Boven je eigen tabelletje:quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Volgens Yad Vashem:
https://en.wikipedia.org/(...)om%2051%20countries.
Enkel in Polen zijn er meer Joden gered. Ter vergelijking: in Polen woonden voor 1939 3.000.000 Joden.
Emotioneel... wie is er hier een soeverein land binnengevallen wegens paranoia en paniek, LXIV?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het meest verstandige om te doen nu is Rusland een acceptabele uitweg bieden. Door steeds verder te escaleren en Putin steeds verder het nauw in te drijven ontneem je hem de mogelijkheid tot de-escalatie en dwing je hem naar uitbreiden van de oorlog.
Gelukkig weet ik dat professionele diplomaten dit ook inzien en ik hoop dat hun stem in deze zwaarder weegt dan het al te emotionele gegil van sommige politici.
Leuk dat Roepke nooit aan bronvermelding doet voor al zijn claimsquote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:26 schreef polderturk het volgende:
Oekraïene valt nu ook Russische basis in Rusland aan.
[ twitter ]
Volgens mij kunnen ze meerdere dingen dragen. Er bestaan in ieder geval ook raketten waar ze bijna 250km mee kunnen bereiken, maar volgens mij gebruiken ze vooral redelijk standaard mortieren.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
vraag mij af wat voor raketten eronder hangen?
Deze reactie:quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:26 schreef polderturk het volgende:
[ twitter ]
Dit zijn echte geschiedenisboeken, LXIV, niet de revisionistische meuk die je van het internet haalt.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:27 schreef LXIV het volgende:
[..]
Had die boeken zelf maar gelezen ipv ze aan Damsco te doneren.
Tegenwoordig gebruikt men captagonquote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:18 schreef Sfancta het volgende:
Zullen die gasten ook vol cocaïne zitten om het vol te houden, net als in WO1?
Wat zou een acceptabele deal zijn? In alle gevallen zit er annexatie van een deel van Oekraïne aan vast, dus in alle gevallen zwicht je eigenlijk voor een gek die een ander land binnenvalt.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het meest verstandige om te doen nu is Rusland een acceptabele uitweg bieden. Door steeds verder te escaleren en Putin steeds verder het nauw in te drijven ontneem je hem de mogelijkheid tot de-escalatie en dwing je hem naar uitbreiden van de oorlog.
Gelukkig weet ik dat professionele diplomaten dit ook inzien en ik hoop dat hun stem in deze zwaarder weegt dan het al te emotionele gegil van sommige politici.
Mwah, vooralsnog komen die professionele diplomaten uit Rusland niet echt met iets werkbaars. Over iets als een neutrale status voor Oekraïne valt nog wel prima te praten. Hell, zelfs het erkennen van de Krim als Russisch zou nog wel moeten kunnen (hangt de Oekraïners toch maar als een blok aan het been als ze het weer terug krijgen) maar waar zij tot nu toe mee komen is gewoon een vazalstatus voor Oekraïne, dan kunnen die natuurlijk net zo goed doorvechten.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zou die Duda niet gewoon teruggefloten zijn door de NAVO?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:28 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Godzijdank iemand die het hoofd koel houdt.
Blijven herhalen dit.
toen ik dat 2 dagen gelden zei, werd ik voor gek verklaard hier.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:26 schreef polderturk het volgende:
[ twitter ]
Oekraïne was al wat gebieden kwijt. De facto dan. Zelensky zat ook al wel zo ongeveer op dat punt. Die gebieden behouden betekent dat ze 'n blok aan je been worden.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:29 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Wat zou een acceptabele deal zijn? In alle gevallen zit er annexatie van een deel van Oekraïne aan vast, dus in alle gevallen zwicht je eigenlijk voor een gek die een ander land binnenvalt.
Ik zou niet inzetten op annexatie van een deel van de Oekraine. Ik zou terugtrekking van Rusland in heel Oekraine eisen in ruil voor de belofte dat de Oekraine tot 2035 oid geen NAVO-lid wordt (wellicht wel EU, dat is dan nog onderhandelingsruimte) en dat de rechten van de ethnische Russen in de Donbas gerespecteerd worden door Oekraine, mogelijk inclusief internationale waarnemers om daar op toe te zien.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:29 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Wat zou een acceptabele deal zijn? In alle gevallen zit er annexatie van een deel van Oekraïne aan vast, dus in alle gevallen zwicht je eigenlijk voor een gek die een ander land binnenvalt.
Je zult eerst rusland moeten dwingen om een uitweg te gaan zoeken. Alle druk die je nu uitoefent is daarvoor belangrijk.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dus dan is de compromis dat Poetin gewoon mag houden wat hij tot nu toe ingenomen heeft, als hij maar ophoudt met oorlogvoeren?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Oekraïne was al wat gebieden kwijt. De facto dan. Zelensky zat ook al wel zo ongeveer op dat punt.
Best defence is a good offence natuurlijkquote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:29 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Deze reactie:
Why would Ukrainian force do that?
Attacking Russia should not be in their priority list this will give Russia a legitimate reason to use heavy weapon against Ukraine.
Hmm, wat houdt het voorstel dan exact in?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:29 schreef Tocadisco het volgende:
maar waar zij tot nu toe mee komen is gewoon een vazalstatus voor Oekraïne, dan kunnen die natuurlijk net zo goed doorvechten.
Maar waarom zou het kloppen wat er in die tweet staat?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
toen ik dat 2 dagen gelden zei, werd ik voor gek verklaard hier.
Je moet ze juist de uitweg bieden die voor ons een positieve uitkomst betekent.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:31 schreef Bensel het volgende:
[..]
Je zult eerst rusland moeten dwingen om een uitweg te gaan zoeken. Alle druk die je nu uitoefent is daarvoor belangrijk.
NU nog Draai de BSN " nummer " maar eens om ...... NSB .... we worden allemaal als landverraders gezienquote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:22 schreef thedeedster het volgende:
[..]
En die Nederlandse idioten maakten voor de Duitsers een bijna niet te vervalsen ausweis...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |