SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Maar ik moet er eerlijk gezegd wel lachend om huilen, als ik zie hoe het hele concept vernacheld is.quote:
Een link naar haar instagram staat in dat bericht.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 22:01 schreef GayGuy het volgende:
https://www.showbizz24.be(...)iple-sclerose-133779 arme Lisa Luwel, als dit waar is, is dat slecht nieuws😢
Oh, had ik oveerheen gelzen. Heftig, ditquote:Op dinsdag 1 maart 2022 22:02 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Een link naar haar instagram staat in dat bericht.
Die hebben ze gezien maar er is daarna niks meer mee gebeurd. Ze zijn ook niet meer in de game room geweest dus waarschijnlijk komt daar nog iets mee.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 22:01 schreef ledn81 het volgende:
Lees net op twitter over de confettiekanonnen die vd week in het huis stonden. Daar is idd niks mee gebeurd in het huis toch? Op twitter suggereert iemand dat dit was ivm carnaval maar dat ze dat geannuleerd hebben ivm situatie in Oekraine? Hier iemand iets meegekregen erover vanuit het huis?
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 22:01 schreef GayGuy het volgende:
https://www.showbizz24.be(...)iple-sclerose-133779 arme Lisa Luwel, als dit waar is, is dat slecht nieuws😢
super heftig en super stoer hoe ze het beschrijftquote:Op dinsdag 1 maart 2022 22:03 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Oh, had ik oveerheen gelzen. Heftig, dit
Nee, maar dat zou me niets verbazen.....kan me er heel goed wat bij voorstellen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 22:01 schreef ledn81 het volgende:
Lees net op twitter over de confettiekanonnen die vd week in het huis stonden. Daar is idd niks mee gebeurd in het huis toch? Op twitter suggereert iemand dat dit was ivm carnaval maar dat ze dat geannuleerd hebben ivm situatie in Oekraine? Hier iemand iets meegekregen erover vanuit het huis?
Wellicht tijdens een SL die zijn er afgelopen dagen best veel geweest.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 22:01 schreef ledn81 het volgende:
Inderdaad. Vond haar sowieso al een sterke speler, maar hoe ze dit deelt, is mooi. Weet niet of deze aandoening inmiddels al te genezen is. Benieuwd hoe Sallar hierop zou reageren. Ze woont bij hem in de buurt, en ze kennen elkaarquote:Op dinsdag 1 maart 2022 22:04 schreef just me het volgende:
[..]
super heftig en super stoer hoe ze het beschrijft
Haha mooi gifje weer.quote:
Welk volgend seizoen?🤣🤣🤣quote:Op dinsdag 1 maart 2022 22:07 schreef engine het volgende:
Julio wil volgend jaar een rol spelen in het nieuwe BB seizoen. Hij wil de nieuwe Peter van Levere worden.
Dat is minder nieuws.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 22:01 schreef GayGuy het volgende:
Volgens mij is het nog niet te genezen en zijn er veel variaties binnen het hele MS "gebeuren"quote:Op dinsdag 1 maart 2022 22:09 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Inderdaad. Vond haar sowieso al een sterke speler, maar hoe ze dit deelt, is mooi. Weet niet of deze aandoening inmiddels al te genezen is. Benieuwd hoe Sallar hierop zou reageren. Ze woont bij hem in de buurt, en ze kennen elkaar
Salar woont in Nederland hoor Liese in Belgiequote:Op dinsdag 1 maart 2022 22:09 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Inderdaad. Vond haar sowieso al een sterke speler, maar hoe ze dit deelt, is mooi. Weet niet of deze aandoening inmiddels al te genezen is. Benieuwd hoe Sallar hierop zou reageren. Ze woont bij hem in de buurt, en ze kennen elkaar
Welk BB?quote:
Sercan bedoelde je denk ipv Salarquote:Op dinsdag 1 maart 2022 22:09 schreef GayGuy het volgende:
[..]
BB heeft zojuist ook geŕeageerd op het bericht. Wel netjes van zequote:Op dinsdag 1 maart 2022 22:11 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat is minder nieuws.![]()
Op haar Instagram talloze mensen die haar (goedbedoeld, dat wel natuurlijk) beterschap en spoedig herstel wensen, alsof het een griepje is…
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 22:13 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Salar woont in Nederland hoor Liese in Belgie
Ooh wacht, ben in de war met die andere jongen, die er in week 2 of 3 uit gingquote:Op dinsdag 1 maart 2022 22:13 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Salar woont in Nederland hoor Liese in Belgie
Sercanquote:Op dinsdag 1 maart 2022 22:15 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ooh wacht, ben in de war met die andere jongen, die er in week 2 of 3 uit ging
Bedoel je bigbrothernlbe_2022? Dat is niet het account van BB, dat is: bigbrothernlbequote:Op dinsdag 1 maart 2022 22:14 schreef GayGuy het volgende:
[..]
BB heeft zojuist ook geŕeageerd op het bericht. Wel netjes van ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |