quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Met deze 2?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:57 schreef Rickocum het volgende:
Sluit de ramen en laat de dampende zwarte schaarsessies van start gaan!
Nou nou nouquote:
Kun je die vrouwen niet vragen na half 9 te bellen?quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Kun je die vrouwen niet vragen na half 9 te bellen?
Vrouwen zijn dan ook helemaal niet romantisch.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:02 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Het zijn altijd de vrouwen die geen romantische klik hebben...
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
Dit domme mokkel had precies deze uitstraling maar ik wilde haar een kans geven. Is ze alsnog een domme deugtrut![]()
Man??!!!??!!quote:
Oh je bent er zo eentjequote:
Van Bram Krikkequote:
“Als ik street zou zijn”quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:07 schreef Rickocum het volgende:
Oh wow dat is best complicated en best motivating
TYF OP MET JE TAFFUS ENGELS
Bijna wel als je dit ziet jaquote:
Ik druk mijn kop zo hard in de bank dat ik morgen met mijn eigen reet op mn cringed bek kan zitten.quote:
Komen je langoustines nog van stal?quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Ontdekken
Journey
Non-binary
Straight
Kom er maar in met je gifje @:Poefbank
Je praat voor je beurt.quote:
De pech-generatiequote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
SP life. Protesteren dat je niet voor 300 euro een flinke kamer krijgt. Meid toch.
Een keer zo iemand gedatet.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:13 schreef DKUp het volgende:
Black Lives Matter
Aantrekkelijk als iemand activistisch is
Oftewel recalcitrant kutwijf.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:13 schreef DKUp het volgende:
Black Lives Matter
Aantrekkelijk als iemand activistisch is
Memevis gaat liever rondjes rijden in zijn Maybach-cabrio.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ze was erbij toen Memphis op De Dam stond
Jaaaaaa
Zou ik ook doen als ik hem wasquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:14 schreef DKUp het volgende:
[..]
Memevis gaat liever rondjes rijden in zijn Maybach-cabrio.
Hier is een gifje van.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:14 schreef DKUp het volgende:
[..]
Memevis gaat liever rondjes rijden in zijn Maybach-cabrio.
Krijg je met die overdaad aan Engelse termen tijdens het opnemen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:17 schreef Fosive het volgende:
praten ipv praatten
Erg trieste redactie die niet Nederlands spreekt
Human shields voor als Rusland te dichtbij komtquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:18 schreef Rickocum het volgende:
Gadverdamme wat zijn die nou weer voor ranzige nichten
Dank jequote:
quote:
Haai haaiquote:
Ik zou je gezicht willen zien op dit soort momentenquote:
Lachenquote:Op woensdag 2 maart 2022 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou je gezicht willen zien op dit soort momenten
Hoho niks betaald, alleen bestolen.quote:Op woensdag 2 maart 2022 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoeft @:Caland niet meer te vliegen voor een hoer
Ja DM even door danquote:
Ik denk niet dat ze op de naaimachine iets voor elkaar krijgtquote:Op woensdag 2 maart 2022 19:38 schreef alpeko het volgende:
[..]
Zijn het er niet gewoon twee aan elkaar?
Je hebt het over die negerin hè?quote:Op woensdag 2 maart 2022 19:42 schreef SilverEyes het volgende:
Ik vind Denies trouwens wel heel leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |