quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:03 schreef monkyyy het volgende:
Gelukkig hebben we vanavond geen geur tv, veel mensen die eruit zien alsof ze stinken
Los daarvan, Amsterdam :pquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:03 schreef monkyyy het volgende:
Gelukkig hebben we vanavond geen geur tv, veel mensen die eruit zien alsof ze stinken
pfff nou idd zeg das geen pretjequote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:03 schreef monkyyy het volgende:
quote:
Was gewoon een gezellig uitje voor zequote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:07 schreef monkyyy het volgende:
Je ziet die schippers denken "wat kunnen ons die kut vogels nou schelen"
Hou ik niet van.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tenzij er een buurtbarbecue is...dan kan het wel denk ik.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:21 schreef monkyyy het volgende:
Bier drinken op straat is wel uber tokkie gedrag vind ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dan wel. En een paar jonge meiden kan ik me ook iets bij voorstellen als ze met een breezertje staan maar op een bepaalde leeftijd ben je dat toch wel ontgroeid. Tenzij alco.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tenzij er een buurtbarbecue is...dan kan het wel denk ik.
Trustenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:26 schreef praadje het volgende:
Was weer gezellig schatjes, al vond ik vorige week beter. Slaap lekker voor sebiet en tot morgen![]()
Slaap lekker (en lang)quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:26 schreef praadje het volgende:
Was weer gezellig schatjes, al vond ik vorige week beter. Slaap lekker voor sebiet en tot morgen![]()
Uitkeringen zijn nog steeds niet hoog genoeg om te stoppen met werkenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 08:59 schreef WcPot het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.rtvoost.nl/ni(...)FAHq_I1Tzs7dFPLK8Z1A
[ afbeelding ]
Ik kijk aandachtigquote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:53 schreef praadje het volgende:
@:Van_Poppel , wielrennen op EEN en op Canvas.
Duhh, hoe wist jij dat er 19.00 uur zou staan?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:47 schreef Snowsquall het volgende:
@:praadje Border Security Canada is van 18.05 - 19.00u
Ik kijk dat altijd en na 1x te laat viel het me opquote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:01 schreef praadje het volgende:
Duhh, hoe wist jij dat er 19.00 uur zou staan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar omdat het niemand anders stoorde dacht ik laat maar![]()
BTW Avond allen
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:04 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ik kijk dat altijd en na 1x te laat viel het me op.
Aha, ik dacht dat je mijn pc gehackt hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar omdat het niemand anders stoorde dacht ik laat maar![]()
BTW Avond allen![]()
Thanks.
![]()
Teiltjes niet aan te slepen!quote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:57 schreef Drass het volgende:
En ik maar denken dat ze 1 afl maken van dat hazes gezever, is het gewoon een seizoen uitmelken? Waanzin
Mijn god.. Van der Boom Buisonje roggelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |