Altijd al geweest hoorquote:
Bevrijd? Ik denk dat je bezet bedoelt.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:37 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
We laten ons niet gijzelen door putin, we maken er onze gijzeling van. Omdat we willen laten zien dat Europa ook een piemeltje heeft tegenwoordig, ondanks dat de Russen ons voor 60% bevrijd hebben 80 jaar geleden.
Ik snap dat mensen zo graag stemmen met de onderbuik, maar ik snap niet waarom mensen daadwerkelijk op iets gaan stemmen wat niet eens het punt om te gaan stemmen is. Daarom denk ik dat referenda over belangrijke politieke dingen nooit betrouwbaar is. Het is veel makkelijker een negatieve sfeer te creëren, maakt niet eens uit of die inhoudelijk is. Om die te begrijpen moeten mensen nu eenmaal iets meer moeite doen, maar daarom is tegen 'iets' zijn ook veel makkelijker.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:34 schreef RAVW het volgende:
[..]
IK weet ... heb ook tegen gestemd
maar dat was niet om dat anti oekraiene was ..
Maar meer uit protest stem tegen de hele EU
Ze hadden beter bij het Duitse rijk kunnen blijven zeg je?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hmmmmmm...
Diezelfde Russen die eerst Polen aanvielen, bezetten en de hele legertop afslachtten in de bossen van Katyn? Netjes stil hielden tijdens de Warschau Opstand van 1944... en daarna gewoon 40 jaar communisme kwamen brengen?
Denk niet dat de Polen zitten te wachten op je geschiedenisles. De Hongaren ook niet. Of de Oost-Duitsers. Of de Letten. Of de Litouwers. Of de Esten. Of de Tsjechen. Of de Slowaken. Of de Roemenen. Of de Oekraïners.
Oh ja. Hitler was zo slecht nog niet?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:41 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Bevrijd? Ik denk dat je bezet bedoelt.
Hoeveel kratjes bier heb je al op?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:42 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Oh ja. Hitler was zo slecht nog niet?
Nee, aangezien de Polen, Letten, Esten, Litouwers, Tsjechen, Slowaken, Roemenen en al die andere Oost-Europeanen ook TOEN al een eigen wil hadden (net als nu) en ZELF streden tegen de Duitse bezetter.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ze hadden beter bij het Duitse rijk kunnen blijven zeg je?
De Russen hebben ons voor 0,00% bevrijd, dat komt bijna geheel op het conto van Canadezen en Britten, de Russen waren op dat moment te druk met het verkrachten van alles wat een gat heeft.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:37 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
We laten ons niet gijzelen door putin, we maken er onze gijzeling van. Omdat we willen laten zien dat Europa ook een piemeltje heeft tegenwoordig, ondanks dat de Russen ons voor 60% bevrijd hebben 80 jaar geleden.
Putin is zo slecht nog niet?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:42 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Sommige lui hier hebben echt geen idee van hoe het leven was achter het ijzeren gordijn schijnbaar.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:41 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Bevrijd? Ik denk dat je bezet bedoelt.
Je kunt ook gewoon ja of nee antwoorden.quote:
Nee dat hebben we niet!quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:24 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Man dat hebben we toch. Wat is dit nu?
Elke keer die raketten op Rusland. Steeds iets dichterbij. Man, ik ben oud genoeg om het feest op de muur te snappen.
Heeft Nederland ooit de bommen op zich gericht gehad? Ja vijf dagen…. En ik sta er elk jaar, in Rotterdam, om die shit van toen te herdenken. Ootje en kids met die ouwe kerels.
Rusland heeft al zeventig jaar de raketten op zich gericht gehad, doe eens niet zo naïef.
We maken nu veel fouten, die grote bek van iedereen en van voorzitter van de EU.
Rusland kon en kan het nooit goed doen, das makkelijk verwijten maken. En ja er staat een gek maar pak even een spiegel.
Rusland kan het nooit goed doen, nooit gedaan en dat zullen ze ook nooit kunnen. En wij voeden dat, dat ze minderwaardig zijn, want zo zijn wij. Zelfs Russen met tig miljoen zijn nog niet goed genoeg voor ons.
Niemand is goed genoeg voor ons.
Ben geen troll.
Dat is nog het mooiste, want bij het minste geringste HIER roepen diezelfde types dat we hier communisme en dictatuur hebben.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:43 schreef RegularOrange het volgende:
[..]
Sommige lui hier hebben echt geen idee van hoe het leven was achter het ijzeren gordijn schijnbaar.
Ze hebben gewoon geen idee. Punt.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:43 schreef RegularOrange het volgende:
[..]
Sommige lui hier hebben echt geen idee van hoe het leven was achter het ijzeren gordijn schijnbaar.
Dit is gewoon niet waar.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:37 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Diezelfde Polen die op horseback hun land verdedigden tegen een overmacht aan tanks?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, aangezien de Polen, Letten, Esten, Litouwers, Tsjechen, Slowaken, Roemenen en al die andere Oost-Europeanen ook TOEN al een eigen wil hadden (net als nu) en ZELF streden tegen de Duitse bezetter.
Wat heet. Polen had het vierde grootste leger van de Geallieerden, vocht aan alle fronten, en kende het meest efficiënte thuisleger (Armia Krajowa).
Blijft moeilijk om die mensen uit de Oost als echte mensen te zien.
Vraag het een Pool of Tsjech. Wat die zal zeggen is: het was allebei zwaar klote. Want beide partijen zochten hun vernietiging.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:42 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het schip met 'bond villain' frame is voor vlad allang gevaren.quote:
Que? Daar begon het mee ja?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:37 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Aan de andere kant had Rusland ook gewoon niet de Krim kunnen afpakken, en vervolgens rebellen steunen. Dan was er nu niks aan 't handje
Niet ons land maar Europa he.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
De Russen hebben ons voor 0,00% bevrijd, dat komt bijna geheel op het conto van Canadezen en Britten, de Russen waren op dat moment te druk met het verkrachten van alles wat een gat heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |