Ja, dat zeg ik, dat is zo ongeveer het enige punt wat jullie hebben.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:29 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Leuk stokpaardje, maar het punt staat nog.
We hadden jaren geleden ook gewoon op het bod van Rusland kunnen ingaan en Oekraïne met een economisch pakket welvarend kunnen maken. Maar nee, we wilde Oekraïne liever inlijven. Voor hun soevereiniteit natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:29 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Tsja beter dan dat ze bij de EU waren ze gekomen natuurlijk. Dan had Brussel al hun vrijheden met QR codes afgenomen.
Met als verschil dat media het dan rapporteert als propaganda.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:22 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ja, thank god doet Rusland totaal niet aan propaganda.
Is dit propoganda van UA, of lijkt het er echt op dat veel units worden achtergelaten wegens brandstof lack of dessertie?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:28 schreef polderturk het volgende:
Een hoop verkaten Russische voertuigen.
De google vertaling is wel grappig "varkenshonden".
[ twitter ]
Kom op zeg, trap niet in die shit. En hou voor en na de inval ff op een rijtje..quote:
Dat inlijven gebeurt thans iets anders...quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:30 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
We hadden jaren geleden ook gewoon op het bod van Rusland kunnen ingaan en Oekraïne met een economisch pakket welvarend kunnen maken. Maar nee, we wilde Oekraïne liever inlijven. Voor hun soevereiniteit natuurlijk.
Dat is geen expansiedrift, maar een reactie op onze expansiedrift. En Oekraïne heeft niets te willen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is expansiedrift?
Ben benieuwd wat je van Putin's schoolreisje vindt dan.
Welke media?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:30 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Met als verschil dat media het dan rapporteert als propaganda.
Ik maak heel veel (uitstekende) punten. Maar deze valt extra moeilijk te weerleggen ja.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ja, dat zeg ik, dat is zo ongeveer het enige punt wat jullie hebben.
Oh dus de media maakt het ervan dat het propaganda is?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:30 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Met als verschil dat media het dan rapporteert als propaganda.
Ruslan had er ook best bij gemogen, maar die willen dat niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:26 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Kun je deur ook gesloten houden.
De boel hebben ze niet op orde.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee... er is gezegd: krijg de boel op orde en je bent meer dan welkom... ALS JE DAT WIL.
FFS, wat snap je niet?
Welke praktisch argument bestaat er om Oekraïne op dit moment bij de EU te betrekken??quote:
Ja, dat risico wilde we nemen. Goed gedaan.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dat inlijven gebeurt thans iets anders...
Maar goed, je doet je usernaam alle eer aan, keer op keer.
Mag ik je even herinneren aan het jaar 2014 toen deze hele ellende begonnen was met een associatieakkoord van Oekraïne met de EU (dus zo'n economisch pakket om het welvarend te maken) wat Rusland absoluut niet wilde?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:30 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
We hadden jaren geleden ook gewoon op het bod van Rusland kunnen ingaan en Oekraïne met een economisch pakket welvarend kunnen maken. Maar nee, we wilde Oekraïne liever inlijven. Voor hun soevereiniteit natuurlijk.
Jawel. Of iig grove overdrijvingquote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:31 schreef Zwoerd het volgende:
Trouwens: propaganda is niet perse gelijk aan leugens
Dat van Hitler als Jood was met één verwijzing al weerlegt.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:31 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Ik maak heel veel (uitstekende) punten. Maar deze valt extra moeilijk te weerleggen ja.
Haha, ook niet netjes. Tussen Ukraine helpen hun aanvraag te behandelen en een soeverein land binnenvallen zit natuurlijk helemaal niets.quote:
Over onze mannen? Serieus… als ik het hier de afgelopen 24 uur los zie gaan, kan ik niks anders concluderen dat ik elke vrouw snap die niet eens een relatie wil maar gewoon gaan voor anoniem zaad uit Denemarken om hun eigen kids op te voeden.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:13 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Het is zwaar gesteld met Nederland omdat mensen denken dat jij trolt?
Maar ondertussen denk jij dat elke FOK!er, behalve jijzelf, op de zolderkamer bij moekie-woont. Wat zegt dat dan over hoe het met Nederland gesteld is?
... PRECIES, ze hadden de boel niet op orde en waren dus helemaal niet op weg om lid te worden.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:32 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
De boel hebben ze niet op orde.
[..]
Welke praktisch argument bestaat er om Oekraïne op dit moment bij de EU te betrekken??
Kan ook propaganda zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is dit propoganda van UA, of lijkt het er echt op dat veel units worden achtergelaten wegens brandstof lack of dessertie?
Wat is dit nu voor een kul argument? Ik woon toch eenmaal niet in zo'n gebied? Of moeten we de hoorn van Afrika ook maar bij de EU nemen dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:30 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Zou je trouwens zelf bereid zijn om je op te offeren om die expansiedrift tegen te gaan (dus in zo'n grijs armoedig land in de Russische invloedssfeer gaan wonen) of is dat alleen aan mindere stervelingen voorbehouden? Het is immers wel een heel makkelijk standpunt om aan te hangen als het jou toch niet treft.
Waarom zijn jouw post altijd zo warrig? Nooit inhoudelijk, altijd hele verhalen die nergens over gaan.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:27 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wanneer doen de Russen het wel goed voor ons? En de Chinezen?
De Turken of de Marokkanen.
Vluchtelingen uit Syrië, das toch ook stront, voor de gemiddelde uitkeringstrekker…
Wij niet hoor... De Oekraïners zelf besloten over hun eigen land te beslissen. Ik snap dat doorgaans dat iets is waar je helemaal van de barkruk van weg glibbert, behalve wanneer het natuurlijk een geallieerde Alpha Male als Putin betreft. Die Partei hat immer recht, immers.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:32 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Ja, dat risico wilde we nemen. Goed gedaan.
En jij met je grove uitlatingen bent sweet Sadie?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:32 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Over onze mannen? Serieus… als ik het hier de afgelopen 24 uur los zie gaan, kan ik niks anders concluderen dat ik elke vrouw snap die niet eens een relatie wil maar gewoon gaan voor anoniem zaad uit Denemarken om hun eigen kids op te voeden.
De ene pik nog groter dan de andere hier, de een nog meer verstand van raketten dan de ander.
Nou nou, eindconclusie, blijf maar lekker bij mama wonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |