Wie heeft het over belonen?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een oplossing langs humanitaire en diplomatieke lijnen geniet vanzelfsprekend de voorkeur.
Maar een agressor mogen we niet belonen omdat die geweld inzet als tacktiek.
Hm-hm..quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:03 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Misschien is er toch een stil verlangen geweest naar collectivisme, hetgeen zo lang verketterd werd. Eén collectief met één doel. Dat zag je eigenlijk ook wel terug in de reactie op corona, en die op ieder die er niet in meeging.
Vreselijk he een democratie? Daar weet die Putin dan wel weer raad mee.quote:Op maandag 28 februari 2022 23:59 schreef inslagenreuring het volgende:
Mooi om te zien hoe we als Europa steeds meer op onze grote broer murica zijn gaan lijken.
Democratische rechtstaat, zonnepaneeltjes en gayprides 4 all.
Zonodig dwingen we dat af met boots on the ground.
Erg mooi.quote:Op maandag 28 februari 2022 23:54 schreef polderturk het volgende:
[..]
70 Tsjetjenen levend geroosterd met een dronestrike. [ twitter ]
Geldt het gebruik hiervan als een oorlogsmisdaad?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:02 schreef Starhopper het volgende:
Vast al gepost maar ik zie hem net pas. Zieke shit dit![]()
![]()
[ twitter ]
Niks mis mee.quote:Op maandag 28 februari 2022 23:59 schreef inslagenreuring het volgende:
Democratische rechtstaat, zonnepaneeltjes en gayprides 4 all.
in de stad wil je die niet hebben gaat je en hoop ramen kostenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:04 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wel heel erg ineffectief ingezet dan, zo in de open vlakte.
Lijkt me niet. Ligt er natuurlijk aan hoe en op wie je het gebruikt,quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Geldt het gebruik hiervan als een oorlogsmisdaad?
Plottwist: dat was eerst geen open vlakte.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:04 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Putin ziet in het westen een geforceerd overontwikkeld zwak gedrocht. Onze leefwijze werkt als een rode lap op die oude soviet stier.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:05 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Vreselijk he een democratie? Daar weet die Putin dan wel weer raad mee.
Ik troll niet, daarom is het best serieus zwaar gesteld met Nederland.quote:
Dat zou óók kunnen. Ik herken het totaal niet in de keuze voor een invasie daar dit een dergelijk ideaal alleen maar in de weg zal zitten. Ik merk de behoefte zondermeer op in de gemiddelde westerse burger in ieder geval. De retoriek van een Sjoerd en Klaverd vind ik als cultivisten van die neiging erg gevaarlijk.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hm-hm..
We zien het echter vooral langs oude lijnen uit de Sovjet-as verrijzen thans in Oekraïne, want het enige collectief wat er nu doorgejast moet worden is de herleving van die glorieuze daadwerkelijk communistische terreurstaat, de USSR.
Maar goed, ik ken je modus operandi onderhand wel. Zwart is wit, wit is zwart... (Vgl. Jesaja 5,20).
Totaal off topic:quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Geldt het gebruik hiervan als een oorlogsmisdaad?
En hoe hadden we dat precies op moeten lossen? Hadden we ook maar net zo'n grijs, armoedig kutland als Rusland moeten worden om hem tevreden te houden?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Putin ziet in het westen een geforceerd overontwikkeld zwak gedrocht. Onze leefwijze werkt als een rode lap op die oude soviet stier.
En nu doen we erg verontwaardigd dat we hem uit de tent hebben gelokt. Typisch wel.
Politici zien hun kans schoon om weer wat saamhorigheid onder de bevolking te brengen en de polarisatie te minderen door een gemeenschappelijke vijand te schetsen. Ze zijn iig levensgevaarlijk bezig met hun constante oorloghitserij en telkens een stapje verder gaan met scheutjes olie op het vuur gooien.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:03 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Misschien is er toch een stil verlangen geweest naar collectivisme, hetgeen zo lang verketterd werd. Eén collectief met één doel. Dat zag je eigenlijk ook wel terug in de reactie op corona, en die op ieder die er niet in meeging.
Thermobarische wapens zijn veel efficiënter in urban jungles of bunkers.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:07 schreef RAVW het volgende:
[..]
in de stad wil je die niet hebben gaat je en hoop ramen kosten
en zo'n klap is hard
beetje het zelfde effect alleen kleinschalig .. Hier in het centrum met oud en nieuw jaren geleden ..
Gewoon..Kerstbomen,geen wind, heel veel benzine, mist en wat vuurwerk
Really?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Met de dag worden de kansen kleiner voor Oekraïne om dit winnend af te sluiten. Als je de Intel voorspellingen mag geloven doet Rusland het beter dan de Amerikanen in Iraq in dag 6.
Heb je intel update? Kan nergens vinden.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Met de dag worden de kansen kleiner voor Oekraïne om dit winnend af te sluiten. Als je de Intel voorspellingen mag geloven doet Rusland het beter dan de Amerikanen in Iraq in dag 6.
Schijnt wel een vrij effectieve manier te zijn om booby traps en mijnen op te ruimen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:04 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hilarisch dat je collectivisme overal meent waar te nemen behalve daar waar het de daadwerkelijke hoofdideologie was en is.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:10 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Dat zou óók kunnen. Ik herken het totaal niet in de keuze voor een invasie daar dit een dergelijk ideaal alleen maar in de weg zal zitten. Ik merk de behoefte zondermeer op in de gemiddelde westerse burger in ieder geval. De retoriek van een Sjoerd en Klaverd vind ik als cultivisten van die neiging erg gevaarlijk.
Heb je daar een link van?quote:Op maandag 28 februari 2022 23:59 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Wie Putin vandaag aan het woord zag heeft kunnen merken dat 'ie mogelijk gebruikt heeft en onder invloed was. Hij sprak duidelijk en rustig maar kwam toch vrij duivels over zoals nooit tevoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |