abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 maart 2022 @ 00:34:26 #176
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_203887430
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 00:30 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Kom op zeg, trap niet in die shit. En hou voor en na de inval ff op een rijtje..
IK weet ... heb ook tegen gestemd
maar dat was niet om dat anti oekraiene was ..
Maar meer uit protest stem tegen de hele EU
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  dinsdag 1 maart 2022 @ 00:34:45 #177
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_203887432
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 00:33 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
... PRECIES, ze hadden de boel niet op orde en waren dus helemaal niet op weg om lid te worden.

:') :') :')
En nu zet ursula de deur ineens open. Why?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 1 maart 2022 @ 00:34:47 #178
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203887433
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 00:32 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Over onze mannen? Serieus… als ik het hier de afgelopen 24 uur los zie gaan, kan ik niks anders concluderen dat ik elke vrouw snap die niet eens een relatie wil maar gewoon gaan voor anoniem zaad uit Denemarken om hun eigen kids op te voeden.

De ene pik nog groter dan de andere hier, de een nog meer verstand van raketten dan de ander.

Nou nou, eindconclusie, blijf maar lekker bij mama wonen.
neem even een pilletje, katoot.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 1 maart 2022 @ 00:34:47 #179
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_203887434
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 00:28 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Oekraïne wilden we helemaal niet bij de EU hebben. Maar nu kan het allemaal maar.

Dat is toch expansie of wat?
Het jammer is dat sommige mensen beginnen over "Ja maar de EU/VS doen ook stoute dingen". Dat zou NU helemaal geen onderdeel v/d discussie moeten zijn :N.

Focus zou nu moeten liggen op Oekraïne zoveel mogelijk steunen.

En op een zelfde manier is het ook echt super spijtig dat mensen als von der Leyden nu beginnen over Oekraïne bij de EU. Echt heel jammer :N

De discussie over Oekraïne wel/niet bij de NAVO of EU zouden we moeten hebben wanneer het gevaar is gestopt. Zelfde als focus op vergelijkingen met foute dingen die EU en/of VS hebben gedaan in het verleden.

Enige wat we niet zouden moeten doen is ons laten gijzelen door Putin, want dan is 't hek v/d dam.
Krekker is de bom!
pi_203887436
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 00:32 schreef EttovanBelgie het volgende:

Je 'punten' zijn verder standaard BNW-geïnspireerde bagger.
Ja, machtspolitiek erkennen staat gelijk aan BNW these days. In de kleuterwereld van de Nederlander die geopolitiek tracht te duiden.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_203887441
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 00:34 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Wat is dit nu voor een kul argument? Ik woon toch eenmaal niet in zo'n gebied? Of moeten we de hoorn van Afrika ook maar bij de EU nemen dan?
Maar vind je het zelf ook niet lichtelijk hypocriet dat je wel Poetin een invloedssfeer wil geven maar zelf niet bereid bent om de negatieve consequenties daarvan te dragen?
pi_203887443
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 00:32 schreef Tocadisco het volgende:
Mag ik je even herinneren aan het jaar 2014 toen deze hele ellende begonnen was met een associatieakkoord van Oekraïne met de EU (dus zo'n economisch pakket om het welvarend te maken) wat Rusland absoluut niet wilde?
Ah, die van het inlegvelletje? Je kan zelf niet bedenken waarom Rusland dat geen tof akkoord vondt?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  dinsdag 1 maart 2022 @ 00:35:44 #183
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203887445
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 00:34 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
En nu zet ursula de deur ineens open. Why?
... wat denk je, Inslag?

Wat zou je denken...

Serieus..

Hoe zou dat ineens zo komen?

:')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_203887446
quote:

[..]
Over onze mannen? Serieus… als ik het hier de afgelopen 24 uur los zie gaan, kan ik niks anders concluderen dat ik elke vrouw snap die niet eens een relatie wil maar gewoon gaan voor anoniem zaad uit Denemarken om hun eigen kids op te voeden.

De ene pik nog groter dan de andere hier, de een nog meer verstand van raketten dan de ander.

19.5 x 6 cm schoon aan de haak hier mocht je het willen weten

wat ben je toch aan het zeiken de hele avond, pakt de wijn niet goed?
  dinsdag 1 maart 2022 @ 00:36:02 #185
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203887447
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 00:34 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Amen. En regelmatig graag
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 1 maart 2022 @ 00:36:25 #186
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203887450
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 00:34 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Ja, machtspolitiek erkennen staat gelijk aan BNW these days. In de kleuterwereld van de Nederlander die geopolitiek tracht te duiden.
Kleuterwereld... fantaseer anders nog wat over duistere batcaves en sigarenrokende generaals die onze ondergang al dan niet in aanwezigheid van het Beest zelve aan het plotten zijn.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 1 maart 2022 @ 00:36:56 #187
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203887456
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 00:35 schreef Sfancta het volgende:

[..]
19.5 x 6 cm schoon aan de haak hier mocht je het willen weten

wat ben je toch aan het zeiken de hele avond, pakt de wijn niet goed?
Ik ging bijna off topic :P :D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 1 maart 2022 @ 00:37:39 #188
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_203887466
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 00:34 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Het jammer is dat sommige mensen beginnen over "Ja maar de EU/VS doen ook stoute dingen", zou dat nu helemaal geen onderdeel v/d discussie moeten zijn :N.

Focus zou nu moeten liggen op Oekraïne zoveel mogelijk steunen.

En op een zelfde manier is het ook echt super spijtig dat mensen als von der Leyden nu beginnen over Oekraïne bij de EU. Echt heel jammer :N

De discussie over Oekraïne wel/niet bij de NAVO of EU zouden we moeten hebben wanneer het gevaar is gestopt. Zelfde als focus op vergelijkingen met foute dingen die EU en/of VS hebben gedaan in het verleden.

Enige wat we niet zouden moeten doen is ons laten gijzelen door Putin, want dan is 't hek v/d dam.
We laten ons niet gijzelen door putin, we maken er onze gijzeling van. Omdat we willen laten zien dat Europa ook een piemeltje heeft tegenwoordig, ondanks dat de Russen ons voor 60% bevrijd hebben 80 jaar geleden.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_203887467
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 00:35 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Ah, die van het inlegvelletje? Je kan zelf niet bedenken waarom Rusland dat geen tof akkoord vondt?
Oh ik kan me best wel een goede reden bedenken hoor: Het zou voor zijn regime desastreus zijn als Oekraïne wel succesvol zou worden en Rusland niet. En in plaats van dan maar eens te kijken of ie zelf zijn hypercorrupte uitermate krakkemikkige samenleving kon fiksen heeft ie maar besloten dat ie Oekraïne zo arm en onstabiel mogelijk gaat houden.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 00:37:51 #190
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203887469
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 00:30 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
We hadden jaren geleden ook gewoon op het bod van Rusland kunnen ingaan en Oekraïne met een economisch pakket welvarend kunnen maken. Maar nee, we wilde Oekraïne liever inlijven. Voor hun soevereiniteit natuurlijk.
Aan de andere kant had Rusland ook gewoon niet de Krim kunnen afpakken, en vervolgens rebellen steunen. Dan was er nu niks aan 't handje
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  dinsdag 1 maart 2022 @ 00:38:20 #191
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203887471
quote:

[..]

Vrouwen die niet weten dat ik de grootste heb :')

:7
pi_203887474
twitter

Ik dacht dat spul nooit over datum kon gaan. Maar het geeft wel weer aan hoe goed het allemaal georganiseerd is daarzo.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 00:38:41 #193
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_203887475
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 00:35 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Maar vind je het zelf ook niet lichtelijk hypocriet dat je wel Poetin een invloedssfeer wil geven maar zelf niet bereid bent om de negatieve consequenties daarvan te dragen?
Nee dat vind ik niet.

Je kunt je er bij neerleggen dat niet alles binnen je cirkel van invloed ligt. Deze oorlog in een oord binnen de oude ussr bijvoorbeeld.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 00:38:50 #194
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_203887477
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 00:34 schreef RAVW het volgende:

[..]
IK weet ... heb ook tegen gestemd
maar dat was niet om dat anti oekraiene was ..
Maar meer uit protest stem tegen de hele EU
Ik had ook tegen gestemd. Omdat dat land zo corrupt als de pest is.
Slecht idee om ze bij de EU toe te voegen. Er moeten daar eerst intern een hoop dingen veranderen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 00:39:11 #195
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_203887480
quote:

[..]

Waarom ben jij zo giftig joh?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 00:39:12 #196
269692 Divje
brr brr patapim
pi_203887481
wtf is dit voor kinderspeeltuin geworden
oh ah toma toma vem vem vem vem
  dinsdag 1 maart 2022 @ 00:39:17 #197
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_203887482
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 00:35 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
... wat denk je, Inslag?

Wat zou je denken...

Serieus..

Hoe zou dat ineens zo komen?

:')
Omdat we ons problemen op hals willen halen ofzo?
pi_203887485
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 00:37 schreef Tocadisco het volgende:
Oh ik kan me best wel een goede reden bedenken hoor: Het zou voor zijn regime desastreus zijn als Oekraïne wel succesvol zou worden en Rusland niet. En in plaats van dan maar eens te kijken of ie zelf zijn hypercorrupte uitermate krakkemikkige samenleving kon fiksen heeft ie maar besloten dat ie Oekraïne zo arm en onstabiel mogelijk gaat houden.
Dat is dus helemaal niet vanzelfsprekend waar. De beste oplossing voor beide kanten zou een van beide partijen relatief onafhankelijk en welvarend Oekraïne geweest zijn.
pi_203887486
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 00:34 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Niet verstandig icm alcohol :X

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2022 00:40:13 ]
  dinsdag 1 maart 2022 @ 00:40:06 #200
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203887487
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 00:37 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
We laten ons niet gijzelen door putin, we maken er onze gijzeling van. Omdat we willen laten zien dat Europa ook een piemeltje heeft tegenwoordig, ondanks dat de Russen ons voor 60% bevrijd hebben 80 jaar geleden.
Hmmmmmm...

Diezelfde Russen die eerst Polen aanvielen, bezetten en de hele legertop afslachtten in de bossen van Katyn? Netjes stil hielden tijdens de Warschau Opstand van 1944... en daarna gewoon 40 jaar communisme kwamen brengen?

Denk niet dat de Polen zitten te wachten op je geschiedenisles. De Hongaren ook niet. Of de Oost-Duitsers. Of de Letten. Of de Litouwers. Of de Esten. Of de Tsjechen. Of de Slowaken. Of de Roemenen. Of de Oekraïners.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')