kwamen stonden ze onder zijn handen het eten weg te graaien Terwijl de een zonder broodje wilde de ander stuk dooier of heel of twee broodjes. En iedereen wist het beter wat voor wie was....quote:Op woensdag 2 maart 2022 10:15 schreef Verida het volgende:
[..]
Gisteren in de uitzending lieten ze ook iets zien over een ei wat gebakken moest worden of al gebakken was, Het leek of er iets vreselijks tegen hem was gedaan, zo liep hij erbij, kwaad naar buiten, en een heel strak gezicht.
Die verliet zichzelf nog wel een keertje, het is echt een tikkende bom
Haha ja hij is echt achterdochtig nuquote:
dat dusquote:Op woensdag 2 maart 2022 10:22 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Was van de thee van gisteren op de slaapkamer. Hij had het bewaard om weer te gebruiken.
Zie TT!!!!
En dat gebeurt ook nooit....quote:Op woensdag 2 maart 2022 10:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
afreageren op iemand is nooit ok
maar ieder zijn eigen zienswijze
Precies dit.quote:Op woensdag 2 maart 2022 10:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb je het helemaal gevolgd en mee gekregen....Nawel was aan het bakken en had iedereen gevraagd hoe die zijn ei wilde hebben. Maar die werd naar de dagboekkamer geroepen. Tobias wilde wel inspringen en Nawel vertelde welk ei voor wie was......Zodra de geur bij de bewoners kwamen stonden ze onder zijn handen het eten weg te graaien Terwijl de een zonder broodje wilde de ander stuk dooier of heel of twee broodjes. En iedereen wist het beter wat voor wie was....
Had ook zeker mijn handen ervan afgetrokken en gezegd jullie zoeken het maar uit.
BB stuurt totaal nietquote:Op woensdag 2 maart 2022 10:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Bewoners
Het is dag 62 in het BB huis
Jullie zijn stuk voor stuk bijzondere bewoners
Jullie delen vanaf dag 1 lief en leed
terwijl het een keihard spel is
Spel van vandaag is samenwerken
Communiceren en vooral goed luisteren
3 teams
Salar Nouchine voorraadkamer
Nawel Kristof mini mall
rest speelt in de tuin
Let op halve dag verder en alles is weer koek en ei.quote:Op woensdag 2 maart 2022 10:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan moet hij mensen aanspreken
ipv van het op te kroppen en vervolgens boos te zijn op Kristof die hem daarin probeert te helpen
Bij Tobias werkt dat inderdaad zoquote:Op woensdag 2 maart 2022 10:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Let op halve dag verder en alles is weer koek en ei.
Juist...quote:Op woensdag 2 maart 2022 10:24 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Precies dit.
Tot slot van het liedje was zijn eigen ei ook weg.
Dan moet er niemand aan dat ei komen want dan is To weer woestquote:Op woensdag 2 maart 2022 10:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Let op halve dag verder en alles is weer koek en ei.
quote:Op woensdag 2 maart 2022 10:26 schreef engine het volgende:
[..]
Dan moet er niemand aan dat ei komen want dan is To weer woest
quote:Op woensdag 2 maart 2022 10:28 schreef spapaars het volgende:
Zie liever een hink-stap-sprong spel.
Heeft Tobias weer iets om over te klagen.
Als de koek maar niet op isquote:Op woensdag 2 maart 2022 10:26 schreef engine het volgende:
[..]
Dan moet er niemand aan dat ei komen want dan is To weer woest
Die duurt veel te langquote:Op woensdag 2 maart 2022 10:29 schreef humpty het volgende:
Grace zou wel een compilatie willen zien van hoe vaak Nouch en Nawel een zendercheck krijgen
Dat deed hij uit alle macht....had al gezegd af blijven totdat ik klaar ben....maar nee 6man om je heen die denken te weten dat die ene van hun is die daar ligt.quote:Op woensdag 2 maart 2022 10:28 schreef Rhosyn het volgende:
Tobias moet leren mensen meteen aan te spreken.
Dus als mensen van tafel lopen ze terugroepen.
Als ze eten onder zijn handen vandaan trekken ze zeggen blijf daar van af.
etc etc
ben ik het zomaar met je eensquote:Op woensdag 2 maart 2022 10:27 schreef Sofia35 het volgende:
Ik hoop dat team van Tobias dus Tobi, grace en Julio genomineerd worden. Grace is een slang
quote:Op woensdag 2 maart 2022 10:31 schreef Verida het volgende:
En toch vraag ik me af of de TT voor de bewoners is bedoeld of voor de users.
Niet zo vreemd. Zoiets moois móet je wel aanschouwen.quote:
als iemand iets rustig kan uitleggen is het kristofquote:Op woensdag 2 maart 2022 10:33 schreef humpty het volgende:
Gaat moeilijk worden voor Kristoff en Nawel
Nawel kan niet luisteren en snapt nooit iets
ze moeten het haar altijd een paar keer uitleggen
Ik heb er wel vertrouwen in, Kristoff is met zijn achtergrond van leraar denk ik heel goed in staat om iets uit te leggen en om te motiveren.quote:Op woensdag 2 maart 2022 10:33 schreef humpty het volgende:
Gaat moeilijk worden voor Kristoff en Nawel
Nawel kan niet luisteren en snapt nooit iets
ze moeten het haar altijd een paar keer uitleggen
Ja dat is dan wel weer zo...hopen dat ze het snaptquote:Op woensdag 2 maart 2022 10:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
als iemand iets rustig kan uitleggen is het kristof
quote:Op woensdag 2 maart 2022 10:36 schreef Rhosyn het volgende:
SL.
Ik ga wat anders doen.
Ik ga niet zitten staren naar een oog of dom filmpje.
quote:Op woensdag 2 maart 2022 10:38 schreef greysbones het volgende:
ik ga er ook vandoor
we zien straks wel wie het geld heeft gepakt![]()
(nee zal wel niet, is het het spel niet naar)
quote:Op woensdag 2 maart 2022 10:39 schreef Verida het volgende:
Ik ga hier ook niet zitten staren naar dat domme filmpje.
behoorlijk ja 100x t zelfdequote:Op woensdag 2 maart 2022 11:10 schreef Benny het volgende:
Ik mis de oude streamlock. Dat getetter telkens wordt je ook wel aardig zat
Helemaal met je eensquote:Op woensdag 2 maart 2022 11:48 schreef tiki het volgende:
De laatste paar dagen heb ik maar heel weinig gekeken, lees hier wel zo veel mogelijk mee om toch niets te missen, maar ik merk dat ik dat eigenlijk helemaal niet hoef te doen.
Er is namelijk totaal niks meer aan, zeker niet met al die streamlocks.
En nu Kristof is genomineerd zakt de kijklust mij nog meer in de schoenen.
Bah, bah bah, Weer Julio er niet uit verdorie, ik erger me zo enorm aan die zemelende krabpaal....![]()
En dan nu al duidelijk dat Nouchine naar de finale gaat?
Niet leuk dat dit in deze fase van het spel al vast staat....![]()
En verder vind ik Nouchine ook een verschrikkelijk mens. Niet alleen smerig met haar gescheet en geboer in mensen hun gezicht, maar ook nog eens zo sneaky als maar kan met haar geroddel, gesnaai en toverkol ogen.
Ik vrees dat ze nog goede kans maakt om te winnen ook.
Als Kristof eruit moet deze zaterdag stop ik met het kijken naar BB denk ik dan maar......./
Dan heeft het stemmen totaal geen nut.....het is leuk bedacht....dan hadden ze het gelijk door een spel moeten laten bepalen.....quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:50 schreef C.A.I het volgende:
wie deze challenge wint mag iemand anders van de nominatie afhalen
en een ander persoon voor deze in de plek zetten
zou een leuke twist zijn
dan mogen van mij nu eens grace en of tobi aan de beurt zijn
maar zal in dit geval dan wel een NL worden
mochten ze deze twist doen aangezien de nominaties nog niet bekend zijn gemaakt en alles immers kan
Je kan moeilijk blijven Cossen over een SL het is echt triest gesteld nu al meer dan 1 uur alleen die BBBquote:Op woensdag 2 maart 2022 11:35 schreef C.A.I het volgende:
je verneemt gewoon de frustraties van de BB fokkers in dit dieptrieste productiejaar van deze BB wie dit bedacht heeft met al die SL mag zichzelf 10x voor deslaan en dan doe ik daar 100 bovenop namens jullie
kan me niet indenken dat deze frustraties er inmiddels niet zijn gezien de weinig reacties nog hiero
Moeten stoppen met pinnen uit te delen, in deze fase is het gewoon belachelijk, zo wordt het wel heel makkelijk om die gene eruit te krijgen..er mag dus niet meer gestemd worden op een belg als ik het goed begrijp?quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan heeft het stemmen totaal geen nut.....het is leuk bedacht....dan hadden ze het gelijk door een spel moeten laten bepalen.....
Wat mij dwars zit waarom er tegen Nouchine en Salar gezeg is heb je er wel aan gedacht dat de pin invloed kan hebben op de beslissingen die er gemaakt worden.
Volgens mij hebben beide geen idee wat daar mee bedoelt wordt.
helemaal met je eens Tikiquote:Op woensdag 2 maart 2022 11:48 schreef tiki het volgende:
De laatste paar dagen heb ik maar heel weinig gekeken, lees hier wel zo veel mogelijk mee om toch niets te missen, maar ik merk dat ik dat eigenlijk helemaal niet hoef te doen.
Er is namelijk totaal niks meer aan, zeker niet met al die streamlocks.
En nu Kristof is genomineerd zakt de kijklust mij nog meer in de schoenen.
Bah, bah bah, Weer Julio er niet uit verdorie, ik erger me zo enorm aan die zemelende krabpaal....![]()
En dan nu al duidelijk dat Nouchine naar de finale gaat?
Niet leuk dat dit in deze fase van het spel al vast staat....![]()
En verder vind ik Nouchine ook een verschrikkelijk mens. Niet alleen smerig met haar gescheet en geboer in mensen hun gezicht, maar ook nog eens zo sneaky als maar kan met haar geroddel, gesnaai en toverkol ogen.
Ik vrees dat ze nog goede kans maakt om te winnen ook.
Als Kristof eruit moet deze zaterdag stop ik met het kijken naar BB denk ik dan maar......./
En op tv zie je er nog geen 10 minuten van terug van wat zich meer dan een uur achter een SL plaats vindt.quote:
Voor het eerst eens....quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:00 schreef Silves het volgende:
[..]
Moeten stoppen met pinnen uit te delen, in deze fase is het gewoon belachelijk, zo wordt het wel heel makkelijk om die gene eruit te krijgen..er mag dus niet meer gestemd worden op een belg als ik het goed begrijp?
De enige die dan salar steunt met stemmen is Nous, Julio gaat dus nooit meer stemmen op Grace, sneaky toch?quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
helemaal met je eens Tiki
en ik weet ook nog niet wat ik doe mocht Kristof eruit gaan
BB 2022 de grootste faal van het jaarquote:Op woensdag 2 maart 2022 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En op tv zie je er nog geen 10 minuten van terug van wat zich meer dan een uur achter een SL plaats vindt.
ik zie Julio Grace wel onder de bus gooien voor Nawelquote:Op woensdag 2 maart 2022 12:06 schreef Silves het volgende:
[..]
De enige die dan salar steunt met stemmen is Nous, Julio gaat dus nooit meer stemmen op Grace, sneaky toch?
Ik ook, vooral als hij daar zoals nu baat bij heeft om als Nederlander over te blijven.quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie Julio Grace wel onder de bus gooien voor Nawel
quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:11 schreef greysbones het volgende:
misschien spelen ze wel een finale spel![]()
![]()
Morgen de laatste uitzendingquote:Op woensdag 2 maart 2022 12:11 schreef greysbones het volgende:
misschien spelen ze wel een finale spel![]()
![]()
kan makkelijk als je maar een goed draaiboek hebtquote:Op woensdag 2 maart 2022 12:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Denk ook dat 100 dagen oid te lang is
60 max
Precies ditquote:Op woensdag 2 maart 2022 12:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan makkelijk als je maar een goed draaiboek hebt
en laten ze dat nu weeeeer niet hebben
ik weiger die te kijkenquote:Op woensdag 2 maart 2022 12:16 schreef Kinga het volgende:
Hoe je een concept om zeep helpt met streamlocks... ja je dwingt de mensen de zielige tv uitzendingen te kijken hiermee. schitterend hoor.
quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:18 schreef Sofia35 het volgende:
Aflevering van gister nog steeds niet online op Videoland
Ik kijk hem nu terug via ziggo go... wel drama dat ik die reclames niet kan overslaan...quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:18 schreef Sofia35 het volgende:
Kan dat alleen als je ziggo hebt ?quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:20 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik kijk hem nu terug via ziggo go... wel drama dat ik die reclames niet kan overslaan...
Ik heb hem terug gekeken via uitzending gemist. Nadeel is dan dat je reclame tussen door hebt die je niet door kan spoelen.quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:18 schreef Sofia35 het volgende:
Oh bedankt voor de tip. Dacht alleen op Videolandquote:Op woensdag 2 maart 2022 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb hem terug gekeken via uitzending gemist. Nadeel is dan dat je reclame tussen door hebt die je niet door kan spoelen.
quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:30 schreef rinardo het volgende:
Beste kijkbuisers, vanwege groot succes afgelopen weken, doen we iets spectaculairs dit jaar. De live finale uitzending bevat 55 minuten behind big brother en 5 minuten live winaar bekend maken. Om het nog spannender te maken , maken we niet bekend wanneer de live 5 minuten zijn.
Juist!quote:
en zij zegt U ook proficiatquote:Op woensdag 2 maart 2022 12:36 schreef engine het volgende:
Kristof feliciteert Nawel met het niet genomineerd zijn
quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:32 schreef ledn81 het volgende:
Nouch : "U bent niet meer genomineerd"
Nawel : "Maar voor hoelang...."
en doet Nawel dat ook terug?quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:36 schreef engine het volgende:
Kristof feliciteert Nawel met het niet genomineerd zijn
Salar heeft nog steeds een pin op.quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:38 schreef Sofia35 het volgende:
Salar en nouchine zijn dus ook niet meer veilig
Ja ook terug. Allebei niet meer genomineerd.quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:39 schreef Verida het volgende:
[..]
[..]
en doet Nawel dat ook terug?
Is Kristoff ook niet meer genomineerd?
Daar hebben ze het niet over....alleen Nawel.....quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:39 schreef Verida het volgende:
[..]
[..]
en doet Nawel dat ook terug?
Is Kristoff ook niet meer genomineerd?
Kristoff ookquote:Op woensdag 2 maart 2022 12:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar hebben ze het niet over....alleen Nawel.....
Jawel die hebben de pin nogquote:Op woensdag 2 maart 2022 12:38 schreef Sofia35 het volgende:
Sow Peter haalt even uit.quote:
En er wordt ook naar hem uitgehaaldquote:
Waarom niet, hij geeft slechts zijn mening over een bewoner. Hebben andere ex-bewoners ook gedaan, sterker nog dat werd zelfs vaak aan ze gevraagd tijden het exitgesprek in de studioquote:Op woensdag 2 maart 2022 12:43 schreef Jockari het volgende:
Oei, mag Peter dit zeggen volgens de richtlijnen van BB ?
[..]
Even kijkenquote:
Via twitter ja, kansloze gast, en als ze elkaar weer zien gaan zeggen dat hij het anders bedoeldequote:
Daar speculeren ze over maar ze weten het nietquote:Op woensdag 2 maart 2022 12:46 schreef humpty het volgende:
Begrijp nu dat er nog een challenge komt waar ze een pin kunnen verdienen
Haha, echt he? Zo voorspelbaar, al weken…quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:39 schreef zodeju het volgende:
Dus Nawel......wordt de winnaar......wat een fantastische BB.....zo ongelofelijk spannend.
Koekje van eigen deeg en zulks...quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:48 schreef engine het volgende:
To is bang dat Kristof hem zwaar onder de bus gaat gooien
Net zoals net Salar en Nouche deden en nog wel meer zullen gaan doenquote:Op woensdag 2 maart 2022 12:48 schreef Koos1958 het volgende:
tobias nu weer op grace aan in het insmoezen dat hij de sjaak kan zijn.
Wie weet wil Dago er wel tussen liggenquote:Op woensdag 2 maart 2022 12:46 schreef Sestra666 het volgende:
Lekker tegen Salar aanliggen, wat zou Dago daarvan vinden eigenlijk
Tobias is juist degene die andere onder de bus gooit. Smiespelen met grace om haar een richting in de sturen. Wat valt hij toch gigantisch tegen zeg. Die gun ik het op dit moment het minste van allemaal om te winnenquote:Op woensdag 2 maart 2022 12:48 schreef engine het volgende:
To is bang dat Kristof hem zwaar onder de bus gaat gooien
Ze hebben hun pin nog steeds om.....quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:38 schreef Sofia35 het volgende:
ze zijn (bijna) allemaal camera geilquote:Op woensdag 2 maart 2022 12:50 schreef humpty het volgende:
En Julio en Nawel weten weer heel goed dat de camera op hun gericht staat
Salar mag van mij winnenquote:Op woensdag 2 maart 2022 12:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Tobias is juist degene die andere onder de bus gooit. Smiespelen met grace om haar een richting in de sturen. Wat valt hij toch gigantisch tegen zeg. Die gun ik het op dit moment het minste van allemaal om te winnen
Krabber Julioquote:Op woensdag 2 maart 2022 12:52 schreef Ireth het volgende:
Toch wel fijn dat Goelijooh zo veel weet![]()
()
Salar of Kristof, maakt mij niet eens uit wie van de twee...quote:
Kristof, Tobias en Grace ook (zeggen ze).quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:53 schreef Koos1958 het volgende:
julio en nawel blijven op dezelfde stemmen die ze eerder hebben gedaan.
Kristof of Salar, en ik ben nu zo ver dat ik zelfs wel Nawel wil laten winnen.quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Salar of Kristof, maakt mij niet eens uit wie van de twee...
ja he wat is die anders dan de eerste paar weken. Daar is een groot acteur aan verloren gegaan. Pfffquote:Op woensdag 2 maart 2022 12:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Tobias mr. politiek correct is gewoon een vals secreet.
Valt me zwaar tegen![]()
Weet Kristof dat Grace ook op Nawel heeft gestemd?quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:54 schreef engine het volgende:
[..]
Kristof, Tobias en Grace ook (zeggen ze).
Nouch gaat wel anders stemmen zei ze eerder.
Heeft Dago een probleem ???quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wie weet wil Dago er wel tussen liggen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op fb gaat de theorie rond dat ze gisteren een 24 uur heeft aangevraagd en dat de Febo dit nu heeft besloten om te voorkomen dat Pocahontas vertrekt...quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:55 schreef Joyce-43 het volgende:
heeft Nawel nou zo lopen zeiken dat ze het nu voor elkaar heeft dat de nominaties over gaan
kijk der nu eens blij wezen dan de graftak
Vind het ook een rare ontwikkeling, zo heeft stemmen toch geen enkele zin.quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:51 schreef Sofia35 het volgende:
Kijk die zure kop van Grace. Ze baalt dat haar vrienden nawel en kristoff vrijgesteld zijn?
quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Op fb gaat de theorie rond dat ze gisteren een 24 uur heeft aangevraagd en dat de Febo dit nu heeft besloten om te voorkomen dat Pocahontas vertrekt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |