quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
“JAAAAAAA HET OOSTEN” gok ikquote:Op maandag 28 februari 2022 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou ik ook doen, @:DKUp ook, denk ik.
Wat doet ie fout?quote:Op maandag 28 februari 2022 20:07 schreef Fosive het volgende:
Misschien kan de leraar Nederlands zich bij z'n leest houden
@DKUp kreeg telefoonquote:
Waarom ben je zo laat Cocoquote:
Heb jij alles goed voor elkaar?quote:Op maandag 28 februari 2022 20:13 schreef SilverEyes het volgende:
Alles goed voor elkaar hebben.
Brrr.
Maar zij praat ook als 5quote:Op maandag 28 februari 2022 20:13 schreef tja77 het volgende:
Hij paat alsof hij tegen een kimd van 5 praat.
Klinkt vreselijk maar ergens wel belangrijk als je boven de 25 bent, wellicht.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:13 schreef SilverEyes het volgende:
Alles goed voor elkaar hebben.
Brrr.
Klaar voor de eerste match deze weekquote:
Ik kan er niets aan doen, maar die uitspraak zit echt in m'n allergie.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klinkt vreselijk maar ergens wel belangrijk als je boven de 25 bent, wellicht.
De betekenis van de uitspraak of de verkapte burgerlijkheid of verplichting? Of puur de zin.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:15 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen, maar die uitspraak zit echt in m'n allergie.
En ik loop tegen de 40.
Jaquote:Op maandag 28 februari 2022 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De betekenis van de uitspraak of de verkapte burgerlijkheid of verplichting? Of puur de zin.
Thanksquote:
Peggenquote:Op maandag 28 februari 2022 20:17 schreef 3rr0r het volgende:
Met zo'n stem neemt geen vrouw je toch serieus...
Crematie?quote:Op maandag 28 februari 2022 20:17 schreef Poefbank het volgende:
Geen 2e date want geen tijd. Verassend.
De burgerlijkheid en de verwachtingen die bij een bepaalde leeftijd horen. Maar dat is echt mijn ding hoor, dat ik daar niet tegen kan.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De betekenis van de uitspraak of de verkapte burgerlijkheid of verplichting? Of puur de zin.
Purno de purnoquote:Op maandag 28 februari 2022 20:18 schreef Nine. het volgende:
Hij kan beter stemacteur worden voor kinderfilms e.d.
Oh, dat begrijp ik wel.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:18 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
De burgerlijkheid en de verwachtingen die bij een bepaalde leeftijd horen. Maar dat is echt mijn ding hoor, dat ik daar niet tegen kan.
quote:Op maandag 28 februari 2022 20:18 schreef tja77 het volgende:
Faal
Faal
Faal
Mes, steek, pijn, dood en verderf.
Wat zie je er mooi uit vandaagquote:
Kusjes aan @Nine.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik zit nog bij LLDL
Leeftijd? Tetten? Kond?
33, veel en veelquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik zit nog bij LLDL
Leeftijd? Tetten? Kond?
Ja had je maar rollen moeten ruilenquote:
Komt wel heel dichtbijquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
Altijd stijlvol in Scheveningen Duindorp Duhhaag @:DKUp
Leuke blouse heb je aan vandaag Cocoquote:
Overhemdquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuke blouse heb je aan vandaag Coco
Dan had je maar geen username als een vrouw moeten nemen. Nu krijg je dus een blouse.quote:
WANBELEIDquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:34 schreef Coco het volgende:
[..]
Komt daar nou de studiefinanciering voor terug?
Coco is ook een mannen naam.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan had je maar geen username als een vrouw moeten nemen. Nu krijg je dus een blouse.
Gelukkig brengt @Caland een stukje mannelijkheid in dit topicquote:
Ze doen allebei alle smaakjesquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gelukkig brengt @:Caland een stukje mannelijkheid in dit topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:37 schreef Coco het volgende:
[..]BwohhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:37 schreef Coco het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb haar wel moeten blokkerenVBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
In elke voetbalkantine of (semi)foute kroeg zit wel een wijf als Jansquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:41 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Ja! Mij ook! Ik kan alleen niet bedenken waarom
Héél klein beetje danquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:42 schreef Caland het volgende:
Nee, zij is wel iets te knap voor die kerel met dat enorme hoofd
Ze hebben weer dezelfde lade opengetrokkenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:42 schreef SilverEyes het volgende:
Toch opvallend veel docenten die meedoen
Wat vindt jouw vriendin van jouw posthistoriequote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:42 schreef tja77 het volgende:
Zou deze lerares wel doen tijdens een bijlesje wiskunde.
Lekker worteltrekken.
Wachten op een docent social work.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:42 schreef SilverEyes het volgende:
Toch opvallend veel docenten die meedoen
Die krijgt ze niet te zienquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat vindt jouw vriendin van jouw posthistorie
Dit monsterlijke kapsel is ook wel echt een dramaquote:
Dorp onder Eindhovenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
BrabantGod.
Waar komt deze gast vandaan. Oost Brabant?
Dat vind ik toch wel te ver gaan. Hoogstens wat draperen met manpapjes enquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat zeer zeker, ze zou er ook wel op tuffen denk ik.
Lekker roggelen vanuit de keel en hoppa.
Nu ben je net zo erg als Putin!quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:49 schreef tja77 het volgende:
Ik ben ook niet gevaccineerd.
Kom haten dan, ik geef toch geen neuk.
Batman in de bios. Moet ik die gaan zien, Lenny?quote:
Wat nou als we vriendelijk blijven?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:49 schreef tja77 het volgende:
Ik ben ook niet gevaccineerd.
Kom haten dan, ik geef toch geen neuk.
Moet jij weten.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Batman in de bios. Moet ik die gaan zien, Lenny?
Oké chagrijn.quote:
JAAAA BATMAN JAAAAquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook, lijkt mij een lieverdquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:51 schreef Poefbank het volgende:
Karakteristieke hoofdmeneer gun ik wel een leuke vrouw
Echt?quote:
Ik ben slecht in bat-man.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk M of V?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:52 schreef Fosive het volgende:
Als je een mopshond hebt geef je niets om dierenwelzijn
Stukje lesbische haaiquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:53 schreef DKUp het volgende:
Tijd voor een voetballer of een alles neuker
Nee daar voel ik heel weinig bijquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:54 schreef DKUp het volgende:
[..]
Non-binair is ook helemaal oké lieve lieverd
Hoho. Koeien ook.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Alleen varkens hebben een ring door de neus.
Tijdens doggystyle vanachter vastpakken die neusring en flink eraan rukken.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Alleen varkens hebben een ring door de neus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |