Precies, maar het is een dagopname en de revalidatie vind thuis plaats, dus men moet er dagelijks vanverzekerd zijn dat alles geregeld blijft oid, ik begrijp het ook niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Stuk titanium op je heupen is toch tegenwoordig een routine klus ...
Ja ik weet niet hoe snel je weer ter been bent ..quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Precies, maar het is een dagopname en de revalidatie vind thuis plaats, dus men moet er dagelijks vanverzekerd zijn dat alles geregeld blijft oid, ik begrijp het ook niet.
Maar je krijgt elke dag iemand bij jou thuis (wijkverpleegster oid) die de wond controleert en jou raad geeft vwb oefeningen?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Precies, maar het is een dagopname en de revalidatie vind thuis plaats, dus men moet er dagelijks vanverzekerd zijn dat alles geregeld blijft oid, ik begrijp het ook niet.
Ik kom het ziekenhuis niet uit als ik niet ter been ben, of het slecht ter been of perfect ter been is word achterwege gelaten.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik weet niet hoe snel je weer ter been bent ..
Wat moet er gebeuren?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik kom het ziekenhuis niet uit als ik niet ter been ben, of het slecht ter been of perfect ter been is word achterwege gelaten.
Ik krijg thuiszorg voor wassen, aan-/uit kleden en de trombose prikjes, en de fysio komt volgende week sws al twee keer langs.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:56 schreef maily het volgende:
[..]
Maar je krijgt elke dag iemand bij jou thuis (wijkverpleegster oid) die de wond controleert en jou raad geeft vwb oefeningen?
Sterkte!quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maar je moet bv niet tijdelijk in een zorghotel opgenomen worden?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik kom het ziekenhuis niet uit als ik niet ter been ben, of het slecht ter been of perfect ter been is word achterwege gelaten.
Ik woon gelijkvloers(en heb een lift), volgens de consulente werd het dan al behoorlijk lastig om in zo'n zorghotel terecht te komen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:00 schreef maily het volgende:
[..]
Maar je moet bv niet tijdelijk in een zorghotel opgenomen worden?
Hoor net op het nieuws dat er weer meer knie- en heupoperaties uitgevoerd worden
Ok duidelijk..quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zorgt er iemand voor je prakje?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik woon gelijkvloers(en heb een lift), volgens de consulente werd het dan al behoorlijk lastig om in zo'n zorghotel terecht te komen.
Als jij net zo hersteld als ik na mijn heup en armbreuk...quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik woon gelijkvloers(en heb een lift), volgens de consulente werd het dan al behoorlijk lastig om in zo'n zorghotel terecht te komen.
Om eerlijk te zeggen hoop ik dat ik dat zsm zelf kan doen, aangezien pa met allemaal rare kookboeken in de weer gaat en ma zonder zout kookt.quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Om eerlijk te zeggen hoop ik dat ik dat zsm zelf kan doen, aangezien pa met allemaal rare kookboekenin de weer gaat en ma zonder zout kookt.
Precies, als het zomer is dan dartel je al weer door de wei.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik ben al blij dat het na de diagnose op redelijke termijn gaat gebeuren, toen deze in januari gesteld werd hadden ze het over eind maart/half april.
Fijn dat je toch al eerder dan aan de beurt bent.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik ben al blij dat het na de diagnose op redelijke termijn gaat gebeuren, toen deze in januari gesteld werd hadden ze het over eind maart/half april.
Het ligt eraan waar je meeleest…quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |