Volgens onze vrienden van GeenStijl kun je dat beter op Yandex doen. Russen gebruiken nauwelijks Google Mapsquote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:14 schreef WhateverWhatever het volgende:
OPROEP AAN ALLE FOKKERS! GO, GO, GO!
[..]
Premium
'Geen herhalingsgevaar'.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:14 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Premium
Al mee bezig geweest, nu toch maar ff aan het werk voor mezelf en de baas.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:14 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Premium
Rusland is overigens ook geen natiestaat, als we Baudets redenering mogen volgen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:16 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Werkt beide kanten op natuurlijk.
Hoe zit het dan met ons inlegvelletje?quote:
Purple haze in Vietnam niet te vergetenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:18 schreef Sfancta het volgende:
Zullen die gasten ook vol cocane zitten om het vol te houden, net als in WO1?
Geef Poetin een Europees paspoort op voorwaarde dat hij nooit meer iets met Rusland te maken heeft.quote:
Er zit in ieder geval 1 Russische strijder vol cocane, maar die zit in de Nederlandse tweede kamer.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:18 schreef Sfancta het volgende:
Zullen die gasten ook vol cocane zitten om het vol te houden, net als in WO1?
Ik zie op Yandex helemaal geen reviews?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:18 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Volgens onze vrienden van GeenStijl kun je dat beter op Yandex doen. Russen gebruiken nauwelijks Google Maps
Kremlin marionetten.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:18 schreef grrrrg het volgende:
Misschien off-topic, maar wat is dat Ongehoord Nederland met Thierry Bidet aan het doen?
Mooi om te zien dat de oproep van Anonymous werkt.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:14 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Premium
Heb je een bron die jouw uitspraak kan staven dat we de meeste joden gered zouden hebben? Ik kan dat niet rijmen met 73% slachtoffers, daarmee het hoogste cijfer van west europa.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Feiten zijn dat het Nederlands leger een ongelooflijke weerstand getoond heeft in mei 1940.
Feiten zijn dat op Polen na Nederland de meeste Joden heeft gered.
Feiten zijn dat van grootschalige collaboratie in Nederland nooit sprake is geweest.
Feiten zijn dat NSB en aanverwante partijtjes nooit een breed gedragen meerderheid hebben gehad.
Maar dat ook jij een afkeer van Nederland hebt was al voor deze troebelen duidelijk.
Goed nieuws, hoezeer ik dat konvooi ook compleet opgeblazen wil zien worden.quote:
En die Nederlandse idioten maakten voor de Duitsers een bijna niet te vervalsen ausweis...quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:14 schreef RAVW het volgende:
[..]
het voordeel wat de Duitsers hadden hier in NL .. was dat wij alles vast legde hier in NL
Naam geboorte geloof ect ect ... Dus was voor de Duitsers niet moeilijk om joden op te pakken of laten op pakken
Weet niet wat de voorraden zijn, maar z.s.m. leveren zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:18 schreef polderturk het volgende:
Volgens de Britse ambassadeur onderhandelt Oekraene over de levering van nog meer Bayraktar TB2 drones.
[ twitter ]
Ik heb geen probleem met die conclusie. Dito vwb Belgi en Spanje.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:19 schreef EinarBoe het volgende:
Rusland is overigens ook geen natiestaat, als we Baudets redenering mogen volgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |