IK weet ... heb ook tegen gestemdquote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kom op zeg, trap niet in die shit. En hou voor en na de inval ff op een rijtje..
En nu zet ursula de deur ineens open. Why?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
... PRECIES, ze hadden de boel niet op orde en waren dus helemaal niet op weg om lid te worden.
![]()
![]()
neem even een pilletje, katoot.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:32 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Over onze mannen? Serieus… als ik het hier de afgelopen 24 uur los zie gaan, kan ik niks anders concluderen dat ik elke vrouw snap die niet eens een relatie wil maar gewoon gaan voor anoniem zaad uit Denemarken om hun eigen kids op te voeden.
De ene pik nog groter dan de andere hier, de een nog meer verstand van raketten dan de ander.
Nou nou, eindconclusie, blijf maar lekker bij mama wonen.
Het jammer is dat sommige mensen beginnen over "Ja maar de EU/VS doen ook stoute dingen". Dat zou NU helemaal geen onderdeel v/d discussie moeten zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Oekraïne wilden we helemaal niet bij de EU hebben. Maar nu kan het allemaal maar.
Dat is toch expansie of wat?
Ja, machtspolitiek erkennen staat gelijk aan BNW these days. In de kleuterwereld van de Nederlander die geopolitiek tracht te duiden.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
Je 'punten' zijn verder standaard BNW-geïnspireerde bagger.
Maar vind je het zelf ook niet lichtelijk hypocriet dat je wel Poetin een invloedssfeer wil geven maar zelf niet bereid bent om de negatieve consequenties daarvan te dragen?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:34 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wat is dit nu voor een kul argument? Ik woon toch eenmaal niet in zo'n gebied? Of moeten we de hoorn van Afrika ook maar bij de EU nemen dan?
Ah, die van het inlegvelletje? Je kan zelf niet bedenken waarom Rusland dat geen tof akkoord vondt?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:32 schreef Tocadisco het volgende:
Mag ik je even herinneren aan het jaar 2014 toen deze hele ellende begonnen was met een associatieakkoord van Oekraïne met de EU (dus zo'n economisch pakket om het welvarend te maken) wat Rusland absoluut niet wilde?
... wat denk je, Inslag?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:34 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
En nu zet ursula de deur ineens open. Why?
19.5 x 6 cm schoon aan de haak hier mocht je het willen wetenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:32 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Over onze mannen? Serieus… als ik het hier de afgelopen 24 uur los zie gaan, kan ik niks anders concluderen dat ik elke vrouw snap die niet eens een relatie wil maar gewoon gaan voor anoniem zaad uit Denemarken om hun eigen kids op te voeden.
De ene pik nog groter dan de andere hier, de een nog meer verstand van raketten dan de ander.
Amen. En regelmatig graagquote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
neem even een pilletje, katoot.
Kleuterwereld... fantaseer anders nog wat over duistere batcaves en sigarenrokende generaals die onze ondergang al dan niet in aanwezigheid van het Beest zelve aan het plotten zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:34 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Ja, machtspolitiek erkennen staat gelijk aan BNW these days. In de kleuterwereld van de Nederlander die geopolitiek tracht te duiden.
Ik ging bijna off topicquote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:35 schreef Sfancta het volgende:
[..]
19.5 x 6 cm schoon aan de haak hier mocht je het willen weten
wat ben je toch aan het zeiken de hele avond, pakt de wijn niet goed?
We laten ons niet gijzelen door putin, we maken er onze gijzeling van. Omdat we willen laten zien dat Europa ook een piemeltje heeft tegenwoordig, ondanks dat de Russen ons voor 60% bevrijd hebben 80 jaar geleden.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:34 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Het jammer is dat sommige mensen beginnen over "Ja maar de EU/VS doen ook stoute dingen", zou dat nu helemaal geen onderdeel v/d discussie moeten zijn.
Focus zou nu moeten liggen op Oekraïne zoveel mogelijk steunen.
En op een zelfde manier is het ook echt super spijtig dat mensen als von der Leyden nu beginnen over Oekraïne bij de EU. Echt heel jammer
De discussie over Oekraïne wel/niet bij de NAVO of EU zouden we moeten hebben wanneer het gevaar is gestopt. Zelfde als focus op vergelijkingen met foute dingen die EU en/of VS hebben gedaan in het verleden.
Enige wat we niet zouden moeten doen is ons laten gijzelen door Putin, want dan is 't hek v/d dam.
Oh ik kan me best wel een goede reden bedenken hoor: Het zou voor zijn regime desastreus zijn als Oekraïne wel succesvol zou worden en Rusland niet. En in plaats van dan maar eens te kijken of ie zelf zijn hypercorrupte uitermate krakkemikkige samenleving kon fiksen heeft ie maar besloten dat ie Oekraïne zo arm en onstabiel mogelijk gaat houden.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:35 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Ah, die van het inlegvelletje? Je kan zelf niet bedenken waarom Rusland dat geen tof akkoord vondt?
Aan de andere kant had Rusland ook gewoon niet de Krim kunnen afpakken, en vervolgens rebellen steunen. Dan was er nu niks aan 't handjequote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:30 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
We hadden jaren geleden ook gewoon op het bod van Rusland kunnen ingaan en Oekraïne met een economisch pakket welvarend kunnen maken. Maar nee, we wilde Oekraïne liever inlijven. Voor hun soevereiniteit natuurlijk.
Vrouwen die niet weten dat ik de grootste hebquote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:32 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee dat vind ik niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:35 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Maar vind je het zelf ook niet lichtelijk hypocriet dat je wel Poetin een invloedssfeer wil geven maar zelf niet bereid bent om de negatieve consequenties daarvan te dragen?
Ik had ook tegen gestemd. Omdat dat land zo corrupt als de pest is.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:34 schreef RAVW het volgende:
[..]
IK weet ... heb ook tegen gestemd
maar dat was niet om dat anti oekraiene was ..
Maar meer uit protest stem tegen de hele EU
Waarom ben jij zo giftig joh?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:32 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Omdat we ons problemen op hals willen halen ofzo?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
... wat denk je, Inslag?
Wat zou je denken...
Serieus..
Hoe zou dat ineens zo komen?
Dat is dus helemaal niet vanzelfsprekend waar. De beste oplossing voor beide kanten zou een van beide partijen relatief onafhankelijk en welvarend Oekraïne geweest zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:37 schreef Tocadisco het volgende:
Oh ik kan me best wel een goede reden bedenken hoor: Het zou voor zijn regime desastreus zijn als Oekraïne wel succesvol zou worden en Rusland niet. En in plaats van dan maar eens te kijken of ie zelf zijn hypercorrupte uitermate krakkemikkige samenleving kon fiksen heeft ie maar besloten dat ie Oekraïne zo arm en onstabiel mogelijk gaat houden.
Niet verstandig icm alcoholquote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
neem even een pilletje, katoot.
Hmmmmmm...quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:37 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
We laten ons niet gijzelen door putin, we maken er onze gijzeling van. Omdat we willen laten zien dat Europa ook een piemeltje heeft tegenwoordig, ondanks dat de Russen ons voor 60% bevrijd hebben 80 jaar geleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |