In elk geval de potentiële neppers vervangen. Echte tetten.quote:
Mwa had liever gezien dat ik zoveel te doen had dat ik hier niets te zoeken hadquote:Op maandag 28 februari 2022 18:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sws niet
En wel. En ook niet
Fijn dat jij er ook nog steeds bent iig
Tieten zijn tietenquote:
Is dat echt snoep geweest?quote:Op maandag 28 februari 2022 20:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mierentietjes![]()
Die snoepjes wil ik nog wel eens eten.
Alle tieten zijn de moeite.quote:
Die dingen zijn toch niet daarom weg?quote:Op maandag 28 februari 2022 20:36 schreef HeatWave het volgende:
Toen NL nog niet woke was en er nog gelachen om dingen mocht worden.
Wat nou weer?quote:Op maandag 28 februari 2022 20:36 schreef HeatWave het volgende:
Toen NL nog niet woke was en er nog gelachen om dingen mocht worden.
Nou ja, mierentieten zijn wel redelijk seksistisch natuurlijk, dat kan echt niet meerquote:Op maandag 28 februari 2022 20:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die dingen zijn toch niet daarom weg?
Gewoon tegen een huisdier pratenquote:Op maandag 28 februari 2022 20:52 schreef Senn88 het volgende:
Merk wel dat ik het moeilijk vind dat ik niemand meer heb om mijn gevoel rondom de Oekraïne Rusland situatie aan kwijt te kunnen gedurende de dag. Ik volg het wat ik eigenlijk ook niet zou moeten doen maar kan het toch niet vermijden.
Sja, als er iets is waar FOK! voor is, is dat het juist voor mij. Ik ga overdag IRL geen mensen lastig vallen met lastige politieke vraagstukken, maar in NWS. POL en OOR kan ik "los".quote:Op maandag 28 februari 2022 20:52 schreef Senn88 het volgende:
Merk wel dat ik het moeilijk vind dat ik niemand meer heb om mijn gevoel rondom de Oekraïne Rusland situatie aan kwijt te kunnen gedurende de dag. Ik volg het wat ik eigenlijk ook niet zou moeten doen maar kan het toch niet vermijden.
O ja leuk was dat.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mierentietjes![]()
Die snoepjes wil ik nog wel eens eten.
Ik kom momenteel ook niet in de kroeg. Ik ga morgen voor t eerst sinds lang geleden naar kantoor. De mensenmassa durf ik toch nog niet echt op te zoeken nu.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, als er iets is waar FOK! voor is, is dat het juist voor mij. Ik ga overdag IRL geen mensen lastig vallen met lastige politieke vraagstukken, maar in NWS. POL en OOR kan ik "los".
Van het weekend in de kroeg heb je het er even over en daarna probeer je weer gewoon gezellig te doen, niemand zit te wachten op doemsverhalen als je ff lekker komt bieren.
Ah ok, ik kan niet in je hoofd kijken uiteraard. Ik ben niet gestopt met kroegen, behalve toen ze dicht waren uiteraardquote:Op maandag 28 februari 2022 21:09 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik kom momenteel ook niet in de kroeg. Ik ga morgen voor t eerst sinds lang geleden naar kantoor. De mensenmassa durf ik toch nog niet echt op te zoeken nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |