quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
“JAAAAAAA HET OOSTEN” gok ikquote:Op maandag 28 februari 2022 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou ik ook doen, @:DKUp ook, denk ik.
Wat doet ie fout?quote:Op maandag 28 februari 2022 20:07 schreef Fosive het volgende:
Misschien kan de leraar Nederlands zich bij z'n leest houden
@DKUp kreeg telefoonquote:
Waarom ben je zo laat Cocoquote:
Heb jij alles goed voor elkaar?quote:Op maandag 28 februari 2022 20:13 schreef SilverEyes het volgende:
Alles goed voor elkaar hebben.
Brrr.
Maar zij praat ook als 5quote:Op maandag 28 februari 2022 20:13 schreef tja77 het volgende:
Hij paat alsof hij tegen een kimd van 5 praat.
Klinkt vreselijk maar ergens wel belangrijk als je boven de 25 bent, wellicht.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:13 schreef SilverEyes het volgende:
Alles goed voor elkaar hebben.
Brrr.
Klaar voor de eerste match deze weekquote:
Ik kan er niets aan doen, maar die uitspraak zit echt in m'n allergie.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klinkt vreselijk maar ergens wel belangrijk als je boven de 25 bent, wellicht.
De betekenis van de uitspraak of de verkapte burgerlijkheid of verplichting? Of puur de zin.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:15 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen, maar die uitspraak zit echt in m'n allergie.
En ik loop tegen de 40.
Jaquote:Op maandag 28 februari 2022 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De betekenis van de uitspraak of de verkapte burgerlijkheid of verplichting? Of puur de zin.
Thanksquote:
Peggenquote:Op maandag 28 februari 2022 20:17 schreef 3rr0r het volgende:
Met zo'n stem neemt geen vrouw je toch serieus...
Crematie?quote:Op maandag 28 februari 2022 20:17 schreef Poefbank het volgende:
Geen 2e date want geen tijd. Verassend.
De burgerlijkheid en de verwachtingen die bij een bepaalde leeftijd horen. Maar dat is echt mijn ding hoor, dat ik daar niet tegen kan.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De betekenis van de uitspraak of de verkapte burgerlijkheid of verplichting? Of puur de zin.
Purno de purnoquote:Op maandag 28 februari 2022 20:18 schreef Nine. het volgende:
Hij kan beter stemacteur worden voor kinderfilms e.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |